پلیس انگلیس ۱۲ نفر از تجمع کنندگان مقابل سفارت ایران را دستگیر کرد

یک فرمانده پلیس انگلیس در واکنش به تجمع مقابل سفارت ایران گفت: تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند.

پلیس انگلیس ۱۲ نفر از تجمع کنندگان مقابل سفارت ایران را دستگیر کرد

 کارن فایندلی یک فرمانده پلیس انگلیس در واکنش به تجمع مقابل سفارت ایران گفت: حمله به نیروهای پلیس و ایجاد ناامنی برای مردم را تحمل نمی کنیم.

کارن فایندلی یک فرمانده پلیس انگلیس در واکنش به آشوبگرانی که در روزهای اخیر هنگام پرتاب سنگ، بطری و دیگر اشیاء به طرف سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و مرکز اسلامی انگلیس، با پلیس برخورد کردند گفت: ما به حق معترضان برای برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز احترام می‌گذاریم و همیشه با سازمان دهندگان ان همکاری می‌کنیم، اما حمله به افسران خود یا اعتراضی را که سبب احساس نا امنی در دیگر جوامع شود تحمل نخواهیم کرد.

پلیس متروپولیتن همچنین در اطلاعیه‌ای با تاکید بر این موضع افزود: در ناآرامی‌های خشونت آمیز اخیر در نزدیکی سفارت ایران، حداقل پنج افسر پلیس به شدت زخمی شدند که پنج نفر از انان از جمله به علت شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده اند.

پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

پلیس انگلیس همچنین با بیان اینکه افسران پلیس تلاش می‌کنند تظاهرات مسالمت امیز در برابر سفارت ایران را تسهیل کنند افزود: در روزهای اخیر تجمعات بزرگی در این منطقه برگزار شده بود که گروهی قابل توجه قصد ایجاد بی نظمی داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    پلیس انگلیس هم از دست هار شدگان در امان نیست...

  • هفت لنگ بختیاری
    2

    به خدا صبور ترین نیروهای امنیتی جهان را ایران دارد چون من خودم توصحنه های درگیری می دیدم که با خواهش تمنا از ارازل اوباش می خواستند که متفرق بشن

  • رابی
    2

    مردم هم سفیر ایران را در لندن گیر آوردند و حسابی از خجالتش درآمدند‌.

  • ناشناس
    0

    وقتی استعمار پیر هم آشوب راقبول دارد پس خاک برسر آن منافقین داخلی اعم ازخاص وعام که ازاین آشوبها دفاع کردند

  • ناشناس
    0

    این ارازل و اوباش ابروی ایران رو در سطح بین المللی بردن خدا شفاشون بده

  • H
    0

    ابروی ایران ساندیس برده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها