سخنگوی دولت در دیدار با اساتید دانشگاه‌های مشهد:

عقب نشینی سخنگوی دولت درباره تصمیم فیلترینگ/ فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است!

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: مراجع امنیتی در خصوص فیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی گرفته اند.

عقب نشینی سخنگوی دولت درباره تصمیم فیلترینگ/ فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است!

بهادری جهرمی در دیدار با اساتید دانشگاه‌های مشهد گفت: مراجع امنیتی درفیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است خصوص فیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی گرفته اند به این دلیل که این مجموعه‌ها رسما آموزش‌های تروریستی می‌دهد و شفاف با ما می‌جنگد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط که به وجود آمده است فیلترینگ این نرم افزارها وجود دارد و پس از آن تعیین تکلیف می‌شود.

بهادری جهرمی در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه سال‌های سال است که دشمن تلاش می‌کند تا استقلال کشور را زیر سوال ببرد گفت: با برداشتی که شیوه حکمرانی در ده سال گذشته داشتیم متاسفانه نگاه این بود که مشکلات از گفتگو با پشت میز نشسته‌های آن ور آبی حل کرد، آمار و ارقام این را نشان می‌دهد که این نگاه مکمل تحریم شد.

وی گفت: با توجه به این که در این ده سال تمام توجه‌ها و تمرکزها به اقتصاد بود، نتیجه اش باید رشد اقتصادی می‌بود که اینگونه نشد، یعنی کشور در موضوع اقتصادی درجا زد.

سخنگوی دولت افزود: اعتمادی که به بیرون از کشور بود و سوءمدیریت دولت قبل، دو لبه قیچی شدند و سفره مردم را کوچکتر کردند.

بهادری جهرمی گفت: کشور به سمت افزایش نقدینگی و تورم رفت تا جایی که اقتصادی مریض به دولت سیزدهم تحویل داده شد. این دولت تمام تلاش خود را کرده و می‌کند تا بتواند تورم و موتور خلق پول را کنترل کند که تا حدودی هم موفق بود.

وی تاکید کرد: نتیجه جراحی اقتصادی دولت شد کاهش تورم و نقدینگی، اما کشور باز هم در شرایط سخت قرار دارد، اما اقتصاد در حال درمان است.

سخنگوی دولت گفت: در دوران کرونا ارتباطات حضوری و رودرو به حداقل رسیده بود و فضای مجازی به حداکثر رسیده بود، فضایی که حکمرانی آن به دست غربی هاست و آن‌ها تا توانستند در آن دوران همه را تحت سلطه رسانه‌ای خود بگیرند.

بهادری جهرمی افزود: در همین دوران یک ساله دولت، تجارت‌های خارجی با کشورهای همسایه تقریبا ۵ برابر شده است، در خصوص فروش نفت نیز نسبت به سال‌های گذشته رکوردار بودیم.

وی گفت: در بحث مالیات نیز، در طول یکسال اخیر تعداد مودیان مالیاتی نسبت به ابتدای گرفتن مالیات تقریبا دو برابر شده است.

سخنگوی دولت افزود: از ابتدای گرفتن مالیات فقط دو و نیم میلیون مودی مالیاتی داشتیم، ولی در این یک سال دولت سیزدهم به چهار میلیون نفر مودی مالیاتی رسیده است.

بهادری جهرمی گفت: پس از این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف دشمن لحظه به لحظه احساس خطر کرد، به گفته مقام معظم رهبری دلیل این تهاجم اخیر سیر پیشرفت ایران بود.

وی افزود: به همین دلیل در ایام اغتشاشات به گونه‌ای جنگ رسانه‌ای راه انداخت و تمام قوای خود را به خصوص قوای رسانه‌ای را پای کار آورد تا ایران را از پای درآورد.

سخنگوی دولت گفت: دشمن در این ایام از اعتراض به حق جوانان کشور سواستفاده کرد؛ در این برهه از زمان فضای مجازی محل جنگ جدی در کشور است.

بهادری جهرمی ادامه داد: به این دلیل که زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم.

وی گفت: در بحران اعتراضات سال ۹۸ نرم افزارهای داخلی نتوانستند خواسته‌های مردم را برآورده کنند و در این مدت اغتشاشات امسال سعی کردیم سرعت رسانه‌های داخلی را افزایش دهیم تا بتوانیم خواسته‌های مردم را پاسخگو باشیم.

سخنگوی هیئت دولت بیان کرد: در این مدت بیش از ۶ هزار میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شده است.

منبع: سلام نو
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها