فرمانده سپاه لرستان: بازداشت ‌برخی فرزندان منافقین ‌در اغتشاشات اخیر

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به تشریح اغتشاشات اخیر در این استان پرداخت و گفت: ‌برخی فرزندان منافقین ‌در این آشوب‌ها بازداشت شدند.

فرمانده سپاه لرستان: بازداشت ‌برخی فرزندان منافقین ‌در اغتشاشات اخیر

سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره 6544 شهید لرستان در دفتر نماینده ولی‌فقیه این استان با بیان اینکه هرگاه کسی می‌خواهد ازلحاظ بعد و مرتبه ایمانی رشد کند باید فتنه‌ای را پشت سر بگذارد، اظهار داشت: این را پیش‌بینی کرده بودیم و محاسباتمان این بود که تا اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه فتنه‌ای خواهیم داشت اما بهانه‌اش را نمی‌دانستیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه این جنگ به‌دلیل صف‌بندی و صورت‌بندی دوستان و دشمنانی که در دو طرف جبهه بودند یک جنگ جهانی بود، افزود: 7500 نفر در تمام کشور در مجموع در شب اول به کف خیابان آمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در شب سوم خیابان‌ها قدری شلوغ‌تر شد، عنوان کرد: در شب سوم جمعیت به 9500 نفر افزایش یافت و در شهر سقز هنگامی‌که خانم مهسا امینی را برای خاک‌سپاری بردند تا 3 هزار نفر جمعیت در آنجا وجود داشت.

وی با اشاره به حمله یک جمعیت 250 نفرِ به فرمانداری سقز، بیان کرد: چهار روز پیش در تهران که دانشگاه‌ها 9 صبح به خیابان آمدند که در 1058 نقطه از تهران ازدحام داشتیم که درمجموع جمعیت حدود 4500 نفر بودند.

کشکولی با اشاره به تجمعات 20، 50، 70 و 100 نفره در نقطه‌های مختلف، گفت: تنها در دونقطه از تهران جمعیت‌های 400 نفره داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اشاره به اغتشاشات این استان تصریح کرد: اغتشاش در چهار شهر لرستان داشتیم، در دورود شب اول جمعیتی در حدود 200 نفر بودند که اجازه تجمع ندادیم.

کشکولی اظهار داشت: 30 نفر شب اول در خرم‌آباد شب اول و در شب دوم تا 60 نفر تجمع داشتیم و در شب چهارم تا 150 نفر اما نه به‌صورت مجتمع در یکجا بلکه در نقاط مختلف پراکنده بودند.

وی افزود: 40 نفر شب اول در کوهدشت، در بروجرد نیز تجمعات شب اول 25 نفر و در شب‌های دوم و سوم به حدود 40 نفر رسید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)‌ لرستان با اشاره به اینکه در این استان به لطف خداوند خسارت مادی و آسیب جانی نداشتیم، عنوان کرد: در روز خاک‌سپاری نیکا شاکرمی با توجه به فراخوان‌هایی که خاله نیکا از طریق بی‌بی‌سی و اینترنشنال در ساعت 2 بعدازظهر  برای تجمع داده بود بین 150 تا 200 نفر برای تجمع آمده بودند که برای بی‌بی‌سی فیلم می‌گرفتند و تمام زنان حاضر در تجمع حجاب داشته و با روسری آمده بودند.

وی با اشاره به وجود 107 گردان در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در  اتفاقات رخ‌داده شده در این استان فقط از نیروهای بسیجی بهره بردیم و از گردان‌های تکاور مجهز استفاده نکردیم.

کشکولی گفت: فضای مجازی یک جمعیت میلیونی در فضای توهم و خیال راه انداخته بودند و می‌گفتند کار نظام تمام است و آمریکا، صهیونیست‌ها، کمونیسم و وهابیت خود را برای براندازی و تجزیه نظام آماده کرده بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)‌ لرستان تصریح کرد: در تجمعات و اغتشاشات اخیر برخلاف دروغ‌پردازی رسانه‌های ضدانقلاب از هیچ‌گونه سلاحی استفاده نکردیم و فقط از نیروهای بسیجی برای مدیریت و حفظ آرامش در اتفاقات استفاده کردیم.

کشکولی با اشاره به دستگیری‌ها اظهار داشت: برخی فرزندان منافقین زندان‌رفته و اخراج‌شده قدیم در این دستگیری‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود برخی نقاط ضعف فرهنگی که در فتنه‌ها خود را نشان می‌دهند، افزود: باید در آینده باید سپاه، روحانیت، آموزش‌وپرورش و صداوسیما برای جوانان و نوجوانانمان فکری کنیم که طعمه عوام‌فریبی دشمنان نشوند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    2

    پسر میرسلیم یاپسر رضای

    نظرات شما -
    • نانشناس
      1

      منافقین بچه دهه ۸۰ دارن؟؟

  • محمد
    1

    خبر فوری اینارو میذاری نمیگی مخاطبات ریزش میکنن و در این حد که این خبر و گذاشتی تشکر

  • آزادی
    1

    یعنی مردم هیچ اعتراضی ندارن و همه این ها کار دشمن و منافقین است

  • علم الهدی
    1

    جان مادرت راست بگو توروح پدر آدم دروغگو لعنت .گور پدر هرچی منافقه

  • حمید خرازی
    2

    کاش شمردن وریاضی تو دبستان خوانده بودی بعدا سر دار میشدی. فقط هزار تا هزار تا دارین آزاد میکنین بعد میگی 50 نفر اغتشاشگر بودن؟

    نظرات شما -
    • 1

      فقط پول بلدند بشمارند .

  • ناشناس
    1

    لطفا از دستگیری مسئولین خارج نشین هم خبری بذارید

  • ناشناس
    1

    روحشونم هست دستگیر کنید .بسه چرت وپرت هر چیم جوابتونا میدن از رو نمیرید .

  • میشوبالا
    0

    فرمانده به فکر فقر و بیکاری جوانان باشید به گیر به بند چیزی را حل نمیکند خدا نکند مردم مسلح به خیابان بیاید .

  • ناشناس
    3

    ۱۸:۵۷۱۴ مهر ۱۴۰۱
    بازداشت ‌برخی فرزندان منافقین مورد حمایت فرانسه و متحدانش ‌در اغتشاشات اخیر

  • 3

    بازداشت ‌برخی فرزندان منافقین مورد حمایت فرانسه و متحدانش ‌در اغتشاشات اخیر بدون محاکمه باید اعدام شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها