سخنگوی وزارت خارجه عراق:

سفیر ایران در پی حملات به اقلیم کردستان عراق، احضار می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت که سفیر ایران در بغداد در پی حملات مستمر ایران به اقلیم کردستان احضار می‌شود.

سفیر ایران در پی حملات به اقلیم کردستان عراق، احضار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد در پی حملات مستمر ایران به شمال عراق احضار و یادداشت اعتراضی شدید اللحنی به او تسلیم می‌شود.

سپاه پاسداران امروز طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مقرهای گروه‌های تروریستی پژاک و کومله را در شمال عراق هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: پس از بی‌توجهی مقامات اقلیم شمال عراق نسبت به هشدارها جهت برچیدن بساط فعالیت‌ گروه‌های تروریستی و تعرض به مناطق مرزی ایران و همچنین پشتیبانی از آشوب‌های اخیر، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران عملیات خود را نسبت به مقرها و مراکز استقرار آن‌ها در بخش‌هایی از اقلیم آغاز کرد.

این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    3

    حالا اگه عراق هم به داخل خاک ما متقابلا شلیک کنند خوبه ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      از تروریستهای جدایی طلب حمایت نکند، سیلی نخورد. راستی نظرت را هم درباره اشغال بخشی از خاک سوریه توسط آمریکا و ترکیه هم بگو.

  • ناشناس
    2

    دولت مترصک عراق،خاک تو سرش که این همه خفت و خواری تحمل می کند

  • صداقت
    1

    چون مقصر است به خاطر ان زبانش کوتاهه

  • ناشناس
    0

    بی جهت نیست مسولان ما اینقدر قربون صدقه عراق میشوند ،با اینکه درآمد سرانه عراق دو برابر ایران است اما ایران به آنها کمک میکند،حتی جمهوری اسلامی حاضر به گرفتن غرامت جنگی از عراق که حق ملت است نیست،به همین خاطر اعتراضات نصف و نیمه عراقی ها به حملات ایران برای بستن دهان مخالفان داخلی است که هیچگاه هم جدی نبوده است و ایران هم براین امر واقف است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها