هشدار روزنامه جمهوری اسلامی: تصور نشود نارضایتی‌ها تمام شده است

روزنامه جمهوری‌اسلامی در یادداشت امروز خود به مسئولان هشدار داد که تصور نکنند با فروکش کردن اعتراضات، نارضایتی‌ها تمام شده است بلکه مانند خاکستری زیر آتش است که با جرقه کوچک شعله‌ور می‌شود.

هشدار روزنامه جمهوری اسلامی: تصور نشود نارضایتی‌ها تمام شده است

این روزنامه نوشت: نکته مهمی که در حاشیه حوادث اخیر باید مورد توجه عمیق مسئولین قرار گیرد اینست که این حوادث نشان دادند مردم مطالباتی دارند که به عملکرد کارگزاران نظام و کشور به ویژه در مسائل اقتصادی، معیشتی و حقوق شهروندی مربوط می‌شوند.

تبعیض‌ها و عدم انطباق گفتار‌ها با عملکرد‌ها موجب سلب اعتماد مردم از مسئولین شده است. با فروکش کردن تظاهرات و اغتشاشات، نباید مسئولین تصور کنند نارضایتی‌ها پایان یافته و دیگر خبری نیست. شرایط کنونی همچون آتش زیر خاکستر است که با جرقه کوچک دیگری باز هم شعله‌ور خواهد شد. بنابراین، هرچه زودتر باید عوامل نارضایتی‌ها ریشه‌کن شوند که اگر چنین شود، مردم همچون گذشته در همه حال پشتوانه نظام خواهند بود.
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    آفرین به این نظرات بجاوکاملاصحیح؛دقیقا مطالب گفته شده حرف دل مردم است که درراس آن بحران اقتصادی ومعیشتی درکشوراست.

  • H
    1

    بله درسته آقای رییسی بایدجوابگوباشدازاون روزی که رییس جمهور شدن همه چیزو بهم ریخته اقتصادکشورونابودکرده خیلی ازجوونای ملت دیگه امیدی به آینده ندارن اصلا به خیال آقای رییسی نیست مردم روزیشونوازآشغالاپبدامیکنن این چه مملکتیه درست کردید دیگه هیچ کس به شما اعتماد نمیکنه این همه دزدی واختلاص چراهیچکس جوابگونیست92هزارمیلیاردچی شدواقعاخنده داره آقای رییسی گفتن فقط بازداشت کنید همین پس پول چی شدمردم ومسخره خودتون کردید باید اتفاقی بیفته وگرنه همین آش هست و همین کاسه چون همه چی روبه فراموشی میسپارن اینجاایرانه کشوری باهمه مسولان وحاکمان دزد

  • ایرانی
    8

    شما یه موضوعی جور کن و بعد با سلبیریتی های بی سواد با اون مطلب یه اعتشاش دیگه درست کن و یه عده جوان رو به کشتن بده . شما بی وجودای اصلاح طلب که خوب بلدید برای دم تکان دادن به ارباب چکار کنید .

  • ناشناس
    1

    حرف دل مردم رازدی مردم کشورمان بااین شرایط اقتصادی بازنشستگان کارمندکشاورزکارکرتخصیل کردها شغل جوانان یعنی نودصدرمشکل دارندتحریم پدر مردم رادراورد هرچندخشک مقدسها گردن نمیگیرندوبااین دولت بی سواد ابی گرم نمشود

  • ناشناس
    0

    اگر یارانه بدهند و یک ساندیس و کیک همه مثل گربه دنبالت می دوند.

  • کاکتوس
    0

    من هم با روزنامه جمهوری ضد اسلامی هم نظرم که باید ریشه عوامل نارضایتی و مشوش کردن افکار عمومی، مانند روزنامه های جمهوری اسلامی، اعتماد ، شرق و ،،،، کنده شود تا مردم بیگناه کمتر تحت تاثیر افکار ضد نظام و ضد حزبی آنان قرار گیرند.

  • فاطمه
    0

    یا حق

  • ناشناس
    0

    چی شده امر فرمودند کامنتها منتشر نشود .خب اگه این مواقع کامنت نذاری در مواقع صلح وصفا هم زحمت نکش بیخودی هم ادای روشنگری در نیار .

  • ل
    0

    واقعا بهترین حرف ودرد دقیق دل مردم را زدی

  • ناشناس
    0

    شک نکن دوباره تاریخ تکرار خواهد شد به خون جوانان وطن و پیرزنها و پیر مردهای و جوانان ناامید دیگر فرصت ندارید شمارش معکوس شروع شده کر بودید نشندید قدرت در حال بازگشت به اغوش مردم است .

  • ناشناس
    3

    اگر منظورت اغتشاش است که کنترل شد اگر اعتراض که همیشه هستش

  • ناشناس
    0

    این دولت با اون مدیرانش عین تبعیض و رانت و پارتی سالاریه!!

  • ناشناس
    0

    در تعجبم که علی کریمی خائن و اعتشاشگر است اما امثال حسن عباسی و رسایی و دیگران که دائم در حال تحریک مردم هستند حتما به خیر و صلاح مملکت قدم بر می دارند، از دیدگاه اکثر مردم همان سلبریتی که امروز اعتشاشگر شده است اما مال کسی را نخورده است. بیشتر مردم دلی پرخون دارند اما صدای شان بجایی نمی رسد، مثالی بگم ،گزارشگر بازی فوتبال ایران و اروگوئه میگفت از نظر میزان دستمزد یک بازیکن اروگوئه به اندازه همه بازیکنان ما قیمت دارد ،حالا چون مردم در ایران خیلی فقیر شده اند عده ای با شنیدن قراداد ۵ میلیاردی فکشون میافته و برای شان عقده شده و حالا در حال تخلیه هستند. ،مدتهاست بدلیل مواضع مردمی بعضی از سلبریتی ها عده ای بدنبال گوشمالی دادن آنها بودند . اما بدانند عواقب اینکار به صلاح هیچکس نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها