تحرکات تروریستی از خاک اقلیم را تحمل نمی‌کنیم

وزیر امور خارجه گفت: ما تداوم تجاوزات و اقدامات تروریستی گروهک‌ها که در اقلیم پناه گرفته‌اند و امنیت ملی ایران را هدف قرار داده‌اند، تحمل نخواهیم کرد.

تحرکات تروریستی از خاک اقلیم را تحمل نمی‌کنیم

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و فؤاد حسین آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و گفتگو برای لغو تحریم‌ها مورد رایزنی طرفین قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی از تلاش‌های وزیر خارجه و نخست وزیر عراق برای آزادی حاجی بازداشت شده ایرانی در عربستان قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به تحرکات گروه‌های تروریستی از مبداء اقلیم کردستان جمهوری عراق، تاکید کرد: با گذشت ۴ دهه و علیرغم تعهدات مکرر مقامات اقلیم، متاسفانه تحرکات گروه‌های مسلح تروریستی از خاک اقلیم علیه امنیت سرزمینی ایران همچنان تداوم دارد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: ضمن احترام و پایبندی به توسعه مناسبات ممتاز دو کشور، همانگونه که مقامات عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند، ما تداوم تجاوزات و اقدامات تروریستی این گروهک‌ها که در اقلیم پناه گرفته‌اند و امنیت ملی ایران را هدف قرار داده‌اند، تحمل نخواهیم کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • وحید
    1

    امیدوارم سپاه حمله هاشو ادامه بده تا یه نفر از این ادم های بیخاصیت باقی نمونه

  • ناشناس
    2

    آیابرادران عراقی گوش شنوادارندجای تعجب است که کوچکترین قدمی برنداشته اندنیروهای قدرتمندمسلح ایران بایدچنان درس محکمی به آنهابدهندکه دراصرع وقت مرزهایشان راازوجودمنهوس اشرارومنافقین پاکسازی بکنند.

    نظرات شما -
    • محمد گلکار خوزانی
      0

      باسلام
      کل عراق و سوریه بخصوص اقلیم کردستان عراق هر چه از باب امنیت و آرامش دارند را مدیون جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای و رزمندگان جان بر کف دست مدافعان حرم دارند که نجات پیدا کردن از دست داعش .
      متاسفانه و صدها تاسف فراموش کردند.
      انشاالله خداوند متعال به راه راست و حقیقت هدایت شان کند.امین یا رب العالمین.

  • محمد گلکار خوزانی
    0

    باسلام
    در هر کجای دنیا بخصوص در کشورهای همسایه چه در غرب چه در شرق و چه در جنوب و شمال کشور چنانچه علیه منافع ملی اعم از معنوی و مادی گروه یا افرادی قصد وارد کردن خسارت را چه در ذهن و چه در عملیاتی کردن را داشتند باید جمهوری اسلامی ایران سریعا وارد عمل و اجرای آن و با خاک و خون یکسان شان باشد و این تصمیم مورد حمایت و پشتیبانی اکثر ملت شریف ایران میباشد.
    معطل نکنید و امان شان ندهید.
    این جماعت صفت گرگ را دارند و گرگ حیوانی است که حتی از بدو تولد هم که پرورش داده شود پرورش پیدا و اهلی نمی‌شود.
    ترحم بر گرگ تیز دندان سمتگاهی بوود بر گوسفندان .

  • ناشناس
    0

    خاک تو سر عراق بی عرضه خاک عالم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها