نماینده مجلس:

مردم به دنبال امیدند، ما گرفتار ماشین گشت ارشادیم/ وزیر کشور باید عذرخواهی می کرد

نماینده تبریز با اشاره به حوادث اخیر کشور می‌گوید: با وجود اتفاقات اخیر، همه بحث ۹۲ هزار میلیارد تومانی که در ماجرای فولاد مطرح شده بود، به فنا رفت و از یاد همه رفت، یعنی از جمله کسانی که از گشت ارشاد منفعت بردند، همین دزدهایی بودند که ۹۲ هزار میلیارد تومان را به تاراج برده بودند.

مردم به دنبال امیدند، ما گرفتار ماشین گشت ارشادیم/ وزیر کشور باید عذرخواهی می کرد

احمد علیرضابیگی می‌گوید: عصر، عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات است. جوانانی که در ایران زندگی می‌کنند با جوانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کند به واسطه همین ارتباطات با همدیگر مرتبط و به یک نیاز مشترک دست پیدا کرده‌اند و به یک سطح استاندارد از مطالبات خود فکر می‌کنند، بدون اینکه مقدوران کشور خود را بسنجند که چه اندازه‌ای است و چقدر می‌تواند پاسخگوی مطالبات و نیازهای آن‌ها باشد.

او می‌گوید: این جوان‌ها باید احساس کنند سیستمی که کشور را اداره می‌کند تلاشش این است که مطالبات آن‌ها را برای دست یافتن به حداقل‌ها مدیریت می‌کند و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده می‌شود که آن جوان بتواند برای خود، آینده‌ای را تصور کند. در واقع ما تمام دریاها، جنگل‌ها، منابع نفت و گاز، و معادن را در اختیار یک دولتی قرار می‌دهیم و این جوان‌ها احساس می‌کنند دولت با بهره‌گرفتن از همه این امکانات مادی و معنوی کشور، کورسوی امید را در دل آن‌ها روشن می‌کند و اگر به آنچه فکر می‌کنند، نمی‌توانند دست پیدا کنند، اما حداقل به قدری از آن می‌توانند دسترسی پیدا کنند. در این صورت است که جوان احساس می‌کند مسیر کشور، مسیر بهبود است، اما وقتی این موضوع دیده نمی‌شود، طبیعتاً سبب ناامیدی و سرخوردگی می‌شود. نکته دیگر اینکه این جوان‌ها خود را با کشورهای دیگر قیاس می‎کنند و معتقد هستند اگر به نصف خواسته‌هایمان دست پیدا نمی‌کنیم، حداقل به یک دهم آن دست پیدا کنیم. ما صاحب این همه ثروت و امکانات هستیم و این همه متخصص داریم، چرا این حداقل‌ها برای زندگی و امیدواری آینده ما ایجاد نمی‌شود که نتیجه این افکار مهاجرت می‌شود.

علیرضابیگی می‌گوید: در واقع اگر مهاجرت نخبگان دست کم گرفته شود و به آن توجه نشود، اثر خود را در سطوح پایین‌تر نشان می‌دهد. این جوان‌ها و نوجوان‌ها تصور می‌کنند آینده ما هم قرار است مثل کسانی شود که کشور را ترک کرده‌اند، بنابراین زمانی که هیچ کورسوی امیدی حس نمی‌شود که قرار است تغییراتی ایجاد شود، نتیجه همین می‌شود. مردم به دنبال امید و پیشرفت هستند و کشور هنوز درگیر ماشین گشت ارشاد است که سرنوشت کشور را دچار مخاطره می‌کند و موضوع تجربه‌ای شده‌ای است که سال‌ها بابت آن زیان و خسارت داده‌ایم، وضع همین است که هست. کدام عقل سلیمی به ما اجازه می‌دهد دوباره تجربه‌ای که قبلاً تجربه کرده‌ایم را دوباره تجربه کنیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به درگذشت مهسا امینی می‌گوید: دولتی، جلوی اجرای همین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یعنی موضوع گشت ارشاد را می‌گیرد و دولت دیگری دوباره آن را تجویز و ابلاغ می‌کند. قضیه‌ای که در قانون عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده، بحثی که برای نیروی انتظامی مطرح شده، صرفاً پایش است و پایش به منزله دستگیری و الزاماتی از این دست نیست.

صحنه‌هایی که گشت ارشاد در خیابان درست می‌کند، خلاف قانون است

او می‌گوید: با برداشت‌هایی که می‌کنند، گشت ارشادهایی را در خیابان‌ها راه می‌اندازند که دختری را از برادرش یا مادرش جدا کنند و صحنه‌های عجیب و غریبی به وجود می‌آید که این‌ها خلاف قانون است و اصلاً چنین چیزی به نیروی انتظامی سپرده نشده است. به همین منظور بنده اصرار داشتم وزیر کشور باید در صحن علنی مجلس حاضر شود و به دلیل ضعف نظارت خود که سبب چنین برداشتی از جانب نیروی انتظامی شده است، عذرخواهی کند.

علیرضابیگی با اشاره به مطالبه اصلی جوان‌های دهه هشتادی گفت: این جوان‌ها به دنبال امید و آینده هستند. وقتی این جوان، آینده خود را مثل نخبگانی تصور می‌کند که کشور را ترک کرده‌اند، طبیعتاً دچار ناامیدی می‌شود، چراکه چیزی برای از دست‌دادن ندارد. او خود را با دیگران مقایسه می‌کند و حس می‌کند متضرر شده و به او خسارت وارد شده است. متاسفانه روزی نیست که خبر ناگوار به گوش مردم نرسد.

نماینده تبریز با اشاره به حوادث اخیر کشور می‌گوید: با وجود اتفاقات اخیر، همه بحث ۹۲ هزار میلیارد تومانی که در ماجرای فولاد مطرح شده بود، به فنا رفت و از یاد همه رفت، یعنی از جمله کسانی که از گشت ارشاد منفعت بردند، همین دزدهایی بودند که ۹۲ هزار میلیارد تومان را به تاراج برده بودند. تا زمانی که بنای اداره کشور را بر محور خواست مردم قرار ندهیم، هر روز این اتفاقات رخ می‌دهد و این اراده مردم است که سبب واکسینه‌شدن فضا می‌شود.

او می‌گوید: کشور ما یک کشوری است که مدام در ستیز با غرب است و ما نمی‌توانیم اصلاً با غرب سازشی داشته باشیم. ما نیازمند پشتوانه مردم هستیم، اگر مردم از ما گرفته شوند، غرب مردم ما را تصاحب خواهد کرد که بعد از آن نظام جمهوری اسلامی تنها می‌ماند. نظام جمهوری اسلامی ایران بدون مردم نمی‌تواند هیچ معنایی داشته باشد، بنابراین ما باید زمینه دیده‌شدن مردم را فراهم کنیم و این امکان را بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی بدهیم که مردم بتوانند نظر خود را ابراز کنند.

منبع: مردمسالاری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 84
  • ناشناس
    1

    جلوی فساد، دزدی ،رشوه ، آمار کاذب ، و..‌گرفته شود

    نظرات شما -
    • ایرانی آباد و آزاد
      2

      عذر خواهی و احترام به مردم و حتی استعفا در کار مسئولین نظام جمهوری !!! اسلامی !!! ایران نیست ...

    • ايراني قانونمند
      1

      درمقابل يك عده اوباش لات و لوت كه اموال عمومي را تخريب ميكنند و فحاشي ميكنند براي چي بايد عذر خواهي كنه ؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    1

    جلوی پارتی بازی ادارات گرفته شود

    نظرات شما -
    • 0

      واقعاحق گفتي

  • مرادی
    2

    واقعا ما همچین نماینده ای هم داریم که یه کم عقل داشته باشه وشعار تو خالی نده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      این نماینده حداقلی مامور ارام کردن ، گول زدن جوانان است و بس وگرنه همه اینها فندوق مغز و البته بی مغز هستند

  • ایرانی مومن و همیشه در صحنه و انقلابی..
    7

    نظام دیگر پشتوانه مردمی ندارد ....

    نظرات شما -
    • .
      1

      خواب نما شدي

  • کت
    2

    فقط زر میزنید هیچ اقدام موثری در کار نیست

    نظرات شما -
    • كلاه
      0

      بهترين اقدام موثر اينست كه جلوي قانون شكني عده اي مردم نما را بگيرند تا به مردم آسيب نزنند

  • ایرانی
    2

    در جمهوری اسلامی حسرت یک استیفاء مسئول خلافکار بی عرضه در دل مردم ماند . انگار در این کشور مسئولین یکسره معصومند!!!!!

  • ناشناس
    5

    جناب نماینده ، در ایران چند دولت داریم؟ یکی مثلا منتخب مردم دیگری منتخب رهبری، کدام قویتره ؟ دومی ، چرا؟ چون هم صدا و سیمای میلی را دارد هم قوه قضائیه و هم نیروهای مسلح و اطلاعاتی و امنیتی و کلی نیروی لباس شخصی خود سر و هم سیاست خارجی و منطقه ای .....

    نظرات شما -
    • 1

      شما تمام دردتون رهبريه چون جلوي باج خواهي و خلافكاري و وطن فروشي وايساده

  • آزادی
    1

    بیشتر کسانی که در قدرت هستن عقاید طالبانی دارن و به ایجاد شادی و نشاط برای جوانان اعتقادی ندارند این افراد به جای افزایش امکانات برای جوانان فقط در حال اختلاس و غرب ستیزی هستند برای همین آینده ایی روشن برای ایران و جوانان ایرانی وجود ندارد

    نظرات شما -
    • دلسوز
      2

      ببینید خب وقتی ما زورمون به غرب نمی‌رسه چرا باید با آنها گلاویز شویم؟؟؟
      که بعد ما رو تحریم کنند و این همه مشکل برای کشور مون بوجود بیاورند....
      کسی که برای خودش دشمن میسازه آیا عقل داره؟؟؟
      در دشمنی با دنیا چه چیزی جز ضرر گیرمون اومده؟؟
      با اینکه طرفدار جمهوری اسلامی هستم ولی احساس می‌کنم مردم حق دارند اعتراض می‌کنند
      گاهی باید یه عده‌ای بنشینند دور از تعصبات و دور از غرور و لجبازی با دنیا دقیق فکر کنند چه چیزی به صلاحه مردمه ، به فکر منافع مردم باشند
      چه اشکالی داره گاهی غرورتون رو به خاطر مردمتون زیر پا بگذارید
      ما هم اسلام رو دوست داریم جمهوری اسلامی رو دوست داریم امنیت و اقتدار کشورمون رو دوست داریم
      ولی شما هم باید گوش شنوا داشته باشید به شعارهای مردم توجه کنید
      قشنگ مشخصه که اونها کسی رو مخاطب قرار میدن که به حرف هیچکس گوش نمیده و این خطرناکه......
      به خدا ما دشمن ایران نیستیم و از روی دلسوزی این حرف‌ها رو می‌زنیم
      آیا خدا در قر

    • ناشناس
      0

      آیا خداوند در قرآن سفارش به همفکری و مشورت
      نکرده؟؟؟
      آیا اشکالی داره از نظرات مردم استفاده کنید؟؟
      به هر حال انسان باید از خودش بپرسه شاید چیزی که به ذهن دیگران میرسه به ذهن من نمی‌رسه و اینقدر یکجانبه تصمیم نگیره....

    • به دلسوز
      0

      دلسوزي را براي خودتون نگهداريد نمي خواد براي ما دل بسوزونيد شما اموال مردم را خراب نكنيد دلسوزي پيشكش . ضمنا در مقابل زورگو ايستادن مرام امام حسينه . نبايد در مقابل دشمن زورگو واداد .

  • سیادی
    0

    جهت اطلاع ملت دیگه هیچ امیدی به شما ندارند ملت فقط میخان تز شر شما خلاص شوند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم میخوان از دست همتان خلاص شن صبر خدا با مردم تمام شد خسته ذله شدیم از دست همتان

  • ناشناس
    1

    نه اینکه اختلاس های قبلی مث بابک زنجانی و شهرام جزایری و.....به نتیجه رسید😑

  • ناشناس
    1

    آقای نماینده مجلس فکر نمی کنی یک مقدار برای بیان این مطالب دیر شده؟

  • نیری
    0

    شماها ملت را به همه چی بدبین کردیداز دین از کشور از نظام از مسئولین وووووملت خودشو با قطر با امارات با عربستان حتی با ترکیه مقایسه میکنند اروپا که جای خود داره بعد با خودشون میگن ثروت کشور ما با اینا اصلا قابل مقایسه نیست اونا فقطنقت وگاز دارن ولی ما که علاوه بر نفت و گاز همه چی داریم همه نوع معادن ووو پس رفاه عمومی اونا چقدر بالاست ؟اونوقت متوجه میشن گیر از سیاست خارجی .آرمان گرایی و ایده ئولوژی افراطیه اونوقته که به همه چی بد بین وکار به اینجا میرسه

  • استاد دانشگاه
    2

    متاسفانه نادانی و جهالت سیاست گذاران و مجریان در این کشورمان تمامی ندارد! دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ در منطقه جهان شهر کرج بلوار مولانا جلوی فروشگاه کوروش یکی از زشت ترین صحنه ها شکل گرفت. گروهی لباس شخصی بسیار جوان با ظاهرهای متفاوت با ماموران انتظامی در حالی که به شوکر و دست بند مجهز بودند با یکدستگاه پژوی ۴۰۵ و یک دستگاه موتور تریل قصد دستگیری دو دختر نوجوان با گمان توزیع شب نامه و اعلامیه بر علیه رهبر معظم انقلاب داشتند جلوی چشم مردم به دو دختر نوجوان حمله و با لمس تن و بدن آنها قصد سوار کردن بزور آنها به خودروی پلاک شخصی پژو ۴۰۵ داشتند که با مقاومت دو دختر و جیغ و فریاد کمک خواهی آنها مواجه و موجب شد عده زیادی در حدود ۱۰۰ نفر از مردم را به محل حادثه کشاندند و علی رغم توصیه دلسوزانه اینجانب بعنوان یک مدرس دانشگاه مبنی بر توجه به وضعیت ملتهب کنونی و لزوم حفظ آرامش مردم و پرهیز از بوجود آوردن جو روانی ملتهب تر در میان مردم متاسفانه بعلت نادانی و رفتار هیجانی خود ضمن بروز مقاومت شدید مردم و فراری دادن دو دختر نوجوان باعث شدند آن عده ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفره یکصدا بر علیه نظام شعار دهند. حال اینکه این جوانان قصد داشتند جلوی فقط دو دختر را بگیرند اما با فرمان و توجیه اشتباه آمران خود زمینه ساز عصبانیت شدید و فحش و شعار دادن جمع کثیری از مردم عادی کف خیابان شدند. در آخر سر هم همگی این جوانان با ازدحام بیش از پیش و شعار دادن مردم فرار را بر قرار ترجیح دادند و این قضیه با نارضایتی شدید مردم از حاکمیت خاتمه یافت. متاسفانه عقلانیت نزد سیاست گذاران وجود ندارد. افسوس

    نظرات شما -
    • احمد
      2

      لباس شخصی ، یا مافیاست یا نفوذی...

    • 0

      آغاز نزدیک هست.

    • سیما
      2

      ببینید آقای به ظاهر روشنفکر و متظاهر به استادی دانشگاه،شما حالا حالاها باید بری دنبال تحصیل چرا؟چون هنوز به اون مرحله از عقلانیت نرسیدی که یه دروغ ساده بتونی بگی.کل ماجرایی که گفتی دروغ محض بود قصدت هم اینه که اکثر مردم رو دشمن نظام و حافظان امنیت جلوه بدی.از کجا خط می گیری و سرت تو کدوم آخوری بند هست خدا می دونه

  • دانیال
    3

    اگه راست میگید رفراندوم برگزار کنید. مسدود کردن فضای مجازی بی فایده است

    نظرات شما -
    • مردم
      2

      شهامت ندارن جرات ندارن جیکرش را ندارن رفراندم بگذارن چون می دانند مردم نمیخوان خسته شدیم از زندگی سیاه ارز فقر از اسیری از فلسطین از حسن نصراله از حزب اله لبنان از یمن از سوریه بیزارن مردم هر سرم مردم زندگی مردم آوردن بس است دیکه

    • ناشناس
      22

      رفراندوم در مورد چی؟ اگر منطورت کل حاکمیت هست خخخخه که اول آن کشوری هایی که تو دهانت گذاشتند برگزار کنند وقتی حکومت موروثی دارند

  • ناشناس
    52

    حرف مفت نزن طبق قانون باید زندانی هم شوند ولی زندانی نمی کنید هیچ فقط کلاس می گذارید برای انها

    نظرات شما -
    • امیر ب ناشناس
      2

      جناب ناشناس خفه شو جیره خوار دولت ساندیس خور

  • ناشناس
    3

    فقط رفراندم...به قول آقای خمینی پدران ما چه حقی داسته اند درباره نوع حکومت ما تصمیم بگیرند...

  • ناشناس
    49

    واقعا بعضی ها زمان سنج نیستن.
    آقا یکی مشکلاتی که مردم درگیرش هستن همین حجاب هست.
    چرا دختران ما باید اسیر مد غلطی باشن که هم دنیای خودش و مردم رو خراب میکنه و هم آخرتشون؟
    سلبریتیهای بی قانون و بعضی از رسانه ها دارن مد غلط بدحجابی رو ترویج میدن و این همه مشکل برای کشور بوجود آوردن.
    اینقدر گفتید اقتصاد فعلا فرهنگ نیاز نیست ، فرهنگمون هم ضعیف شد.
    زمان سنج باشید.جای هر حرفی تو هر زمان و مکان نیست.

  • حسین مهدی جو
    1

    دولتهای این نظام جمهوری اسلامی در هر زمنیه ای که فکر کنی گند زدند , بزرگترین خیانت آنها در زمینه فرهنگی بعد ان در زمینه اقتصادی , زیست محیطی و منابعی , دانشگاهی و علمی خصوصا در رابطه با نوامیس این کشور .
    داعش آنچه را که در حق این کشور نتوانست انجام دهد این ساختار کثیف در حق زنان این کشور تمام کرد و نهایت گند را زد.

  • ناشناس
    0

    فقط کامنتهای اتاق بغلی .

  • ناشناس
    0

    نظام به هیچ عنوان پشتوانه مردمی نه دارد نه خواهد داشت بس است چهلو چهارسال هرچی خواستن سره مردم آوردن از دروغ از فریب از اختلاس از غارت هزار میلیارد کجا رفت که مردم اینقدر در عذاب فقرو زجر گرانی کشیدن مردم خسته شدن خسته شدن و دیکه نمیخوان از جمهوری اسلامی خسته شدن زندگی ها سیاه از هم پاشیده شد مهریه به اجرا گذاشتن خانمها کاسب شدن خانمها از سکه گران طلاقهای ساعتی بچه های طلاق بی آیندگی جوانان گرانیها فقر فقر فقر حق مردم را به عربها دادن میردم دیکه خسته شدن نمیخوان نمیخوان چهلوچهار سال انقلاب شده هرروز مردم و زندگی مردم بدترو سیاهتر زور کردن کلفتی دروغ دروغ دروغ بس دیکه چهلوچهارسال دروغ حیله غارت مردم گشت ارشاد نمیخوان و متنفرن متنفرن متنفرن متنفرن متنفرن متنفرن متنفرن مردم و جوانان از همه متنفرن و تا اینها هستند از این بدتر می کنند مردم را نمیخوان

  • بهنام
    0

    درود به این نماینده.
    مردم عدالت میخواهند.
    مردم سفره یِ گذشتهَ شون رو میخوان نه این سفره ای که چیزی ازش باقی نمونده..
    حجاب بهانه است.فقر و فاصله طبقاتی بیداد میکند.
    فقری که آقای احمدی نژاد آورد ، آقای روحانی در چهار سال دومش اضافه کرد و آقای رئیسی از همین اول پدر مردم رو در آورده.
    خرید یه تخم مرغ هم برامون سخت شده.
    واقعا" نه من، بلکه جامعه از وضعیت بد اقتصادی واقعا" ناراضی هستیم.
    امیدوارم فریاد دادخواهی اینجانب حداقل از رسانه شما به گوش کسی برسه.

    نظرات شما -
    • 0

      عزیزم هی ازفقرنگو اگر جامعه ای «،مخصوصا مسولینش»فاسدباشنداصلاح قانون وقت خریدن برای مفسدین است این مملکت باید ویروس کشی شود یعنی تغییرساختار ازقانون ومفسدان ازراس تا ذیل خانه‌ای که ترک خورده نشست کرده دیگر امن برای زندگی نیست باید دوباره ساخت بامهندسین ،ناظرین وگا گران جدید «خانه ازپای بست ویران است خواجه دربندنقش ایوان است

  • رئیس موساد
    29

    گشت ارشاد و امر به معروف را مسلح کنید و آزاد بگذارید بی حجاب و کم حجاب را اعدام کنید و شلاق بزنید

    نظرات شما -
    • امیر ب ریس موساد
      0

      جناب ریس موساد خفه شو جیره خوار دولت ساندیس خور

    • ناشناس
      0

      مواظب باشید بر عکس نشه

  • ما
    2

    نماینده محترم یا امروز به غلط کردن می اندازنت و یا حذفت می کنند ....................

  • ناشناس
    3

    وزير كشور وفرمانده انتظامي بايد استعفا بدهد

  • ناشناس
    0

    آقای نمایند تازه فهمیدی مردم دنبال امید هستند شما خواب بودی ملتی در انتخابات شرکت نمی‌کنند و مجلس و رئیس جمهوری که با کمترین آرا انتخاب میشوند شما کجایی

  • ناشناس
    0

    خیلی از اینها که سر کارند و امر ونهی می کنند خودشان سرتا پا گناهکارند .سفره شان ، مغزشان آلوده است. بهتر است اول خود را اصلاح کنند جامعه روند طبیعی خودش را پیدا خواهد کرد

  • ناشناس
    0

    ملت همیشه در کنار ایران هیچ امیدی به هیچ چیز ندارند .
    همه مردن

  • ناشناس
    0

    از همتون بیزاریم از چپ و راست از اصوگرا و اصلاح طلب از تندرو و میانه رو از آخون سیاه و سفید هیچ کدوم فرقی ندارین یه مشت دزد و اختلاسگر که فقط برای اربابان کمونیست یا انگلیسی دم تکون میدین

  • سید محمد جواد سجادیان
    0

    اصلا قرار نیست هیچگونه رسیدگی به وضعیت مردم انجام بشه
    رئیسی هم با هزار وعده دروغ آمد و وضعيت رو خراب اندر خراب کرد و الانم راحت نشسته و انگار نه انگار.......و روز از نو روزی از نو

  • رسول
    0

    جناب نماینده متاسفانه با این عملکرد 43 ساله شماها پشتوانه اکثریت مردم را از دست داده اید و اگر بعضی ها غیر از این میگویندیقینا بدانید بی اساس است و تشخیص انهم یک رفراندوم است اگر جرات دارید بسم الله

  • ناشناس
    0

    حرف های قشنگ فقط حرف

  • یدالله آرام
    0

    بنده تحقیقا عرض میکنم کشور نه جمهوریست نه اسلامی نه ایرانی. این آش شله قلمکار و هفت بیجار در هیچ جای کره زمین شبیهی نداره. دردآوره و انسان خدا باوری نیست بپذیره

  • مهدی کریمی
    0

    تا دنبال این مسخره بازی ها هستیم همون کشور بدبخت عقب افتاده گشت بدبختی خدا لعنت کن شمارو با این افکار

  • فریبرز
    0

    داستان ۹۲ هزار میلیارد اختلاص به فراموشی سپرده نشد ، اما باتوجه به اینکه مردم فهمیدند اختلاص مربوط به بالا دستیهاست، اعتراض خود را به همان‌ها آغاز کردند ، یکی از اسامی ،آقای تاج بود ، چه شد ؟ رئیس فدراسیون شد ،این سیستم از پایبست غرق در فساد سیستماتیک است و هرکس از آنها طرفداری کند مزدور به خاک ایران و تمام .

  • ناشناس
    0

    حالا بع این نیتجه رشید خدا الهی تمام کسانی که در غارت ایران و فراری نخبگان دست داشتن نابود کنه

  • 0

    وقتی کل بچه هاتون رفت اونور آب بعد هیچه اطلاعی از حقوق نجومیاان نمی‌دید بسه دیگه

  • ناشناس
    0

    آقای احمد بیگی درود به شرفتان
    حرف حق رو میزنید
    اینایی که کف خیابانند مردم این سرزمینن
    اونایی هم که تا حالا نیامدن هنوز کور سویی امید دارن که اوضاع بهتر بشه
    ولی تمام مردم چه پولدار چه بی پول امیدی به آینده ندارند
    همه خسته و پژمرده شدند

  • ناشناس
    0

    چند هفته اینترنت را بستید، خاک بر سرتون که نمی تونید مدیریت کنید و بلا سر ما میارید. آقای وحیدی فکر می کنند اینجا پادگانه که تنبیه برای همه اینترنت را قطع کرد.

  • شهریار
    1

    درطول تاریخ ،آذربایجان و بخصوص شهرتبریز هیچ موقع زیر بار ذلت و زور و استبداد نرفته است ما به نمایندگان شجاعی ملت امثال بیگی و پزشکیان و میرحسین موسوی افتخار می کنیم که باصراحت کامل نقاط تاریک نظام گوشزد میکنند هرچند که گوش های شنوا نیاز به شستشو دارند و چشم های واقع بین نیاز به عینک واقع بینی دارند ، مدعیان عدالت علی و پیاده سازان عدل علی در جهان لازم هست ابتدا درکشور خودمان جلوی تبعیض ها و بی عدالتی ها و دزدهای بیت المال را بگیرند بعدا شعار( توخالی ) اصلاح دنیا را سربدهند باید بیدارشوند تا دیر نشده فکراساسی تری بکنند در دنیای امروزی فقط با دروغ و افترا و سرکوب گری و متکی به نیروهای نظامی نمی شود کشور را برای طولانی مدت اداره کرد ، محصل آزادی خواه را به داعشی نسبت می دهید و یا وصل میکنید به استکبارجهانی و تکرار سناریوی همیشگی ، اگر جواب گرفته بودید پس مردم در خیابان چه می گویند و چی میخواهند ؟
    و جواب منطقی شما به ملت چی هست ؟ زور و شمشیر برای ملت شجاع جوابگو نیست چه بسا اشغالگران پیشینیان هم با دروغ و حقه و وعده عدالت وارد ایران شدند ولی به محض رو شدن مکر و حیله آنها ،ملت ایران به قیمت جانشان برعلیه آنها شورش کردند . پس تا خیلی دیر نشده باید صدای ملت را شنید ایران هرگز نه عراق خواهد شد ونه افغانستان و یمن ، مردم ایران ملتی آزادی خواه و مترقی هستند وشماهم محکوم هستید در مسیر ملت حرکت کنید وگرنه یک روز این موج خروشان به کرانه ها خواهد کوبید تا نفس از جان تان گرفته شود ، ما نه غرب گرا هستیم و نه شرق گرا و نه اعراب گرا ، زندگی ماشرافت مند و آبرومند را خواستاریم نمیخواهیم کسی به زحمت بیفتد وما را بهشت ببرداگر دوست نداشته باشیم به بهشت برویم و درعین حال حق الناس را رعایت کنیم و به کسی آزارمان هم نرسد ولی آزاد زندگی کنیم باید به چه کسی بگیم تا دست از سر این ملت بردارند ؟؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      درود بر شرفت هم وطن غیور اذری. اذربایگان به مثابه سر برای تن ایران است. انشا الله این سر به زودی حرکت خواهد کرد تا تن ایران نیز تکانی به خود دهد و از اسارت رهایی یابد

  • احمد
    0

    وقتی در انتخابات آمریکا تقلب شد دولت موضوع لختی ها را مطرح کرد دانشگاهها حتی صدا وسیما زمان پخش خبر یک لختی از جلوی دوربین عبور کرد . همه جا سخن از لختی ها بود‌ این بازی سیاسی بخاطر سرپوش گذاشتن روی خلاف دولت بود. حالا همه این اغتشاش ها و خونریزی ها بخاطر فراموشی ۹۸ هزار میلیارد فولاد مس باشد. پیشنهاد . نخبگان کشور و سیاسیون بزرگ در تلویزیون بحث مشکلات اصلی کشور را شروع کنند.

  • محمود
    0

    بانکها سود روز شمار را که دارای مصوبه مجلس است را مجددا برقرار کنند. آقای همتی به نفع بانکداران این قانون را لغو کرد. اگر شما صد میلیون تومان را حتی ۲۹ روز در بانک نگهدارید و روز سیم فقط هزار تومان موجودی داشته باشید سود فقط به کمترین موجودی پرداخت میشود. اگر بدنبال آرامش جامعه هستید حق مردم را درست بدهید.

    نظرات شما -
    • مفردی
      0

      دوست عزیز، همتی چه کاره است ؟ شما هنوز در زمان حسن روحانی سیر و سلوک میکنی ؟

  • bhnam
    2

    شما وضعیت اقتصادی رو درست کنین کمتر دزدی کنین کمتر فقط به فکر خودتون وخانوادتون باشین والله مردم برای حجاب بیرون نمیان یک شال سر کردن مشکلی نداره برای ما/ شما هم به اون اسلام مسخرتون دلخوش باشین ما هم به دین خود

  • امام رضا
    3

    دولت از هر زائر مشهد مقدس مبلغ دویست هزارتومان بابت خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما مالیات می گیرد. آنوقت می گوید برنبال بالا بردن معنویات مردم است. بلیط هواپیما ها را اصلاح کنید. شما خود زمینه ساز نارضایتی مردم هستید. اینکار را نکنید . مردم عصبانی میشوند.

  • جاسم
    0

    هزینه کردن در عراق و لبنان و یمن جواب نداد.‌اگر این هزینه را صرف جوانان کشور می کردید کشور نمونه و الگو میشد و جوانان کشورهای دیگر از جوانان ایران الگو می گرفتند. امروز شروع کنیم هزینه بی نتیجه در کشورهای خارجی را صرف کبر نشینان و کارتن خوابها بکنید. تا فقر از کشور ریشه کن بشود . تا کشور ایران الگوب سازندگی و پیشرفت بشود.

  • محمد امین
    1

    باز کنید بازکنید بازکنید . سازمانها . مجلس . دولت شفاف سازی کنند. از مردم نترسید . از اطرافیان خودتان بترسید. بزرگترین دشمن شما همین نفوذی های اسرائیل هستندکه توانسته اند شما را گول بزنند. صهیونیست هایی که قاری قرآن شده اند. مواظب باشید. مراقب باشید. دشمن در خانه های شما هم نفوذ کرده است.

  • ناشناس
    0

    تحت فشار زیادی هستیم حرف کارساز نیست

  • ناشناس
    0

    مردم به دنبال نان شب هستند امید که هیچ!!!!

  • ناشناس
    0

    عزیزم ما جوان ها گرفتا پیری و از کار افتادگی دردناکی هم هستیم...
    ن سرمایه ایی ..ن جوانی ..هیچ و پوچ

  • ناشناس
    0

    اصلا کی به شما اجازه داده در خیابان جلوی مردم بگیرید اصلا مردم میخواهند برونن جهنم تو ای که بالا نشستی و حلال و حرام میکنی نه تو معصومی نه بهت وحی میشود فقط مسولیتت بیشتر است ان هم ما ملت دیوانه بهت دادیم تازه بهت رای هم ندادیم مشتی پیرمرد لب گور بهت رای دادن با چند متر پارچه روی سر که کسی معصوم نمی شود چه تو چه فراش مدرسه پس بیا پایین تاتی تاتی کن که در دنیا باد هوا هم تیستی من من نکن

  • ایرانی
    1

    والا مردم در فکر سیر کردن شکمشون هستند مردم رو اذیت نکنید دغدغه مردم بااین گرونی روز رو گذرونده

  • اتحاد
    0

    مردم بیشتردنبال معین داریوش و ابی هستندتا امید

  • حسین
    1

    از جمله کسانی که از گشت ارشاد منفعت بردند، همین دزدهایی بودند که ۹۲ هزار میلیارد تومان را به تاراج برده بودند

  • خانومی
    2

    دیگه دیره.. دیگه دیره

  • Mimi
    1

    دیگه دیره
    دیگه دیره
    دیگه دیره
    دیگه دیره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خیلی هم دیره

  • فاطمه
    1

    نصف جمعیت کشورتون مهاجران جمهوری اذربایجانن نصف دیگه مهاجرای افغانی حالا هم که توله هاشون شدن آینده سازان ایران آریایی بیچاره پلیس های بدبخت که به دست نوادگان محمود افغان کشته و زخمی شدن به امید هلاکت دشمنان دین و رهبر و انقلاب اسلامی ایران اسلامی ان شاالله

  • ناشناس
    1

    آسیب هایی که در داخل به کشور وارد شده یکیش همین گشت ارشاد هیچ دشمنی نه آمریکا و اسرائیل وارد نکرده در ضمن چهره ی ایران رو در سطح جهان خراب کرده است ضربه ای که از طریق رانت و مال اندوزی مسئولین و .... به کشور وارد شده و سبب یاس و ناامیدی در بین مردم گردیده هیچ دشمنی قادر به آن نبود ضربه ای که با پارتی بازی و ....به کشور وارد شده و الی آخر اگر نظام می خواد مردم کشورش شاداب و راضی و امیدوار باشن باید بجای توجیهه کردن این موارد رو حل کندشایسته سالاری برقرار کند و...

  • مصطفی
    1

    با فساد و فحشا و بی حجابی امید مردم بازمی گردد؟؟؟
    اقای نماینده مغالطه نکن!!!!
    امید ما به گشت ارشاد است
    حزب کومله اعضای خود را برای ترویج فحشا بین جوانان به درون پارک ها و تفریح گاهها می فرستد
    جوانی که آلوده به فساد شود مرزهای کشور برایش مهم نیست

    نظرات شما -
    • 1

      لطفا بالاتر از شعر نگو.

  • ما و شما
    1

    وقتی بی حجابی جرم است ،!!!!پس حجاب اجباری ،و آنهایی هم که میگویند ما به اختیار خود حجاب داریم دروغ میگویند و میترسند ساعتی را بی حجاب ،مثلا جلوی درب مترو بمانند ،
    در ضمن اگر ثبت احوال را بررسی کنید در ایران خیلی امید ثبت شده و این باعث خوشحالی حکومت میباشد ،،،خخخخخخ

  • ناشناس
    1

    درود بر شرفت ای غیور مرد که حق مطلب را تا حدودی مطرح کردید اگر چه با لفافه و در پوشش الفاظ. ما هم به شما حق میدهیم که اگه عاقلی باشد در بین مسوولان همین اشارات و کنایه های جنابعالی کافی است که برگردند به سمت مردم و ببینند که اکثرت قاطع مردم چه چیزی را می خواهند. همان اجرا شود تا نظام پابر جا بماند.

  • ناشناس
    1

    الان مشكلتون فقط گشت ارشاده .همه دردتون اينه كه ميخوايين لخت و ولنگار بيايين بيرون . هر جا ومكاني لباس خود را مطلبد . جاي لباس خواب تو رختخوابه نه بيرون .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها