در جلسه هیات دولت

رئیسی: باید اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی به رخ کشیده شود

رئیس جمهور تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور را ناشی از احساس خطر از اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: باید اقتدار افتخارآمیز نظام را با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشید تا هم دشمن به عظمت آن اعتراف کند و هم نسل جدید به ابعاد آن آگاه شود.

رئیسی: باید اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی به رخ کشیده شود

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به دیدارهای اخیر خود و سخنان سران کشورهای مختلف در این دیدارها که به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اعتراف کرده و نیاز خود را نیز به بهره‌مندی از این پیشرفت‌ها اظهار کردند، افزود: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از این اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ، تداوم و ارتقای این اقتدار، تصریح کرد: باید اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشیده شود تا هم دشمنان بیش از گذشته به آن پی برده و به این عظمت اعتراف کنند و هم نسل جدید نسبت به ابعاد این اقتدار آگاه شده و به آن افتخار کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش به برگزاری متفاوت مراسم زیارت اربعین امسال هم از لحاظ تعداد زائران و هم کیفیت برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: امسال مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز با کیفیت متفاوتی برگزار شد و این دو رویداد ما را بر آن می‌دارد که از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

رئیسی همچنین با تشکر از مسئولان بخش‌های مختلف که پرداخت مطالبات گندم‌کاران را با فاصله زمانی کوتاه انجام دادند، مسئولان وزارت جهادکشاورزی را مکلف کرد با برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان دامداران و مرغداران، راهکارهای رفع مشکلات تولید آنان را بررسی کرده و نتیجه را در ستاد تنظیم بازار مطرح نمایند.

رئیسی بار دیگر مسئولان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و نیز راه و شهرسازی را مکلف کرد هر چه سریع‌تر موضوع تامین مسکن اساتید و دانشجویان متاهل را در قالب نهضت ملی مسکن مورد رسیدگی قرار دهند.

رییس جمهور وزرای علوم و بهداشت، معاون علمی و فناوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را هم موظف کرد راهکارهای رفع مشکلات مالی و معیشتی در وزارت علوم را بررسی و به دولت ارائه کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    کدام اقتدار!!!!!
    لطفا اگر سواد ندارید زبان به دهن بگیرید و مردم را گمراه نکنید
    از شاخصه های اصلی اقتدار قدرت اقتصادی، ارزش پول ملی ، نرخ بیکاری، رشد اقتصادی سالانه، درامد سرانه، سهم کشور در اقتصاد جهانی، .... است
    کتک زدن زنان و دختران با باتوم نشانه اقتدار نیست

  • فریبرز
    0

    یک نگاه به لباس پوشیدن معاون وزیر نفتت بکن بعد از اقتدار حرف بزن ،اقتدار کلمه ای هست که در تخصص شما نیست

  • مش جمعه
    0

    واقعا در حیرتم که اینقدر بی سواد هستی،کدام اقتدار ،کدام اعتبار، شاید هم می‌داند و خودشو زده بخواب.مردم از مدیریت شما به تنگ آمده اند.ایران را نابودید کردید

  • ناشناس
    0

    ایا ایران به جز تورم.گرانی.بیکاری وسرکوب در چه زمینه ای اقتدار دارد.تمام اقتدار ایران بر باد رفت

  • مصطفی
    0

    اینا چی میزنن
    . شاید بنده خدا معنی اقتدار رو نمیدونه
    چرا بقیه رو .ر فرض میکنید
    این دو روزه دنیا میگذره حداقل به این فکر کنید تاریخ راجب شما چه قضاوتی میکنه

  • از کدام اقتدار حرف می زنید؟!
    0

    اقتدار یعنی مثل آنکلا مرکل بین مردمت محبوبیت داشته باشی!
    شماها با دروغ و ریا و تزویر و خودکامه بودنتون ذره ای در دل مردم عادی که بخش اعظم جامعه هستند جای ندارید و روز به روز منفورتر می شوید!

  • رابی
    0

    منظورش شش کلاس سواد خودش بوده که میبایست به رخ جهانیان بکشه !یا تولیدات ایران فرغون را که سالیانه از تمام کشته های کرونا در جهان بیشتر تلفات می گیره!یا میخواد پاهای برهنه و لباس‌های مندرس دانش آموزان سیستان و بلوچستانی را نشان مردم جهان بدهد!یا هتل های پنج ستاره قبر خوابها؟یا کودکان کار؟یا فلاکت و گرسنگی ملت ایران؟

  • ناشناس
    0

    دم ساقی ایشان گرم.چنان اعتماد به نفس و توهمی به ایشان داده که در حد و اندازه هیچ منطقی نیست.

  • آزادی
    0

    فقیر کردن کشوری ثروتمند با منابع زیاد افتخارات نداره خجالت داره تنها کسی که میتونه افتخار کنه انگل زاده ها و مزدوران منطقه ای هستن

  • ناشناس
    0

    اقتدار 11 روزه که دیدیم

  • ناشناس
    0

    من الان اقتدار افتخارآمیز جمهوری اسلامی را که حتما" باید به رخ جهانیان کشیده شود را ذکر میکنم : اختلاس و دزدی - رانت خواری- سرکوب و خفقان - عوارض پارازیت ماهواره - آلودگی هوا - خشکسالی - فقر - زباله گردی - کارتن خوابی - خشکاندن تالاب ها و در یاچه ارومیه - - نبود امنیت کاری - بیکاری - گرانی و تورم - ارزش پاسورت ایران که برابر ارزش پاسپورت کشور موزامبیک هستش - نبود عدالت - فاصله طبقاتی - ریال ایران یکی از بی ارزش ترین پول در جهان هستش- نبود و کم بود دارو - نداشتن کرامت انسانی - نبود آزادی بیان - نبود آزادی پوشش - به چشم تروریست نگاه کردن به ملت ایران در سراسر جهان - ضعیف کشی -رشوه گیری و رشوه خواری در ادارات دولتی - و صدها اقتدار دیگر ...

  • ناشناس
    0

    اقتدار در سرکب کردن مردم با خواستهای بحقشان.کدام اقتدار.اقتدار در سرکوبی مردم کشورتان

  • ناشناس
    0

    لطف بفرمایین اقتدارجمهوری اسلامی را با اجرای عدالت درمورد آرای دیوان عدالت اداری به رخ بکشیدمدتهاست که رای 1553دیوان عدالت درسازمان برنامه وبودجه معطل مانده وکسی پاسخگونیست علی رغم دستورسه معاون مجریه ونمایندگان مجلس وکمیسیون اصل 90 اقتداررانشان دهیدلطفامشمولان رای مذکورایثارگران جانبازان وبسیجیان فرهنگی دفاع مقدس هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها