تهدید سلبریتی‌ها در ماجرای مهسا امینی توسط نماینده مجلس/ قطعی اینترنت فاجعه است

احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در مجلس در سخنانی به مواضع برخی سلبریتی‌ها در تجمعات اعتراضی اخیر در پی فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی حمله کرد.

تهدید سلبریتی‌ها در ماجرای مهسا امینی توسط نماینده مجلس/ قطعی اینترنت فاجعه است

احمدحسین فلاحی گفت:

* آیا شما مستنداتی دارید که مهسا امینی مورد ضرب و شتم ماموران  گشت ارشاد  قرار گرفته است؟ هم دوستان خود این خانم، پزشکی قانونی و پلیس تایید کرده‌اند که هیچ ضرب و شتمی صورت نگرفته است، بنابراین خواهش میکنم به‌عنوان خبرنگار این صحبت من را بازتاب دهید که خانم مهسا امینی مورد ضرب و شتم پلیس قرار نگرفته است.

* براساس مستندات پزشکی قانونی که چندین روز درگیر صحت و تایید یا رد آن بودند، هیچ برخورد قهرآمیزی در خصوص خانم مهسا امینی توسط پلیس صورت نگرفته. در خصوص اعتراضات اخیر هم باید بگویم که مسئله مهسا امینی یک بهانه است.

 براساس گزارش‌های منتشر شده، هر روزی که دچار قطعی اینترنت در کشور هستیم، رقمی نزدیک به ۳۷ میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌شود! این همه خسارات آن هم در شرایط بحرانی برای قطع اینترنت مردم، برای شما قابل قبول است؟

بنده قطعی اینترنت را راهکار نمی‌دانم، اما در حال حاضر به جرات می‌توانم بگویم آشوب‌های اخیر از طریق فضای مجازی با انتشار اخبار کذب مدیریت شده و مردم را به خیابان کشاندند و به مردم باد دادند که با که روشی در مقابل نیرو‌های ما مقابله کنند و آن‌ها را بزنند! بنابراین این خسارات هم کمتر از آن ۳۷ میلیارد نیست، اما به اعتقاد بنده همین حوادث به ما اثبات کرد تا زمانیکه فضای مجازی ما قانون نداشته باشد، وضعیت از این بدتر هم خواهد شد.

احمدحسین فلاحی

در همین چند وقت اخیر برخی اشخاص، یک‌سری اظهارات دروغین در خصوص خشونت پلیس و ضرب و شتمشان توسط پلیس مطرح کردند. از طرفی دیگر یکسری از سلبریتی‌های مفت‌خوری که مردم را به اعتراض دعوت کردند، تمام این‌ها در کشور‌های دیگر مجازات دارد.

یعنی هر کس مطلبی در فضای مجازی بدون سند منتشر کند، مجازات خواهد شد، اما متاسفانه در کشور ما هر کسی هر چه دلش می‌خواهد انتشار می‌دهد! قانونمندی در فضای مجازی یک الزام جدی است؛ چگونه همیشه حرف از قانونمندی کشور‌های غربی می‌شود همه شروع به تعریف و تمجید می‌کنند، اما نوبت به قانونمندی در کشور خودمان می‌رسد مخالفت‌ها آغاز می‌شود؟

برای جلوگیری از ضرر مالی کسب و کار‌ها ما فضای پیامرسان‌های داخلی را کاملا آزاد گذاشته‌ایم! بسیاری از امکاناتی که اینستاگرام و واتساپ دارند، پیامرسان‌های داخلی هم دارند و مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هزینه اینترنت را که خودمان می‌دهیم، چرا باید این اینترنت را صرف استفاده از اپلیکیشن‌های غربی و خارجی کنیم که اخرش هم ما را تهدید به تحریم کند، کنیم؟

الان آی‌تی ما با دو مهندس اداره می‌شود، اما تلگرام با ان همه ادعا با ۱۸۰ نفر به زور اداره می‌شود! ما اگر ۵۰ درصد امکانات تلگرام را در اختیار استارت‌اپ‌های داخلی قرار دهیم، بسیار بیشتر از این پیامرسان‌های خارجی به ما خدمت خواهند کرد. این شبکه‌های اجتماعی خارجی فقط امنیت و فضای کشور را خدشه‌دار خواهند کرد.

 آیا قرار است اینستاگرام و واتساپ هم به همان سرنوشت تلگرام دچار شود و برای همیشه فیلتر بمانند؟

بعید می‌دانم؛ باید ببینیم مسئولان و مقامات عالی‌رتبه چه تصمیمی می‌گیرند. تا زمانی‌که برخی کف خیابان باشند، محدودیت فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

منبع: رویداد24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    3

    این نماینده مجلس چقدر زیبا رو هستند

  • گمنام
    3

    راست میگه - هواپیمای اوکراینی هم خودش سقوط کرد🤣🤣

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      احتمال اين موارد در شرايط جنگي زياد ميشه فقط در ايران نبوده توو خود اكراين حتي اين مورد اتفاق افتاده حتي در ايالات متحده هم سابقه داشته
      وقتي ژنرال يك كشور بدستور شخص رئيس جمهور ايالات متحده مورد حمله موشكي قرار ميگيره يعني شرايط جنگي
      يعني شما اينم نميدونين تو رو خدا ما با كيا شديم ٨٠ ميليون
      فقط نيگا ميكنن مسي و سالومه چي ميگن همونو نشخوار ميكنن
      بابا كمي مطالعه و تفكرم بد نيس ها

  • Rambod
    2

    فاجعه ی ای ک ب کسب و کار ما زده شد با قطع نت هیچ جوره جبران نمیشه جوابگوی زن و بچه مون نیستیم حتی با همین مشتریای تو مجازی ،اونوقت بخاطر سهل انگاری ارشاد و جوونای عشقه بی حجابی با فیلترینگ یه لنگ‌در هوا موندیم ،خدا‌یا ب امید خودت

  • ناشناس
    6

    نماینده محترم ،،،حالا که زوره یا حسین ،

  • ناشناس
    3

    43 سال است که باتحکم و شدت بامردم رفتار کردید وهیچ گوش شنوایی برای درخواستهای مردم نداشتید.

  • متفاوت
    4

    ببخشید،اولا ای تی کجای رساله وکتب دینی نوشته شده ؟!!!!! ثانیا این مردم میخوان با جهان ارتباط و تبادل داشته باشند چون اعضای همدیگرند نه فقط با یک قشر خاص مگر به حکومت جهانی معتقد نیستید؟. اما حالا شما خودتون رو محدود میکنید مشکل خودتونه که باید برید تو محل خودتون اصلا اسم ای تی رو هم نادیده بگیرید.به نظر میاد واقعیت مشکل مردم اینه.

  • ناشناس
    4

    درست میفرمایید حاج آقا
    از شوق و ذوق آموزش درگشت ارشاد به ڪما رفت ومرد ، همین
    انشاا.. از این ذوق وشوق ها قسمت خودتان وعزیزانتان بشود ، همین

  • ناشناس
    3

    این حرفها مثل اینه که بخای آتش رو با بنزین خاموش کنی!
    به ولله اگر این نمایندگان نخبه اظهار نظر نکنند بهتر است

  • ناشناس
    3

    اقا نماینده شما در مجلس چقدر بیکار هستین که برایی هرچی نظر میدین اگرشما وامثال شما درمجلس درست کار می کردید کشور به این وضع دچار نمیشد ضمنا جای شما منبر است نه مجلس

  • تاشناس
    3

    فاتحه خودت را بخوان ... دوره بعدی مجلس ، مردم به امثال توی خائن ، رای نخواهند داد .....

  • ناشناس
    2

    مساله سلبریتی ها که تندرو ها خیلی به آن پرداخته اند بر میگردد به کینه چندین ساله آنها از هنرمندان ،بنظر خودشان زمان انتقام فرا رسیده ولی در این خیمه شب بازی شکست خواهند خورد.

  • یا حق
    5

    آقای خبر فوری: واقعا پشت شما به کجا گرمه که هر کامنت پوچ و حاوی توهین و جسارت و ناسزا را منعکس کرده و مطالب خالی از واقعیت را ضریب داده و نه به نماینده رحم می کنید نه به مقامات بالاتر؟!! حتما اسمش را هم آزادی بیان می گزارید!!
    واقعا با قطع دو پلتفرم که زمینه اصلی اغتشاش را فراهم نموده و به ابزار یقینی آشوبگران تبدیل و هر ساعت اخبار دروغ از وضعیت کشور منتشر می کرد، نامش قطع ارتباط با دنیاست؟!! این همه پلتفرم و این همه سایتهای خارجی در اختیار مردم نیست؟!! چرا خودتان را گول زده و افکار عمومی را به تمسخر می گیرید؟!!
    ضمنا این نماینده محترم در کجای سخنش تهدید کرد که تیتر زدید؟!

    نظرات شما -
    • 1

      نظرات منم ثبت نميكنه هيچ وقت
      همش نظرات مخالفان اسلام و ايران ثبت ميشه
      نوع تيتر و عكسايي هم كه ميزاره كه نگم واست
      خودش ميدونه چي ميگم
      نكن بد ميبيني

  • بی نام
    1

    اگه فردا نیاین نگین مهسا از خیابان رد میشده تصادف کرده خوبه

  • ناشناس
    1

    آخه منتظر تایید تو بودیم تا باورمون بشه .مرتیکه جفنگ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها