فرمانده سپاه:

برداشتن روسری آغازی برای انتهای نابود کردن انسان است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری جهاد تبیین و آگاه‌سازی ویژه افسران سپاه پیشرفت کشور و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی بابیان اینکه رجعت به ایران برای آمریکایی‌ها نقطه مرجعیت جهانی است، اظهار کرد: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده و نقش تعیین‌کننده دارند.

 برداشتن روسری آغازی برای انتهای نابود کردن انسان است

سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود شکست مهلکی به آمریکا وارد کرد، اظهار کرد: مردان و زنانی که تعیین‌کننده نبرد نهایی هستند، معلمان هستند، یعنی آموزش‌وپرورش ما در قلب این نبرد ایستاده است، زیرا دشمن همه زوایای تهاجم را از ایجاد جنگ، تحریم، پدیده تکفیر، انزوا بخشی سیاسی و ... را تجربه کرده است و با شکست مواجه شده است، امروز میدان جدیدی را برای تاخت‌وتاز فرهنگی، سیاسی و امنیتی گشوده است که پیچیده‌ترین و مرموزترین میدان نبرد است که دشمن در آن حضور جدی و سنگین دارد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز جریان دارد محصول شکست‌های پی‌درپی آمریکا است، زیرا با سقوط نظام شاهنشاهی، تکیه‌گاه اصلی اجرای سیاست‌های آمریکا از میدان خارج شد و بخش عمده‌ای از سیاست‌های آمریکا در منطقه و جهان ابتر ماند.

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا در مورد نظام اسلامی اظهار کرد: آمریکا با شروع جنگ خواست به جهان ثابت کند که هیچ نظام و کشوری نمی‌تواند از دایره آن‌ها خارج شود، لذا دشمنی‌های خود را با انقلاب اسلامی برای تحت سیطره قرار دادن انقلاب آغاز کرد.

سردار سلامی ادامه داد: تسخیر سفارت آمریکا، حمله به طبس ازجمله شکست‌های آمریکا بود. رجعت به ایران برای آمریکایی‌ها نقطه مرجعیت جهانی سیاست‌های آن‌ها است و ایران پایانه مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا در منطقه است.

آمریکا مدام در تغییر راهبرد سیاست‌های خود در مورد ایران است و پس از انقلاب اسلامی و شکست در طبس، با همکاری عراق به کشور ما حمله کردند و جمهوری اسلامی ایران درحالی‌که در دوره ابتدایی و طفولیت خود بود به آن حمله شد اما با هدایت داهیانه امام و حمایت مردم توانستیم در جنگ پیروزی شویم و در شرایطی که همه کشورها در جنگ با تحلیل و فرسایش مواجه می‌شوند، انقلاب اسلامی دستاوردهای نظامی داشت و مجدداً باعث شدیم تا اعتبار قدرت آمریکا در جهان شکسته شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه قدرت انقلاب محدوده وسیعی از جهان را تحت تأثیر قرار داد و باعث کاهش قدرت امریکا در جهان شد، اظهار کرد: در دوران کلینتون با تئوری مهار دوگانه درصدد ایجاد محدودیت برای کشور ما برآمدند و پس‌ از آن تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی، ترور و خرابکاری و انتشار پدیده تکفیر و داعش را آغاز کردند، اما انقلاب اسلامی از هر فرصت تهدید یک فرصت ساخت، زیرا انقلاب ما بدون یک دشمن قدرتمند پیشرفت نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما به دلیل داشتن چهار عامل به موفقیت رسید، اظهار کرد: رهبر بزرگ، مکتب بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ چهار عامل موفقیت انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی رهبر بزرگی دارد و باوجود رهبر بزرگ، ملت هم بزرگ شد.

بزرگ‌ترین افتخار شاه ترسیم مدلی از حکومت بود که مطلوب آمریکا باشد و آن‌ها قلمرو پیشرفت کشور را تعیین می‌کردند و اجازه ورود ما به دانش‌های هسته‌ای، هوافضا، فناوری بیوتکنولوژی و های‎تک را نمی‌دادند. درحالی‌که جمهوری اسلامی انشاء قدرت و استقلال می‌کند تا فرزندان ما خودشان فکر کنند و بسازند و خودشان را کوچک نبینند و همه این‌ها به دلیل داشتن رهبری بزرگ است که ملت را بدین‌سان بزرگ و مفتخر کرده است.

سردار سلامی ادامه داد: شکست‌های آمریکا باعث شد تا محاسبات جهانی نسبت به ظرفیت آمریکا تغییر کند و این، کار انقلاب اسلامی بود که آمریکا را از حجم فضای روانی که از قدرت آمریکا ساخته‌شده بود به حجم فضای واقعی بشناسد و همه فهمیدند که می‌توان مستقل از آمریکا عمل کرد و اعتبار قدرت آمریکا در جهان شکست، لذا تمام طرح‌های آمریکا در منطقه فروریخت و آمریکایی‌ها همه شکست‌ها را مرتبط با انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود اینکه آمریکایی‌ها باقدرت نظامی عراق را فتح کردند اما انقلاب اسلامی اقدام به دولت سازی کرد و همین‌طور طرحشان برای ملت‌سازی افغانستان شکست خورد.

سردار سلامی گفت: آمریکایی‌ها در تحریم نفتی ما شکست خوردند، زیرا نشان دادیم که اگر کسی جلوی شریان‌های اقتصادی ما را بگیرد ما هم جلوی فعالیت‌های آنان را می‌گیریم، لذا به اهداف خود در حوزه تحریم نرسیدند.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی که در سطح ملی در حال اجرا است، اظهار کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حال حاضر ۴۰۰ طرح زیربنایی در کشور داریم که این طرح‌ها تحول عظیمی در کشور ایجاد خواهد کرد. در ساخت توربین‌ها در زمره پنج کشور جهان هستیم و موشک‌های بالستیک ما با ۸ برابر سرعت صوت می‌تواند شناور در حال حرکت را هدف‌گیری نماید که معدود کشورهایی در دنیا این تکنولوژی را دارند و به همین علت ناوهای آمریکایی‌ها در منطقه خلیج‌فارس حضور ندارند یا آژاکس‎های آمریکایی را می‌توانیم مورد هدف قرار دهیم و این علوم همه از چشمه‌های جوشان قدرت و با توانمندی جوانان تحصیل‌کرده همین کشور ساخته ‌شده است که تعلیم‌یافته‌های مدارس آموزش‌وپرورش است و در اصل این ساخته‌ها حاصل تلاش‌ها و کوشش معلمان کشور است.

سردار سلامی تصریح کرد: در حال حاضر ته‌مانده‌ای از آمریکایی‌ها در منطقه باقی ‌مانده است و این موضوع باعث غم و افسردگی آمریکایی‌ها شده است، تحریم از نظر آمریکایی نسخه تسلیم کشورها بود و آن کشوری که می‌خواست تمام جهان اسلام را در اختیار داشته باشد امروز در ضعف و سرخوردگی قرار گرفته است و به همین علت اغتشاشات مسیری از اتاق‎های فکر راهبردی آمریکا و انگلیس است که تا کلاس‎های درس ما امتداد پیداکرده است.

وی با اشاره به اهمیت مدرسه و دانش‌آموز گفت: هر مدرسه یک دنیا است و آن مدرسه به‌ اندازه وسعت آرزوهای دانش آموزان آن مدرسه بزرگ است و مدرسه جهانی در درون خود دارد و معلمان هم سازنده باور و اعتقاد جامعه هستند.

سردار سلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: امروز تلاش آمریکایی‌ها این است که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود، زیرا با دانش آموزان نمی‌توان هیچ برخوردی کرد و دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ما است هرچه فاصله جوامع ازنظر فرهنگی از فرهنگ آمریکایی بیشتر باشد شدت این تهاجم قوی‌تر خواهد بود و هرچه تفاضل ارزش‌های ما با ارزش‌های آمریکایی بیشتر باشد، موج آن تهاجم بیشتر است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان آمریکایی از هویت تهی هستند و به همین علت دومین عامل مرگ در آمریکا، خودکشی جوانان و نوجوانان در آن کشور است و این نشان از ضعف نظام تعلیم و تربیت آمریکا است و می‌خواهند همین کار امروز با دانش‌آموز و جوانان ما انجام دهند، لذا باید اخلاق معرفت و انضباط را به دانش آموزان یاد دهیم. محیط آموزش‌وپرورش اول محیط تربیت است و فقط نباید علوم حرفه‌ای و دانش‌های تجربی منتقل شود و معلمان ما باید برای دانش آموزان الگوسازی کنند.

محیط‌های مدارس باید برای هر دانش‌آموز قطب نمای اخلاقی داشته باشد تا اجازه ندهد آنان از مسیر درست خارج شوند، می‌توانیم با یک دلسوزی ساده تمامی اضطراب‌های دانش‌آموز را تخلیه کنیم. اگر ارزش‌های مدرسه با خانواده تفاوت داشته باشد نوجوان دچار تنش می‌شود و شورش می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: با مدل گذشته به دنبال تربیت دانش آموزان نرویم، شریف‌ترین و محترم‌ترین و آینده‌سازترین شغل معلمی است.

معلمان مدیران و اولیا سه رکن اصلی تربیت هستند و برداشتن روسری آغازی است برای انتهای نابود کردن انسان و این طوفان سیاه در حال انتقال به شرق است، لذا باید سدهای دفاعی را تشکیل دهیم و ما هم تمام بضاعت خود را در اختیار آموزش‌وپرورش قرار می‌دهیم تا دانش آموزان ما دچار خودباختگی در برابر فرهنگ غرب نشوند و زندگی سالم و مطهر داشته باشند.

وی گفت: آمریکایی‌ها از برداشتن روسری شروع می‌کنند و کار را به‌جایی پیش می‌برند تا مناسبات و سبک زندگی ما تماماً مانند غربی‌ها شود و این پیکار تلخ غرب به ما نشان داد که باید بیش از گذشته به فکر نوجوانان و جوانانمان باشیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 58
  • ناشناس
    5

    چرامزخرف میگی یعنی اینهمه بانویی که روسری ندارن انسان نیستند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      مردک بی وجود

    • ناشناس
      0

      سردار دستور بدهند تمام پرسنل سپاه از نظامی و شخصی هر کس بیشتر از یک خانه و ماشین دارد ، الباقی اش را بین ندار ها تقسیم کنند . الان تمام ثروت و نعمت کشور در اختیار 15 درصد افراد حکومتی و اطرافیان و خانواده شان است .این ثروت و نعمت متعلق به همه ایرانیان است نه طبق حاکم .این کار را بکنید مردم شما را روی سرشان میگذارند

  • ناشناس
    3

    سردار! چرا تا چند سال پیش هیچ دختر یا خانمی در ایران کشف حجاب نمی کرد؟! مگر الآن چه اتفاقی افتاده که خیلی ها به دنبال کشف حجاب افتاده اند؟ آیا علت این اقدام را مقابله به مثل با افراط و زیاده روی در ادا بازی زنان باصطلاح محجبه و عناد و لجبازی با حکومت در جهت نافرمانی مدنی نمی دانید؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      55

      علتش اینه که شما،، به سوی سرنوشت خود پیش می‌روید ما اعتقاد داریم که دنیا تبدیل به کافرستان خواهد شد آن روز که مهدی موعود ظهور می‌کند تنها سیصد و سیزده نفر مسلمان واقعی در جهان باقی می‌ماند

    • ایران ازاد
      4

      لابد توهم یکی از 313نفري خخخخ ساقيت کیه???

    • ناشناس
      20

      به ایران آزاد
      نادان تر از آنی که منظور کلام رو بفهمی،، در همین جهل بمان و جاهل از دنیا برو

  • ناشناس
    3

    فرض بر اينكه حرف شما درست و آمريكا بخواهد روسري بردارد؟!خب وقتي شما به جاي جذب مردم روبروي آنها مي ايستيد و نسل جوان و نوجوان رنگ و لعاب فرهنگ غرب را با فرهنگ خشك و متعصب و سنتي خودمان كه شما به زور مي خواهيد وادار به انجامش كنيد مقايسه مي كنند به سمت مقابل مي روند

    نظرات شما -
    • 1

      خدا نکنه این عتیقه من و جذب کنه

  • رابی
    1

    عجب .پس این چند میلیارد انسانی که در دنیا حجاب ندارند نابود شده اند!
    سردار دوزاری
    آغاز نابودی انسان از اونجا شروع میشه که وجدان و شرفش را به خاطر منافعش زیر پا میزاره نه وقتی که حجابش را برمی داره.

  • آزادی
    1

    زنان کنیز شما نیستن که اینجوری داری درمورد اونها حرف میزنی .وقتی زنان سربریده میشدن و قانون به جای مجازات قاتل از اونها حمایت میکنه ناراحت نمیشدی. انسانیت از نظر شماها وجود نداره همه مثل برده باید گوش به فرمان شما باشن در غیر این صورت دشمن محسوب میشن

  • پیروز
    1

    البته این تیتر یک اشتباه لپی بوده..منظورایشون از انسان در واقع امثال خودشون هست که بامراجعه به سوابق و خویشان و آرای مردم .. همون حیوان رو معنی میده..

  • آشیل
    1

    تمدن نوین اسلامی جوک امسال رو گفتی هر گروه مسلمان دیگری رو کافر میدونه و سعی میکنن همدیگر رو بکشن فعلا برو این مشکل رو حل کن بعدش ما دنباله روی افکار پوسیده شماها نیستیم برید پیش داعش و طالبان زندگی کنید ایرانی زیر حرف زور نمیره عقاید پوسیدت رو برای خودت نگه دار

  • ایران
    0

    آره..خوب..درواقع نابودی حیوان..یعنی همپالکی هاش

  • ناشناس
    0

    سردارچرافقط روسری باعث انحطاط جامعه است چرامیلیاردهااختلاس راپیگیری نمیکنیدفقط به روسری ونمایان شدن دوتارموچسبیده اید.

  • یحیی
    0

    سردارخواهش ميكنم در امور فقهي و اخلاقي ....دخالت نكن اصولا شان و جايگاه شما با این قضایا منافات دارد

    نظرات شما -
    • 0

      عادت دارن به تغییر فاز بخشی از افتخارات هست

  • ناشناس
    0

    شماها با بعضي كارهاي غير عقلاني و به جاي پاسخگويي به سوالات جوانان و اقناء آنها دايم در حال سركوب و سركوفت آنهاييد!روسري كه چه عرض كنم نسل امروز و فردا حتي به دين و نعوذباالله خدا هم ديگر سخت باور داشته باشند!

  • ناشناس
    1

    باز چرندی دیگر

  • ناشناس
    1

    از کندن کرک وپشم دشمن چه خبر؟

    نظرات شما -
    • 0

      انگاراین یارومیخواد به دیدارترامپ بشتابد

  • تاریخ بخوانید بدون تعصب
    1

    مادر زین العابدین بعنوان کنیز با روسری وارد مدینه شد و چشم بسته عمر ایشان را به امام حسین هدیه کرد ، ،تاریخ بخوانید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      کسی که به امام معصوم تهمت میزند آیا لیاقت دارد جوابش را داد ؟؟؟؟؟

  • 🐜
    0

    بی تربیت ب انسانیت توهین نکن همه دنیا آب چالش کشیدی .بلدنیست حرف بزنی لال باش چرادشمن تراشی میکنی معیشت ملت رارهاکنیداشتغال ایجاد کنید دزدی ۹۲هزارمیلیاردی نکنیدگشت ارشاد رومنحل کنید. چشم هاتونودرویش کنیدچی کاری سروصورت زن وبچه مردم داریدهیزنباشید

  • ناشناس
    0

    90 درصد دنیا روسری نداره . حداقل سواد داشته باش و حرف بزن. حتما با مستعان این چیزها رو کشف کردی

  • ناشناس
    0

    ای که الان گفتی ای یعنی چه؟!

  • ناشناس
    0

    از ویروس یاب چه خبر جیگر؟
    شما ها که اینقدر ببو گلابی هستید این اراجیف چیه هر روز میبافید.

    نظرات شما -
    • 1

      حرف مفت کنتور نمیندازه اونم ازهمچین شخصیتی ممنوع الخروجی

  • مریم
    1

    حجاب؟
    حجاب پرده ای روی موها؟
    یا حجابی که ابزاری شده برای پرده کشی روی اختلاس ها و رانتخواری ها و گرانی ها و ربای بانک ها؟؟
    من نمیفهمم دقیقا منظورتون از طرفداری از حجاب، کدومه؟!

    نظرات شما -
    • 11

      اگر کسی دزدی کرد ما باید لباسمان رو در مقابل نامحرم در بیاوریم بعد همه چیز حل میشه
      دزدها گفتن اگر میخواهید ما دزدی نکنیم زن‌ها باید لخت شوند و ما به آنها نگاه کنیم آنوقت از دزدی دست برمی‌داریم
      به همین سادگی

    • 0

      نخیر، ببین چرا متوجه نمیشی. ما چرا حجاب داریم بقیه کشورها ندارن؟ به خاطر اینکه ما یک کشور مسلمونیم.
      اما وقتی مردم میبینن زیر پوشش اسلام، این همه اختلاس و جنایت میشه، دیگه اسلام و هر چیزی که بهش مربوط میشه رو نمیخوان.

  • شهروند
    25

    اغتشاشات باعث شد تا به ارزش نیروهای امنیتی وحجاب بیشتر برام روشن بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ساندیس قبلا باعث شده بود

  • زرگانی
    29

    بر مخالفان سپاه پاسداران کشور لعنت خدا ابدی باد بیشمار بر مخالفان ارتش مقاوم ایران لعنت خداوند ابدی باد بیشمار بیشمار بیشمار

    نظرات شما -
    • بهنام
      0

      زپرتی
      مرور کن ببین چه نوشتی ؟ خودت اگر فهمیدی بقیه هم می‌فهمند .

    • به بهنام زرتو
      1

      از تو ضایع یاد گرفت

  • ناشناس
    1

    بچه هاتون که اونور زندگی میکنن نه تنها روسری بلکه شلوارشونم گذاشتن زمین بهتر اونارو ارشاد کنی

  • ناشناس
    0

    مریم میرزا خانی انسان نبود اما انسیه خزعلی رانت خوار انسان است...خدارا شکر امثال شما دهانتان را باز می کنید تا عیار مغزتان آشکار شود...
    به قول حضرت سعدی:
    تا مرد سخن نگفته باشد
    عیب و هنرش نهفته باشد

  • علی
    0

    نام کتاب: مغالطات پرکاربرد« ۴۴ مغلطه کثیف برای پیروزی در بحث» اثر ریچارد پل
    کلاس های آموزشی: بررسی صحبتهای مسؤلین جمهوری اسلامی

  • 0

    واقعن آدم حیران می مانه این جماعت چقدر می توانند احمق باشن...یعنی حماقت حد ومرز نداره!! روسری اگر اینقدر خاصیت داشت الان تمام کشورهای عقب مانده مسلمان آفریقا بعلاوه ایران و افعانستان و پاکستان باید ابر قدرت‌های جهان از هر نظر بودن...

  • م..ک.
    0

    سردار!کاش،این همه دزدی ملیاردی راهمنابودی انسان میدانستی.ازروزی که اسم دزدی اختلاس شد،قبحش شکست.یعنی اختلاس کنی عیب نداره

  • مهرداد سربندی
    0

    اینکه زنان مفهوم حجاب را بدانند و رعایت کنند خیلی خوبه . اما خوبی حجاب دلیل موجهی برای گفتن جملات چرت نیست. حالا این جمله«برداشتن روسری آغازی برای انتهای نابود کردن انسان است» یعنی چی؟ یعنی فرآیند نابود کردن انسان تا قبل از برداشتن روسری در مرحله ماقبل آخر است و بلافاصله با برداشتن روسری مرحله انتهایی نابودی انسان آغاز می شود !!!!؟ البته به نوعی درست می فرمایید چون هر زنی که روسری را بردارد. فرآیند کشته شدنش آغاز می شود. اما باور بفرمایید چند صد میلیون بلکه میلیارد نفر زن در دنیا بدون روسری هنوز زنده هستند و در پیشرفت و توسعه جامعه خود نقش برجسته دارند. اصلاح بفرمایید جمله نامفهوم خود را.

  • ناشناس
    0

    یکی دشمن فرضی یکی بی حجابی. معضل.کشوره نه دزدی های چند میلیاردی ومسئولان نالایق

  • ناشناس
    12

    واقعا باید تاسف خورد برای زنان ومردانی که بازیچه ی کافران هستند ،اگر میخواهید ارزش روسری زنان ودختران رو بدونید کافیه فقط به این نکته توجه کنید که حتی دشمن هم فهمیده اگر میخاد در نبرد با اسلام پیروز بشه وکشور قدرتمند مارو به زانو دربیاره باید ابتدا روسری از سر زنان ونوامیس ما دربیاره .درود خدا بر سرداران شجاع پاسدار که حقیقت رو برای آنهایی که قلبشون توسط شیطان سیاه نشده آشکار میکنن.خدا قوت ای جنود خدا .

  • ایرانی
    13

    اینایی که به سخنان سردار دلاور سلامی را اینگونه مورد هجمه قرار میدهند بهتره بدانند اینقدر ناسپاس نباشید . در هیچ آئینی زدن حرف رکیک و ناسپاسی مورد تایید نیست بجز در منطق افراد بی هویت .... آقا یا خانم محترم درجریان باش اینها و امثال اینها سینه شان را در مقابل بعثی ها و اخیرا داعشی ها سپر کردند وگرنه داعشی ها نوامیس شما جلوی چشمتان .....هرکاری که لازم بود میکردند بعد بشما هم رحم نمیکردند ...... بی انصافی نکنید ....

    نظرات شما -
    • فضول باشی
      0

      شنیدم گوسپندی را بزرگی
      رهانید از دهان و دست گرگی

      شبانگه کارد در حلقش بمالید
      روان گوسپند از وی بنالید

      که از چنگال گرگم در ربودی
      چو دیدم عاقبت خود گرگ بودی
      سعدی

  • ناشناس
    0

    شما فقط بیا یه قلم تورم در ایران را در طی این ۴۳ سال با تورم در آمریکا را در همین بازه‌ی زمانی مقایسه کن اونوقت ببینید شما آمریکا را شکست دادید یا اونا شما رو؟!
    امیدوارم این حرف‌هایی که میزنید فقط برای دلخوشی مردم باشه و تو خودتون اینجور متوهم نباشید چون فعلاً که جنگ اقتصادی رو باختید و ترسم از اینه با این توهم جنگ‌های دیگه را هم ببازید!

  • ناشناس
    0

    پس کل کره زمین تکلیفشون چیه؟ فقط حاج خانوم شما انسانه!!

  • ناشناس
    0

    صحبت های سلامی آغازی بر پایان توهم

  • ایوب
    1

    برداشتن روسری تابحال هیچ مشکلی بوجود نیاورده بود ولی کارهای غیر استاندار اسلامی توسط گشت ارشاد برای کشور ما خسارت‌های جبران ناپذیری بوجود آورده‌ است از جمله خشن نشان دادن دين مقدس اسلام و ارعاب مردم توسط همین گشت ارشاد که توسط افراد نالایق بوجود آمده است و مردم را از آزادی شخصی سلب نموده است

  • ناشناس
    0

    عجب !!! این خیلی دست اول بود ----- بخدا نمی دونم به حرفهات فکر هم میکنی ؟؟

  • پیشگو
    0

    الان کل انسانها در این همه کشور نابود و بدبخت شدن! آدم و حوا که کلا نابود بودن، اینهمه آدم از اول خلقت بدون روسری بودن همه شون نابود شدن و فقط ما هستیم که میمانیم...!!!

  • مش جمعه
    0

    خدایا بمن مقداری پول و به اینها کمی فکر بده. بچه های شما در سوئیس و سوئد و انگلستان و آمریکا که روسری ندارند و انسانیت شان از بین رفته چکار میکنند؟

  • محمد
    0

    جناب آقای کاسب تحریم چقدر دیگر میخواهید چرت و پرت بگید

  • ناشناس
    0

    پس چرا نظام عرضه ندارد برای یک تجمع اعتراضی مجوز صادر کند
    چرا مسابقات فوتبال را بدون تماشاگر برگزار می کنند
    چرا عرضه صدور مجوز به ایجاد یک تلویزیون خصوصی را ندارد
    چرا جرئت برگزاری یک رفراندوم را ندارد
    چرا جرئت دادن آزادی سیاسی به مردم ندارند
    چرا زندان اوین دارد
    چرا همه جا پارت ، باند ، ربا در بانکها و رشوه و زمین خواری دزدی است
    چرا از همه عقب هستیم
    چرا همه همه اختراعات بشر در جاهایی اتفاق می افتد که روسری ندارند
    چرا بهترین دارو و درمان و تجهیزات پزشکی و ماشین آلات و کارخانجات و علم و فناوری و ... در جاهایی هست که اصلاً ب روسری اهمیت نمی دهند
    آقای سلامی بخدا من شهروند گوسفند نیستم
    اینقدر دروغ به مردم تحویل ندهید

  • سامان
    0

    آقای سردار دکتر سلامی چرا شما گیر دادید به روسری ؟ چرا به اختلاس- گرانی - تورم - بیکاری گیر نمیدین ؟ شما خودتان خبر دارید اکثر خانواده مسئولین نظام در اروپا و آمریکا زندگی می کنند و روسری ندارند چرا به آنها گیر نمیدین ؟ سردار عزیز دنبال اصل کاری باش چرا با این حرفهای بچگانه ات جلوی مردم خار می شوید ؟ سردار تو نظامی هستید به فکر خاک کشور باش نه فرهنگ مردم ؟ شماها فقط یاد گرفتید بگوئید مرگ بر........ کمی تاریخ بخوان 43 سال قبل ترکیه- امارات ..... چی بودند و حالا چی شد ند؟ سردار خدا بهت شفا بده با این درجه ات ؟؟؟؟؟؟؟

  • 0

    میخوای بگی بر اختلاسگران وغارتگران ایران لعنت

  • ناشناس
    0

    برو مریم میرزا خانی رو ببین برو ماری کوری رو ببین
    فرزندانت کجا هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها