عضو مجلس خبرگان:

اغتشاشگران بدانند اگر امت حزب الله مطیع فرمان و قانون نبودند، در همان لحظات اول همه شما را از خیابان جارو می‌کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جریانات اخیر ایمان ما به خباثت دشمن افزوده شد و بیشتر فهمیدیم که چه دشمنانی داریم؛ دشمنانی که با خدا، قرآن و بشریت در جنگ هستند.

اغتشاشگران بدانند اگر امت حزب الله مطیع فرمان و قانون نبودند، در همان لحظات اول همه شما را از خیابان جارو می‌کردند

آیت الله محسن اراکی شامگاه پنجشنبه در همایش تجدید بیعت طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه برادران، خواهران و جامعةالزهرا(س) با حضرت بقیه الله الاعظم (عج) که همزمان با نهم ربیع الاول در شبستان بزرگ کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه همه انبیا در انتظار ظهور خاتم پیامبران (ص) بودند، گفت: انتظار مهم، انتظار ظهور فرزند حضرت محمد(ص)، مهدی موعود است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه بعد از خلقت رسول اکرم (ص) و اهل بیت ایشان، بزرگترین رویداد جهان هستی ظهور است، بیان کرد: اساس جامعه و جهت گیری بشر و حرکت و رسیدن به این دوره پایانی، بر پایه دو میثاق اطاعت و نصرت است.

وی با بیان اینکه طلاب وظیفه دارند مردم را در پایبندی به این دو میثاق یاری کنند، یادآور شد: وحدت در جامعه اسلامی یکی از عناصر آماده سازی امت برای یاری امام زمان (عج) است.

اراکی با اشاره به اینکه همه جامعه اسلامی باید بدانند که محبت اهل بیت (ع) اساس اسلام است، اضافه کرد: باید مسئله شهادت سیدالشهدا (ع) در همه جامعه اسلامی تبیین و فرهنگ شود و این خونخواهی مربوط به یک انتقام نیست، این بازگشت به معنای توبه و بازگشت به خانه رسول خداست.

وی با اشاره به اینکه مؤذن یوم القیامه علی بن ابیطالب (ع) است، بیان کرد: در جهان اسلام عترت کشته شد، کتاب پاره پاره و مسجد معطل شد؛ ای مسلمانان دنیا چشم و گوش شما کجاست؟ مسجدالحرام خدا امروز دست کیست؟

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه اگر مسجد الحرام و مسجد النبی به اهلش بازگشت، آن وقت مسجدالاقصی هم به اهل آن باز می‌گردد، گفت: امام حسین (ع) نوه ی پیامبر (ص) است و فقط متعلق به شیعه نیست بلکه متعلق به مسلمانان است؛ مگر ایشان سخنی غیر از سنت پیامبر و احیای کتاب داشتند؟

وی با اشاره به اینکه حضرت مهدی (عج) فقط متعلق به شیعیان نیست، یادآور شد: امت اسلام باید محبت خود را نسبت به اهل بیت رسول خدا یکپارچه کند که عمل به آیه کریمه قرآن است و انتظار در همه جامعه اسلامی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

اراکی با اشاره به جریانات اخیر در کشور گفت: در جریانات اخیر ایمان ما به خباثت دشمن افزوده شد و بیشتر فهمیدیم که چه دشمنانی داریم؛ دشمنانی که با خدا، قرآن و بشریت در جنگ هستند.

وی ادامه داد: چرا به مقدسات یک ملت توهین کرده و قرآن و مسجد را آتش زدید؟ سردمداران این جنایات که شرایطشان مشخص است؛ ولی آنهایی که از این جریان حمایت کرده یا در برابر آن سکوت کرده اند چه پاسخی دارند؟

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه ایمان ما به انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری افزوده شده است، تصریح کرد: در این جریانات ایمان ما به مظلومیت نیروی انتظامی، سپاه و بسیج بیشتر شد و ۱۸۰۰ نیروی انتظامی مجروح شده و تعدادی به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: درود بر این امت که به صحنه آمده و اغتشاش را فرونشاندند؛ اغتشاشگران و سردمداران آن بدانند اگر امت حزب الله مطیع فرمان و قانون نبودند، در همان لحظات اول همه شما را از خیابان جارو می‌کردند.

اراکی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه اقتصادی و سیاست گذاری‌های انجام شده و خدمات ارائه شده به مردم از سوی دولت گفت: فقط مسئله معاش مشکل مردم نیست، ما به فرهنگ و دین احتیاج داشته و باید مساجد ما آباد شود.

گروه‌های قرآنی باید حمایت شده و رسانه‌هایی در طراز فرهنگ جمهوری اسلامی داشته باشیم و کاری کنیم که نیروی متدین در جامعه احساس اقتدار کند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 99
  • ناشناس
    115

    دشمنان واقعی اسلام خودشونو نشون دادند از کشورهای خارجی گرفته تا هنرمندان و ورزشکاران داخلی و.......

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ید الله فوق ایدیهم. دست خدا بالاترین دستهاست. روزی هم به زودی فرا خواهد رسید که بالاترین دستها [خدا] ظالمان و ستمگران را جارو و به زباله دان تاریخ خواهد افکند!

    • حاج طوسی از داخل دارالقرا
      1

      کاری نداره هر کی مخالفه سوار هواپیماهای اوکراینی کنید و...

    • 0

      زاررررررررن

    • ناشناس
      0

      یک رفراندوم برگزار کنید خیال همه راحت میشود

    • ناشناس
      0

      اگر ماقانون مدارنباشیم وحقوق بشر را رعایت نکنیم دنیای امروز عهد گذشته نیست .حقوق بشر، حقوق بین الملل ودادگاههای جنایی بین المللی است که کشتاروسرکوب را محکوم ومسببین را محاکمه می کند خیلی از افراد قدرتمند بعداز اعمال خودسرانه بعنوان جنایتکار جنگی آنهارادردادگاههای کیفری بین المللی مسئول دانستند ومحاکمه شدند .پس ،قبل ازهرگونه تقابل و تهدید ، مشکلات ومعضلات جامعه را درک کنیم وریشه یابی وآنراچاره جویی نمائیم.

    • سید محسن به شیطان پرستان حزب الهی
      0

      نمایندگان ابلیس با خون جوانان و مردم بی دفاع بیرق خودشون رو جان تازه میبخشند ...
      لاقل کتابهای اسمونی رو بد جلوه ندید با جاهطلبی و قدرت طلبیهاتون .....
      بزارید دین برای تعدادی بمونه .....

    • ناشناس
      0

      فقط رفراندوم آزاد

    • داروغه ناتینگهام
      0

      این همونه که فتوا داد خرید زمین در متاورس حرام است

  • ناشناس
    7

    راست می گی جارو نکردن با سلام و صلوات بچه های پانزده ساله رو تحویل خانواده هاشون دادید ، از کلمه حزب الله هم استفاده می کنن که بیشتر جوانان رو از دین فراری بدن ، این وضعیت حاصل رفتار بیرحمانه ی به اصطلاح گروه متدین است

    نظرات شما -
    • 2

      حزب الله که ملت هستند،شما حزب شیطان هم نیستند،دیگه این شعارها را به نفع منافع کثیفتان مصادره نکنید

    • ناشناس
      27

      آن خانواده خودش که بی بند و بار هست و یا فرزندان را رها می کنند که هر کجا بروند در صف اول هستند بعد بقیه

  • ناشناس
    0

    آیت ا... اراکی بجای اینکه از الگوی انسانی مسلمان ها حضرت محمد (ص) بگید که چطور هر روزه از مسیری رد می شده و یه زن یهودی رو سرش خاکستر می ریزه روزی رد می شه از خانمه خبری نبوده سراغش رو

  • حاج سعید طوسی
    6

    چه آیتی،واقعا گیر چه مفت خورانی افتاده ایم.روزی گرفتار این تکبرتان خواهید شد.

  • ناشناس
    0

    آیت ا... اراکی از حضرت محمد(ص) الگوی مسلمانان برای قشر قدرت بگو که هر روزه از مسیری رد می شه یه خانم یهودی رو سرش خاکستر می ریزه یه روز که طبق معمول رد می شه از اون خانمه خبری نبوده سراغش رو می گیره می گن مریضه می ره عیادتش زنه مسلمان می شه شماها که لباس روحانیت به تن دارید بجای تشکر و ... و یا اینکه مثل جارو برقی نوجوانهای ۱۵ ساله رو جارو کنید بهشون بگید الگوی اسلام این اخلاق و کردارش بود جاذبه داشت نه دافعه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      پس با این توجیه باید نتیجه بگیریم نظام باید اجازه بده که اراذل و اوباش هر روز شیشه مغازه مردم را بیارن پایین
      چشم دختر دست گل مردم رو دربیارن
      با تیزی رو سر و صورت مردم خط بندازن
      چادر و روسری از سر زن و بچه ملت بکشن
      یا خودت احمقی یا بقیه احمق فرض کردی

  • مهسا
    0

    مسئله معاش نیست؟ مسئله مالیات وضع کردن بر ده میلیون کاسب نیست؟مسئله بستن تمام راهکارهای کسب وکار نیست؟
    شکم گرسنه دین نمیشناسه شیخ
    عقلتون کجا رفته؟
    چرا مث احمقها اظهارنظر میکنید؟
    امت حزب الله اگه مسلح باشند بله مردمو جارومیکنند
    اگه همه مردم مسلح بشند بازم امت حزب الله میتونن جارو کنن؟
    حواست به اظهارنظراتون باشه
    زر مفت نزنید
    الان باصدمیلیون ایرانی طرفید
    یا درست شید یا درست میشید.تمام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      از طرف خودت حرف بزن نه از طرف صد میلیون ایرانی

  • zarifiiii
    4

    غفت کلام داشته باش و به مردم توهین نکن, ضمنا خودت رو جارو کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      36

      مگه اینها مردم هستند؟ اوباش و آشوبگر و مزدور؟ انگل جامعه هستند

    • 1

      انگل! حسن نصرالله و اسد و حماس و... است که خون مردم ایران را میمکن

    • ناشناس
      0

      آنها افراد ایران هستند شما مال کدام هستی؟

    • 2

      این هایی که اموال عمومی را نابود می کنند اراذل و اوباش هستند
      در ضمن اونی که به سید حسن حرف زدی ، دهن گشادت رو ببند

  • کارگر
    1

    اصل ۲۷ و ۵۹ قانون اساسی جهت جلوگیری از زحمت جارو کشی پیشنهاد میشود

  • ناشناس
    0

    حب دنیا و حکومت کردن و جاه و مقام در هان شما مزه کرده است شیطان دنیا را در نظرتان تزیین و جلوه داده و بطون شما از مال بیت المال انباشه شده و توفیق درک حقایق را خداوند از شما سلب و شیطان قرینتان گشته انکار میکنید در حالیکه یقین دارید اسلام را به پای سیاست قربانی کرده اید برای چند صباح دنیای فانی و گذرا ایا این اسلام است که برای مردم درست کرده اید بندگان خدا را به چه کنم چه کنم انداخته و با عمر و سرنوشت مردم بازی کرده اید با طینت نفسانی خود اسلام را تفسیر به مطلاوب خود میکنید و با بیت المال مسلمین از نفسانیات خود حفاظت ایا به خود نمیائید ایا گمان میکنید هر چه کنید حق با شماست والله و تالله اگر به معنای واقعی متقی بودیدمحال بود خود را بر بندگان خدا تحمیل کنید و در خود قابلیتی ببینید که شایسته حکومت باشید ربنا اطمس علی اموالهم واشدد علی قلوبهم فلا یومنوا حتی یروا العذاب الالیم مدت قلیلی تمتع ببرید که پروردگار در کمین است خطر شما برای اسلام بیشتر از خطر عوام برای اسلام است چون شما مدعی است و انسان متقی عملش از او دفاع میکند نه زبانش تنها و تنها راه نجات برگشت به تقوی اتقوالله حق تقاته و شروع ان از رهبر جامعه و تسری ان به مسئولین است اسلام دین رحمانیت و عطوفت و صداقت است شما وکیل مردم نیستید حتی پیامبر ص وکیل مردم نبود و ما انت علیهم بوکیل ان انت الا نذیر حداکثر کار شما هشدار است انجام امر به معروف و نهی از منکر و در این راه باید مانند پیامبر ص لعلک باخع نفسک الا یکونو مومنین باشید باید جانتان در بیاید و سختی بکشید لیس بامانیکم اسلام از عملکرد شما بیزار است توبه نصوح کنید و به اغوش خدا با ضچه و انابه برگردید شاید خداوند به شما برگردد

  • وحید
    4

    اگر بلد بودید طراز فرهنگ درست کنید قصه ای نبود ، آخر هر کاری به زور و مشت نشون دادن میرسید.
    کاش بلد بودید فرهنگ اسلامی و محمدی رو پیاده کنید، اونوقت این مشکلات پیش نمی اومد.

  • ناشناس
    4

    خداوند متعجب است با این آیت هایی که برایش ساخته ایم

  • وای
    1

    وای وای وای

  • ناشناس
    0

    این حرفها دردی دوا نمیکند.بیاید از این پول نفت به ملت گرسنه بدهید. شما هم اگه جات گرم نباشد دم از حزب الله نمیزنید. انقلابها براثر فقر به وجود میایند. خبر از جیب مردم نداری. یا مردمی حرف نمیزنی. فاصله گرفتن اقلیت از اکثریت اشتباه خطرناک است. همین اظهارنظرهای دولتی باعث جداشدن حکومت از مردم میشود.

  • حامد
    9

    آقای باصطلاح آیت الله
    اول اینکه مردم را تهدید نکنید
    دوم اینکه مردم را بخاطر اینکه چندروزی به مادیات و منافع خودتون برسید در مقابل هم قرار ندهید
    سوم اینکه مطمئن باشید جلوی خشم مردم و این دهه 80 تادی را را هیچکس نمیتونه بگیره پس لطفا نمک بر زخم مردم نپاشید و بجای تهدید مردم را به اتحاد و همدلی فرا بخوانید و اشتباهات 43 ساله خود را معترف و اصلاح کنید تا اعتماد مردم نه به شما و اربابان شما بلکه به اسلام و نظام اسلامی برگردد

  • ناشناس
    22

    ریشه درزدن ارامکوست

    نظرات شما -
    • 0

      پول عربستان ببین چه فته ای تو این مملکت ساخت

  • لبیک یا حسین (علیه السّلام)
    10

    اگر نیروهای حزب اللهی وارد عرصه شوند، اغتشاش گران را پودر خواهند کرد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یوخ بابا! چه پودری؟لباسشویی؟ ماکه مایع استفاده میکنیم.

  • ناشناس
    0

    برای خودت حقوقی میگیری از خبرگان. با این حرفات بدتر دو دستگی ایجاد میکنی برای مردم ودولت. تکیه کردن بر نظامی کار درستی نیست انها هم از دل جامعه بیرون امدن

  • ناشناس
    5

    از ما مردم مفت می خوری که تهدید شون کنی؟!
    واقعا بابت چی و چه کار مثبتی از بیت المال حقوق می گیری؟!
    اگه قانونی بود که تو الان خدا می دونه از کجا ارتزاق می کردی!
    ما مردم که راضی نیستیم، حرامتان باد!

  • صدرا
    3

    مردم باید هوشیار باشند درسته مشکل اقتصادی داریم ولی هدف دشمن ویرانی ایران هست ..والا در افقانستان و ...این همه در مدارس دختر و پسر رو به خاک خون کشیدند و اصلا هم بویی از آدمیت نبردند ...تویی که منفی میزنی چشهای کورت رو باز کن ببین در همین کشورهای همسایه چ جنایتهایی میکنند

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    اولا اغتشاشگرنگو مطلب گر بگو
    شما درحدملت ایران نیستید ماجز آن پنج درصد متحجر نخوانید.مهسا برای ما بهانه شده.
    بهترین اتفاق افتاده جای که دیگرشما توان جواب دادن ملت ندارید .بیکاری گرانی ملت ایران فلج کرده
    نبودمدیریت صحیح دربدنه حاکمیت وعدم حرف شنوی ویک تازی گروه خاص مسلح نمی تواند گفت حکومت مردمی واسلامی .باید گفت گروه خاصی فاشیستی
    مهسا باید قانون رعایت میکرد بعلاوه دستورات الهی درخصوص عفاف وحجاب .مهسا دست غیب بودکه جهت رسوایی حکومت از پرده برون آمد تا باردیگر شما باعملکرد نسنجیده تان زیرسوال بروید
    کشوری به روز سیه کشاندید به نام دین ومذهب بعد طلب کارهم هستید
    کوزیرساختهای کشور.توسعه و شکوفایی .زنان مردان کردستان باید زندگی عصرحجری داشته باشند درکوه کمرها کوله بری کنند سیستانی ها باید قاچاق سوخت مواد مخدرداشته باشند .این بود وعهد انقلاب ۵۷برای ملت ایران.عدم مدیریت صحیح درتمام زمینه‌ها امروز دچاربحران شده اید .درآب .دراشتغال .دربیکاری‌ درصنعت و تولید. در پالایشگاه های نفت وگاز.درسیاست خارجی یک کشور مسلمان باماروابط ندارد. شما وسیاست غلط تان درحکومت باعث شده تا اسرائیل بجای ایران درکشورهای منطقه خلیج فارس سفارت وتجارت وحضورنظامی داشته باشد.ومانزد کشورهای عربی همسایه منزوی باشیم .
    ای شیخ منبری تووامثال توباید اول سیاست یاد بگیرند بعد بیایند نصیحت کنند مردم را حکومت کردند ومردم داری مال هر کس غربت زده نیست.


  • آزادی
    5

    چه خوب مردم رو تهدید میکنی خجالت هم نکشی ها پررو تر از ملا جماعت در دنیا وجود ندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      27

      پررو هم که هستی به اموال مردم صدمه می زنید قتل می کنید برای دشمنان که تحریم کنند دم تکان می دهید

    • آزادی
      0

      کشتن آدم ها و خسارت زدن به اموال عمومی کار لباس شخصی های خودتان است‌تا مردم را به این بهانه سرکوب کنید

    • 1

      آره اتفاقا چند نفر از این لباس شخصی ها تو این چند وقت خودشون خودشون رو کشتن بندازند تقصیر اراذل و اوباش تو خیابون...
      و گرنه همه می دونند که اینایی که تو خیابون ماشین آتیش می زنند قند عسل اند

  • آشیل
    9

    شماها خودتون ضد بشریت هستید که به زور قانون حجاب رو به زنان ایرانی تحمیل کردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      بشر جان 99درصد بقیه قوانین دیگر هم بر اساس تفکر تو ضد بشری هست که در جهان اجرا می شود!
      هرچند وقتی خود خدا اجبار کرد یعنی برای بشر گفت و نه حیوان!!

    • 0

      خود خدا اجبار کرد؟
      کجا و چطوری؟
      خودت آنجا بودی

    • آشیل
      0

      خدا با پست فوری به تو گفته که حجاب فقط در ایران اجباری شده چرا در مهد اسلام اجباری نیست

    • 0

      دو ریال مطالعه کن ، دو ریال
      بعد هم عربستان مهد هیچی نیست
      مهد اسلام ایرانه...یک ریال تاریخ بخون ببین مبانی اسلام کی و کجا تدوین شده و کیا تدوینش کردن

  • ناشناس
    0

    جنابعالی از کاهش اعتراضات نگرانید؟

  • فرهادی
    0

    مگر مردم معترض زباله اند که انها را جاروب می کردند !؟ سفاهت تا این اندازه ؟ همین جمله را چند سال پیش همپالکی تو احمدی نژاد گفت ومردم را خس وخاشاک نامید بعدا به غلط کردن افتاد که منظورش چه وچه بوده است ؟ از وقتی حقوق بگیر شده ای و بالاخره پستی گرفته ای ادبیات گفتاری ات کیلومترها فرق کرده ، این دنیا به قارون و بابک زنجانی با ان همه ثروت وفا نکرده تو هم روزی پشیمان خواهی شد ، البته همیشه مرز معترض واغتشاشگر متفاوت بوده وخواهد بود ، اغتشاشگر دشمنی است که به دنبال اهداف پلید خود است اما معترض فردی است که خواسته های مشروعی دارد و وظیفه حکومت است که بدون توسل به خشونت به انها پاسخ دهد .

  • ناشناس
    4

    چقدر به نام دین و قران خوردین و بردین و ....!!!

  • افرين
    0

    دقیقا درست فرمودید همانطور که امت حزب الله طرفداران یزید همه مخالفین امیر المومنین یزید بن معاویه مخالفینش،ده دقیقه ای جارو کردن

  • ناشناس
    0

    انقلاب ١٠ميليون از ٨٠ ميليون راي دارد انها هم جيره خوار يا خارجي هستند

  • ناشناس
    0

    العرب زاده ونژد عرب و عرب پرست چیزی جز این نمیشه انتظار داشت زمانی تو زیر زمین های نمور نای حرف زدن نداشتید حالا شیر شدید گهی زین برپشت و گهی پشت بر زین دوران دورانه زمان شماهم فرا خواهد رسید وقتی امام طهور میکنه همین شماها هستید میخواهید اون را بکشید الصبر مفتاح الفرج

    نظرات شما -
    • 0

      این هایی که گفتی کسیه که فیلم می گیره میفرسته برای ایران اینترنشنال

  • ...
    13

    دقیقااااااا💪💪💪💪
    حاج آقا گل گفتی👌👌👌
    ما فقط منتظر اذن ولی فقیه عزیزمون سید علی آقا بودیم.
    این ارازل اوباش داخلی که هیچی.
    تا هرجا می رفتیم تا لیدرهای فاحشه و بیسواد و فاسد و دائم الخمر و ... شون رو تکه تکه کنیم.
    هنوز ما رو نشناختند این قوم عجوح و ماجوج.

  • ناشناس
    0

    متأسفم اراکی تو باید حرفت بوی رافت اسلامی بدهدبا تهدید زور چیزی حل نمیشه عاقل آن است که اندیشه کندپایان را

  • سردار آذربایجان
    0

    راست گفتی آمدید جارو کنید پارو شدید

    نظرات شما -
    • 1

      بپا تو این وسط پاره نشی

  • متفاوت
    0

    1--اگر اساس جامعه برای رسیدن به این دوره ، پایانی ، است پس نصرت برای چیست؟ وامید برای چیست درحالی که میدانید پایان است؟ 2--کدام یک از انبیا منتظر ظهور جحت بودند،؟درحالی که خود حجت را برخلق تمام میکردند3--خداراشکرکنید که مردم هم مطیع قانون هستند.4--مردم هم همین رامیگویند که کدام خدا کدام قران وکدام بشریت اگر منظور خود شما هستید خب علنا بگویید که همه بیایند فرزندانشان را جلوی قدم مبارکتان قربانی کنند./خدا مردم رابرای خودشان میخواهد نه برای خودش.هروقت چنین شدید میتوانید از خرشیطان هم پیاده شوید وگرنه بعید است کسی جای خوش و راحت راترک کند.

  • بی نام
    0

    توووووو‌وو خوبی در حد جارو هستی خدا از شما و امسال شما بیزاره خون مردم روتو شیشه کردین اینو بدونید همین خدایی که داری فکر میکنی شمارو خیلی دوست داره گفته حکومت باکفر باقی میمونه ولی باظلم نه

  • ناشناس
    0

    چقدر رای اوردی شدی نماینده خبرگان؟ ایا رقابت بود یا در انتخابات خبرگان ؟ بگذریم از تعداد رای و رقابت ولی بالاخره شما نمایندگان خبرگان وظیفه ای طبق قانون اساسی دارید فقط یکبار گزارش بدید به انها که به شما رای دادن در این چند سال چکار کردید؟ کدام یک از وظایفی که قانون اساسی بر عهده شما گذاشته انجام دادید ؟

  • ناشناس
    0

    مطمئن هستم روزی دستم به تو میرسه اون روز............

  • 0

    اقای اراکی ایا پسران و دخترانت بیکارند؟ ایا پسر مجرد و دختر مجرد در منزل دارید؟ ایا مشکل شغلی دارند؟ ایا از فرزندانت مشکل مالی دارند؟ هزینه رفتن به مدرسه یا دانشگاه دارند؟ از اقوام نزدیکت چطور ؟ از اقوام دورِ دورت چطور؟ ایا از مشکلات جامعه خبر داری؟ ایا شب راحت میخوابی؟ اگر راحت میخوابی طبق روایت (انت لیس بمسلم ) اگر راحت نمی خوابی بیا انان که باید جارو کرد جارو کنیم
    دزدان اختلاسگران کسانی که به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نمی کنند کشندگان مردم رشوه گیران و....

  • ناشناس
    0

    بکشید مارا
    ملت ما بیدارتر میشود

  • بیژن
    4

    کم چرت وپرت حرف بزنید وخون مردم به جوش بیارید ما شهید دادیم اسیر جانبازان عزیزدادیم برای حفظ انقلاب وخود مردم که دشمنان اذیت و...ن‌کنند ما فرزندان شهدا آماده ایم جانمان رافدای انقلاب ومردم گویم پس حرفه‌ای چرت وپرت تحویل مردم ندهید

  • واقعیت تلخ
    1

    حق با ایشان حق با گروه زر و زور و تزویر

  • ناشناس
    1

    روز انتخابات و راهپیمایی که التماس میکنید همه مردم بیان ولی حالا شدن اغتشاشگر. امت حزب اله که اومد رای داد چند درصد بودن ؟

  • سلمان
    1

    زدن این حرف های مغرضانه فقط اختلافات را بیشتر خواهد کرد ضمنا محض یاد اوری جنابعالی 10 میلیون نفر حزب الهی در مقابل 75 میلیون نفر غیر حزب الهی عددی نیستند بهتره به فرمایشات قبل ایت اله جوادی عاملی گوش کنی که فرمود من از روزی میترسم که مارا به دریا بیندازند .

  • ناشناس
    1

    توپ و تغنگتو و محافطا تو بذار کنار ببینیم جرات داری جاروتو دست بگیری؟

  • محمد
    1

    لعنت برهمه تان لاقل اگروجدان ندارید یکم احساس انسانی داشته باشید

  • املت حزب الله (چماغ داران سد حسن)
    1

    اگر احترام به قانون و نظم انسانیت نبود شما وقت مصاحبه هم پیدا نمیکردید 😂😂😂
    حکومتی ها تو این روزها اغتشاش و اشوب بر پا میکنند و حتی زنان و کودکان بی دفاع رو توی خودروها هدف ساچمه قرار میدهند
    یاداور اسید پاشی اصفهان افتادیم که رعب و وحشت ایجاد میکردند تا خانمها به قانون حجاب اجباری احترام بگذارند ....
    حکومتی ها شلوغی رو بر پا میکنند صیانتها برپا کنند ......

  • داریوش اقبالی
    1

    بهتر بید و گویی درو می کردند نه جارو .نعره کن نعره کن نعره کن نعره کن

  • شهروند
    2

    .در طول تاریخ معاصر، در اعتراضات مردمی ما سه چیز را
    از عمامه به سر ها میدیدیم.
    شجاعت، همراهی با مردم و دعوت به آرامش و همدلی.
    اما در طول این اعتراضات ما سه چیز متفاوت از ایشان دیدیم.
    کبر و غرور، توهین و بد دهنی و تحریک به آشوب و بلوا.

  • پرسشگر
    0

    نصف جماعت گنده تر از تو مردن و امیدوارم باقی آنها هم به رفتگان پیوست بخورن اما آن امام زمانی که مردم را با نامش فیب دادید نیامد . بیشتر از این خودت را ضایع نکن و یه نیمچه آبرویی برای خودت قائل شو .

  • مسعود
    0

    چرا ندانم کاری هامون رو می خواهیم با اسلام بسنجیم.کشوری دو قطبی یا با اسلام هستی و یا کافر و یا ضد اسلام.وفقط شما ها مسلمان هستید و دیگران مشرک هستند . وقتی می گن درست عمل کنید ظلم نکنید . بچه هاتون چرا در کشور های مشرک هستند و یا اعمال دیگری که از هیچ انسان با شرفی هم سر نمیزند می گید اسلام به خطر افتاد بله اسلامی که با منافع من وتو ارزیابی بشه. یه عده میشن مسلمان و یه عده می شن مشرک یا کافر.خوبه اسلام شده چماق یه عده برای سرکوب عقایده کاملا اسلامی دیگران.

  • حسین ک
    0

    با این ادبیات چه نیاز به شیطان بزرگ امریکست

  • مسعود
    0

    خوبه.کشور شد دو قطبی با اسلام و بی اسلام.تا زمانی که سنجش اسلام منافع اشخاص باشد وضع همین است.پس کو گوش شنوا و منطق و انسانیت و علت یابی و آسیب شناسی که همگی در هر دینی وجود دارند.

  • ناشناس
    0

    کارتون حرف دتره

  • رهگذر
    1

    اعوذ بالله من الشیطان رژیم
    مگه نه

  • ناشناس
    1

    حتی الانم که همین افراد مثلا دلسوز نظام دست از اختلاف افکنی بر نمی‌ذارن،، مردمی که معترضند تعدادشان کم نیست که آنها را خس و خاشاک یا لجن و کف روی آب بخوانید،،، خودتان می‌بینید تعدادشان زیاد است، از هر مدرسه 99 درصد دانش آموزان مخالف این سیاست هستند... پس افرادی که دلشان برای نظام می‌سوزد باید الان راه منطقی در پیش گیرند، نه همان راه 43 ساله که جامعه را روز به روز عصبانی تر می‌کند..اگه این ادبیات جواب میداد الان جامعه به اینجا نمی‌رسید.

  • کلام الله
    0

    اگر میتونستید درد جامعه رو درک کنید و دین مهربانی و رأفت محمدی رو پیاده کنید این مسایل هرگز به وجود نمی امد

  • محمد
    1

    خداوند دیرگیروسخت گیراست.(امام حسین)

  • ناشناس
    0

    عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه. تو خود بخوان حدبث مفصل از این مجمل .

  • ناشناس
    1

    ایرانیها صبرشون زیاده حالا می بینیم کی جارو میشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ای نشانه ی خدا به روی زمین از متانت همان مردم و امت حزب‌الله سو استفاده نکن مغرور نباش به یاد دارم زمانی مردم صبح در خیابان شعار مرگ بر شاه ودرود بر مصدق سر می‌دادند و عصر مرگ بر مصدق و جاوید شاه همین مردم مورد اشاره هم از گرانی‌ها و ... سخت نگرانند .

  • ناشناس
    0

    تو هم بدون
    امت حزب اللهی که مد نظر تویه نیم درصد هم نیست.یه عده مزدور بسیجی وطن فروش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منظور من این نیست که این مردم مورد اشاره افتا آله حزب الهی هستند بلکه منظور این بود که این شیخک دست از غرور و گردن کلفتی خود بردارد.

  • علی
    0

    اینا فکر کردند مملکت واسه خودشونه و بقیه نوکرشونند. ادبیاتشون انققدر زشت و یکطرفه هست که مرزهای جنایت رو جابجا کردند.

  • ناشناس
    0

    فهم هم خوبه.
    اخه کجامردم با خدا وپیغمبر ‌و دین دشمنی دارند. ؟ مردم میگن دزدی نکنید. دروغ نگویید. آدم نکشید . اینها دشمنی با قرآن ‌واسلامه ؟؟؟!!!! یا مخالفت با دیکتاتوری ‌و زورگویی شما؟؟!!! ویا شما خودتان را اصل اسلام ‌و قرآن و پیامبر میدانید؟!!!

  • احمد
    0

    یه عده جمع شدن بیعت با کسی ببندند که هنوز از نظر ادیان دیگه هنوز به دنیا نیومده است. کمی تفکر لازمه برای هر انسانی که در ادیان دیگه تحقیق کنه یا به کمک علم تحقیق کنه که انسان حداکثر چند سال می تونه عمر کنه! مردم سرزمینم کمی تفکر....

  • ایمان
    0

    تجربه نشون داده کسانی بیشتر مردم را تهدید میکنند اوضاع خرابتری دارند..و ترس از رو شدن گند کاری های خودشون دارند.

  • ناشناس
    0

    من خودم مسلمانم وشیعه اما با افادات شماها کم کم درشیعه بودنم شک کردم .نمیدانم شماها ازجنس بشر هستید هیچ حرف حسابی را قبول نمیکنید ومشکلات جامعه را بیکاری را دردهای مختلف را زانوی غم بغل کردن را ناتوانی درپاسخ به جوانان را

  • 0

    سوریه سازی فقط به زبان معترضین ویا معاندین نیست گاهی هم باید شماها را بعنوان سوریه سازی یک طرف قضییه قلمداد کرد کف خیابانها را میدانی قرار ندهید که شهرها را مثل سوریه سرزمین سوخته کنند وسپس مردم آواره بیابانها شوند ازخدا بترسید و بجای این حرفهای بی ارزش مشغول رفع بیکاری جوانان باشید اصلا میدانید چرا میگویند زن زندگی آزادی اینهم اززبان سنین ۱۸ تا ۲۰ ساله بمعنی اینست که اینها میگویند ما زن میخواهیم وزندگی میخواهیم تشکیل دهیم و آزادی درچارچوب قانون اساسی را میخواهیم. چرا فقط بطرف خودتان غش میکنید . اگر به عمق خواسته های آنان توجه میکردید بیراه سخن نمیگفتید مگر وزیر مسکن شما بوعده اش عمل کرد مگر یک سقف چندمتری تو این کشور با بیکاری جوان قابل دسترس است مگر تونستید جوان را مشغول کارکنید. من نمیدانم شماها ازجنس چی هستید والا آنچه تو سریالهای قرآنی که هزینه های هنگفتی برای ساختش داشتید ما هیچیک ازرفتارهای شمارا حتی دربعد فرهنگی با آنها تطبیق نمیدهیم .درپایان لعنت میفرستیم برمعاندین و منافقین وپوستینهای وارونه پوش

  • ناشناس
    0

    خوب الان جارو کنید که با اینترنت کار داریم

  • Pk
    0

    دشمنان خدا,,؟
    بقول ایت الله pk /فیلم هندی/خدابه مراقبت شمانیازنداره.اومیتونه ازخودش مراقبت کنه.تونشستی درسیاره کوچک تویک خیابون کوچک تویک اتاق کوچک و میخواهی ازخدای که میلیاردها کهکشان راخلق کرده محافظت کنی.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    فقط یک روز مجوز اعتراض علیه نظام را به مردم بدهید و از آن در مقابل اراذل و اوباش و لباس شخصی ها محافظت کنید که خرابکاری نکنند و به حاشیه نبرند تا قدرت واقعی مردم را ببینید...

  • خانواده شهید
    0

    با چه زبونی باید فهماند که دولت و مجلس و پلیس......هیچ حقی ندارند که به دین و حجاب ... دخالت کنند آآآآاقا این موارد کاملاشخصی است وکسی حق ندارد بر دیگری ظلم کند درنهایت مربوطه به مسئولین مذهبی مثل مساجد... آن هم فقط فقط درحد دعوت وتبلیغ همین .چرا هرکی درمسند دولتی میشینه بجای کاری که باید انجام بده و تامین معیشت میره ادای دین و مذهب درمیاره
    کجا گفته چوب و چماغ وباتوم بردار بزن به زووووور شماها دارین راه دسترنج همه شهدا را ازبین می برید مردم را دین گریز نکنید نکنید ........................
    ازاین راه اشتباه برگردید

  • ناشناس
    0

    ایا سیره پیغمبرص مثل شماست اقای با لباس روحانی که اینطور توهین می کنی فکر کن میفهمی که بد گفتی درد مردم را حس کن

  • حمید خرازی
    0

    ما میگیم اعتراضات مردمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها