عملیات مبارز فلسطینی در مسجدالاقصی/ ۳ صهیونیست زخمی شدند/ ویدئو

رسانه‌ های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات یک مبارز فلسطینی در قدس اشغالی سه صهیونیست زخمی شدند.

عملیات مبارز فلسطینی در مسجدالاقصی/ ۳ صهیونیست زخمی شدند/ ویدئو

برخی منابع می‌گویند که مبارز فلسطینی با سلاح سرد (احتمالاً چاقو) عملیات خود را علیه صهیونیست‌ها انجام داده است و نیروهای ارتش اشغال‌گر مجری این عملیات را با ضرب گلوله هدف قرار داده‌اند.

خبرگزاری شهاب درباره جزئیات این عملیات استشهادی افزود مجری این عملیات، جوانی ۲۰ ساله به نام «بدر عامر» از شهرک «بیت حنینا» در قدس اشغالی بود. این مبارز فلسطینی عملیات خود را در باب المجلس، یکی از درهای ورودی مسجدالاقصی انجام داده و پس از زخمی‌کردن ۳ صهیونیست، با ضرب گلوله نیروهای صهیونیستی به شهادت رسیده است.

شبکه المیادین و الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که افراد زخمی ۲ افسر پلیس هستند، اما خبرگزاری شهاب نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد در این عملیات ۳ صهیونیستِ شهرک‌نشین زخمی شده‌اند.

پس از این عملیات، نیروهای صهیونیستی تدابیر امنیتی در نزدیکی مسجدالاقصی و خیابان‌های نزدیک به آن را افزایش داده‌اند و ورودی‌های مسجدالاقصی را بسته‌اند.

این عملیات مبارز فلسطینی در نزدیکی مسجد الاقصی ساعاتی پس از آن انجام می‌شود که نیروهای ارتش اشغال‌گر بامداد امروز پنج‌شنبه «داود محمود خلیل ریان» شهروند ۴۲ ساله فلسطینی را با ضرب گلوله به شهادت رساندند.

حجم ویدیو: 3.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 | دانلود ویدیو
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها