توضیح رئیس دادگستری کردستان درباره پرونده قتل شیلر رسولی: کیفرخواست پرونده صادر شد

رئیس کل دادگستری کردستان از صدور کیفرخواست پرونده متهم به قتل یک خانم در شهرستان مریوان خبر داد.

توضیح رئیس دادگستری کردستان درباره پرونده قتل شیلر رسولی: کیفرخواست پرونده صادر شد

حجت الاسلام حسین حسینی از صدور کیفرخواست پرونده متهم به قتل یک خانم در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات مقدماتی، قرار نهایی و صدورکیفرخواست پرونده ظرف یک ماه انجام گرفت و پرونده برای محاکمه و صدور رای به اتهامات قتل عمد، سه فقره آدم ربایی، قدرتنمایی با چاقو و ضرب و جرح عمدی به دادگاه کیفری یک استان کردستان فرستاده شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.

گفتنی است که در مورخ ۱۴ شهریورماه سال جاری و حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان یکی از اراذل و اوباش شهرستان مریوان اقدام به گروگانگیری و سپس قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را کرده و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می کنند که نامبرده بر اثر شدت جراحات وارده عصر مورخ ۱۷ شهریورماه سال جاری در بیمارستان کوثر سنندج فوت می کند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایمان
    1

    زن با شرفی بوده...خدا رحمتش کنه..

  • ناشناس
    3

    خداوند تمامی رفتگان خصوصا"این بانو را رحمت کند ولی فکر کرده اید اگر این مرحومه این روزها به رحمت خدا رفته بود کشته شده توسط نظام محسوب میشد و .....

  • ناشناس
    1

    شلاق واعدام کمترین مجازاتش است

  • ناشناس
    0

    رسانه های خائن ودروغگوی فارسی زبان سعودی انگلیسی چطور هشتک نزدن دردفاع از این بانو ؟!فقط مهسا امینی زن بود ؟حقاکه جز خیانت به خاکشان کاری نکردن اگرنه که این زن که مورد تعرض قرارگرفته بود که بیشتر جای حمایت داشت هوشیار باش ایرانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها