حمایت رژیم ناامن صهیونیستی از تداوم اغتشاشات در ایران

رسانه‌ های رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش‌ هایی از شهرک‌ نشینان و همچنین مصاحبه‌ هایی با شهرداران تل‌ آویو به حمایت‌ های خود از اغتشاشات در ایران ادامه می‌دهند.

حمایت رژیم ناامن صهیونیستی از تداوم اغتشاشات در ایران

رژیم صهیونیستی از اجتماعات شهرک‌نشینان با هدف اعلام حمایت از اغتشاشات در ایران حمایت کرده و رسانه‌های وابسته به آن در حال انتشار پیام‌های خشونت‌آمیز خود هستند.

وبگاه اینترنتی شبکه «آی۲۴» رژیم صهیونیستی در گزارشی یک تجمع حمایتی از اغتشاشگران در ایران را که تعداد مشارکت‌کنندگان آن کمتر از ۱۰۰ نفر بود، به عنوان «حمایت‌های قاطع اسرائیلی» از حقوق زنان ایرانی منتشر کرده و با خواستار تداوم روند خشونت‌ها در ایران شد.

این شبکه اظهارات «فلور حسن ناحوم» معاون شهردار قدس به رسانه‌های این رژیم را بازنشر می‌دهند که انتظار می‌کشد ایران نیز مثل سودان، مغرب، بحرین و امارات به روند عادی‌سازی با تل‌آویو بپیوندد.

ناحوم در ادامه اظهارات خود و درباره اغتشاشات در ایران تصریح می‌کند: این شرایط بیش از هر طرفی در جهان به نفع ماست، زیرا ایران بزرگ‌ترین تهدید علیه ما محسوب می‌شود.

پیش از این نیز «ران هولدای» شهردار تل‌آویو نیز با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتری خود از اغتشاشات در ایران حمایت کرده و رسانه‌های خبری وابسته به کابینه و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز آن را بازنشر دادند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سه روز پیش نیز در صفحه توئیتر خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که «مردم اسرائیل در کنار مردم شجاع ایران برای آزادی ایستاده‌اند».

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • آشیل
    2

    اگر به اعتراضات قانونی مردم ایران اغتشاش میگید پس فلسطینی های معترض علیه اسرائیل هم اغتشاش گر و از عوامل ایران هستن و دولت اسرائیل باید همه آنها را سرکوب کند

    نظرات شما -
    • فرشید
      0

      افرین ولی این حقیقته که فلسطینی ها از اغتشاشگر و آشوبگر هم بدترن و رسما به اسراییل زور میگن و حقشونه هرچی سرشون میاد
      ولی ایرانی ها قصشون متفاوته،به حریم و حق ما توسط نظام تجاوز شده و ستمگری میکنن و دنبال حقشونن مردم ولی فلسطینی ها هیچ حقی ندارن و کشورشونو فروختن به اسراییلی ها،قصه ما و اونا از این نظر متفاوته

  • 4

    آمریکایی‌ها در هر جنگی محکوم به شکست هستند
    اروپایی‌ها در هر جنگی محکوم به شکست هستند
    صهیونیست‌ها در هر جنگی محکوم به شکست هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و تو در جنگ با شعور

    • سلطان
      0

      خدا شفا بده...
      آمین...

  • 8

    حمایت رژیم صهیونیستی از اغتشاشگران در ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در برابر مقابله دخالت و مداخله رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران بوده است.

  • 5


    رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و اروپا و برخی کشورهای عربی از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند و فقط ضد علیه رژیم صهیونیستی و متحدانش شعار بی مورد و بی ارزش سر می دهند.

    نظرات شما -
    • 0

      فقط ضد علیه رژیم صهیونیستی

  • 7

    آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل عامل اصلی ناآرامی های اخیر در ایران هستند.

    نظرات شما -
    • 0

      پس دزدها و اختلاسگرها و رانتخورها و گرانی و بیکاری و فقر ..... تاثیری نداشته؟

    • سلطان
      0

      مسئولین بی عرصه،اختلاس ها،دزدی ها،دشمنی با امریکا و نصف دنیا و تراشیدن تحریم و قدرت طلبی و سرکوب جوانهای بینظیر و استعدادها و نخبه ها و تکرار خطا و بیسوادی محض مسئولان رده بالای مملکت باعث این شلوغی ها شده
      فقر و نداری بااین که رو دریای طلا خوتبیدن مردم مردمو به خیابون کشونده
      شما شکمت سیره از پول مردم و بیت المال حرف مجانی میزنی عزیزم

  • ناشناس
    0

    چرا نگفتید کودک کش؟ خجالت کشیدید؟

  • ایرانی
    0

    زنده باد اسراییل ،امیدوارم اسراییلی ها هم از دست فلسطینی ها ازاد بشن
    فلسطینی ها اجدادشون زمیناشونو فروختن به اسراییلی ها و حالا پشیمون شدن و مجانی میخوان پس بگیرن
    خداوکیلی حق صددرصد با اسراییله،نمیدونم بعضیا چرا حمایت از فلسطین میکنن،اسراییلی ها خیلی انسان ترن،اینا سنگ حمله میکنن و اسزاییلم باج نمیده بهشون.تو دنیا فقط ایران از فلسطین حمایت میکنه و فقط ایران و لبنان با اسراییل مشکل دارن.
    قشنگ معلومه مقصر کیا هستن:)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها