انتقاد رهبر جمهوری خواهان از کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف

رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان از کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف با وجود مشکلات اقتصادی آمریکا انتقاد کرد.

انتقاد رهبر جمهوری خواهان از کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف

کوین مک کارتی، از کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف با وجود مشکلات اقتصادی آمریکا انتقاد کرد و آن را غیرسازنده خواند. 

به گزارش آر تی، کوین مک کارتی درباره ارائه کمک‌های بیشتر آمریکا به اوکراین گفت "چک سفیدی برای کی یف وجود ندارد. " او می‌گوید دولت بایدن در حل مشکلات داخلی کشور خود، که بحران اقتصادی تنها یکی از آنهاست، ناتوان بوده است.

مک کارتی درباره کمک مالی جدید به اوکراین گفت: به نظر من (با اعطای کمک‌های بیشتر به اوکراین) زندگی مردم دچار رکود می‌شود و آن‌ها برای اوکراین چک سفید نخواهند کشید. آن‌ها چنین کاری نخواهند کرد. دولت بایدن وظایف داخلی خود، از جمله رسیدگی به مرزها، را به خوبی انجام نداده است و مردم در این باره قضاوت خواهند کرد. (مسئله) اوکراین مهم است، اما در عین حال دولت نمی‌تواند فقط به آن مشغول باشد و این مسئله چک سفیدی (برای دولت) نیست.

داوید آراخامیا، نماینده پارلمان اوکراین، در واکنش به این اظهارات مک کارتی گفت: صادقانه بگویم، ما از شنیدن این سخنان آقای مک کارتی شوکه شدیم. هیئت پارلمانی ما همین چند هفته پیش به آمریکا سفر و با آقای مک کارتی دیدار کرد. به ما اطمینان داده شد که حمایت هر دو حزب آمریکا از اوکراین در جنگ با روسیه حتی در صورت پیروزی آن‌ها (جمهوری خواهان) در انتخابات، به عنوان اولویت ادامه خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خحخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها