اقدام صهیونیست‌ ها به هتک حرمت به ساحت مقدس مسجدالاقصی

۱۲۸ شهرک نشین صهیونیست امروز با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود به مسجدالاقصی به این مکان مقدس هتک حرمت کردند.

اقدام صهیونیست‌ ها به هتک حرمت به ساحت مقدس مسجدالاقصی

محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس اعلام کرد مسجدالاقصی در خطر است و در این شرایط حضور بیشتر فلسطینیان کرانه باختری، قدس و داخل اراضی ۴۸ در مسجد الاقصی ضروری است.

محمد حماده تدوین برنامه‌ای برای حضور مسجدالاقصی و حمایت از آن را خواستار شد که می‌تواند با توده‌های شهرک نشینان مقابله و از تحقق اهدافشان در داخل مسجدالاقصی ممانعت کند.

حماده افزود مسجدالاقصی ظرف چند هفته آینده هدف تجاوزگری‌ها و یورش‌های گسترده صهیونیست‌ها قرار خواهد گرفت و همه این‌ها در سایه برنامه‌هایی است که انجمن‌ها و تشکل‌های شهرک سازی قصد دارند در سالروز اعیاد تلمودی و آغاز سال عبری انجام دهند.

وی اظهارداشت: مرحله کنونی برای مسجدالاقصی خطرناک است و در آن طمع و آزمندی شهرک نشینان نمایان است و چراغ سبز کاملی که رژیم صهیونیستی برای افزایش جنایات در مسجدالاقصی داده است تا با این کار و همزمان با نزدیک شدن موعد انتخابات اسرائیل، جاه طلبی‌های شهرک نشینان افراطی و تندرو را ارضا کند.

سخنگوی جنبش حماس در قدس تاکید کرد: تعلل و اهمال در حمایت از مسجدالاقصی در چند هفته آینده و در نبرد‌های مستمر با رژیم اشغالگر به معنای ترک آن (مسجدالاقصی) برای شهرک نشینان است تا آیین و مراسم توراتی خود را انجام دهند در شیپور بدمند و پرچم‌های خود را به اهتزاز درآورند و با لباس‌های بسیار مفتضح و مبتذل عکس بگیرند و حرکات و رفتار‌های زشت انجام دهند و سپس بر آن سیطره یابند و برنامه‌ها و هداف بزرگترشان را اجرا کنند.

این عضو جنبش حماس با ارسال پیامی برای ساکنان بیت المقدس گفت: شما‌ها پیشگامان ما و در خط مقدم ملت فلسطین در مبارزه با شهرک نشینان قرار دارید و همه امید مردم برای حمایت از قبله نخست مسلمانان به شماهاست.

جهانیان مقاومت و ایثارگری و استواری و پایداری شما را در دفاع از مسجد الاقصی مشاهده می‌کنند. همچنین شاهد پیروزی‌های شما در زمینه گیت‌های الکترونیکی و باب الرحمه هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    مسجد الاقصی باید ویران بشه.اونجا یک مکان تروریستی هست

    نظرات شما -
    • 0

      گفتن کامنت بذار وبا هر چی مخالفت کن اما تو دیگه خیلی گیجی که نمیدونی چی به چیه .

  • امییییییییییر
    1

    این مسچدالکسا باید از روی کره زمین محو نابود بشه وبجاش کازیو برپاکنند

  • ابرقو
    1

    باید این مسجد القصی باخاک یکسان بشه هرجی بدبختیه مال اونجاست

  • ناشناس
    0

    اخه احمقا این که از اول مال اونا بوده وبراشونم مقدس بوده .شمادایه مهربانتراز مادر شدید دوباره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها