نتایج اولیه همه‌پرسی الحاق دونباس به روسیه

نتایج اولیه همه‌پرسی الحاق دونباس به روسیه نشان می دهد که اکثریت ساکنان موافق هستند.

نتایج اولیه همه‌پرسی الحاق دونباس به روسیه

ساعاتی بعد از پایان همه پرسی مردم منطقه دونباس برای اعلام نظر درباره پیوستن این منطقه به روسیه، رسانه های رسمی روسیه با انتشار نتایج اولیه نظرسنجی اعلام کردند اکثریت ساکنان منطقه دونباس خواستار الحاق این منطقه به روسیه هستند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    4

    در نظام بین الملل هیچ شخصی با رفراندوم نمی تواند الحاق سرزمین خود را به کشور بیگانه ای دیگر اعلام کند چونکه چنین چیزی پذیرفتنی نیست!

  • ناشناس
    3

    همه پرسی زورکی،صوری و زیر بمباران،مرگ بر پوتین دیکتاتور و کودک کش و اشغالگر،اگه این کار به یک رسم بین المللی تبدیل بشه،فردا هر کشور قوی به زور کشور ضعیف را به خاک خودش الحاق می کند مثل قبل از قرن بیستم،پس سازمان ملل و شورای امنیت مرده اند،چرا خفه خون گرفته اند؟؟؟

  • آزادی
    1

    نتایج از قبل معلومه مثل نتایج انتصابات در ایران

  • ناشناس
    2

    وقتیآامریکا که از بنیان گذاران سازمان ملل متحد بود ، شرق سوریه را اشغال می کند و نفت آن جا را تاراج می کند و همواره پشتیبان یکه تازی اسرائیل در لبنان و سوریه و عراق و ..... است و در مناطق مختلف ، کشورهای کوچک را علیه همسایگان بزرگ تحریک می کند ؛ اقدام روسیه قابل فهم و حتا موجه به نظر می رسد ؛ کاری که در صورت اصرار همسایگان کوچک ما به بازیچه آمریکا شدن ، برای این ها هم می تواند اتفاق بیفتد . ( البته ما مثل روس ها عمل نمی کنم : کشورهای کوچک مستقل در اطرف ما می توانند حلقه دفاعی کشور باشند و با کمترین هزینه برای ما ، سود خود را در همراهی با ما ببینند و نه رویارویی . )

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها