بیانیه سپاه درباره «توطئه سازمان یافته» اخیر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند.

بیانیه سپاه درباره «توطئه سازمان یافته» اخیر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از هوشمندی، آگاهی و بصیرت ملت شریف ایران در عدم همراهی با توطئه سازمان یافته دشمن علیه ارکان امنیت آفرین کشور در روزهای اخیر، مجاهدت‌های ایثارگرانه و فداکارانه فرماندهی انتظامی کشور را ضامن اقتدار و امنیت نظام و میهن اسلامی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: بحران سازی‌های منطقه‌ای و قومی در اوایل پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ همراهی و حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله؛ فتنه سازی‌های متعدد پس از دفاع مقدس؛ ترور دانشمندان و نخبگان کشور؛ اعمال جنگ اقتصادی و تحریم‌های گسترده و دائمی ظالمانه؛ عملیات روانی و جنگ همه جانبه تبلیغاتی، رسانه‌ای و ترکیبی امروز که با مستمسک قرار دادن درگذشت یکی از هموطنان با القای روایت‌های جعلی و جهت دار به افکار عمومی دنبال می‌شود، تنها مصادیقی محدود و اندک از سیاهه اقدامات نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده‌نظام‌های داخلی آن علیه جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران به شمار می‌رود.

این بیانیه توطئه اخیر دشمن که با جمع آوری، تجمیع ،سازماندهی و آموزش تمامی ظرفیت‌های شکست‌خورده و پراکنده و تجهیز آن به سلاح خشونت و رفتار داعشی دنبال می‌شود را تلاشی عبث و محکوم به شکست توصیف و تصریح کرده است: بی شک فتنه جاری که انتقام از ایستادگی، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی مانند عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و بی خاصیت کردن تحریم و جنگ اقتصادی دشمن و سفر الهام بخش ریاست محترم جمهوری اسلامی به نیویورک و اعلام مواضع قاطع، شفاف، هوشمندانه و غرور برانگیز در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد را با چاشنی رفتار خشن و داعش گونه در مواجهه با مردم و نیروهای حافظ امنیت جامعه دنبال می‌کند در برخورد با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی ملت نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضد انقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.

این بیانیه با قدردانی از عدم همراهی ملت ایران با توطئه سازمان یافته نفاق و دشمنان انقلاب در هجمه به ارکان امنیت کشور به ویژه نیروهای حافظ نظم، امنیت و آرامش جامعه در فرماندهی انتظامی کشور آورده است: مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه مجاهدت‌های حافظان امنیت و جلوه‌های شکوهمند حضور و نقش آفرینی‌های فداکارانه و افتخارآمیز آنان در حفظ و برقراری امنیت مرزی و شهری و مقابله قاطع با اخلالگران، هنجارشکنان، آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی و سلامت جامعه را از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خادمان واقعی خود هستند.

در این بیانیه با تقدیر و تحسین برخورد هوشیارانه، مقتدرانه و توام با درایت و خویشتن‌داری آحاد فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از امنیت و آرامش ملت برابر آشوب طلبان و تخریب گران اموال عمومی تاکید کرده است: فرماندهی مقتدر انتظامی که همواره حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده است و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم میهن اسلامی کرده است، به فضل الهی و به مدد همراهی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمنان را بر کارنامه افتخارات خود خواهد افزود.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به لزوم هوشمندی و هوشیاری نسبت به تلاش خباثت آمیز و رذیلانه دشمن برای هدف قرار دادن احساسات پاک جوان پرشور امروز و سو استفاده از آن با بهره گیری از جنگ روانی و رسانه‌ای و اهمیت نقش آفرینی شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع به ویژه دانشجویان عزیز به عنوان پرچمداران علم و آگاهی در صحنه آگاهی بخشی و خنثی‌سازی توطئه‌های این روزهای دشمن تاکید شده است: بی شک نسل جوان جامعه بالنده و انقلابی و دانشجویان فهیم به عنوان آینده سازان این سرزمین با نگاه به اهداف و آرمانهای اصلی انقلاب و مسیر درخشان و همواره پیش روی کشور نقشه پلید دشمن را ابتر و مصمم تر از گذشته به مسئولیت‌های بزرگ خود در تداوم پیشرفت و سربلندی کشور خواهند اندیشید.

این بیانیه تحت الشعاع قرار دادن حضور بی نظیر، شگفت انگیز، قدرت ساز و معنادار مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از دیگر علت‌های هجمه گسترده رسانه‌ای و جنایات میدانی این روزهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی در مقطع کنونی عنوان و آن را نشانه هراس بدخواهان از اقتدار، صلابت و پیش روندگی نظام و ملت عظیم الشان ایران اسلامی به سمت آرمان‌های تمدن ساز دانست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه با تأکید بر اینکه حافظه تاریخی ملت ایران هیچ گاه خباثت‌ها و خیانت‌های منافقین، خودفروختگان، وطن فروشان و ایادی استکبار علیه ملت ایران را از یاد نخواهد برد، تصریح کرده است: جبهه معاندین و جریان نفاق جدید که امروز به ظاهر خود را داغدار ملت می‌دانند، کسانی هستند که دشمنان را به تنگ کردن حلقه تحریم علیه مردم، ترور دانشمندان، تداوم فشارهای اقتصادی و حتی حمله نظامی به کشور ترغیب کرده و می‌کنند و بدون شک در دل از رخدادهای این روزها شادمانند.

این بیانیه در پایان با ابراز همدردی با خانواده و وابستگان مرحومه مهسا امینی از قوه قضائیه درخواست کرده است شایعه سازان و دروغ پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، شناسایی و برخورد قاطعانه، عادلانه و عبرت آموز با آنان انجام دهد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 33
  • نیری
    2

    پس چرا با این محاسنات که گفتید (شانگهای و نیویورک وسایر موفقیتها )قیمت ارز ومتعاقب آن قیمت اجناس اساسی ملت روز به روز بالاتر می‌ره .ترو خدا بس کنید ملت دیگه خسته شد به فکر معیشت ملت باشید

  • ناشناس
    1

    پس همه چیز خوبه و مردم رضایت کامل دارند خدا عالم است

  • یکی از مردم
    1

    تاریخ انقلاب شما که توش دنبال میلیونها و میلیاردها دشمن میگری فقط 44 ساله تاریخ ما ایرانیهاست که با 9 هزارسال دشمنانی چون شما داره... هنوز هم نفهمیدید که اشتباهات خودتون مردمو به اینجا کشونده نه دشمن خیالی! داره خیلی دیر میشه اما برای شما

  • آلن
    1

    کدام تؤطعه، تؤطعه ای در کار نیست،. این صدای خود ملت است، توطعه خود شما هستید،. مزدوران و جاسوس روسیه

  • مردم
    0

    اینترنت چرا قطه ؟

  • ناشناس
    0

    اره توطئه هست ماشینهای ایمن سوار میشیم کمبود پزشک نداریم مردممون سالی یه بار گوشت نمیخورن هر روز میخورن ارزش پول ما به شدت بالاست اصلا ما غول فناوری در جهان هستیم مرگ بر آمریکا 😒

  • ناشناس
    6

    چرنده

  • ناشناس
    4

    سپاه در مورد اختلاس ۹۲۰۰۰میلیاردی نظری نداشتند؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه:)

    • ناشناس
      0

      چرا دیگه قراره خرج موشک بشه موشک شهید کفتر قلی زاده با برد ۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ کیلومتر 😂

    • ناشناس
      0

      ناشناس ۲ ، موشک شهید قلی زاده عالی بود . بسی خندیدبم و عین واقعیت هست . موشکهای زپرتی باهاش فقط هواپیمای مسافربری خودی میزنن مثل هواپیمای اوکراینی

  • ناشناس
    0

    آقا ۳ صفحه صحبت کردید ولی هیچ دلیلی ندارد که اینترنت کل ایران قطع کنید اگر اینها به قول شما انگشت شمارند پس چه واهمه ای هست از کل مردم و اینترنت کل مردم
    شاید کسی کار مهم داشته باشه این حق هم از مردم میگیرید

  • عبدالمجید سجادیان
    1

    برادران سپاهی شما دنبال ظهور امام زمان هستید وشهادت
    ولی ملت دنبال زندگی بدون دغدغه بدون جهل نادانی .بدون دربند بودند .دنبال رشد توسعه ومردم سالاری
    شما بیانه بدهید ویا ندهید خیلی مهم نیست. مهم مردم هستند که ناراضی ازرفتارهای غیر معقول حکومت با ملت است .
    شما حق ندارید بیانه ازجانب ملت ایران صادرکنید
    بیانه شما تاثیری ندارد وهیچ دردی درمان نکند
    اشنبا شما این است که بیش ازحد ازمردم جدا شده اند ودرمقابل مردم قرارگرفته اید وخودرا مدیون گروهی کوچک واندکی دانسته وباید جان خودرا فدای چندنفر دریک کشور کنید.
    بدانید اگر بیدارنشوید وحرف مردم نشوید .ودرخواست مردم درخواست رسانه خا رجی بدانید مجبور خواهید شد خون مردم درکف خیابان بریزید

  • ممی
    1

    هواپیمای اوکراین یادت نره 😅😅

  • مهرداد سربندی
    1

    این دشمنان قسم خورده که خباثت می کنند همیشه خباثتشون به شکل تظاهراته؟ نمی شه مثلا خباثتشون به شکل کشتن مهسا و عصبانی کردن مردم و جریحه دار کردن احساسات مردم باشه؟ یا مثلا مثل رفتار 5000 ارازل و اوباش سال 88 .

  • ناشناس
    1

    اصل توطئه رفتار و برخوردهای شما است پشت همه توطئها شمایید

  • ناشناس
    7

    درود بر نیروی انتظامی
    زنده باد امنیت ایران

  • حسین درویشی
    9

    تارهبروسپاه هست جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان پابرجاست،بنده بچه ی مرز هستم وبیکاروتهی دست کسی نگه سپاهیم یاشاغل،شکستن اموال عمومی توسط فتنه گران کاردشمنان است مرگ برامریکاواسراییل وسایرکشورهای فتنه گر

  • بیتا
    0

    حالا اگه توطئه دشمنه چرا اینترنت مارو قطع کردن😅

  • ناشناس
    1

    انسان‌هایی ک خودشونو زدن ب خواب، هیچ وقت و هیچ وقت بیدار نمیشن، این صدای ملتی هست ک گول حرفهای شمارو خوردن و بدترین انقلاب تاریخو رقم زدن، ای کاش یک بار دیگر اجازه میدادید رفراندومی صورت بگیرد و بعدا اراجیف سرهم می‌کردید،

  • اعظم
    0

    این حرفا تکراری شده،ای کاش همینطور که ضربتی برای دوتار موی زنان گشت ارشاد میفرستادید،برای اختلاسگران و دزدان و آقازاده‌ها و دزدان و عوامل چپاول 92000میلیاردی هم گشت میفرستادید،مردم را چی فرض کردید؟نتم که قطعه،حتما ریگی به کفش خودتون هست که میخواهید بیشتر از این برملا نشه😡

  • حاج سعید طوسی
    1

    در خانه هایتان به گِل بزند،این ۴۳ سال سیر نشده اید .و اما اگر توطئه سازمان یافته ای باشد، تمام شهرهای ایران سر به شورش می‌زدند.این نتیجه تفرقه انداختن و حکومت کردن شماهاست.

  • ناشناس
    0

    تاریخ ایران بعد از 57که مملو از ترور و قتل ودسیسه و تبانی برضد مردم هست..برید منصفانه یه مروری رو تاریخ 50سال اخیر داشته باشیدالبته به شرطی که بتونید منصف باشید

  • ناشناس
    0

    همه توطئها ودزدیها واختلاسها ودشمنی ها وچپاولها وحق خوریها ومردمااز انقلاب بیزار کردنها وکشتنها وووووووو به پشتیبانی شماها صورت گرفت وگرنه مردم سالها پیش واز همون قدمهای کج اولیه تکلیفشونا با حکومت مشخص میکردند .این والزاریات خواندنها دیگه بی اثره مردم دوست ودشمنشونا میشناسند که شماها درردیف اولش هستید متاسفانه .

  • ناشناس
    0

    دروغ پشت دروغ فریب پشت فریب بس کنید کدام توطئه مردم خسته اند

  • ناشناس
    0

    یک رفرادوم برای ملت برگزار کنید همان رای انقلاب اری یا خیر اگر ادعای خدا پیغمبر و دموکراسی و بر ادبیات بالا مسر هستید . خدتان و ناظر بین الملل و تبلیغ هم با پول بیت المال بکنید .

    نظرات شما -
    • نیری
      0

      دقیقا همانطور که برای رژیم صهیونیستی وتشکیل کشور فلسطین پیشنهاد رفراندم میدید برای کشور خودتون وارمان هاتون واهدافتون خصوص در سیاست خارجی رفراندم برگذار کنید و ببینید نظر ملت چیه آیا این شجاعت را دارید؟؟

  • ناشناس
    2

    منتقم خون مظلومان خداوند است و در آینده نزدیک بساط ظلم را جمع خواهد کرد.

  • ههااا
    0

    توطئه سازمان یافته از طرف گشت ارشاد که زدن مملکت رو به اشوب کشاندن

  • مجاهد
    0

    بیانیه چیدمان قشنگی داشت 😂😂حاجی خربزه رو ولش کن گشنگی مردیم باهمین اقتداری که گفتین نشد جلو اختلاس ۹۲۰۰۰میلیاردی رو بگیرید

  • عادل
    0

    جنگ اقتصادی شما که میگفتیید اقتصاد مال خره یا تحریم دستمال کاغذی مصرف شده هست برای ما چه شد

  • ناشناس
    0

    اگه حکومت کردن را به هر قیمتی نمیخاستید این پیامها برای بودن یا نبودن شما کافی بود

    نظرات شما -
    • ناصرصادقی
      0

      اگر مسئولان می اومدن و اعتراف به قتل مهسا میکردن و گشت سرگردانی رو منحل میکردن کار به اینجای باریک نمیکشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها