فرمانده یگان‌های ویژه:

یگان زینبی ضعفی که در فتنه ۹۸ مقابل زنان آشوبگر داشتیم را جبران کرد

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: در ناآرامی‌های اخیر زنان یگان ویژه 5 مرحله عملیات انجام دادند آن هم به صورت بسیار موفق و آن ضعفی را که ما در فتنه ۹۸ در مقابل زنان آشوبگر داشته و مامور زن نداشتیم را جبران کردند.

یگان زینبی ضعفی که در فتنه ۹۸ مقابل زنان آشوبگر داشتیم را جبران کرد

 بخشی از گفتگو با سردار کرمی به شرح زیر است:

در صحنه ناآرامی‌های اخیر مشاهده کردیم در بسیاری از مقاطع زنان و دختران جوان به عنوان لیدر در محل حضور داشته و جو ناآرامی‌ها را هدایت می‌کردند پلیس ویژه برای دستگیری این افراد چه اقدامی انجام داد؟

با توجه به اینکه برای رعایت موازین شرعی و مسائل اعتقادی باید از زنان استفاده می‌کردیم «یگان زینبی» پلیس ویژه وارد عمل شد.

این یگان متشکل از بانوانی است که به صورت درجه‌دار و افسر آموزش‌های کامل را دیده و به صورت یک واحد عملیاتی قوی در تهران سازمان‌دهی شده است و در مواقعی که خانم‌هایی در اجتماعات مقابل ما هستند بعد از ارشاد و تذکر و کار عملیاتی اگر نیاز به دستگیری باشد و معذوریت شرعی وجود داشته باشد این زنان یگان ویژه هستند که وارد عمل می‌شوند.

در ناآرامی‌های اخیر زنان یگان ویژه 5 مرحله عملیات انجام دادند آن هم به صورت بسیار موفق و آن ضعفی را که ما در فتنه ۹۸ در مقابل زنان آشوبگر داشته و مامور زن نداشتیم را جبران کردند.

خوشبختانه عملکرد یگان زنان ما دشمن را بسیار ناراحت و درمانده کرد چرا که توانستند افراد اصلی را دستگیر کنند.

مدل لباس زنان یگان ویژه استناد شرعی دارد/ ماموران زن لباس ضد ضربه متناسب با ماموریت بر تن دارند

در فیلمی که از زنان یگان ویژه در فضای مجازی منتشر شد زنان با مانتو، شلوار و مقنعه و کلاه نظامی دیده می‌شدند برخی معاندین نیز بر این اصرار داشتند که اگر چادر حجاب اصلی است پس چرا نیروهای یگان ویژه چادر به سر ندارند در این خصوص چه می‌فرمایید؟

این شبهه‌اندازی کار ضدانقلاب است اگر چه با چادر می‌شود عملیات انجام داد اما با توجه به اینکه مأموران ما در صحنه عملیات برای دستگیری اقدام می‌کنند با توجه به استنادات شرعی و رعایت حدود شرعی این پوشش را برای آنها به کار بردیم.

اگرچه اعتقاد داریم حجاب محدودیت نیست و چادر حجاب برتر است اما مأموران ما در عین رعایت حجاب و پوشیدن مقنعه و گذاشتن کلاه، لباس ضدضربه‌ای متناسب با مأموریت را به تن دارند.

لباس فرمی که کاملا پوشیده بوده و بدن‌نما هم نیست و با توجه به مأموریت آنها طراحی شده است؛ همانطور که ورزشکاران ما در صحنه ورزش نیز از لباس‌های پوشیده استفاده می‌کنند که منافاتی با رعایت حجاب ندارد.خوشبختانه یگان زنان زینبی در عملیات اخیر بسیار موفق عمل کردند.

ببینیدتصاویر جدید از حضور زنان یگان ویژه

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 69
  • مریم
    14

    تو‌قرآن صحبتی از یگان زنان ویژه ندیدم؟!
    ولی شنیدم‌تو‌اسرائیل هم زنان به سربازی میرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      تا حالا فکر میکردم حضرت زینب دائما در حال ارشاد زبانی بودند و نه دستگیری و سرکوب

    • 2

      یه ویدیو دیدم اول یه دیو نر غول پیکر با یه خانم درگیر شد و اون خانم را بر زمین کوبید و بعد این غولهای ماده با لگد بر پهلو و صورت این خانم میکوبیدند

    • ناشناس
      1

      ای کاش برای سرکوب از نام زینب ص استفاده نمی کردین

  • رابی
    15

    فقط این فاطی کماندوهای صیغه ای را کم داشتیم

    نظرات شما -
    • 63

      به رابی
      از تربیتی که داری مشخص است انقلاب بی‌حجابی شما بر حق است...

    • میخام که
      1

      یاد اون شعرک افتادم
      ای کااااااش بیمار شوم پرستارم تو باشی

      روشهای مجرم شدن رو کجا آموزش میدن !؟

    • ناشناس
      2

      از کلام ایشان بی ادبی به زعم شما واضح است ولی وقاحت و درندگی از رفتار شما طرفداران وحشیگری واضح است

    • 3

      نه ادم کشی شما بر حقه

    • ناشناس
      10

      وقتی جامعه به منجلاب کشیده شد خودتون
      خودتونو می‌کشید نه کس دیگری....
      مثل جوانانی که شراب می‌خورن و در نتیجه اش کارد در شکم هم فرو می‌کنن، مثل دختران و زنانی که به فحشا کشیده می‌شون و برای رهایی از زندگی نکبت بار خودکشی می‌کنن...
      شما فقط مخت رو یه مسئله کلیک کرده، چون با دولت خود دشمن هستی فکر می‌کنی دین خدا هم همینطور پر نقص و ایراد است...
      مشکل شما اینه که این دو را از هم تفکیک نمی‌کنی

    • امیرحسین
      10

      همینجوری که هیچ جای مملکت حسابتون نمی کنند انقدر پرخاشگر هستین و در همین روزنه کامنت ها دارید نیش خودتون وارد می کنید اگر حکومت می کردین چی می شد

    • امیرحسین
      2

      آدم شما کشتین

    • ناشناس
      1

      شمایی که دم از ادب می زنی؛ نظری راجع به شرافت؛ مردانگی؛ وجدان؛ بردن نان حلال سر سفره ی فرزند نظری نداری؟! نظرت راجع به دستمالی دختر مردم در خیابان توسط نیروهای حکومتی چیست؟ یا دزیدن یک دختر وسط خیابان توسط پنج فرد که از ترس( مثل مافیایی ها)مسلحانه اینکار را می کنند؛ چون می دانند مردم با آن ها چه خواهند کرد. شما اول فکر نان سفره ات باش که حلال باشد!

    • 0

      بقول خودت همین روزنه باقی مانده؛ احتمالا چیزی از جامعه ی آزاد که منجر به ارتقا رفتار می شود نخوانده‌ای.هوشت هم مطمئنم از 76 بالاتر نیست! چون با هر دفاعی که می کنید در واقع تایید افتضاحاتی است که در عرصه های مختلف به بار آورده اید. وقتی رئیس جمهور منتخبتان که عصاره هوش شما جماعت است تا 6 ابتدایی خوانده؛ از شما نیز بیش از این انتظار نمی توان داشت!

    • 1

      امیر حسین جان؛ خودت را به کوری می زنی یا واقعا نمی بینی؟! رئیس نیروی انتظامی می گوید ما نکشتیم با لباس ما کشتند؟ اگر این همه فیلمی که از افراد مسلح در حال کشتار است همه لباس مبدلند که درود بر عرضه نیروهای امنیتی ما که هنوز این امر ادامه دارد؛ اگر دروغ می گویند؛ ببین چه گرده اند که حاضرند آبروی خودشان راببرند ولی نپذیرند که چنین جنایات کثیفی کرده‌اند.

    • 0

      ای خاک بر سر شما که با یک صدای زنانه حالتان بد می شود! و همه را همچون خود تصور می کنید!

  • هدایت
    3

    وقتی فیلم یگان ویژه ها هست چرا نگران معاندین هستید؟در ضمن چادر را در اولین عملیات زدند تا صدا وسیما داستان حمله به چادری ها از طرف اعتراض کننده ها را بسازد بعد که فیلم ساخته شد نیاز به چادر نداشتند.
    زنی که به هم نوع خود حمله کند حیف است که نام زینب را یدک بکشد‌.حضرت زینب (س) هم مانند اعتراض کننده ها توسط یزید دشمن خارجی نامیده می شد .این کجا و آن کجا؟

    نظرات شما -
    • 62

      آیا حضرت زینب روسری اش رو دربرابر نگاه نامحرم در می آورد و آتش می زد؟؟
      مادر گرامی اش فاطمه س حتی صورت خود را می پوشاند هیچ‌کس جز خانواده و بستگان خودش چهره فاطمه س رو تا لحظه شهادت ندید... آیا زنان امروز اینگونه هستند؟؟؟؟
      حتی زمانی که نامحرمی برای کاری به خانه ایشان مراجعه میکرد از پشت در با او صحبت میکرد و جوابش را می‌داد و صدایش را چون مردان زمخت می‌کرد تا مبادا آن صدای لطیف زنانه در دل نامحرم فتنه کند....
      ولی این زنانی که امروز قاطی نامحرم شده‌اند و هزار رفتار نامتعارف از آن‌ها می‌بینیم آیا لیاقت دفاع دارند ؟؟؟
      زن باید حیا داشته باشد مرد باید حیا داشته باشد
      اسلام یعنی این
      بی حیایی متعلق به بلاد کفر است نه اسلام....


    • ناشناس
      5

      پاسخ به دوشنبه: منبع این اطلاعاتی رو که دادی با ذکر نام کتاب تاریخ معتبر مثل تاریخ بیهقی و ... اعلام کن. هر چیزی رو که پای منبر می شنوی باور نکن و حقیقت مطلق فرض نکن

    • هدایت
      0

      من نگفتم کسی که اعتراض می کند زینبی است ولی زینبی بودن یگان ویژه را هم قبول ندارم.
      حضرت زینب پدرش علی (ع) بود ه و پدربزرگش پیامبر اکرم(ص) و مادرش حضرت فاطمه (س) اسلام را با پوست و گوشت و روح خود درک کرده است چه انتظاری از جوان امروزی دارید در یک روز یک داستان صد بار عوض می شود حال زندگی ائمه که ۱۴۰۰ سال پیش بوده اند روایت همین داستان سرایان است.قبل از اسلام زنان یهودی ها چادر می زدند .اگر مسلمانی را بخواهیم با چادر زدن ملاک قرار دهیم سخت در اشتباهید.مگر اینکه ما از مسلمانانی باشیم که تظاهر به مسلمانی داشتند ولی یهودی بوده اند و در بین عالمان حوزه ی علمیه کم نیستند.
      جوان امروزی که روسری آتش می زند ثمره و تلاش علمای بی عمل بوده است و نباید به این دختران تهمت و افترا بزنید.
      عالمی که می گوید در اسلام دروغ جز گناهان کبیره است ولی از صدا وسیما ی دروغگو حمایت می کند.
      عالمی که می گوید در اسلام دزدی حرام است ولی از دزد و اخلاسگر حمایت می کند.
      عالمی که می گوید در اسلام قتل حرام است ولی از قاتل حمایت می کند
      عالمی که می گوید زنا حرام است و حکمش سنگسار است ولی در مورد خودی ها اجرا نمی کند.
      چطور توقع دارید جوان امروزی حجابش را رعایت کند.در آیه ی حجاب هم خداوند خطاب به پیامبر می گوید به زنان مومن بگو یعنی اول باید کردار و گفتار و باطنت را اصلاح کنی و بعد به ظاهرت که همان حجاب است برس.ولی علمای افراطی که اجداد یهودی افراطی داشته اند فقط به ظاهر اهمیت می دهند و امر می کنند.در ضمن برای اینکه مذهبی ها را طرف خود کنند تاکید به حجاب می کنند .البته مذهبی آگاه و دانا گول سیاه نمایی ها را نمی خورد.




    • جواب ایشون
      0

      آیا حضرت زینب روسری اش رو دربرابر نگاه نامحرم در می آورد و آتش می زد؟؟//////////////**************--------------------

      عزیزم . جوش نزن
      کجای قرآن نوشته که با بیحجاب برخورد بشود
      بگیر ببند و بزن و تنبیه و شکنجه و باتووم و لگد و توسری و مشت و توهین و ...
      کجا نوشته با بی نماز برخورد شود
      مگر با بی نماز برخورد میشه !!!؟؟ با بیحجاب هم دستوری برای برخورد و تنبیه نداریم . اما برای فحشا و زنا دستور هست
      برای خورنده گوشت خوک دستور نیست
      از قرآن که کلام خداست که بالاتر نیستین که

    • هدایت
      0

      در مورد قاطی نامحرم شدن باید یادآور شوم در راهپیمایی های حکومتی و حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع)هم زنان و مردان باهم قاطی می شوند و گاهی حتی جای سوزن انداختن باقی نمی ماند آنوقت باید بگوییم شما فلان و فلان هستید. عکسی از راهپیمایی اربعین دیدم که زنان و مردان شب در کنار هم خوابیده بودند آیا بی حیا بودند؟چرا به راحتی تهمت می زنید؟
      آیا چادری ها همه پاکدامن و مقدسند؟
      خانم چادری دیدم که به اقتضای محل کار چادر می زد ولی مشروب هم می خورد .وقتی ظاهر ملاک می شود انسانیت رخت می بندد.

    • پاسخ به دوشنبه
      0

      اگر حضرت فاطمه در طواف صورتش پوشیه حج اش یا عمره اش باطل است ، آیا میدانید در حج نشان دادن چهره واجب است نه مستحب است

    • 0

      حضرت زینب روسریشا در نمی اورد ولی اونجور که اخوندا می گفتند حضرت محمد وعلی وسایر امامان هم بچه نمی کشتند بخاطر تار مو دختر نمی کشتند اموال امت را چپاول نمی کردند دزدی نمی کردند .حق کشی نمی کردند فرزندانشونا تو کاخ معاویه ویزید نمیفرستادند بعد به امت بگن اینا دشمنند ووووو نمیدونم اخوندا میگن الله اعلم .

    • ثنایی
      1

      بدبخت مملکت رو چاپیدن رفت بعد تو دنبال اینی که حضرت زینب ۱۴۰۰سال قبل چکار می کرده نکنه خودت هم دنبال چاپیدنی . داری پوششی عمل می کنی

    • 2

      باز صد شرف به یزید که به حضرت زینب اجازه داد بر علیهش سخنرانی کنه .حضرت زینب کجا و اینها کجا...استفاده ابزاری از اسلام و ائمه اطهار سالهاست رواج دارد صندوقهدی کلاهبرداری با اسم امامان تاسیس شد وپولهای مردم رو خوردند اینها هم با اسم سربازان گمنام امام زمان یا زینبیون ویا هرچیز دیگه به مردم ظلم میکنند

    • ناشناس
      0

      این کامنت ها رو دشمن ببیند و بفهمد هنوز در ایران اسلام زنده است و دوست ببیند و بفهمد اشتباه کارش کجا بوده است....

    • دال دال
      0

      الهی ی ی ی ی
      مریض بشم
      پرستارم تو باشی

  • 🐜
    0

    ایاگناه هست زنان

  • مضرب
    9

    یگان صیغه ای آماده قیام است....

    نظرات شما -
    • 4

      میخواستم دراینده دخترمو مثل اینها تربیت بشه ولی دیدم اینهاهم دوست پسر روخیلی میخوان

    • ناشناس
      37

      لقمه حرام خوردی دست خودت نیست

    • 1

      اگه لقمه حروم خورده بود که الان تو خیابون داشت جوان کشی میکرد.

    • 1

      یگان دانش اموزی ومهد کودکی وسالمندی ومجانین هم لازمتون میشه چون هیچ با پدر مادری دیگه بهتون باور ندارد .

    • ناشناس
      6

      به نظرت کسی که به دیگران تهمت میزنه لقمه حلال خورده ؟؟؟؟

    • ناشناس
      1

      آماده برای جهاد نکاح

  • ناشناس
    20

    جناب هدایت پس زنان ومردانی که همنوع خودرو با چاقو وککتل مولوتف میزنن وبا مشت و لگد وآدم میکشند رو میشه بفرمایید چی براشون حیفه؟

    نظرات شما -
    • هدایت
      1

      ابتدا ی اعتراضات مردم فقط شعار می دادند ولی وقتی پلیس با خشونت تمام به مردم حمله کرد ،مردم هم برای دفاع مشروع در مقابل دشمنشان که پلیس بود اقدام کردند.
      جواب حقیقت طلبی را پلیس و نیروهای شخصی و بسیج با باتوم و شوکر و گاز اشک آور و تیر اندازی مشقی و جنگی دادند.اگر صدا وسیما سانسور نداشت می توانستید ببینید که چگونه چند مرد قوی هیکل چگونه به یک زن یا مرد بی سلاح حمله می کنند .حداقل به عنوان یک انسان قلبتان به درد می آمد.در جنگ وقتی دشمن اسلحه ندارد یک جوانمرد به رویش اسلحه نمی کشد . خیلی داستان های امامان در این زمینه آمده است که با سپاه کفر می جنگیدند و در صورت نداشتن شمشیر امان می دادند.در ایران، اسلام فقط به حجاب ختم می شود و الباقی مهم نیست.اگر شما می خواهید بیدار نشوید هرگز بیدار نمی شوید .

    • ناشناس
      3

      برخورد با معترضین را در فرانسه و انگلیس و بلژیک دیدیم آنجا که پلیس ایران نبود

  • بیرحمان
    0

    زنان اغتشاشی مواظب باشید زنان در هر کاری بی گذشت تر هستند

  • ناشناس
    1

    یگان ویژه نوجوانان نیز برای سرکوب نواندیشان و شریفیان هم بد جور لازم دارید

  • ناشناس
    0

    ای کاش به جای لشگرکشی، ضعف های ادراکی، شعوری و فهمی تان را جبران می کردید

  • شیرتوشیر
    1

    عجب سیرکی داریم ما.اینها کجان . به به چه هیبتی چه بررویی 😄😄😄

  • ناشناس
    1

    به آدمک تربیت نیست حقیقته اینان باید دریده و وحشی باشن روح زن لطیفه نه پرخاشگر و نه بجنگه

  • بابک
    1

    اگر لباس ورزشکاران زن از نظر شرعی اشکالی ندارد ایا یک ورزشکار زن می تواند با همان لباس در مجامع عمومی ظاهر شود .

  • ناشناس
    0

    تمام بودجه کشور خرج چه کارهای بیهوده ای میشه .بعد اقایمیرکاظمی تومجلس التماس میکنه که سق حقوق کارمندان رو از 900 هزارتومن بالا نبرید!

  • ناشناس
    1

    ما که اینها را دیدیم با آن لباسهایشان تحریک شدیم خدا میداند چه بلایی به سر ولایتمدارانی که با دیدن میلگرد های نمایان شده تیر برق تحریک میشوند آمده است.

  • یدالله آرام
    1

    مردم رو در مقابل مردم قرار دادن و از نیروها شعبان بی مخ ساختن کار درستی نیست. خلاف دینه و چه فرقی داره با پهلوی های؟!!

  • ایراندوست
    0

    ولگردهای فقیر و بدبخت جیره خوار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      روح این جیره خوارها خیلی لطیف ودست ودلبازهستن شانستون روامتحان کنید اهل تنوع هستن

  • ناشناس
    1

    نان واجب ترازدین است

  • نامداران
    0

    زندگى مردم را بسازيد هى واسه ترسوندن يگان درست مى كنند ،كسى محتاج وگرفتارى تمام نشدنى داره از يگان ،حساب نمى بره ،زندگى مردم رابسازيد

    نظرات شما -
    • ح
      0

      نامداران این یگان برای تر سوندن مردم نیست
      برای دفاع از مردمه
      سما چرا چشمتون را بستید

  • تینا عامری
    1

    بنظرم اینکه از اسم حضرت زینب بسیار استفاده یاحالا سو استفاده میشه رو هم باید جزو مصائب حضرت زینب دونست!..حتی وقتی نام خانوادگی کم میادو درواقع قافیه تنگ میشه فامیل طرفو میذارن زینبی...کاش میشد ب اون شخص یا واحدی ک درلحظه! مسئول خلق اسامی عجیب و تخیلی در نیرو انتظامیه یکم مرخصی میدادن....فراجا..یگان زینبی...(میدونم مخففه اما ی معنی فرا هم ماوراس)....

  • ناشناس
    0

    فتنه ۵۸فتنه ۶۷فتنه۸۸ فتنه ۶۹ فتنه ۷۷فتنه ۸۸ فتنه فتنه چ خبره -- چرا فقط عمارت اسلامی طالبان و جمهوری اسلامی ایران فتنه و گشت ارشاد و امر به معروف دارن ؟؟ این یعنی همه مردم دنیا ارشاد شده و مسلمان خدا شناس و هدایت شده اند تنها ما گمراه هستیم

  • ناشناس
    1

    لشکر زینبیون که افغانی هستند خدا کنه اینا ایرانی باشن

  • شهرام. ر
    1

    افرین برشما . هر سال در سرکوب مردم ، ماهرتر میشوید و از مردم دورتر.

  • کشوری
    1

    بانو الناز رکابی الگوی دختران سخت کوش و مبارز و شیر زن ایرانی🥇

  • ناشناس
    0

    کل این سناریو مرگ دختر بیگناه مهسا امینی و به اصطلاح اعتراضات به دنبال آن از طرف طیف خاصی از نظام بود برای اینکه یکسری اقدامات و اصلاحاتی از جله برداشتن حجاب اجباری و جمع شدن گشت ارشاد و ... برای حفظ آینده نظام بردارند که اینجوری بهانه ای داشته باشند در مقابل تندرو های حکومتی و مردم مذهبی که ما مجبور شدیم حجاب رو برداریم و با اینکار یه عده ساده لوح بعنوان روشن فکر هم فکر کنند کاری کردند و به هدفشان آزادی رسیده اند!!!

  • 1

    کل این سناریو مرگ دختر بیگناه مهسا امینی و به اصطلاح اعتراضات به دنبال آن از طرف طیف خاصی از نظام بود برای اینکه یکسری اقدامات و اصلاحاتی از جله برداشتن حجاب اجباری و جمع شدن گشت ارشاد و ... برای حفظ آینده نظام بردارند که اینجوری بهانه ای داشته باشند در مقابل تندرو های حکومتی و مردم مذهبی که ما مجبور شدیم حجاب رو برداریم و با اینکار یه عده ساده لوح بعنوان روشن فکر هم فکر کنند کاری کردند و به هدفشان آزادی رسیده اند!!!

  • 1

    کل این سناریو مرگ دختر بیگناه مهسا امینی و به اصطلاح اعتراضات به دنبال آن از طرف طیف خاصی از نظام بود برای اینکه یکسری اقدامات و اصلاحاتی از جله برداشتن حجاب اجباری و جمع شدن گشت ارشاد و ... برای حفظ آینده نظام بردارند که اینجوری بهانه ای داشته باشند در مقابل تندرو های حکومتی و مردم مذهبی که ما مجبور شدیم حجاب رو برداریم و با اینکار یه عده ساده لوح بعنوان روشن فکر هم فکر کنند کاری کردند و به هدفشان آزادی رسیده اند!!!

  • ناشناس
    0

    بانوی گرامی حضرت زینب کبری مظهر حق جویی و حقگویی در تاریخ اسلام و نهضت عاشورا است، و بکار بردن نام ایشان در یگان نیروی امنیتی انتظامی منافات دارد.

  • ایران
    0

    ضعفش چادر بود که آنهم ندارند.

  • عبداله
    1

    چرا با نام حضرت زینب بازی می کنید و شیرزن دشت نینوا را از چشمها می اندازید

  • شهرام طباطبایی
    0

    اولاً که دقیقا مشکل همین‌جاست که بعضی از افراد ساده لوح از روی احساسات پاک فکرمیکنن باید دقیقا مثل هزاروچهارصدسال قبل باشن...
    دوماً مشکل بدتر اینجاست که این چندین سال فقط فقط به ماها درس ظاهرسازی و ریا کاری رو یاد دادن
    خدا تون رو قاضی بدونید بعد جواب بدید

    اینکه برای کدام از این اختلاسهای نجومی
    مثل این دوتار مو گشت و بگیرو ببند راه‌ انداختن
    و هزارتا مثال دیگه که همش برای سیاست و دزدی خودشون پیش میبرن

  • ناشناس
    1

    چه چیزایی هستند!!!!!

    نظرات شما -
    • 0

      بدون رنگ وبدون خوردگی نیست چند برگ سند موتور گیربکسشون عالی یه کارواش میخواد تابعد سوارشی زیاد تعریف نکنم مال خوب وعالی هستن

  • خرچنگ
    2

    زن موجودی است با عواطف احساسات زن دوش مادری تربیت فرزندانش باید در خانه به عهده بگیرد اگر جای رهبر یک مملکت باشم هرگز اجازه نخواهم داد زن پایش به مسائل امنیتی باز شود عواقب بسیار ناخوشایندی رخ خواهد داد

  • ناشناس
    0

    ازهمه صحبتهای عزیزان بگذریم فقط طریقه دوخت لباس یگان زینبی روبه شکل آپارات بزارین ماهم واسه خودمون بدوزیم چون ازنظر شرعی هیچ ایرادی نداره این لباس فقط میدون یه کمربند پهن باید میخوره که خیلی دلبرش میکنه ۲۰ سانتیمری هم بالای زانو هستش یه شلوار جذب هم میخواد اسمرت مشکی خیلی لباس شیکی هستش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها