انگلستان «گشت ارشاد» و چند مقام امنیتی ایران را تحریم کرد

در ادامه سریال تحریم های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه های گوناگون، وزارت امور خارجه انگلیس روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای به بهانه حوادث اخیر، پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم کرد.

انگلستان «گشت ارشاد» و چند مقام امنیتی ایران را تحریم کرد

در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد پنج مقام ارشد امنیتی کشورمان از جمله "غلامرضا سلیمانی"، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، "حسن کرمی" فرمانده یگان ویژه پاسداران ناجا و "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته اند.

طبق تحریم‌های وضع شده این افراد قادر به سفر به انگلیس نخواهند بود و هر یک از دارایی‌های آنها که در این کشور یا توسط افراد انگلیسی در هر نقطه‌ای نگهداری، مسدود می‌شود.

در همین حال جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه ادعا کرد: این تحریم‌ها پیام روشنی را به مقامات ایران می‌فرستد مبنی بر اینکه ما شما را به خاطر سرکوب‌ها و خشونت تکان‌دهنده‌ای که بر مردم خود تحمیل کرده‌اید، بازخواست می‌کنیم.

در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس با بیان این ادعا که «پلیس امنیت اخلاقی ایران برای چندین دهه از تهدید بازداشت و خشونت برای کنترل لباس زنان ایرانی و نحوه رفتار آنها در ملاء عام استفاده کرده است» افزود: در پاسخ، انگلیس امروز پلیس امنیت اخلاقی را به طور کامل تحریم کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    7

    یادمه چند سال پیش تلویزیون درباره ملکه انگلیس اخباری پخش میکرد که در آن ملکه به لباس عروسش گیر داده بود که این لباس مناسب ما نیست و باید پوشیده تر باشی ....
    چون آنها هم در دین و آیین خود به حجاب و حیا اعتقاد دارند....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آخوندها که سوغات انگلیس برای ایران بودند این دیگه چه فیلمیه آدم مگه رفیقش رو تحریم میکنه!!

  • متفاوت
    2

    باید از داخل هم تحریم وفشار اقتصادی بشوند تا ببینیم خودشان هم اخلاقشان تغییر میکند یا بازهم مودبانه نصیحت اخلاقی میکنند.

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران نتیجه مذاکره ایران با کشورهایی اروپایی جنایتکار است.
    8

    تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران نتیجه مذاکره ایران با کشورهایی اروپایی جنایتکار است.

  • ناشناس
    2

    کشورهای مدعی حقوق بشری یکی به میخ میزنند دو تا به نعل از طرفی شعارهای عوامفریبانه و مدافع حقوق بشری میدهند و تحریمهای نمادین میکنند از طرفی فرزندان همین مسئولان تحریم شده بخوبی و خوشی با پول و املاک فراوان و شغلهای انچنانی در کشورشان زندگی نه پادشاهی میکنند اگر شما صداقت داشتید اموال فرزندان و بستگاه انها را توقیف و مصادره و انها را دیپورت میکردید

  • ناشناس
    2


    عملکرد، رفتار، اعتراض و جنایات وحشیانه و حشی گی و غیر انسانی اغتشاشگران اخیر در سراسر کشور هیچ ارتباطی به فوت خانم مهسا امینی ندارد.

  • ایرانی
    1

    این تحریم ها از نظر ملت بی ارزش است . اگر غرب راست می گوید . تمام فرزندان وابستگان این نظام از ابتدا انقلاب تابحال را از تمام کشور های اروپایی و کانادا وامریکا بیرون و سرمایه انها را به نفع ملت ایران مصادر کند.گروهبان کشت ارشاد که کاره ای نیست...

  • موسوی
    0

    انگلیس اگه راس میگه اقا زاده ها رو تحریم کنه،، و. بیرون کنه،،،، و بکشه

  • ناشناس
    0

    گشت ارشاد و امر به معروف از طرف خدا و رسول و ملت ایران هم تحریم است

  • ناشناس
    0

    سیاست های دو گانه دول غربی و آمریکا در برابر مردم ایران و جمهوری اسلامی حاکی از نگاه به منافع این کشورها از جمهوری اسلامی و ایران، دارد، و برای حفظ این منافع ترفند های خود را اجرا میکنند.

  • ناشناس
    3

    این کشور انگلیس که ننگ بشریت هست؟
    چند نفر کشته؟
    چند نفر رو غارت کرده؟
    چند نفر رو لخت کرده؟
    چه قدر انسان رو به بردگی کشوند؟؟
    حقوق بشر ...................... خر بخندد!!!

  • محمد
    0

    متاسفانه احمق‌ها در حال افزایش هستند!

  • ناشناس
    0

    رئیسی: دشمن از پیشرفت‌های کشور لطمه خورده است
    در پاسخ به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی
    و این در حالی است که متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون با دشمن مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
    پس مذاکره ایران ایران با دشمن از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.

  • ناشناس
    0

    لطفا فوایدی که گشت ارشاد برای کشور داشته بشمارید و هزینه هایی که برای کشور نیز تراشیده بشمارید هر چی نگاه کردیم فواید ندیدیم اما در آوردن لج نوجوان و جوانان ، ایجاد نفرت ، تحقیر جوان و نوجوانان ، ایجاد ترس و اضطراب مگه مشکل روانی دارید که می بینید راه اشتباهه باز هم اصرار به ادامه دارید

  • ناشناس
    0

    چرا انگل های استعمارگر انگلیسی در قبال اشغال سرزمین ها برخوردی دوگانه دارد ؟ وقتی صهیونیست ها کل فلسطین . مزارع شبعا را از لبنان و مناطقی از ارتفاعات دمشق را به خاک خود الحاق میکند اروپا و امریکا چه کردند ؟ ایا به فلسطینی ها و لبنانی و سوری ها حق دادند که به سرزمین خود بازگردند ؟ ایا مقاومت فلسطین و لبنان و سوریه را در مقابل اشغالگران صهیونیست را تروریسم نمی خوانند؟ حالا در موضوع کریمه و.... حامی اکراینی ها شدند و متجاوز شناس ؟ وقتی صدام به ایران حمله کرد متجاوز را پشتیبانی نکردند؟

  • 1

    چرا یکبار انگل یسی ها از اشغالگران صهیونیست نخواستند از زمین های لبنان و سوریه بیرون بروند ؟ بماند که مالک کل سرزمین اسراییل مردم فلسطینی هستتد و باید صهیونیست ها از ان سرزمین ها به کشورهای خود بروند

  • ناشناس
    2

    باید جنایت غرب را به دنیا معرفی کنیم

  • فرشید
    0

    بذارید یه داستان از گشت اجبار بگم: ده سال پیش دختر خانومی که منو میشناخت رو گرفتن بخاطر حجابش و بهم زنگ زد گفت سریع واسم چادر بیار تا ولم کنن،بعد دیگه جوابمو نداد موبایلش،بعدا گندش در اومد با یه پسر دیگه قرار گذاشته بره خونه خالی و واسش چادر ببره و زودتر از من چادر بهش رسوند و رفتن شب باهم جبران کرد دختره. من نگرانش بودم چادر میخواستم ببرم و باخونوادش در ارتباط بودم و وقتی شب برنگشت باخونوادش پیگیری کردیم و فهمیدیم بله این آبروریزی اتفاق افتاده.
    اینو گفتم که بگم بیشرفای آشغال هرروزصدها دخترو میفرستید خونه پسرا حال بدن واسه اینکه مانتو و چادر برسونن بهشون.
    آشغالای مزدور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها