نماینده ولی فقیه در خوزستان: حجاب اجباری نداریم، پوشش اجباری داریم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است و در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان: حجاب اجباری نداریم، پوشش اجباری داریم

سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز (۲۸ مهرماه) در اولین دوره تربیت مربی "جهاد تبیین" ویژه هادیان فرهنگی خوزستان که در ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، اظهار کرد: چند سال پیش در آمریکا یک راننده که از روی پرچم همجنس‌بازانی که کف خیابان بود رد شده بود و رد لاستیک روی پرچم مانده بود، ۱۲ هزار دلار جریمه شد. در کانادا نوعی سیب‌زمینی سرخ شده فروخته می‌شد به نام پوتین که پس از جنگ اوکراین فروش این نوع سیب زمینی ممنوع شده است. درس داستایوفسکی در ایتالیا ممنوع شده چون این نویسنده روسی است. این دیکتاتوری حاکم بر فضای اروپایی است؛ آن وقت هر چه میخواهید به خدا و پیغمبر جسارت کنید، آنجا آزادید اما اگر یک انتقاد از آنها بکنید ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: روزنامه شارلی ابدو فرانسه مقاله‌ای می‌نویسد که فرزند سارکوزی در مجامع یهود دیده شده پس احتمالا پست بالایی می‌گیرد، روزنامه را تعطیل کردند. اما در ایران ما، کاملا به عکس است. یک استاد دانشگاه کتابی درباره خدمات رضاشاه نوشته بود اما یک منبع ذکر نکرده بود. کسی که از دانشگاه آزاد و سراسری حقوق می‌گیرد ۴ سال است بازنشسته شده و هنوز دارد تدریس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: یک نماینده در نطق علنی مجلس می‌گوید ما هسته‌ای داریم و عن قریب به بمب هسته‌ای دست پیدا می‌کنیم اما اخراجش کردند، اعدامش کردند؟ الان در حال تدریس در دانشگاه است. سال ۲۰۱۶ در کشور ترکیه، شلوغی برای سرنگونی اردوغان اتفاق افتاد، بعد از فروکش، دولت وقت ۳۰ استاندار را اخراج کرد. یک هزار و ۷۵۵ رئیس و معاون دانشگاه اخراج شدند. دو هزار و ۱۷۰ معلم غیردولتی و ۱۹ هزار و ۲۰۰ معلم و کارمند وزارت فرهنگ و یک هزار و ۳۰۰ کارمند وزارت کار و ۹۰۰ کارمند وزارت داخله اخراج شدند.

موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.

وی ادامه داد: چرا در ایران حجاب اجباری است؟ حجاب جلوی نامحرم، پوشاندن مو و پوشاندن پا تا قوزک و دست تا مچ است، اگر مقداری از مو بیرون باشد این دیگر حجاب شرعی نیست، پوشش است. حالا اگر تعدادی از خانم‌ها مقداری از موهایش بالا رفته، آیا نیروی انتظامی برخورد می‌کند؟ پس حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است. در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در کانادا دانش‌آموزان به خاطر پوشش، اعتراص کردند و پلیس همه آن‌ها را دستگیر کرد. اگر در کشور ما روسری حذف شد، آن وقت شلوار اجباری هست یا نه؟ همه دنیا پوشش وجود دارد و اجباری است. در دانشگاه‌های معتبر دنیا چارچوب و قالب برای حجاب وجود دارد.

موسوی‌فرد عنوان کرد: حجاب برای حکومت‌ها چه فایده‌ای دارد؟ چه سودی دارد که این تعداد به شهادت می‌رسند و اینقدر فحش می‌خوریم؟ بر اساس خاطره ولیعهد سعودی در ۲۰۰۱ میلادی می‌گوید که یکی از پادشاهان ایران در سال ۱۹۶۰، به پادشاه عربستان نامه می‌نویسد و می‌گوید که اگر می‌خواهید حکومت کنید دامن خانم‌ها را کوتاه کنید، دیسکوها و کازینوها را بیشتر کنید و جوانان را بیشتر به فحشا بکشید تا بتوانید بیشتر حکومت کنید.

وی ادامه داد: در دوران پهلوی تعداد دانشگاه‌های کشور کمتر از یک پنجم خانه‌های فحشا بود. در دورانی که ما هیچ نداشتیم کاباره شکوفه نو جزو چهار کاباره برتر دنیا بود. ولی ما برای کرامت زن ایستاده‌ایم و باید پوشش حفظ شود؛ پوشش در همه جای دنیا قانون است.

وی در پایان گفت: در سایه حجاب، در جامعه آمریکا ببینید چقدر جنایت می‌شود وقتی رابطه نامشروع و فرزند نامشروع ایجاد می‌شود. در آمریکا بیش از ۷۰ درصد این جنایات و بزهکاری‌ها توسط این فرزندان نامشروع است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 79
  • ناشناس
    7

    شام کم بخور شبها خواب بدنبینی حاج

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لعنت بر افیون. لعنت بر جنس بد که از موتوری بگیرید

  • ناشناس
    4

    پیشرفت های خیره کننده آمریکا نتیجه چیست

    نظرات شما -
    • رضا
      18

      نتیجه لخت شدنشان و برهنگی است

    • ناشناس
      1

      ب۹ :۲۰ علتش کارآمدی قانون وآزادی است

    • کیوان
      0

      چقدر سطح فکر و شعور بعضی پایین است خوب احمق 95 درصد کشورها بی حجابی دارن آیا اونها هم مشکل دارن

    • ناشناس
      0

      نتیجه بهره کشی جسمی از سیاهپوستان و بهره کشی فکری و مغزی از نخبگان اتباع مهاجر و پناهنده دیگر کشورها و غارت ثروت های زیرزمینی کشورهای جهان سوم و سلطه مدرن و غیر مستقیم بر کشورها تحت عنوان انعقاد پیمانهای دفاعی و اقتصادی با متحدین

  • ناشناس
    3

    خدایا دولت زور و تزویر و دروغ و دزدی و تبعیض رو به زمین گرم بکوب، الهی آمین

  • ناشناس
    3

    این آخونده چقدر بی سواد است! حجاب واژه عربی لغت فارسی پوشش است. بهتر است می گفت ما در شرع وجوب پوشش (حجاب) سر و گردن جنس مؤنث بالغ را نداریم ولی وجوب پوشش (حجاب) عورتین را داریم.

    نظرات شما -
    • مصطفی
      31

      عزیز دل بردار معنای لغوی حجاب غیر از معنای شرعی و اصطلاحی آن است.
      ثانیا حجاب شرعی که پوشش خاصی در فقه و حقوق اسلامی است از مسلمات اسلام است مگر این که شما بگویید من اسلام را قبول ندارم یا این که با این نحوه از شیوه اجرای آن مخالفم .

    • ناشناس
      4

      به مصطفی: همانطور که نمی دانید در قرآن ۲۳ آیه به بحث حجاب اختصاص و اشاره دارد. در اسلام در مورد حجاب شرعی بانوان اختلاف نظر وجود دارد. اکثریت علمای اهل سنت رعایت حجاب شرعی بانوان را صرفاً از بالای ران پا تا ناف می دانند در حالیکه اکثریت علمای شیعه حجاب شرعی زنان را غیر از صورت و کف دو دست شامل تمام اندام زنان می دانند.

  • ناشناس
    2

    حاج آقا میگیم 6کلاسه ناراحت میشید حجاب واژه عربیه ومعنیش درفارسی میشه پوشش حالا هی بپیچانید(به زبان شما «مغلطه »کنید)آخر چی آیا مسأله امروز ایران فقط حجابه دارید بازهم تحمیق میکنید دیگه تموم شد فضای مجازی این فرصت تحمیق کردن رو از شما گرفته

    نظرات شما -
    • ایران
      22

      مساله ایران فراتر از ان چیزی است که در ذهن شما قرار داده اند مساله هجوم فرهنگ پست و وحشی غربی و از بین رفتن فرهنگ ایرانی است . همون مساله ای که شلیر رسولی و امیر حسین خادمی و ... قربانیان آن هستند ولی اینها را به شما نشون نمی دند

  • رابی
    2

    عجب .
    چه علی خواجه و چه خواجه علی.

  • ناشناس
    2

    دبرو پی کارت حداقل معلوم بود خانه های فحشا کجا هستن الان تو کل ایران پخش شدن زیر چادر در ضمن چرا صیغه خانه علم الهدی یاد رفته توقم و مشهد کل عرب ها رو پوشش میده ودر ضمن مگه نه اینکه ما قبل ازانقلاب پوشش داشتیم تو فیلم هارو نگاه انگاری تو عرب ها بودی که بعد عن قلاب آمدی ما همه چس داشتیم امید آرزو و خوشحالی الان جیدترین همه ردگرفتید آخوندا دوهزار

  • ناشناس
    1

    چرا ایقدر آسمون و رسمون را به هم میبافی. ازمردم بپرس ببین چی میخوان .شما که قیم مردم کشورنیستی

  • امیرحسین
    31

    هرجامعه ای نیاز به حداقل پوشش اجباری دارد تا جلوی برهنگی شدید گرفته شود

    نظرات شما -
    • امیر ب امیر حسین
      4

      امیرحسین جان خجالت بکش جیره خور آخرشه خوب بخور

  • خون جیگر
    3

    خر خودتی اخوند دو زاری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      باباشم بود

  • ناشناس
    2

    خودتی چه خواجه علی وچه علی خواجه .این لفاظی ها دیگه تمومه .

  • مهرداد سربندی
    1

    ظاهرا دو دو تای شما هیچ وقت بیشتر از سه تا نمی شه. چون هیچ کس بدون پوشش بیرون نمیاد که شما به اجبار او را وادار به پوشش کنید. لذا پر واضح است که منظورتان از پوشش یه چیزی اضافه تر از پوشش معمولیه. حالا همه به او پوشش اضافه میگن حجاب . شما که از هند اومدی بهش میگی پوشش. در هر صورت اجباری آن همون درد صغیر بودن جامعه در چشم امثال شما است

  • نقی معمولی
    1

    شماها هرگاه اصطلاحی از خودتون در میارید که نیاز به لغت نامه دارد ،،، حجاب و پوشش چه فرقی دارد؟؟؟!!

    نظرات شما -
    • فرزاد
      15

      حجاب یک اصطلاح قرانی و شرعی است و با معنای لغوی آن تفاوت دارد

  • ناشناس
    2

    همش حرف بدون سند و مدرک.شاه صد شرف به شما داشت،چون حداقل کشور مثل الان منزوی و در فقر و فلاکت غوطه ور نبود،دیگه حرف های شما برای مردم پشیزی ارزش ندارند،هم دین مردم را نابود کردید و هم دنیای آنها را.هرکه باید برود سراغ کار اصلی خودش.شما باید به حوزه برگردید و اگه عرضه داشته باشید خرابکاری های این ۴۳ ساله را جبران کنید که حاصل زحمات ۱۴۰۰ ساله را بر باد داده اید.

    نظرات شما -
    • متین
      17

      برای این که از مغز شویی رسانه های ضد ایرانی بتونی خودتو خلاص کنی برو کتاب صعود چهل ساله رو بخون.
      به اعتراف دوست و دشمن ایران در پزشکی، اموزشی، هسته ای نظامی و ... رشد چشمگیری کرده و ... امریکا و غرب وحشی هم از ایران قوی میترسه برا همین هم البانی نشین های فارسی زبان و وطن فروش و امثال تو رو اجیر کرده

  • ناشناس
    1

    آدمهایدروغگو پست فطرت

  • اشکان
    0

    سلام. انقدر محکم دروغ میگن که اولش شک کردم و رفتم تحقیق کردم. روزنامه ای که گفت اصلا بسته نشده و اگه بسته هم شده باشه به خاطر حمله تروریستیه. این امار ترکیه هم اشتباهه. خدمات رضا شاه هم که قابل دیدنه. مگه چقدر ازش گذشته. واقعا دست مریزا به این همه جدیت در دروغ.

  • متفاوت
    1

    ما دراین دنیا چیزی بنام اجبار نداریم بنابراین هرنوع اجباری ازنظر خداوند مردود است.وتمام اجبارها شکل گرفته از قانون است وقانون شکل گرفته از رفتار های به ناحق خود ادمهاست.فلسفه حجاب هم خارج ازاین قائده نیست ومقدارش درهرجامعه ای بستگی به رفتارهای انسانی یاحیوانی خود افراد همان جامعه دارد و بوسیله قانون تعیین میشود.کسی که معتقد است ودین همان خدا را پذیرفته است پس لازم وحتی برایش واجب است که حجاب وپوشش را نیز بپذیرد اما حق اجبار برای دیگری را هرگز ندارد.چون این شما هستید که در حال انتخاب و دربوته امتحان همان خدا هستید.فکرکردید همینکه گفتید ایمان اورده ایم شما را رها میکنیم؟ چه خیال باطلی.،قران کریم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      اقا یا خانم متفاوت شما جواب خودت را در نقدت جستجو کن!!!
      طبق فرامین الهی حد وحدود پوشش زن کاملا در ایات الهی بیان شده !!!
      در ضمن وقتی شما دین خود را پذیرفته ای وظیفه داری به احکام ان هم عمل کنی !!
      برای بقیه افرادی که اعتقادی به دین اسلام ندارند موظف به همخوانی با جامعه اسلامی کشور خودش میباشد!!!
      وقتی خود شما ایات الهی را بیان و اعتقاد قلبی به ان ندارید این میشود خلف وعده و زیر پا گذاشتن فرامین الهی!!!
      متفاوت جان فردای قیامت برای تک تک جملات خودت میبایستی پاسخگو باشی پس خواهشا از حد عدول حق فراتر نرویم و همان گونه که حقیقت باشد انرا بیان کنیم.
      با تشکر.

    • ناشناس
      19

      در ضمن وقتی جمله لا اکراه فی الدین امده و شما با میل و رقبت به دین اسلام گرویدی موظف هستی تا اخر خط بری و راه برگشتی نداری در صورت برگشت و تمرد به سمت دیگر صورت مسعله سوق پیدا خواهی کرد !!!
      همانگونه که یکنفر از دیگر ادیان الهی قادر است به میل خود وارد دین اسلام شود ولی فردی که از قبل دین اسلام را با رضایت پذیرفته حق خروج از خط اعتدال را ندارد !!چون دین اسلام و(قران)طبق فرمایشات الهی کامل کننده دیگر کتب ادیان الهی و اخرین دین دین مبین اسلام میباشد .
      امید که مطالب ذکر شده را دریابی عزیز.

    • ناشناس
      13

      اقا یا خانم متفاوت یه مثال دیگری خدمت شما عنوان میکنیم امیدواریم قانع شده باشی،
      شما فرض کن دنبال یه شغلی در یک اداره هستی و همان روز انتخاب به شما گفته میشود طبق این قرارداد موظف هستی بی چون و چرا فرامین وقوانین شرکت را رعایت کنی ودر صورت بی توجهی یا تمرد از وظایف محوله ابتدا چند تذکر خواهی گرفت ودر صورت تداوم تمرد خود از وظایف و..طبق همان قرار دادی که روز اول امظا نمودی عذر شما رو خواهند خواست این نوع مثال گفته شده فقط وفقط برای این گفته شده که اهمیت نظم و..را گوشزد کنیم و هیچ ربطی به گفته های پیامهای قبلی ندارد ،امید که منظور را رسانده باشیم.

    • ناشناس
      10

      ودر دین مبین اسلام جبران این نقصان وظایف و اشتباهات انسان را با یک راه میتوان جبران کرد و ان هم در توبه و تضرع و خواهش در پیشگاه خدای متعال .
      ودر توبه همیشه برای ما انسانها باز است و حق نا امید شدن از درگاه الهی را نداریم.

    • متفاوت
      0

      ناشناس محترم.بلی هرکسی دین حق رابپذیرد وظیفه دارد به احکام ان نیز عمل کند اما به احدی مربوط نمیشود که چرا و چگونه.بنده هم معتقدم نباید از حق عدول کرد.اشتباه بین من وشما همین است.خدا اینچنین ایات خود راساده وروان بیان کرده است برای کسی که بفهمد.ضمنا بنده همیشه پاسخگوی همه حرفهایم هستم وخواهم بود زیرا اصولا انسانها فقط وفقط مکافات حرف خود راپس میدهند وبس وهرچه انسان زودتر مکافت پس بدهد گناهش کمتر و گناه مکافات گیرنده بیشتر.برخی هنوز انگونه که باید خدا رانشناخته اند.خداوند ایمان اورندگان را می ازماید در عمل ، بسختی وغیر قابل باور.

    • متفاوت
      0

      ضمنا.ناشناس محترم.این جمله راهم اصلاح بفرمایید..خواهشا از حد عدول حق فراتر نرویم..که باید میگفتید خواهشا از حد وحدود حق عدول نکرده وفراتر نرویم..البته اگر از نظر شما حق از حد خود عدول کرده باشد.فکر کنم معنای عدول واعتدال راباهم قاطی کرده اید.عدول به معنای برگشت وپایین امدن است.واعتدال به معنای تعادل...واژه ها و حرفها هرکدام معانی خاص خود رادارند که بر روح و روان انسانها اثر گذاری عمیق دارند.بطوری که هرکدام از ما حاصل وساخته وپرداخته های همین واژه ها هستیم.پس مکر هرکسی به خودش برمیگردد و مکر خدا بالاترین مکرهاست.صرفا جهت اطلاع.

    • متفاوت
      0

      ضمنا.بطورکلی اجبار ازهرنوع ، یعنی زیرپاگذاشتن حدودالهی واصلا معنای متجاوز هم همین است که با اجبار وارد کاری میشود.حتی خود خداهم از این حدود هیچوقت عدول نکرده است بخاطرهمین است که لا اکراه فی الدین.

    • متفاوت
      0

      ناشناس محترم.جواب شمارادادم منتشرنشده است.التماس تفکر.

    • ارشاد
      0

      بنظر میرسد خود ناشناس هم از گفتارش قانع نشده چه رسد بقیه افراد

    • ناشناس
      0

      بسم الله الرحمن الرحیم
      ای کسانی که ایمان اورده اید،مباد که گروهی از مردان گروه دیگر را مسخره کند،شاید ان مسخره شدگان بهتر از انها باشند.و مباد که گروهی از زنان گروه دیگر را مسخره کند،شاید ان مسخره شدگان بهتر از انها باشند.وازهم عیبجویی مکنید ویکدیگر را به القاب زشت مخوانید.بد است عنوان فسق پس از ایمان اوردن.و کسانی که توبه نمی کنند خود ستمکارانند.
      سوره حجرات ایه ۱۱

    • ناشناس
      0

      بسم الله الرحمن الرحیم

      ....که پیوسته ایات الهی را می شنود که بر او تلاوت میشود اما از روی تکبر اصرار بر مخالفت دارد گویی اصلا انرا نشنیده است، چنین کسی را به عذاب دردناک بشارت ده!
      و هرگاه از بعضی ایات ما اگاه شود انرا به باد استهزا می گیرد،برای انها عذاب خوار کننده ای است.
      و پشت سر انها دوزخ است،وهرگز انچه را به دست اورده اند انها راواز عذاب الهی رها نمیبخشد،و نه اولیایی که غیر از خدا برای خود برگزیدند،و
      عذاب دردناکی برای انهاست.

      ...و جایگاه شما دوزخ است!...این به خاطر ان است که شما ایات خدا را به سخریه گرفتید وزندگی دنیا شما را مغرور کرد،امروز انها از دوزخ خارج نمیشوند، و هیچگونه عذری از انها پذیرفته نیست.


      ....انان حق را هنگامی که سراغشان امد، انکار کردند ولی به زودی خبر انچه را به باد مسخره گرفتند به انان میرسد(و از نتایج کار خود اگاه میشوند).

      هر وقت کسانی را که ایات ما را استهزا می کنند مشاهده نمایی از انها روی بگردان تا به سخن دیگری بپردازند و اگر شیطان از یاد توبرد،به محض توجه پیدا کردن با (این) جمعیت ستمگر منشین.

      قران کریم.

    • ناشناس
      1

      متفاوت جان :لا اکراه فی الدین به معنای ازادی عمل نیست!!!
      ایا وقتی همسایه دیوار به دیوار شما نصف شب تلوزیون خانه خودش را روشن و صدای انرا را زیاد کند عکس العمل شما چیست؟!!!
      یا بلفرض مثال کسی ماشینش را در نزدیکی خانه خودت میگذارد و هی بوق ممتد میزند و او میگوید لا اکراه فی الدین !چون ازادی میخواهیم پس من دوست دارم بوق بزنم !!خوب برخورد شما به این فرد ازادی خواه چیست؟!!!
      ایا باز هم میگویی لا اکراه فی الدین؟!!
      پس لطفا از حد عدول تجاوز نکنیم و سر تسلیم به درگاه الهی .

      با تشکر.

    • ناشناس
      1

      (لا اکراه فی الدین)به این معنی نیست که ازاد باشی و هر کاری که می خواهی انجام دهی بلکه این ایه برای عقیده درونی اشخاص است و اتفاقا در عمل اکراه و اجبار باید باشد.

    • متفاوت
      0

      جناب ناشناس.حرف بنده هم همین است.منتها شماعمل نمیکنید به انچه میگویید ولی بنده عمل میکنم به انچه میگویم.دوزخ از ان کسانی است که از حق پارافراتر میگذارند واینها همان ستمکارانند خواه درلباس میش باشند وخواه درلباس گرگ وخواه درپوست انان برای منفعت.مجادله درایات خدا کار مجادله کنندگان است.خداخود ازجایی که شمانمیدانید حافظ قران است وکسی هم نمیتواند ان رابرسرنیزه کند.شماهم بهتر است به انچه میگویید عمل کنید نه دیگران را وادار واجبار به عمل کنید.که اجبار به هرنحو چه درپناه دین وچه رودر روی دین تجاوزبه حدود الهی است.ضمنا،ایا این حرف بنده را مانند سروصدای همسایه میپندارید که شماراعذاب میدهد؟اگرچنین است توصیه میکنم بیشترتحقیق کنید.باتشکر ازتوجه شما.

    • ناشناس
      0

      بسم الله الرحمن الرحیم

      و ما اختلفتم فیه من شی فحکمه الی الله ذالکم الله ربی علیه توکلت و الیه انیب.

      و از انچه از موضوعات (دینی و دنیوی) که در ان اختلاف دارید داوری ان به خدا باز میگردد، چنین خدایی پروردگار من است بر او توکل کردم و به سوی او باز میگردم.
      سوره شورا ایه 10

    • متفاوت
      0

      قطعا بازگشت شما وهرکسی بسوی حق وتسلیم دربرابر حق است.واو دانای بسیارمقتدریست.موفق باشید.

  • ناشناس
    1

    تو سعی داری حجاب اجباری به ما تحمیل کنی، ولی یک روز نزدیک عمامه تو رو از سرت برمی‌داریم و کلاه بوقی سرت میکنیم تا مزه‌ پوشش اجباری رو بچشی

  • ناشناس
    1

    ملا جان فرق حجاب اجباری و پوشش اجباری مثل فرق بین تاپاله و سرگین هست،
    هیچ فرقی نمی کنه ماهیتشان یکیه
    آفتاب خوزستان بدجور مغز نداشته تون را تبخیر کرده

  • فتح الله احمدیان
    19

    من هیچ ارادتی به آخوندا ندارم،ولی برا این امام جمعه بدلیل خالص بودن عمل ارادت کامل دارم.....
    بسیار صحبتهای ارزشمندی کرده....

  • رضا
    1

    اگر این آخوندها را ول کنید از فردا باید عبا و عمامه روسر بزاریم خخخخخ

    نظرات شما -
    • محمد
      19

      همین آخوندها عزت را به ایران و به مسلمانان برگرداندند. ایران الان یک ابرقدرت منطقه ای است . فهمش سخت نیست. دوست و دشمن معترفند. مشکل هم داریم مثل همه جای دنیا.

    • ناشناس
      0

      محمد مشخصه الان دقیقا حرف شما که چقدر عزت داریم!

  • داریوش اقبالی
    2

    شغل اجباری درآمد اجباری آسایش و رفاه ملتش را اجباری باشد ریاکاران هیچی ندار بوقلمون صفت ثروت و منابع را ربودن

  • زرگانی
    1

    من به این مشکوکم

  • ناشناس
    0

    واقعا چی می خورن این همه تزویر دارن نداشتن یا کم داشتن حجاب ربطی به بی بند وباری ندارد چرا می خواهید بگویید کسی که حجاب ندارد ناموس ندارد البته عادت کردین به بازی با کلمات وآسمون ریسمان چیدن به هر قبمتی

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      اینها چیزخاصی نمیخورند هرچی همه میخورند انها هم میخورند ولی هرچی میخورند حلال نمیخورند.متاسفانه چنین مواردی درمانی هم ندارد مگر بلای ناگهانی.

  • ناشناس
    17

    از روز اول حدود ۳۵ سال قبل حجاب را شل گرفتید و به مسائله متفرقه که خارج از ....شما ها بود پرداختید و ....حالا هم کمی دیر شده ولی حجاب اجباری داریم چرا نداریم پوشش امروز که پوشش نیست

  • ناشناس
    0

    فرق حجاب اجباری و پوشش اجباری چیه؟!ههه

  • ناشناس
    0

    هر کار اجباری کراهت اور است طغیان و مقاومت به وجود می اورد چرا مدرسه نرفتید؟؟؟؟؟؟

  • ایمان
    0

    خیلی حرفها بود که بهت بگم ...
    ولی خاک بر سرما که امثال تو تریبون دار مملکتمون شدید...

  • ارش
    0

    شاید از کم خوابی باشه

  • ناشناس
    1

    خدا را شکر که شما فحشا را در ایران ریشه کن کردید...

  • آرش
    0

    چرت ترین تحلیل و بهانه های اب دوغ خیاری
    اقا جان بزارید مردم خودشون انتخاب کنن چی بپوشن

  • محمدرضا
    0

    چی میگه این؟

  • ناشناس
    0

    فرارو من از خوانندگان پرا پا قرص خبرهای شما هستم ولی متاسفانه هر بار که نظر میدم هیچ وقت ثبت نمی کنید اول فکر میکردم بخاطر اینکه همیشه انتقاد میکنم ولی الان می بینم پیام های بدتر رو انتشار میدین ولی برای من رو خیر اونوقت چرا؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همینکه فکر میکنی اینجا سایت فرارو هست، نشون میده که مخاطب همیشگی هستی!!

  • علی
    0

    این آماری که این حضرات میدن، کلا مغلطه و دروغ هست و بس. در ثانی بحث فقط حجاب نیست و نوع حکومته. حکومت شما دیکتاتوری هست. هرکس در جامعه ی ایران یه چرخی بزنه و بین مردم باشه، مخالف و موافق رو می بینه و متوجه میشه. بنابراین تموم استدلال های شما بی ارزش هست.شماها برای حفظ قدرت و ثروتتون دارین تلاش می کنین و بس، والا از مردم نمی ترسیدین. یه نکته هم به طرفداران حجاب اجباری: چیزی که اکثریت مردم نخوانش، غیرقابل اجراست حالا چه دستور حجاب اجبار در قرآن باشه چه نباشه. پس زور بی خود نزنین...

  • علی
    0

    این آماری که این حضرات میدن، کلا مغلطه و دروغ هست و بس. در ثانی بحث فقط حجاب نیست و نوع حکومته. حکومت شما دیکتاتوری هست. هرکس در جامعه ی ایران یه چرخی بزنه و بین مردم باشه، مخالف و موافق رو می بینه و متوجه میشه. بنابراین تموم استدلال های شما بی ارزش هست.شماها برای حفظ قدرت و ثروتتون دارین تلاش می کنین و بس، والا از مردم نمی ترسیدین. یه نکته هم به طرفداران حجاب اجباری: چیزی که اکثریت مردم نخوانش، غیرقابل اجراست حالا چه دستور حجاب اجبار در قرآن باشه چه نباشه. پس زور بی خود نزنین...

  • ناشناس
    0

    همه چیزدان ها دانشمندان بلانسبت دست ازسرملت ایران بردارید

  • ناشناس
    0

    احسنت ،این کشف تازه را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان و ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت آرزومند.

  • به ناشناس
    0

    این که گفتین در اهل سنت حجاب از زانو تا ناف است دروغ محضه. راست می گی سند بیار.

  • بی نام
    0

    بابا سقراط .... خدایا ما چه کسایی شدیم هشتاد میلیون نفر مثل اینکه بگی طرف نمرده فوت شده

  • 0

    اقا شما حرف نزنید ما به همه میگیم شما باسوادین افرین

  • 0

    اولین رئیس‌جمهوری چهار ساله

  • 0

    ساقی ساقی ای ساقی

  • ناشناس
    0

    گشت ارشاد نداریم تنها ارشاد باشی داریم !!! امر به منکر هم تنها سرگرمی بعضی افراد هست

  • ناشناس
    0

    یعنی حاجی این حرف هایی که زدی کدامیک مستند بود،وقت حرف زدن عوام پسندانه گذشته است ،امروزه میزان اطلاعات اقشار جامعه در مورد مسائلی که شما گفتید بسیار بیشتر از شماست.

  • مرگ بر آشوبگر
    1

    لعنت به اونهایی که توهین میکنند به نظام جمهوری اسلامی و روحانیت
    حجاب باید کامل رعایت بشه و اغتشاش گران به اشد مجازات برسند.
    آشوب گرای دوزاری بیسواد.

  • ناشناس
    0

    حجاب بهانه است ؛ مردم اینهمه مشکلات دارند بعد گروهی میلیاردها تومان هزینه می کنند که به بخشی از مردم توهین کنند و خود را برتر و نظرکرده خدا جلوه دهند ، مشکل اصلی مغزهای پوسیده است

  • مریم
    0

    دوستان
    با نگاه دقیق به تاریخ و جامعه
    درمی یابیم که
    هرچقدر محدودیت بیشتر، فساد و فحشا بیشتر
    هرچقدر ترس بیشتر، دروغ بیشتر
    هرچقدر ظلم بیشتر، مظلوم و فقیر و حق خوری بیشتر
    قول نخورید
    به جای پای منبر یه عده نشستن، بشینید و کتاب بخونید و فکر کنید و از خداوند بخواهید که راه درست رو از غلط براتون آشکار کنه
    توبه کنید تا خداوند پرده از چشم و گوش و عقلتون کنار بزنه
    تا بتونید خودتون تشخیص بپید
    انقدر پای اخبار ایران و بی بی سی اینا نشینید
    انقدر قول این طرفیا و اون طرفیا رو نخورید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها