پذیرش استعفای سورنا ستاری/ رئیس جهاد دانشگاهی، سرپرست معاونت علمی ریاست‌جمهوری شد

رئیس جهاد دانشگاهی با حکم رئیس جمهوری، سرپرست معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری شد.

پذیرش استعفای سورنا ستاری/ رئیس جهاد دانشگاهی، سرپرست معاونت علمی ریاست‌جمهوری شد

روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.

در متن این نامه قید شده است: «جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردمداری"، "پاکدستی" ، "فساد ستیزی"، "قانونمنداری"، مفاد عهدنامه دولت مردمی" با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسالت می‌نمایم."

photo_2022-09-19_09-46-30

گفتنیست، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲)، کارشناسی‌ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

وی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است. معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، از دیگر سوابق اجرایی دکتر دهقانی فیروزآبادی است.

62297400

فیروزآبادی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

وی در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    1

    ایشان داور مسابقه میدون شبکه ۳ سیما نیست؟

    نظرات شما -
    • حسنی
      2

      افسوس و صد حیف شخصیت علمی وفعال و عاشق وطن چرا باید از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برود واقعا نمیشود به هیچ دلیل انرا توجیح کرد با قاطعیت عرض میکنم اگر یک نفر شخصیت علمی و وطن پرست در ایران باشد انهم اقای دکتر سورنا ستاری است کسی که امریکا برای بدست اوردن وجود با برکت علمی ایشان ثانیه شماری میکند ! اقای دکتر خدا قوت و خسته نباشید .

  • ناشناس
    3

    معلوم است از مزدوران و پاچه خوار ران درجه یک است

  • ناشناس
    2

    همه دارن میرن همیشه متعجب بودم ایشون چجوری با این جماعت نفهم داره سر می کنه ؟

  • ناشناس
    1

    آقای ستاری از زندان راحت شدی! از امروز آزاد و رها هستی!

  • امییییییییییر
    1

    از مدیر جدیدت بپرس ناهار خورده اومده سرکار یانه هنوز ناشتاست

  • مملی
    1

    ببین از امضاش معلومه شش کلاس سواد هم نداره

  • ناتلی
    0

    از این حکومت و دولت مردم فریب هر کاری بر میاد

  • دایی
    1

    از اختلاس 92 هزار میلیاردی چه خبر چرا عوام فریبی میکنید چند نفره دیگرو به اسم دین و مذهب و گشت ارشاد باید بکشید

    نظرات شما -
    • ...
      0

      92000 میلیارد اختلاس، در دولت متبوع شما ( بی کفایت و بیسواد و بیشرف روحانی) رخ داده نه دولت دکتر ربیسی.

  • علم الهدی
    1

    ناهار خوردی داماد عزیزم اینارو نوشتی

  • ناشناس
    1

    امضای ایشان مار گونه شکل است. با سرزبونی که داره قادر است مار را از سوراخ بکشه بیرون، آنوقت ما باید کلی زور بزنیم تا مار را وارد سوراخ کنیم.

  • ناشناس
    1

    سورنا با عدم تفکر عمیق، کارشناسان و پژوهشگران را به سمت دلالی و تجارت سوق داد و اقتصاد کشور را با آسیبهای جدی مواجه ساخت.

  • باد صبا
    0

    استعفای شخصیت دانشمندی مثل دکتر ستاری خیلی چیزها را به ملت ثابت می کنه ، انسان باسوادی مثل ستاری در دولتی که رییسش ۶ کلاس سواد داره نمیتونه کار کنه .ستاری فکر می کرد رییسی هم مثل روحانی با کلاس و باسواده ولی زود فهمید توی دولت بیسوادها نمیتونه کار کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها