مهسا امینی توسط پلیس ضرب و شتم شده است؟/ پاسخ اولیه وزیر کشور/ ویدئو

وزیر کشور گفت: تاکنون گزارشی از ضرب و شتم مهسا امینی از سوی دستگاه های نظارتی به ما ارائه نشده است.

مهسا امینی توسط پلیس ضرب و شتم شده است؟/ پاسخ اولیه وزیر کشور/ ویدئو

احمد وحیدی درباره آخرین تحقیقات انجام شده درباره دلیل فوت مهسا امینی اظهار کرد: تاکنون هیچ ضرب و شتمی از سوی دستگاه های نظارتی به ما گزارش نشده است. ما روی این مسأله حساس بودیم. البته ماموران وسیله ای هم برای ضرب و شتم همراه ندارند. آنها(ماموران گشت ارشاد) باتوم و وسیله ای ندارند. آنها تعدادی خانم از پرسنل رسمی فراجا هستند.

وی افزود: مسأله دیگر این بود که آیا آن خانم به موقع منتقل شده است؟ که در گزارش ها آمده است پزشک آن محل بلافاصله آمده و اورژانس هم با فاصله بسیار کمی حضور پیدا کرده است. سعی می‌شود او را در محل احیا کنند و بلافاصله هم به بیمارستان نزدیکی منتقل می‌کنند که پزشکان خوبی دارد. کار درمان طبق روال و به سرعت انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه پزشکی قانونی در حال انجام بررسی‌های دقیق و همه جانبه  است، افزود: ما منتظر جمع بندی و نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم. بررسی پزشکی قانونی با دفن مهسا امینی تضادی ندارد. پزشکی قانونی نمونه های لازم را برداشته و سپس اجازه دفن داده است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه سایر تحقیقات هم در حال انجام است و این موضوع به صورت جدی و با دقت پیگیری می شود، گفت: همه از این اتفاق متاسف و متاثر هستند. ظاهراً خانم مهسا امینی مشکلات جسمی قبلی هم داشته و در پنج سالگی روی مغزش عمل جراحی انجام شده است. البته تا گزارش ها تکمیل نشده نمی‌توان اظهار نظر کرد. دلایل پزشکی فوت باید به دست ما برسد.

وزیر کشور ادامه داد: کاری که انجام شده(گشت ارشاد) براساس رویه قانونی انجام بوده است و اصل کار مسأله ای ندارد. الان در حال بررسی هستیم که آیا تخلفی در انجام این کار انجام شده است یا نه. باید منتظر تکمیل گزارش‌ها باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه با خانواده مهسا امینی، شاهدان و سایر افراد صحبت خواهیم کرد، گفت: خانواده او امروز مشغول مراسم دفن بودند. نباید بر تألمات روحی این خانواده با طرح مسایل غیرواقعی بیفزاییم. اتفاق تاسف باری رخ داده و نباید آن خانواده را دچار آزار بیشتر کرد.

حجم ویدیو: 9.10M | مدت زمان ویدیو: 00:05:44 | دانلود ویدیو
منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    این وزیر را که دیدم یاد ویدیویی افتادم که اومد اطمینان داد که فقط چهار قلم کالای اساسی گران میشود.و الان پس از گذشت چهار ماه حتی توانایی کنترل قیمت تخم مرغ را هم ندارند.
    الان هم اطمینان میده که گزارش قصور به دستش نرسیده.

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      1

      یک تعداد بانوی پرسنل نیروی انتظامی که تواصی به توحش شده اند

  • ناشناس
    1

    پسر خزعلی رو از راه دور فهمیدید بیگناهه این جلوی چشمتون پرپر شد گناهکاره!!! امیدوارم گرفتار مصیبت بشید که بفهمید یعنی چی

  • متین
    0

    جواب مبهم غیر واقعی و جانبدارانه از گشت ارشاد مثل همیشه
    کمی انصاف هم خوب چیزیه

  • ناشناس
    0

    البته پرتاب افراد ، کشیدنشان روی زمین ، ضربات و مشت و لگد که در فضای مجازی به کرات موجود است را مثل اینکه ایشان یادشان رفته!
    امان از وقتی که چشم نخواهد ببیند ، گوش نخواهد بشنو و زبان نخواهد بگوید .

  • ناشناس
    1

    شما خودت دستی در خون این دختر داری چرا خبر نداری.مگه میشه قاتل از مقتول خبر نداشته باشد

  • ناشناس
    0

    وزیر بی خاصیت خجالت بکش این همه برای قدرت دروغ نگو

  • م.ر
    0

    اقای وزیر پیاده روی اربعین قبول باشه ، ولی شما بعنوان مرید علی به این امر بیشتر واقفید که وای به روز فرمانداری که خلخال از به ناحق از پای دختر یهودی در ملک اسلامی در اورند ، برادر خدا وکیلی لباس و وضع پوشش این خانم بد بود در ماه حرام حداقل ارشاد میکردن و بازداشت افرا د به خاطر همان یکنفر هم احتمال فوت داشت تعطیل میکرد ،دختران جوان حالا با حجاب و بی حجاب دختران این سرزمین و مملکت هستند همه دختر باحجاب نخواهند بود وهمانطور جامعه عاری از بزه نخواهد شد هنجار در کنار ناهنجاری یابرعکس تعریف نیشود، خون این دختر گریبان گیر همه ما مسلمانها خواهد شد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها