دادستان کل کشور:

باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی می‌کردیم/ در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌هایی برای جنایت، بی‌عفتی و هرزگی هستیم

دادستان کل کشور با بیان اینکه به اینکه کسب و کار مردم در اینستاگرام با مشکل روبرو شده است، تاکید کرد: باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی می‌کردیم تا به جای استفاده از برنامه خارجی و با کمک فکر و اندیشه جوانان، شبکه داخلی ایجاد می‌کردیم.

باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی می‌کردیم/ در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس‌هایی برای جنایت، بی‌عفتی و هرزگی هستیم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با حضور در همایش بررسی نقش نخبگان در جهاد تبیین که به همت مرکز بسیج قوه مقننه برگزار شد با اشاره به آیات قرآن درخصوص جهاد تبیین گفت: اسلام برای جامعه ای که گرفتار جهل، معصیت و گناه است و گرفتار تاریکی های بسیار گسترده و عمیق شده است، راه مبارزه ای در نظر گرفته است و آن جهاد اکبر یا همان جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: در جهاد تبیین باید چند اصل را رعایت کنیم، اولاً خودمان را بسازیم، اعتقادات، بینش و نگرش خود را اصلاح کنیم و منطبق بر آیات شریفه حرکت کنیم. به صرف ادعای انقلابی بودن نمی توان انقلابی بود، باید به مبانی انقلابی بودن اعتقاد داشت و از حوادث هراسی نداشته باشیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه نباید در خودمان کوچکترین تردید و نگرانی داشته باشیم، بیان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات بدتر منافقین در خیابان های تهران بودیم، حوادث اخیر قابل مقایسه با آن اتفاقات نیست و می توان گفت شاخه های همان جریان امروز حوادثی را رقم می زند. انقلاب اسلامی این اتفاقات را پشت سر گذاشته است، اما باید توجه کنیم که نباید توطئه دشمن را کوچک بدانیم، بلکه باید متناسب با بزرگی آن، برنامه و تبلیغات داشته باشیم.

منتظری با تاکید بر اینکه دشمن امروز از ابزار فرهنگی استفاده می کند و به ارزش های اعتقادی ما حمله می برد، این را مسیری قرار داده تا به دل جامعه نفوذ کند، تصریح کرد: هدف دشمن این است که ایرانی مقتدر نداشته باشیم و اسلام در این کشور حاکم نباشد، آنها می خواهند ایران تسلیم غرب باشد و مانند زمان پهلوی ایرانِ گاوِ شیرده داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه برای شبیخون فرهنگی باید برنامه متناسب داشته باشیم، با انتقاد از مسئولان گفت: کاش آن زمان که مقام معظم رهبری بحث مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات را مورد تاکید قرار داده بودند، اقدام می کردیم. امروز فردی که در گذشته مسئولیت ایجاد این شبکه را برعهده داشته است، در توئیتی فیلتر کردن اینترنت را زیر سوال برد، ای کاش جلسه و مناظره ای بود تا من با شواهد مبین ثابت می کردم که او در این جنایت دست دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه کسب و کار مردم در اینستاگرام با مشکل روبرو شده است، اظهار داشت: باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی می کردیم تا به جای استفاده از برنامه خارجی و با کمک فکر و اندیشه جوانان، شبکه داخلی ایجاد می کردیم، این کوتاهی ها، تقصیرها و تعمد در توجه نکردن به تاکید مقام معظم رهبری، امروز ما را به اینجا رسانده که در واتساپ و اینستاگرام شاهد برگزاری کلاس هایی برای جرم و جنایت، بی عفتی و هرزگی باشیم.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    1

    ما آفتابه نمی توانیم بسازیم آنوقت چگونه می توانیم شبکه های متعدد محبوب اجتماعی پیام رسان و ارسال فیلم و عکس بسازیم که هم امنیت داشته باشد هم سرعت داشته باشد و هم در آن جاسوسی نشود؟! مگر قرار است ما در این کشور همه چیز را که غیرممکن است خودمان بسازیم؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      هنوز هم دیر نشده .

    • 5

      برای اینکه مردم حمایت نمیکنن. برای اینکه ی عده ایرانی لجباز باهم داریم دشمنی میکنیم .برای اینکه همیشه غرب برامون گنده بوده هست .برای اینکه مثل ژاپن نمخواییم خودمون و بسازیم.

  • ناشناس
    2

    خدایا با کبا شدیم ایرانی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      عجم نیستند از بیخ عرب هستند!

  • ناشناس
    0

    سلام،ای نخبه ونخبگان،در دنیا جانی در هر موردی زیاد است الی،،،،لطفا در مورد پیشگیری از بی عدالتی ،ظلم،اختلاس،دزدی کلان سرمایه های ایران توسط حاکمان،جرم وجنایت،برنامه ریزی کنید،نه اینکه در اعلام خبر دزدی خاوریها وامثالهم ،ازصدر تا ذیل نسبت بهم سبقت بگیرید،دیگر حرف بس است،عمل باید کرد،متشکرم

  • ناشناس
    0

    خخخ.قیافه را.

  • ناشس
    0

    کل دنیا همین را دارن چرا فقط ارمانهای شما به خطر میفته

  • مرضی
    3

    خب تکلیف رو روشن کنید دیگه

  • ناشناس
    0

    خیلی ناراختی مثل که شمالی اینترنت رو برای خودتان و دوستانت وصل کنید . بقیه مردم هم بفرستید غاز چرانی .
    تا کی ما باید شما ها را تحمل کنیم

  • شادِ ناشاد !!
    0

    این صحبت‌ها و تصمیم های شماها مثل اینه که بگید چون از چاقو گاهی برای سلاح استفاده می شه و باعث صدمه و کشتن انسان می شه پس باید تمام چاقوها از انواع مختلف در همه جای کشور حتی در آشپزخانه های منازل جمع آوری بشه!!!

    این دو سال و اندی که دانش آموزان در فضای مجازی مشغول به تحصیل بودند قسم می خورم معلمانِ فرزند من حتی یکبار به خاطر مشکلاتی که برنامه ی شاد داشت ازش استفاده نکردند و به طور کلی از برنامه واتساپ استفاده شد!!

    شماها که برنامه های نرم افزاری رو هم به شرکت های صوری که آقازاده ها پشتش هستند و بسیجی ها اونها رو طراحی و برنامه نویسی می کنند و سواد و تخصص لازم رو ندارند می دین که انجام بدن که خروجی کار هم می شه برنامه ی شاد ناشاد و کلی سرمایه ی مردم که به جیب خواص رفته !!! .........

  • آزادی
    0

    شماها که مخالف شبکه های اجتمایی خارجی هستید چرا از بزرگ تا کوچکتان در آنها فعالیت میکنید مخصوصا در توییتر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      استفاده از توئیتر، تلگرام و ... برای مردم عادی حرام است ولی برای سیاسیون منعی وجود ندارد!

  • Mm
    0

    آقای دادستان محترم. آیا قابیل هم بادیدن اینستاگرام هابیل را کشت؟!!اگر کسی دنبال جنایت و فسادو کارهای اینچنینی باشد آن را در اینترنت و جاهای دیگر هم پیدا می کند. اگر می خواهید اینستاگرام راببندید لطفا از این دلایل خنده دار نیاورید چون شعور خودتان را زیر سوال می برید.

    نظرات شما -
    • 0

      وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • متهم
    0

    یک وزیر رفتن انتخاب کنن پسراش شدن کانادایی و با اختلاف کمی در آرا وزیر نشد این یعنی نیمی از مجلس دوست دارن مثل اون وزیر بچه هاشون کانادایی باشن اونوقت اینا میخوان نگران مردم باشن خیر دوستان اینا نگران خودشون و بچه های خودشون و دزدیهای خودشونن مردم باشن زندگی بخور و نمیر داشته باشن به هیچکس و هیچی کار نداشته باشن اینا هم هر چی میخوان مردم رو بدوشن برن ترکیه ملک بخرن

  • دهه 70 ام
    1

    احسنت

  • فببب
    0

    زمان بای بای رسیده نفت را سر سفره هایتان خواهیم آورد دژزززززززز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها