آیت‌الله رئیسی:

سیاست خارجی دولت مردمی توجه به سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ ای است

رئیس‌ جمهور، سیاست خارجی دولت مردمی را توجه به سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای عنوان کرد و گفت: همکاری با این سازمان‌ها ظرفیت خوبی است و می‌تواند همگرایی، سیاست همسایگی و چندجانبه گرایی را تقویت کند.

سیاست خارجی دولت مردمی توجه به سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ ای است

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه پیش از عزیمت به آستانه قزاقستان برای حضور در ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس تعامل و اقدامات سازنده و اعتمادساز در آسیا (سیکا) در فرودگاه مهرآباد درباره برنامه و اهداف این سفر گفت: در اجلاس سیکا دیدارهایی با سران برخی کشورها خواهیم داشت البته چون زمان حضورم در آستانه زیاد نیست این دیدارها محدود خواهد بود.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم این اجلاس، برای همکاری‌های اقتصادی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران موفق باشد.

آیت‌الله رئیسی، سیاست خارجی دولت مردمی را توجه به سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای عنوان کرد و گفت: همکاری با این سازمان‌ها ظرفیت خوبی است و می‌تواند همگرایی، سیاست همسایگی و چندجانبه گرایی را تقویت کند.

وی تصریح کرد: ما با همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای چون سیکا، می‌توانیم با زیرساخت‌های اقتصادی آسیا ارتباط خوبی برقرار کنیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ما در راستای اجرای سیاست همسایگی، در گام اول اعتماد سیاسی متقابلی را در منطقه و کشورهای همسایه ایجاد کردیم. نقش آفرینی جمهوری اسلامی به عنوان کشور قدرتمند و دارای ظرفیت‌های مختلف، می‌تواند برای سایر کشورهای آسیایی فرصتی باشد. این همکاری می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش را به دنبال داشته باشد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سیامک
    0

    ما چقدر بدبختیم که تو رئیس جمهور ما هستی

  • خخخ
    0

    چه پر رو و وقیح
    خودشو دولت مردمی هم میدونه .دولت تحمیلی که با نیرنگ به جامعه قالب شد و با شرکت اقلیت جامعه در رای گیری روی کار اومد. تو دولت دست نشانده و تحمیلی هستی و بس

  • ناشناس
    0

    دولت ضد مردمی و ضد منافع مردمی دولت رکورد دار تورمی دولت بیخیال مردم و معیشت مردمی دولتی که تعبیر امام از اقتصاد را کامل برای ملت ایران معنا کرد اقتصاد مال خر است . دولتی که با تحریم ها مملکت رو فلج کرده ولی باز لجبازی و کل کل با دنیا را کنار نمیگذارد رئیس جمهوری که با رای واقعی ده درصد مردم دولت شد و به همان ده درصد متعهد است و انها را تامین میکند دولتی که حرف و عملی برای گفتن ندارد پس از یکسال و سه سال دیگر مردم باید زجر بکشند تحت حکومت رئیسی و وزرای هیاتی

  • 🐜
    0

    هههههههههههههه این همه دانایی ازکجاامده هههههههههه

  • الی
    0

    کدوم دولت مردمی؟ منظورت اقلیت کمتر از بیست درصدی بودن که شما جناب رئیسی رای دادن؟ اگر شرف و وجدان داشتی، از پست ریاست جمهوری، به دلیل‌ عدم مشروعیت نزد اکثریت قاطع مردم ، انصراف میدادی.اما هیچکدام از این دو خصلت در تو نیست

  • ناشناس
    0

    دولت مردمی؟؟؟؟مگه مردم به شما رای دادند؟؟؟نکنه خواب می بینی؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها