تاکید رئیس جمهور بر افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها

رئیسی در بخشی از سخنانش افزایش بهره وری را لازمه رشد اقتصادی، رونق تولید و کارامدی نظام اداری دانست.

تاکید رئیس جمهور بر افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها

آقای سید ابراهیم رئیسی در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم کشورمان در مراسم امسال اربعین حسینی، از دولت و ملت عراق بابت تلاش برای تامین نیاز زائرین اربعین، و همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی، بهداشتی و نظامی کشور و رسانه‌ها بویژه رسانه ملی، برای کمک به برگزاری هر چه بهتر این مراسم جهانی، قدردانی کرد.

رئیس جمهور در عین حال تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائرین و تسهیل بازگشت آن‌ها را ضروری دانست. رئیسی در بخش دیگری از سخنانش افزایش بهره وری را لازمه رشد اقتصادی، رونق تولید و کارامدی نظام اداری دانست و همه اعضا دولت را مکلف کرد برای تحقق این مهم در دستگاه‌های خود برنامه ریزی و اقدام کنند.

رئیس جمهور کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد‌ها را از وظایف اولویت دار دستگاه‌های دولتی دانست و بر تلاش این دستگاه‌ها برای تحقق درآمد‌ها از طرق پیش بینی شده مثل فروش اموال مازاد، مولد سازی دارائی و عرضه سهام دولتی تاکید کرد.

آقای رئیسی با اشاره به ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت‌های اقتصادی کشور‌های منطقه به وزارت امور خارجه و مسولان اقتصادی دولت ماموریت داد که با ایجاد یک ساختار متمرکز برای پیگیری مستمر اجرای تفاهم نامه‌ها با دیگر کشورها، برای حضور ایران در بازار‌های منطقه‌ای و جهانی برنامه ریزی کنند.

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و مراکز علمی کشور رئیس جمهور از وزارتخانه‌های آموزش وپرورش، علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان خواست همه همت خود را برای فراهم کردن زمینه حضور پرشور ونشاط جویندگان علم در مراکز آموزشی بکار بگیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اوسا بگیر در آمدها را بنداز پایین هزینه ها را

  • قلی
    0

    بعد از افزایش بی سابقه اخیر و 4 برابری قیمتها خود رییسی گفت که بعضی افزایش قیمتها را به اتفاق مجلس به سال بعد موکول کردیم

  • 🐜
    0

    دیوسفتان پیام خودشان را برعکس ب همدیگرمیرسانند. دقیقامانندحسن روحانی ب هم کیشان خودپیام میدهد. یعنی برعکس حرفش باید اجراکنند.فشارب ملت هدف اصلی حکومت هادرایران عزیز.ونوکری کشورهای عربی مث هدیه دادن یک کشتی نفت ب لبنان عرب امان از دل ملت ثروتمند ایران که حق استفاده ازثروت ملی وطن را نداریم

  • کوروش
    0

    این حرفها و دستورها را به کی میگوید بایداین شود آن شود مگررییس دولت خودت نیستی مخاطبش فقط خودتی میگی حفظ کنی سر امتحان یادت نره

  • ناشناس
    1

    در امدها چشم از باد معده مردم هم هزینه میگیریم اما هزینه ها معذوریم بالاخره بروبچ باید شکمشون سیر باشه تا بتونند به سر شلیک کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها