رئیسی در اجلاس سیکا:

آمریکا به سیاست ناکام بی‌ثبات سازی متوسل شده‌ است

رئیس‌جمهور گفت: در پی ناکامی آمریکا در نظامی‌‌گری و تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست ناکام بی‌ثبات‌سازی متوسل شده‌اند. آنچه موجب موفقیت ملت ایران شده و سلطه‌گران را به وحشت انداخته است، توجه ملت ایران به پیشرفت براساس قدرت درونی خود است.

آمریکا به سیاست ناکام بی‌ثبات سازی متوسل شده‌ است

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در ششمین اجلاس تعامل و اعتمادسازی در آسیا با عنوان اختصاری "سیکا" که در کشور قزاقستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: در تمام این دوران ملت ایران با تهدیدات مختلف همچون جنگ، ترور، تلاش برای کودتا، تسلیح صدام به سلاح‌های شیمیایی توسط اروپا و آمریکا برای قتل عام همطونان و نهایتا با پیمان‌شکنی و نقض عهد روبرو بوده است.

وی ادامه داد: ما به این باور رسیده‌ایم که راه استقلال و رفاه ملت ایران از طریق قدرت همه‌جانبه میسر است و این جز با اتکال به خداوند متعال و اتکا به مردم و همکاری با دوستان میسر نیست.

رئیسی گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده است و هم آنطور که خودشان اعتراف کرده‌اند سیاست تحریم و فشار حداکثری را شکستی خفت‌بار داده است.

وی ادامه داد: اینک در پی ناکامی آمریکا در نظامی‌‌گری و تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست ناکام بی‌ثبات‌سازی متوسل شده‌اند. آنچه موجب موفقیت ملت ایران شده و سلطه‌گران را به وحشت انداخته است، توجه ملت ایران به پیشرفت براساس قدرت درونی خود است. لذا در فرآیند تامین همزمان امنیت و پیشرفت باید اولویت را به قدرت درون‌زا و ساز و کارهای تقویت آن اختصاص داد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    بنظر ناکام نمیاد .شاید طبق معمول تو نمی تونی ببینی .

  • نت
    0

    ساقیت آخرشه

  • 🐜
    0

    ششم ابتدایی ههههههههههههههههههههههههههه

  • ناشناس
    0

    شما خود دشمن خود هستید .با رفتار و اعمالتون و گفتارتون...لعنت خدا به ظالم و فاسق و متظاهر ریاکار مردم فریب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها