پوتین و دکمه ای که می تواند دنیا را خراب کند/ ترسی که به جان غرب افتاد/ آیا روسیه جنگ هسته ای را آغاز می کند؟

پوتین 11 بمب‌افکن هسته‌ای در 20 مایلی مرز ناتو مستقر می ‌کند. بر اساس گزارش سان، روسیه درباره آغاز جنگ آخرالزمانی و جهانی سوم هشدار داده است.

پوتین و دکمه ای که می تواند دنیا را خراب کند/ ترسی که به جان غرب افتاد/  آیا روسیه جنگ هسته ای را آغاز می کند؟

به گزارش خبر فوری، در چند روز اخیر، با فعالیت مرزی و تهدیدات هسته ای روسیه رسانه های غربی همانند سیاستمدارانشان شروع به انتشار خبرهای مختلف درباره احتمال بمباران محدود هسته ای در مناطق شرقی اوکراین و حتی مرزهای روسیه و کشورهای عضو ناتو کرده اند.

پایگاه نیوزویک در گزارشی به آخرین فعالیت های نظامی مرزی روسیه و احتمال فعالیت هسته ای آن اشاره می کند. این پایگاه می نویسد: در بحبوحه تشدید تنش ‌ها و لفاظی‌ های هسته ‌ای بین روسیه و غرب، جهان از نزدیک تحولات پیرامون این موضوع را زیرنظر دارد. گزارش‌ های مبتنی بر حرکت یک «قطار هسته‌ای» به سمت مرز اوکراین و حمل موشک‌ های مختلف از طریق مسکو و تحرکات کلاهک های هسته ای روسیه مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته ‌اند. اما آیا این نگرانی‌ ها بی‌ اساس است یا واقعا اتفاقاتی در حال وقوع است؟

بر اساس گزارش ها، سرزمین‌ ها و مرزهای شمالی روسیه نیز به دقت زیر نظر گرفته شده اند و ظهور و رفت و آمد اخیر هواپیماهای نظامی در این منطقه بار دیگر به گمانه‌زنی ‌های ترسناک دامن زده است.

رسانه‌ ها روز چهارشنبه گزارش دادند که روسیه تعداد بمب ‌افکن‌ های استراتژیک خود در نزدیک مرز هایش با کشورهای عضو ناتو را افزایش داده است.

در همین رابطه، نشریه نروژی فاکتیسک (Faktisk) گزارش داد که تصاویر ماهواره ای 11 هواپیمای توپولوف را در پایگاه هوایی روسیه اولنیا در شبه جزیره کولا در حدود 60 مایلی جنوب شهر مورمانسک نشان می دهد. همچنین، تصاویر ماهواره ای منتشر شده در 7 اکتبر، هفت بمب افکن استراتژیک Tu-160 و چهار هواپیمای Tu-95 را در پایگاه هوایی اولنیا روسیه نشان می دهد.

این شواهد در بحبوحه نگرانی های غرب منتشر شده است. حالا غرب این پرسش را دارد که آیا ولادیمیر پوتین ممکن است به سلاح هسته ای متوسل شود تا ابتکار عمل در تهاجم متزلزل خود به اوکراین را  به دست گرفته و خاطره تلخ عقب نشینی  سربازان و خسارات قابل توجه ارتشش را از بین ببرد یا نه؟

به گزارش نیوزویک، نزدیکی پایگاه های هوایی روسیه به نروژ، کشور عضو ناتو، زنگ خطری را در برخی از رسانه‌ ها، مانند روزنامه انگلیسی  سان (The Sun)، برانگیخت. این نشریه در تیتر روز جمعه خود نوشت: «پوتین 11 بمب‌افکن هسته‌ای را در 20 مایلی مرز ناتو مستقر می ‌کند ... روسیه درباره آغاز جنگ آخرالزمانی و جهانی سوم هشدار داده است».

به گزارش خبرگزاری دولتی تاس، پایگاه هوایی نزدیک به نروژ یک مرکز اصلی شناسایی نیروی دریایی روسیه است و یک بار هواپیمای MiG-31K از این مرکز پرواز کرده و  پرتاب موشک بالستیک Kh-47M2 Kinzhal با قابلیت حمل کلاهک هسته ‌ای را در قطب شمال در سال 2019 بر عهده گرفته است.

بمب افکن هایی که غرب را ترسانده اند

به گزارش نیوزویک، بمب‌افکن ‌های Tu-160 که می ‌توانند موشک‌ های کروز و سلاح‌ های هسته ‌ای استراتژیک حمل کنند، در تهاجم پوتین به اوکراین نقش فراوان داشته اند. با این حال، نیروی هوایی او نتوانسته است دست برتر را در نبردهای اخیر به دست آورد. تا سال 2022، Tu-160 بزرگترین و سنگین ترین هواپیمای جنگی و سریع ترین بمب افکن مورد استفاده  روسیه بود. با این حال، شواهد گویای این است که روسیه می خواهد از جنگنده های بیشتری استفاده کند تا بتواند شرایط جنگ را تغییر دهد.

فاکتیسک مدعی شده که تصویر ماهواره‌ای منتشر شده در 9 اکتبر نشان می دهد که یکی از بمب‌افکن‌های Tu-160 آماده بلند شدن از باند فرودگاه است. ماه گذشته هم  جروزالم پست اسرائیل در گزارش مدعی شد که  یک شرکت اطلاعاتی اسرائیلی "حضور نامنظم" بمب افکن های استراتژیک روسی TU-160 و TU-95 را در چند پایگاه هوایی مرزی روسیه شناسایی کرده است.

نکته عجیب این است که بر اساس گزارش پایگاه های غربی، هیچ بمب افکن استراتژیکی در 12 اوت در پایگاه های هوایی مرزی روسیه حضور نداشت، اما تصاویر ماهواره ای جدید حضور حداقل چهار فروند TU-160 را در 21 اوت و سه TU-95 را در 25 سپتامبر شناسایی کرده اند.

حمله به اوکراین یا یک مانور بزرگ؟

همانطور که فاکتیسک خاطرنشان کرده، استقرار بمب افکن ها در شبه جزیره کولا به خودی خود تعجب آور نیست، زیرا همزمان با ارسال هشدار مقامات نظامی روسیه در مورد مانور گسترده در دریای بارنتز در این هفته، در سایت های حساس نظامی قرار گرفته اند. برخی تحلیلگران نروژی معتقدند احتمالا روسیه قصدی برای حمله به نروژ یا حتی اوکراین ندارد و این بمب افکن ها و هواپیماها فقط برای یک مانور نظامی و ترساندن غرب به کار گرفته خواهند شد

با این حال، بر اساس گزارش نیوزویک، وضعیت بمب افکن های استراتژیک روسیه که قابلیت حمل کلاهک هسته ای هم دارند زنگ خطر را در میان برخی رسانه ها و سیاستمداران غربی بر انگیخته است. هر چند اثبات ارتباط این اقدامات با مانورهای نظامی در دریای بارنتز می تواند کمی شرایط و جو را آرام کند اما اگر این حضور ادامه یافته و یا به جنگ اوکراین ارتباط داشته باشد احتمالا ترس و نگرانی غرب بیشتر شده و دو طرف (غرب و روسیه) بیشتر به یک جنگ تمام عیار نزدیک خواهند شد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 70
  • ناشناس
    2

    ایران نباید در این ماجرای روسیه شرکت کند.چرا که امکان جنگ جهانی هسته ای وجود دارد.ایران نه سر یاز م نه ته پیاز است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ارتش تو یار ما باش

    • ناشناس
      2

      ایران داه کمک میکنه مردم مظلم اوکراین خونشان ریخته شود

    • ناشناس
      2

      همانطور که در دکترین دفاعی روسیه ذکر شده تا موقعی که مرزها و کیان جغرافیای روسیه از سوی غرب، ناتو یا هر کشور دیگری مورد خطر و تهاجم قرار نگیرد روسیه به هیچ وجه جهت دفاع از خود به استفاده از سلاح هسته ای متوسل نخواهد شد!

    • 0

      دردکترین جنگ اتمی ،ایران هیچ کاره است وفقط تماشاچی ست ،ضمنامطمئن باشید روسیه تاکمترازیکماه آینده دویاسه کلاهک هسته ای محدودبه شعاع تخریب پنج تاده کیلومتری به مقرپایگاههای ناتودرخاک اوکراین شلیک خواهدکردوچندروزی دنیا رابه بهت فروخواهدبردتابه خواسته های روسیه تن دهدوهیچ اتفاق دیگری رخ نخواهدداد چون هیچ کشوری دیوانه نیست که بخواهد دیوانگی روسهارابسنجدواقدامی علیه روسیه کندزیرادکمه اتمی و راهبردی ولادیمیرپوتین میتواندظرف پنج دقیقه کل اروپا وظرف نیم تایکساعت کل دنیارانابودکند،بمبهای اتمی روسیه میتواندبیست بارکره زمین رانابودکند

  • ناشناس
    1

    اگر تاریخ را خوانده باشیم متوجه می شویم روسیه یا همان شوروی سابق دارای یک پیش زمینه دیکتاتوری وحشی بوده و یکسره این تفکر کثیف تا کنون ادامه داشته و کشوری بوده که هر زمان ایران به سمت او رفته و یا ذره ای برای یک قرارداد یا حل مشکلی به او چشم دوخته، بزرگترین ضرر کننده ایران بوده تا جاییکه کشور به اعماق نابودی کشانده شده. فقط کافیست کتب تاریخ که به وفور یافت می شود و جنگهایی که آنها بر ایران تحمیل کردند، جنایتشان، خنجر از پشت زدنشان و ... را بخوانیم. اکنون هم برای دنیا تهدیدی است و ادبیات آنها آدمکشی و شروع جنگ است درحالیکه بسیاری کشورهای متمدن ادبیاتشان آرامش و دوستی و آزادی کامل است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نگفتی این دیکتاتوری به صورت وحشی تر در غرب هم وجود داشته و داره.

    • ناشناس
      0

      ناشناس اگر کمی وطن پرست و غیر متعصب بودی می‌دیدی روسیه ای که سنگش را به سینه میزنی خائن ترین و دشمن ترین کشور علیه ما بوده و هست.
      تعداد خاک جدا کرده روسیه از ایران ۲۲۰ هزار کیلومتر مربع
      تعداد خاک جدا کرده آمریکا از ایران= صفر
      تعداد حمله همه جانبه نظامی روسیه به ایران = ۳ بار
      تعداد حمله نظامی آمریکا به ایران = صفر
      میزان تجهیزات ارتش عراق برای حمله به ایران= ۹۸ درصد روسی
      بزرگترین تامین کننده سلاح و مهمات صدام در جنگ=روسیه
      تنها کشورهایی که در زمان جنگ ایران و عراق به ایران سلاح دادند= سوریه، لیبی ، ایالات متحده امریکا( در ماجرای معروف به مک فارلین)

  • خدانشناس
    1

    این مردک دیوانه چون خودش داره میمیره میخواددنیابعدازاو دیگه نباشه روس کمونیست جنایتکاراین قانون جنایتکاران است

  • نگاهی
    0

    اگه مردی زودتر فشارش بده

  • ناشناس
    3

    من نمیدونم چرا ضعف بزرگ پوتین و روسیه در نبرد با یه کشور درجه چندمی را میخواین با این خالی بندی ها برطرف کنید. دو برابر چیزی که غرب باید از اون دکمه بترسه پوتین و کل روسیه باید از دکمه غرب بترسن. قدرت اتمی ناتو خیلی بیشتر از روسیه است. در ضمن قدرت دفاع هوایی ناتو اصلا با روسیه قابل قیاس نیست. پس اگر دکمه ای زده بشه تنها سناریو فنی که از پیش قطعی خواهد بود محو روسیه و پوتین و تمام جمعیتش برای همیشه از روی کره زمین است.
    پس پوتین وقتی میدونه زدن اون دکمه بمنزله نابودی خودش و تمام خانواده و کشورش هست مطمئن باشید از همه بیشتر می‌ترسه.

    نظرات شما -
    • کاکتوس
      4

      استدلال ضعیفی بود ،
      سئوال چرا ناتو با این هیمنه ای که شما تعریف کردید ، مانند خر در گل مانده عمل میکند ؟
      یا توان مقابله ندارد ( که ندارد!!) یا اینکه منتظر نابودی مردم اوکراین است.
      غرب صرفاً به منافع خود می اندیشد.!!

    • محمود
      11

      چرت نگو احمق بیسواد!
      روسیه ابرقدرت اتمی جهانه با یه دکمه تو پنج دقیقه اروپا رو محو میکنه
      یکم اطلاعاتت رو ببر بالا بعد بیا زر بزن!

    • ناشناس
      0

      محمودی بیسواد متعصب کور. عاشق روسیه بودن چشمات کور کرده آمارو ببین تا بفهمی درست چیه غلط چیه
      تعداد کل کلاهک های اتمی روسیه ۵۹۷۷ تعداد کل کلاهک های ناتو ۵۹۴۳. تعداد کلاهک های آماده برای شلیک روسیه ۱۵۰۰ کلاهک تعداد کلاهک های آماده شلیک ناتو ۴۰۰۰ کلاهک. نسبت گستردگی پراکندگی تسلیحات آماده شلیک ناتو ۳۰۰ درصد گسترده تر از روسیه. کیفیت تسلیحات حمل کننده کلاهک اتمی ناتو ۴۰۰ درصد مجهز تر و مدرن تر از روسیه. قدرت دفاع هوایی ناتو ۵۰۰ درصد برتر از روسیه در زمینه رهگیری و انهدام موشک های حاوی کلاهک اتمی . در ضمن قدرت ماهواره ای ایالات متحده آمریکا بر روی سایت های هسته ای روسیه آنقدر بالا هست که به صورت ۲۴ ساعت تمامی سایت های موشکی روسیه رصد میشن به محض شروع برای آغاز عملیات توسط این سایت ها آمریکا و ناتو متوجه قصد اونها خواهند شد و در کمترین زمان ممکن از هر چهار طرف روسیه شامل : کل اروپا، کل سواحل شرقی آمریکا، الاسکا، ترکیه ، ژاپن، و زیر دریایی های اتمی مستقر در اقیانوس ها هزاران کلاهک اتمی به سمتش شلیک میشه. خوده پوتین در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۰ گفت شروع جنگ هسته از سوی هر کدام از طرفین هیچ برنده ای نخواهد داشت. برو سرچ کن و گوش کن. اینم از گفته خوده پوتین که میگه هیچکس برنده نمیشه یعنی همه منجمله خودش و کشورش نابود میشن پس جفنگ نپرونو ارباب را الکی بزرگ نکن که تو پنج دقیقه اروپا رو نابود و خودش میمونه!!! استارت حمله اتمی قطعا موجب نابودی کامل خوده روسیه برای همیشه خواهد شد. هرچند که ممکنه بخش های قابل توجهی از آمریکا و اروپا سالم بمونن بخاطر لایه های متعدد و سیستم های پیشرفته دفاع هوایی اونها و دست بالاشون در رصد و جاسوسی از روسیه و در نتیجه حمله پیشگیرانه .

    • 0

      کاکتوس عزیز ظاهرا شما دارید برعکس میگی!!اون کشوری که مثل خر در گل مونده روسیه هست که قرار بود یک هفته ای کی ایف رو بگیره و الان بعد از چندین ماه ارتشش با کلی خسارت و کشته مرتب در حال عقب نشینی هست. تا جایی که از ضعف و استیصال درخواست بسیج عمومی بده و هیچکس از مردمش هم نیاد. در ضمن اوکراین عضو ناتو نیست و به همین خاطر ناتو دخالت مستقیم نکرد. و فقط تجهیزات برای اوکراین می‌فرسته که دارید نتیجه برتری مطلق تجهیزات غربی رو با چشم در جبهه های جنگ اوکراین می‌بینید تازه فقط تجهیزات نیم سنگین. یعنی تازه هیچگونه ناو، زیر دریایی و یا جنگنده غربی به اوکراین داده نشده

    • ناشناس
      0

      چقدرمزخرف میگی؛اولا ناتو یک حمال واقعی برای آمریکاست واصلا دراستراتژی هسته ای پنتاگون تعریف نشده است وثانیا بزرگترین قدرتهای هسته ای جهان روسیه وآمریکا وچین هستندوناتو خر کیه؟!ایالات متحده برای خرکردن ملتهای اروپایی و چندین کشوردیگرپیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو را برنامه ریزی کردوجالب اینه ناتو حتی توان و اجازه شلیک یک کلاهک هسته ای راهم نداردزیراپنتاگون ارباب است وناتو یک حمال واقعی برای پیشبرد اهداف ایالات متحده آمریکا!

    • ناشناس
      0

      دانشمند!!!! وقتی میگیم مجموع کلاهک های ناتو منظور مجموع کلاهک های هایی است که کشورهای اتمی عضو ناتو روی هم دارن که نزدیک به ۹۰ درصدش متعلق به آمریکاست. اتفاقا در فرماندهی ناتو انبوهی از طرح های دفاع هسته ای تعریف شده. همین چند روز پیش مانور سالانه حمله اتمی در ناتو با مشارکت آمریکا فرانسه و انگلستان و با بمب افکن ها هسته ای تمرین شد. پس وقتی چیزیو نمیدونی پرفسور بازی در نیار یا شایدم از اینکه مشخص میشه اربابت روسیه هیچ پخی نیست و همش بلوف هست بهت فشار میاد. در ضمن کل کلاهک های اتمی چین ۳۵۰ عدد هست. تقریبا اندازه انگلستان. با این تفاوت که تنوع و کیفیت آتش هسته ای انگلستان به شدت قوی تر از چین است. بازم اگر فشار نمیاد که ارباب دوم چین هم بیشتر بلوف هست و فقط در صدا و سیمای ایران روسیه و چین ابرقدرت نظامی هستن خخخ

  • عادل
    3

    طوری ایران میگه غربی ها ترسیده انگاری فقط روسیه بم اتم داره پوتین جانتان دست به خطا بزنه غرب نابودش میکنه تنها به اکراین حریف نمیشه ظالم دوام نمیاره

  • 🐜
    2

    هرجنایتی ارسوی پوتین قاتل دورازانتظارنیست آمریکا هم بدش نمیاد سلاح های مرگبارخودرابفروشه دیریازود این اتفاق پلید اتفاق خواهد افتاد.وجهان رادرگیرخود خواهی پوتین خواهدکرد

  • ساند تو یود هد
    7

    پیر پیزوری
    با این کارش مردم خودش رو بدبخت تر کرده
    پول و ... روس در دنیا بی ارزش تر شده
    د رهمه جشنواره های بین المللی دیگه روسیه هیچ برنده ای نداره
    مث اسکار یا نوبل یا ...
    فقط به موشک و موشک و تانک فکر کردن همین میشه دیگه
    از کره جنوبی هم بیارزش تر شدن
    خااااااااااااااااااااااااااااک ک ک ک

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      مرگ بر متجاوز
      مرگ بر پوتین متجاوز

    • عرفان
      1

      دیکتاتورها برای ماندن همه کاری میکنند.

    • داروغه ناتینگهام
      5

      ارباب پوتین زر میزنه نه جرات داره نه توان اقتصادی

    • ناشناس
      1

      پوتبن و ملا و حماس و زگزاکی و بشار اسد و....

  • ناشناس
    49

    ازقدرت اقتدارایران داخلی هابیشترمی سوزندتااسراعیل وغیره بدبخت امنیت نباشدهیجی نداری ازسوریه عراق اوکرتین عبرت بگیریدغرب زده های بیچاره درودبرقدرت اقتدارایران

    نظرات شما -
    • 8

      اقتدارشان را در مدارس دیدیم

    • ناشناس
      2

      شما ها ایران را یک روستا ی بیغوله فرض میکنید وانرابا کشورهای عقب مانده که درفلاکت بدبختی زندگی میکنند مقایسه کرده ومیگویید امنیت داریم مامیگیم کره جنوبی شما میگید سوریه مامیگیم کشورهای پیشرفته غربی شما میگید روسیه با پوتین وتسلیحاتش شماعاشق جنگید ودر ظاهرادعای امنیت میکنید خاک برسراونهایی که بعد چهل سال نفهمیدن

    • محمد
      5

      ناشناس جان، یه عده سوریه هم بشیم براشون مهم نیست وقتی کسی هشتگ میزنه من بی ناموسم دیگه این آدم و از چی میشه ترسوندن تموم شده

    • ناشناس
      2

      اینکه صد تا یگان ویژه بریزن سر یک زن اسمش نه شرفه نه امنیت

    • 1

      مرگ بر پوتین بچه کش

    • 2

      من موندم این عرزشیها که یه دستشون تسبیح و یه پاشون تکیه است، چطور از این ادمی که سالها در ملحدترین کشور دنیا مامور امنیتی بوده و دستش به خون هزاران بیگناه از چچنی مسلمون تا بچه و زن باردار اوکرایینی اغشته است حمایت می کنند

    • ناشناس
      2

      مهندس، پروفسور، استاد، فیلسوف، فقیه، همه چیزدان....
      اون امنیتی که می فرمایید؛ اول از همه کار خود حاکمیت رو راه میندازه تا اعمال قدرت و سلیقه کنه
      که البته در همین بعد هم خیلی موفق نبوده
      وظیفه اصلی و بعدی حاکمیت، ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی است.
      بقیه وظایف حاکمیت رو، نه تو قانون اساسی شرق یا غرب، بلکه تو قانون اساسی جمهوری اسلامی برو بخون.
      البته اگه تونستی، همراهش فکرم بکن
      اگه نداشتی یا نتونستی، برو با یکی که داره و می تونه، مشورت کن که از کجا داریم می خوریم.
      البته که مشورت کردن با عاقل هم، توانایی می خواد

    • 2

      امثال روسیه، یه خودکار و کاغذ و کفش به دنیا عرضه نکردن
      یا تجاوز یا قتل عام خودی و غیرخودی
      یا هارت و پورت

    • 1

      بدبخت سایبری
      امنیت فقط برا ملاهاست تا حکومت کنن
      امنیت نباشه تموم ملاها کله پا خواهند شد
      اگر برا مردم بود که وضعیت اقتصادی مردم این شکل نبود

    • 1

      اقتدار یعنی چهار نفر مرد با باتوم و شوکر بریزن سر یه دختر ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • عجیبه
      1

      اقتدار یعنی مامورت قادر باشه وسط خیابون پشت دختر مردم تفتیش کنه و بقیه همکاراش رو بخندونه

  • ناشناس
    1

    نه ....خودش زنده می ماند

  • ناشناس
    31

    نه عزیزان دل، پادشاهی دلار را به خاک می کشد، و ذلت غربی ها و نامردی شان را به رخ عالم می کشد/ گاز را به روبل و گرانتر می فروشد/ شما چقدر عجول و فضول هستید/ روسیه و اوکراین که اصلا وارد جنگ نشدن، تازه جنگ اول زمستون شروع می شود

    نظرات شما -
    • نه غلام
      2

      پیداست دامادتون روسی هست

    • حقیقت
      3

      من موندم چرا بعضیا امیدشون به کشور پیزوری روسیه هست بابا تو جنگ جهانی دوم اگه آمریکا به روسیه سلاح نمیرسوند آلمان خورده بودش
      این روسیه روسیه جنگ جهانی دوم هم نیست دلخوش نباش

    • ناشناس
      0

      بستن آب و گاز کار یزیدی است
      اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

  • روح اله
    4

    باید جمع بشن چنان بزنن، که نفهمه از کجا خورد... تا چهار کشور داغون هم که ازش حمایت کردن یا در خفا حمایت میکنن حساب کار بیاد دستشون

  • ناشناس
    4

    روسها بزودی علیه پوتین قیام خواهند کرد

  • ازاد
    0

    پوتین که هیچ،،گنده تر از اون هم نمیتونه ازاین غلطها بکنه،،این حرفهای نوچه های روسیه امثال دولتمردان ایران هست

  • سیاوش سلطان
    6

    نروژیها ، اروپاییها نترسید ، آخرش مرگ فجیع است🔥🏹😅🤣🤣🤣

  • س خ
    1

    بیخیال این حرفا چیه! چندین کشور هستن که براحتی میتونن اینکار رو انجام بدن.

  • عجبا
    1

    انشالله به همین زودی پوتین و طرفداراش که با طناب ایشون دارن به چاه میروند به جهنم میروند الهی امین !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    2

    اگر جنگ هسته ای شروع بشه روسیه دوباره تجزیه شده و چند تکه میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا . هدف غرب هم همینه

    • ناشناس
      1

      تجزیه نمی شه، مستقیما تصعید می شه

  • ناشناس
    2

    کاش این کار رو بکنه ایران نابودبشه همه از دست اختلاس دزدی وغارت و بیکاری و افسردگی و آینده نامعلوم جوانان و ازهمه مهمتر بی‌دینی که درست کردن دین جدید آوردن

  • ناشناس
    1

    آیا آنها به آخرالزمان اعتقاد دارند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آره برادر پ.تین و رفقا هر شب جمعه پا میشن میرن جمکران

  • ناشناس
    2

    اوهو چه تیتری پوتین و دکمه ای که دنیا را خراب کند. پوتین باید مواظب باشه شلوارشو خراب نکنه، بو گندش همه جا رو برداره

    نظرات شما -
    • وحید
      12

      فعلا که اروپایی ها و آمریکایی ها شلوار خودشون رو خراب کردن

    • ممد
      2

      درود بر وحید مغز ارزنی

  • ناشناس
    1

    بله اگه بخواهد خودکشی کنه و نسل ملتش را به باد بده

  • روح الله
    2

    تو این چند روز اخیر چند پیام و چند سوال از یکی از دوستان اوکراینی خودم گرفتم که برخی از اونها رو پایین برای شما ارسال می کنم.... هنوز خیلی نگذشته از زمانی که شدیدا درگیر کرونا بودیم و تلفات زیادی می دادیم و عزیزانمان رو از دست میدادیم و تو اون شرایط روسیه مثل همیشه زد زیر حرفش و به ما واکسن نداد در صورتی که ما شدیدا نیازمند واکسن بودیم.... روسیه با ما چه کار کرده و میکنه و ما با اون چه کار میکنیم.....
    I have a question?
    Why your country helps Putin kill us?
    Whats wrong to this world?
    Ukraine never did smth bad to Iran!
    Why now Iran send rokets, planes and soldiers to kill us?
    Right now we are under massive drone-attack, and its iranian drones «shaheed”
    Iranian government give a hundreds or maybe thousands of this drones to putin
    I don’t understand why iranian goverment need this
    Iran have a lot of money, without putin’s payments for shaheds
    A lot of people ask - what bad we made for Iran?
    Today, whole day, drones bombed Ukraine
    One drone bombed center of Kyiv, many people died and many was injured
    Right now in Kyiv a lot of shoots, soldiers are trying to kick that fucking drones

  • علی
    0

    طبق معمول جنگ رسانه ای اروپاست، وگرنه هیچ خری بغل دست خودش بمب اتم نمیزنه.

  • ناشناس
    1

    به کاربر وحید، تو رو سننه که طرفداری پوتین رو میکنی، چه نفعی این مردک واسه ایران داشته

  • ناشناس
    1

    کامنتهای مهم منتشر نمیکیند! سوال میپرسید از مردم و منتشر نمیکیند.
    یکبار امریکا این جنایت کرد و آن هم کسی نداشت، احتمال استفاده از سلاح اتمی همانقدر محال است که افتادن سیاره زهره بر زمین!
    سلاحهای کشتار جمعی بخصوص هسته ای هیچ خاصیتی ندارند بجز بازدارنگی در مقابل طرفی یان سلاح دارد و این بازدارنگی هم ایران ثابت کرده بدون بمب هسته ای هم میتوان داشت، کلا داشتن بمب هسته ای برای ترساندن بچه های احمق است

  • 110
    0

    پوتین ( لنگه دمپایی ) یه بمب اتم بزنه سه تا می خوره . خودش می دونه چه خبره . الآن ناتوان و گرفتار شده داره چرت میگه . مرگ بر متجاوز

  • ناشناس
    0

    از آدمای روانی بی همه چیز و از خود راضی و زورگو و روان پریش که فکرمیکنند با تهدید و ارعاب وکشت وکشتار به پیروزی میرسندهرکاری برمیاد این مردک بیشر ف را باید ترورش کنن تا دنیا ازشریکی از آشغال ترین وفاسدترین رهبران روسیه خلاص شود.

  • ناشناس
    0

    کسی که زیاد بر قدرت بماند احمق و نادان میشود
    ادعای خدایی می کند

  • ناشناس
    0

    از کسی که به خدای یکتا و توانا اعتقاد نداره بیش ازین انتطار نمیره!!! تمام نگاهش به چهارتا آهن پاره هست که درست کردن؛ فیلم عصر جدید چارلی چاپلین را باید بارها دید و تحلیل کرد آدمها با دست خودشون؛ خودشون را نابود می‌کنند چون به خدا توکل ندارند ..وعده الهی حتما محقق میشه و زمین از آن مردان صالح خواهد افتاد ...ان شاءالله اللهم عجل لولیک الفرج 🤲

  • ناشناس
    0

    اگه روسیه به ناتو حمله کند،مطمعن باشید که قبر خود را کنده و دیگه کشوری به نام روسیه بر روی کره زمین نخواهد بود،همیشه آن که هارت و پورت و هیاهو می کند از سر ترس و ضعف این کار را می کند،اگه در یک جنگلی،حیوان وحشی به انسانی حمله کند،انسان ضعیف از سر ترس و ناچاری شروع به داد و فریاد و قیل و قال می کند،پوتین هم الان همین حالت را دارد،و غرب خدا خدا می کند که پوتین حماقت کند،تا جهان برای همیشه از حکومت های ضد بشری روس تبار نجات پیدا کند،انشا الله

  • ناشناس
    0

    پوتین دارد ایران را به چاهی که کنده مي برد تا بیاندازد و این‌ کار را به زودی انجام خواهد داد. تا خودش‌ را از مخمصه نجات بدهد. واقعا روس‌ها در طول تاريخ خیانت زیادی در حق ایران کرده اند.

  • خون جیگر
    0

    ننگ بر پوتین

  • ایرانی
    0

    همانطور که پیشبینی شده بود جهان بعد از حمله روسیه به اوکراین وارد فاز جدیدی خواهد شد همین امروز بنده از منبع موثق شنیدم پایتخت اکراین به طور کامل فلج شده گاز برق آب کشور نابود و مردم در حال فرار هستند کجاست ناتو؟ کجاست آمریکا؟ اکراین دیگر هیچوقت کشور نخواهد شد ! چه بخواهیم و چه نخواهیم روسیه وارد مرحله بمب اتم خواهد شد نگهداری این تعداد بمب اتم واسه همین روزاست و ایران نیز درگیر این مسئله خواهد شد!

  • ناشناس
    0

    قدرت روسیه پوشالی بود ودیگه این حرفهاچرنده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها