نماینده مجلس: سران اصلاحات مدافعان اصلی اغتشاشگران هستند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سران اصلاحات مردم را تحریک کردند و آنان مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران هستند.

نماینده مجلس: سران اصلاحات مدافعان اصلی اغتشاشگران هستند

حجت الاسلام سید محمود نبویان، با اشاره به ماهیت آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: این روز‌ها شاهد آشوب‌هایی جزئی در مملکت هستیم که مانند کف روی آب است. لازم است ریشه این آشوب‌ها تبیین شود.

ماهیت آشوب‌ها ضد شیعی است

وی بیان کرد: زمانی که به ماهیت این آشوب‌ها نگاه می‌کنیم، نشان می‌دهد که اغتشاشگران با اصل شیعه، تدین و ائمه اطهار (ع) مخالف هستند. اغتشاشگران پرچم‌های عزای سیدالشهدا (ع) را به آتش کشیدند و این آشوب‌ها ماهیت ضدشیعی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، این آشوب‌ها ماهیت ضد اسلامی هم دارد، چرا که اغتشاشگران، قرآن و مساجد را هم آتش زدند. این اغتشاشگران داعیه‌دار مسائل ضدشیعی و ضد اسلام هستند. این افراد مدافع ایران هم نیستند، چرا که پرچم ایران را هم آتش زدند. آشوب‌طلبانی که به میدان آمدند، ضد شیعه، ضد اسلام و ضد ایران هستند.

آشوب‌گران مشکلات اقتصادی ندارند

نبویان ادامه داد: مردم ما مشکلات اقتصادی زیادی دارند، اما می‌بینیم که در این اغتشاشات به هیچ وجه بحث‌های اقتصادی مطرح نشد. این مسئله نشان می‌دهد آشوب طلبان افرادی هستند که مشکلات اقتصادی ندارند، زندگی آنان تأمین است و اکثریت آنان و به ویژه سران این آشوب طلبان در رفاه کامل اقتصادی هستند. در این آشوب‌ها حرفی از مشکلات اقتصادی مطرح نمی‌شود.

وی افزود: آشوب طلبان به دنبال فحشاء و هوسرانی هستند و دوست دارد هر غلطی می‌خواهند، انجام دهند و فساد، هوسرانی و فحشاء کنند. برخی از آنان می‌خواهند روش رضاخان را زنده کنند. رضاخان برای ترویج فحشاء، چادر را به زور از سر زنان ایرانی می‌کشید و آشوب طلبان فعلی هم این کار را انجام دادند و چادر را از سر زنان درآوردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آشوب طلبان در برخی از شهر‌ها با جمع‌های محدود هزار تا دو هزار نفری حضور یافتند. بسیاری از آنان نوجوانان و جوانان هستند که در اوج احساسات هستند. آشوب طلبان آدم کُشتند و بسیاری از نیرو‌های بسیجی ما را به شهادت رساندند، اموال عمومی را تخریب کردند، وحشی‌گری کردند و نیرو‌های امنیتی را زخمی کردند. باید مشخص شود که چه کسانی از این آشوب گران حمایت می‌کنند. حمایتگران خارجی آنان مشخص است. رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی به صورت جدی از این آشوب گران حمایت می‌کنند.

سران اصلاحات باید پاسخگو باشند

نبویان بیان کرد: سران اصلاحات مانند محمد خاتمی، عباس عبدی، شکوری راد، صادقی، حسن خمینی، حسن روحانی و کسانی که بیانیه دادند، توئیت زدند و مردم را تحریک کردند. آنان اجازه ندادند مشخص شود ماجرای مهسا امینی چه بوده است و چگونه فوت کرد و قبل از آنکه این موضوع مشخص شود، سران اصلاحات مردم را تحریک کردند. سران اصلاحات مدافعان اصلی آشوبگران و اغتشاشگران و مدافع افرادی هستند که ضد اسلام، ضد شیعه و ضد ایران هستند، روش رضاخانی دارند و قتل و جنایت می‌کنند. سران اصلاحات باید به مردم ایران پاسخگو باشند.

وی افزود: ممکن است فردی بگوید سران اصلاحات نمی‌دانستند که این ماجرا به اینجا کشیده می‌شود که اگر واقعاً این گونه است و آنان نمی‌دانستند عواقب اظهاراتشان این گونه می‌شود، الان باید به صورت دسته جمعی بیانیه دهند و بگویند اشتباه کرده‌اند و باید از اغتشاشگران اعلام برائت کنند. اغتشاشگران جز قتل، جنایت و حمله به دین و منافع ملی کار دیگری انجام نمی‌دهند.

سلبریتی‌ها افرادی بی ارزش هستند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از سلبریتی‌ها که افرادی بی مقدار هستند و فقط اسم درکرده‌اند، این روز‌ها مباحث نادرستی را مطرح می‌کنند. مهم نیست که این سلبریتی‌ها چقدر طرفدار و یا فالوور دارند. برخی از سلبریتی‌ها افرادی بی مقدار و بی ارزش هستند. آنان باید پاسخ دهند که به چه حقی قبل از آنکه ماجرای مهسا امینی مشخص شود، یکسری اقدامات انجام دادند و حرف‌های نامربوطی زدند؟

نبویان اظهار داشت: سران اصلاحات باید پاسخ دهند و قوه قضائیه باید با این افراد برخورد و آنان را محاکمه کند. تقاضای ما این است که رودربایستی‌ها و مصلحت اندیشی‌ها کنار برود. به چه حقی یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس می‌گوید که ما مردم را زنده می‌گیریم و مُرده تحویل می‌دهیم؟ این افراد باید محاکمه شوند. اگر مدرک دارند، باید رو کنند و اگر مدرک ندارند، باید پاسخ دهند که چرا مردم را تحریک کردند و روی این آتش، بنزین ریختند. مدافعان این داعشی‌ها که قتل و جنایت انجام دادند، سران اصلاحات و سلبریتی‌ها هستند که باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اهداف ایجاد اغتشاش در کشور، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌های گوناگونی در منطقه و جهان دارد. نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه به گونه‌ای است که غربی‌ها نمی‌توانند آن را تحمل کنند و به همین دلیل به دنبال آن هستند که در کشور ما آشوب به پا شود. اصلاح طلبان داخلی هم سربازان و سرمایه‌های اصلی رژیم صهیونیستی در داخل کشورمان هستند. آنان با این کار‌های خود به دنبال آن هستند که در مقابل پیروزی‌های ایران ضربه‌ای به ما بزنند، اما راه به جایی نمی‌برند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال ۲۱ میلیون مسلمان در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کردند. اربعین مانور قدرت شیعه است. غربی‌ها و دشمنان اسلام به دنبال آن بودند که این موضوع را تحت الشعاع قرار دهند و به همین دلیل این آشوب طلبی‌ها را ایجاد کردند. از رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که در سازمان ملل متحد، آمریکا را محاکمه کرد و دشمنان به دنبال آن بودند که سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک را هم تحت الشعاع قرار دهند و نمی‌خواستند این موضوع جلوه پیدا کند.

اغتشاشگران ربطی به ملت ایران ندارند

نبویان افزود: الان بحث توافق هسته‌ای مطرح است و آنان می‌خواهند فشار‌هایی به ایران وارد کنند. آن‌ها کف‌های روی آب هستند که ملت ما پاسخ محکمی به آنان دادند. آشوب گران که علم سیدالشهدا (ع) را به آتش می‌کشند، بدانند ملت ایران در برابر آنان می‌ایستند. مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.

وی گفت: از ملت ایران بابت حضور خود در راهپیمایی و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران تقدیر و تشکر می‌کنیم. باید از نیروی انتظامی بابت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر کنیم. زمانی که بحث کوی دانشگاه و فتنه ۷۸ مطرح شد، به این بهانه سران اصلاحات آمدند و با فشار گفتند که نیروی انتظامی حق دفاع از خودش را ندارد. به همین دلیل در حال حاضر تیر به سمت کارکنان نیروی انتظامی شلیک می‌شود، اما نیروی انتظامی نباید حق شلیک داشته باشد.

سران اصلاحات نیروی انتظامی را خلع سلاح کردند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی متذکر شد: سران اصلاحات نیروی انتظامی را خلع سلاح کردند و به نظر بنده نیروی انتظامی طبق قانون باید بتواند از خودش دفاع کند. اگر نیروی انتظامی اقتدار نداشته باشد، ناموس و زندگی مردم چه می‌شود؟ زمانی که یک دزد به مردم حمله می‌کند، نیروی انتظامی باید بتواند در مقابل آنان بایستد و از خودش دفاع کند. زمانی که فردی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است، نیروی انتظامی باید بتواند به وی پاسخ دهد نه آنکه فقط تماشاگر صحنه باشد.

نبویان اظهار داشت: در دنیا نیروی انتظامی زمانی می‌تواند امنیت ایجاد کند که اقتدار داشته باشد و کسانی که به دنبال آن هستند که دست نیروی انتظامی را خالی کنند، به دنبال ناامنی در جامعه هستند و مدافع دزدی، ناامنی، قتل و جنایت در جامعه هستند. نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و باید بتواند از خودش با هر وسیله‌ای دفاع کند.

وی تأکید کرد: اگر نیروی انتظامی اسلحه دارد باید با اسلحه بتواند از خودش دفاع کند. باید نیروی انتظامی امنیت مردم را با هر وسیله‌ای حفظ کند و ابایی هم نداشته باشد. امنیت در جامعه وجود دارد و مردم ایران به دنبال آن هستند که امنیت در جامعه بیشتر شود و امنیتی که داریم به برکت تلاش‌های غیورمردان نیروی انتظامی است.

کسانی که به دنبال ناامنی هستند، باید از نیروی انتظامی بترسند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران به دنبال امنیت هستند و ما دستان زحمت‌کشان نیروی انتظامی را می‌بوسیم. امنیت در کشورمان وجود دارد و ان‌شاءالله بیشتر هم خواهد شد و اگر لازم باشد، ما در مجلس به لحاظ قانونی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. مجدداً تأکید می‌کنم نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و قاتل، جانی و سارق و هر فردی که بخواهد در جامعه ناامنی ایجاد کند، باید از نیروی انتظامی بترسد.

نبویان تاکید کرد: سران اصلاحات مدافع آشوب گران و قاتلان هستند، اما باید بدانند که این فتنه آنان هم راه به جایی نخواهد برد. آشوب گران فقط هزار تا دو هزار نفر از افرادی هستند که آدم می‌کُشند، اماکن عمومی را تخریب می‌کنند، افراد بی سر و پا هستند و اکثر کسانی که در این اغتشاشات حضور داشتند، جزو اراذل و اوباش هستند. ملت ایران در اوج اقتدار هستند و باید تلاش کرد که مشکلات اقتصادی آنان را مرتفع کرد.

وی گفت: اغتشاشگران، آدم‌هایی هوس باز و به دنبال فحشاء و هوس رانی در جامعه هستند که جلوی آنان گرفته خواهد شد. ان شاءالله این کف‌های روی آب و این نجاسات که گاهی اوقات دامن ملت ایران را می‌گیرد، به دور ریخته خواهند شد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 49
  • م.کب
    6

    بخدادروغ میگی آقای نبویان.چراکه تمام این اعتراضات برای تبعیض،دزدیهای ملیاردی ،نداری وفقر ،گرانیهای افسارگسیخته وچندین بهانه برای اعتراض..اگرغیرازاین فکرمیکنی پس بامردم بینواوباآبروهم کلام نشدی..چون ازشکلوقیافت معلومه که درنازونعمت میغلطی...

    نظرات شما -
    • هه
      2

      بله دقیق میفرمایید همش ریشه در اصلاح طلبان دارد پس زحمت بکشید و همشون رو در یک حرکت ضربتی قلع و قمع کنید که ضد انقلاب به جز شماها زحمت نابود کردن اصلاح طلبان رو دیگه متحمل نشه

    • داروغه ناتینگهام
      0

      اعتراض ملت ایران : این قسمت سخنان آخوند دوزاری

    • ناشناس
      0

      اصلاح طلب و اصولگرا هر دو از یک قبیله اند اصلاح طلب ها منابع کشور قربانی اهداف خود می کنند اصولگرا ها هم منابع کشور وهم ملت را قربانی اهداف خود می کنند اصلاح طلب ها مملکت داری نمی دانند واصولگرا ها مردم نمی دانند حاصل تفکر هر دو حال و روز امروز ملت و مملکت هست ما در تمام زمینه ها در دونیا از اخر جزه ۵ کشور بدتر دونیا هستیم مسولین ما نه سیاست مردم داری را دارند نه سیاست مملکت داری خودبین خود رای منتقدین خود را دشمن می بینند اعتراض را جرم می پندارند ملت را برده ورعیت خود می دانندحتی قانون اساسی کشور را که خود به ان سوگند یاد می کنند را هم قبول ندارند و اگر قانون اساسی کشور درست اجراشود بیشتر مشکلات کشور حل خواهد شد

    • حاج طوسی
      0

      من حاج آقا نبویان را از بچگی می‌شناسم اون موقع خیلی خیلی حرف گوش کن بود

  • ناشناس
    6

    لابد می خواهی از رانت دیگری استفاده کنی و ملت را بچاپی!
    مردم از اصلاح طلبان عبور کردند و حق خویش را طلب میکنند.
    مردم از اصولگرایان متنفرند و آگاه هستند که اکثر آنان مال پرست و حرام خوار هستند.
    سالها از عمروعاص و معاویه و یزید گفته اید! اکنون عمروعاص و معاویه و یزید را در وجود شما و گفتار و رفتار شما بخوبی مشاهده میکنیم.
    از امام علی(ع) هیچ نگویید که شما را دشمن او یافتیم. نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بخوانید تا بدانید فاصله تان با امام علی(ع) در دورترین نقطه قرار دارد.

  • ناشناس
    4

    مطلبه مردم کاری به دوحزب بی کفایت اصولگرا واصلاح طلب ندارد.شرمتان باد با این بازیهای سیاسی که سر مردم در مارید

  • ناشناس
    3

    فقط اینقد مردونگی داشته باش که فردا فرار نکنی .حالا لحظات اخر تا میخوای گ...بخور .

  • محمد
    3

    این فرد خودش اصلا از هیچ هم هیچ تر هست، این فرد یک لاشخور است، عموم مردم نظام را دروغگو و ریاکار می دانند و خواستار انحلال نظام هستند.

  • وحید
    2

    تو که از حضرت مریم پاک تری !. ندازی گردن این و اون باید شک کرد .

  • ناشناس
    4

    نبویان چند ثانیه می توانی چهره ات را در آینه ببینی و حالت از خودت بهم نخورد؟

  • شرم
    3

    این نا بسامانی های شرم آور نتیجه مواضع غلط و هنجارشکنانه نمایندگان انقلابی نمایی چون شما است خودتان را به خواب نزنید!!!!!

  • ناشناس
    0

    ببینید شیطان چه نمایشگاهی از شاهکارهای خودش راه انداخته شاهکار شیطان ذبح دین در پای سیاست است که به خوبی در این اوضاع دیده میشود انان که گمان میکنند درست عمل میکنند در حالیکه تابع نفس و شیطانند و خود خبر ندارند رضایت خدا را فدای رضایت این و ان کرده اند و اخرت خود را فدای دنیای رئیسان خود

  • حاج سعید طوسی
    0

    از تو بی ارزش تر،خودتی.خودخواه به خواسته های مردم توجه کنید و خودت و به بیراهه نزن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      میگن شاگرد حاج سعید بوده آقای ذالنور
      راسته ؟

    • از جاج طوسی به ناشناس۱۸:۲۲
      0

      سرورم ، خرسندم که آقایان ذوالنور و نبویان جگر خوار و خیلی از این عزیزکرده ها و عزیززاده ها از شاگردان خودم بودند.

  • ناشناس
    1

    سران اصلاحاتی باقی نمانده است! یکی که نزدیک به ۶ سال است در گور است! دو نفر دیگر ۱۳ سال است به دلیل اعتراض به نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ در حصر [زندان] خانگی به سر می برند و یک نفر هم ۱۳ سال است به دلیل عدم مجیزگویی نسبت به حاکمیت از حضور در اجتماعات و محافل سیاسی و تلویزیونی محروم است و در کنج خانه عزلت و گوشه نشینی اجباری اختیار کرده است!

  • ناشناس
    20

    درسته اصلاح طلبان عامل اصلی هستند وبابرنامه ریزی اقدام گردهاند اگر دقت کنید بیشتر جوانانی که د ر معر‌که اعتشاشات فعال بودن بین ۱۵ تا ۲۵ سال می باشند یعنی جماعتی که اگاهی از توظئه ۸۸ ندارند متاسفانه تنها ارتباطشان هم با دنیای مجازی ورسانه های بیگانه است چون خانواده ها اینطوری می خواهند جماعتی که دایم تولایو ها فساد هستند این موضوع را بررسی کنید انها با اگاهی این جماعت را وادار به تخریب واتش زدن می کنند چون بعداز دستگیری بخاطر کمی سن وسال ازاد میشه !!! این جماعت براحتی ه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو نیز حرامخواری، که راه ترقی را چاپلوسی یافته ای

    • ناشناس
      0

      دشمن ميان شماست در لباسی از خودتان با ريش و تسبيح و چفيه

  • مهرابی
    0

    کشور بدست تو ۱۰ درصدی و حسن عباسی ها افتاده که این قدر وضع ملت وملک گل و بلبل است !؟ مردک حیا کن و دراین شرایط سخت دست از تفرقه و دو دسته بازی بردار ، از خدا خجالت بکش ، از شهدا خجالت بکش ، از خانواده شهدا خجالت بکش . چرا همه تلاش تو و حسن عباسی ها منفی بافی وتفرقه اندازی است . کشتی که تو سوار هستی اصلاح طلبان هم در انند گر غرق شود همه با هم غرق می شوید پس این قدر ابلهی نکن که شاید تقصیر خودت هم نیست یا مزدوری ویا مصداق بعض طویل احمق .

  • بیدار
    0

    ۴۳ سال مفت خوردید ثروت مملکت را چاپیدید و هر کس مخالفت کرد از نظر تو اعتشاشگر و ی عامل
    خار جی بود

  • ناشناس
    0

    آقای نبویان شما نماینده مردم هستید خوب ما از شما می خواهیم مشکل گرانی مشکل ازدواج جوانان بیکار مردم را حل کنی اعتیاد در جامعه به سن ...رسیده آنرا حل کنی طلاق دیگر هیچ قیمت گوشت مرغ و...را با درآمد یک کارگر تنظیم کنی قیمت دارو دهها برابر گران شده آنرا حل کنی مردم از گرانی زینه های درمان دودمانشان آنرا می کنند و دور می اندازند آنرا حل کنی دخترهای مردم سن شان بالای 40 سال رفته و بیکارند و کاری برای پسرها نیست که بروند ازدواج کنند آنرا حل کنی شما مسئول وضع موجود هستی ودر کمیسیون اجتماعی هم حضور داری

  • رزمنده 8 سال دفاع مقدس
    0

    شما منبرهای دوزاری عامل همه حوادثات هستید لطفا آدرس اشتباهی ندهید .شماها حق دارید سنگ انقلاب و شهدا را به سینه بزنید چراکه از منبر دو زاری و فولوکس لاک پشتی به صندلی مجلس و خودروی لکسوس رسیده اید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      این ادبیات تو ادبیات یک منافق است که زخم کاری خورده است

  • ناشناس
    18

    دوستانی که کامنت گذاشتین و حق را به آشوبگران دادین لطفا جواب بدین که این افراد به چه حقی چادر از سر ناموس مردم میکشن به چه دلیلی می توان آتش زدن قرآن را توجیه کرد. اصلا تمام مقامات این مملکت فاسد، چرا به جان زن و بچه مردم می افتین شما که رفتار گشت ارشاد را اشتباه می دانید خودتان که دارین رفتاری مشابه و بدتر انجام می دهید. این که نمی شود بگویید چون رفتار عوامل حکومتی را قبول ندارید مجاز به هر کاری در جامعه هستین. نمی شود به بهانه دشمنی با حکومت دین شرف و تمام مقدسات را زیر پا گذاشت. نمی شود به بهانه مرگ یک نفر به نوامیس مردم تعرض کرد و چادر از سر زن مردم کشید.
    ( هوشیار شوید قبل آنکه دیر شود)

  • جمشید
    0

    فعلا که هردو حذب کارشون انداختن مشکل گردن اون یکی هست ، مردم هم که بی اهمیت، یکی نیست مسئولیت قبول کنه ؟؟؟یکی نیست تو لین مملکت پر ادعا ؟

  • ناشناس
    0

    شما که دهان مردم را سالیان سال است بسته اید اغتشاشگران واقعی هستید.

  • ناشناس
    0

    گند و تو دارو دسته گشت ارشادیت زدید. حالا به کردن دیگران می اندازید. اگر اصلاح طلبی واقعی وجود داشته باشد شما ها توی این مملکت برای

  • سمی
    0

    عامل اصلی قتل و کشتار ملت شمارهستی

  • ناشناس
    0

    خودشونو به نفهمی زدن اینها

  • حقیقت
    0

    اصلاح طلب و اصولگرا دیگه تموم ماجرا
    هر دوشون از یک آخور تغذیه میشن
    خیمه شببازی بیش نیستن
    خاتمی و موسوی و کروبی همشون جزو همین نظام هستن
    پس همانند اصولگراهای بی خاصیت جفت پوچ هستن

  • ناشناس
    0

    کدام اصلاح طلب؟ همه جایگاههای قدرت در تصرف شماست از شهرداری بگیر تا راس هرم. اصلاح طلب کجا بود؟ هذیان می گی سوزنت گیر کرده

  • مخالف سیاسیون دین ستیز مدعی
    12

    یه سوال از برخی اصلاح طلبان که این روزها و در جریان( ژینا امینی )باز از در رنگ و نیرنگ زن و حجاب و آزادی، آستین بیرون زدید فراموش نکنید جامعه ایران رو در قریب ۳۵سال حکومت و قدرت خود چه بلاها که بر سرش نیاوردید و هربار برای رسیدن به مطامع قدرت طلبانه خود موضوع زن شده بازیچه و نقشه نیرنگ شما.
    خجالت بکشید .حجاب و عفاف حکم شارع مقدس و رسول او و سنت پیامبر و دخترش فاطمه زهرا ونشانه حریت و ازادی زن مسلمان است.
    با این مساله بازی سیاسی نکنید .مثل نیرنگ عمروعاص در صفین که قرآن بر سرنیزه ها کردند.شرم کنید
    امام حسین علیه السلام :
    اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید

    نظرات شما -
    • امیر ب مخالف سیاسیون دین ستیز مدعی
      0

      ساکت شو پرستو دولت ساندیس خور مدعی

  • ناشناس
    0

    ضد اسلام و ضد ایران شما هستید که مردم را از دین بیزار کردید،هیچ دشمنی نمی توانست اینطور به اسلام ضربه بزند،اون اعمالی که گفتید کار مردم معترض نبوده بلکه کار کسانی است که از آتش زدن مسجد سود می برتد،مثل بنبکذاری در حرم امام رضا ع.در ضمن اون پارچه که اسمش را پرچم گذاشته ای ،پرچم ایران نیست،پرچم واقعی ایران با نشان شیر و خورشید است که انشا الله به زودی هم احیا خواهد شد،دست شما و رضا خان هم تو یک کاسه بوده است،همیشه در طول تاریخ روحانیت در کنار حکومت ها سوار بر مردم بودند ،در تمام ادیان.

  • رضا حکم ابادی
    0

    نه بازور چادر بر سر توان کرد نه با زور چادر توان از سر کرد.انسان عاقل و بالغ نیاز به وکیل وصی ندارد.

  • خانومی
    0

    روزی نیست که توی این کشور تجمع و اعتراض اقتصادی نداشته باشیم یه روز حقوق کارگران فلان جا یه روز حقوق معوقه معلمان یه روز آخ اج فلان کارخونه یه روز بورس یه روز قحطیه روغن یه روز قحطیه پوشک یه روز قحطیه ماکارونی.... بازم بگم؟ معلومه شما خواب تشریف داری که اینا رو ندیدی و نشنیدی... وقتی به هیچ کدومشون رسیدگی نشد مردم میرن س اغ اصل نظام. چون به همه ثابت شده بعد 43 سال شماها عرضه مملکت داری ندارید پس تشریفشونو ببرید که این مردم دیگه علاقه ای به شنیدن این حجم حرف مفت ندارن.

  • من
    0

    جوانان امروز اصلا نمیدونن حزب چیه . اونا رفاه و کار میخوان با خودت صادق باش .



  • ناشناس
    0

    بزرگترین خیانت راباوضع ظاهری خود به علما ودین وحجاب کردی.مگرامام ما که چند ده هزارشهیدجانشان رافدای درس وادب ووصیتش کردند مگرنگفتند که علما به ظاهر و باطن وفکرخودنرسند کشور به وسیله آنها بی حجابی وفساد می گردد.چراموهای مردآن هم یک طلبه اززیرعمامه بیرون باشد چراموی سینه و... یک مرد کاملایقه بازومشخص باشد مگرعلمای قبلی ما مثل این آقا بودن.چطور جواب گوی خون شهیدان وخانواده آنها خواهی بود

  • جعفر صادق
    0

    حرفش قبوله، سران اصلاحات اعدام کنید ببینید آیا اعتراضات تموم میشه، بلور کنید ملت بیشتر خوشحال میشن، از نظر ملت اصلاح طلب و اصولگرا هر دو یکی هستن.

  • درویش
    0

    ایشان همیشه بخاطر عدم رعایت اخلاق اسلامی تهمت وافترا زدن راسرلوحه خودکرده

  • ناشناس
    0

    شما یک عرب بی شرف هستید ازین مملکت بروید

  • ایرونی
    0

    بحدا مردم همه میفهمند که همه اینا یک اعتراض به بی کفایتی مسولان اختلاس فقر دزدی .........هست چرا یکسری خودرا به نفهمی میزنند وعجیب اینکه اصرار به خریت خود دارند ........

  • محسن
    0

    آقای احمدی نژاد به مردم خس و خاشاک می گفت..نبویان، این مردم را کف روی آب و نجاست می نامد..این که باعث افتخار اصلاحات است که به جای مجیزگویی صاحبان اسلحه هایی که رو به مردم رفته است، در کنار مردم مظلومی باشد که این همه ظلم و توهین به آن ها می شود..آقای نبویان شما خودتان ، لایق آن توهین هایی هستید که کردید..

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    0

    متاسف هستیم از اینطور حرفهای امثال جناب نبویان که نتیجه ائی به جز تفرقه نداشته است و خود را عقل کل میدانند!!!برای نمونه ایشان میگه این افرادی که در این تجمعات شرکت میکنند مشکلات اقتصادی ندارند که کاملا اشتباه است.

  • ناشناس
    0

    معترضان با اغتشاشگران یکی نیستند اغتشاشگران همان لباس شخصی ها هستند که سازماندهی شده و داخل جمعیت پخش میشوند و اشوب و بلوا میکنند نماینده مجلس در واقع لباس شخصی ها را نجاسات خطاب میکند این یعنی تف سر بالا

  • روح الله
    0

    اصلاح طلب هارو که ازقدرت برکنارکرده اید!
    خیلی پستی نبویان کارتون به جایی رسیده که نوه ی خمینی رو هم خائن به وطن اعلام میکنید

  • بی نام
    0

    اصلاح طلب و اصول گرا هر دو جناح سرو ته یه کرباسن کاش به همین اسمی رو خودتون گذاشتید یه ذره عمل میکردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها