رئیسی به وعده‌اش عمل کند/ درخواست عزل خزعلی به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا

آرمان‌ امروز در گزارشی با تیتر «آقای رئیسی! الوعده وفا» از رییس دولت خواسته است معاون زنان خود را به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا عزل کند.

رئیسی به وعده‌اش عمل کند/ درخواست عزل خزعلی به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا

روزنامه آرمان‌ امروز حاشیه‌های مهاجرت پسر انسیه خزعلی به کانادا را سوژه گزارشش قرار داده و اظهارات اخیر ابراهیم رییسی مبنی بر اینکه «پسر رفت، پدر هم برود» را یادآوری کرده است.

در این گزارش با جلال جلالی‌زاده، نماینده ادوار مجلس گفتگو شده و به نقل از او آمده است: یکبار برای همیشه باید مشخص شود، غرب بد است یا خوب؟ اگر بد است،‌ چرا جلوی اشتیاق فرزندان‌شان را نمی‌گیرند و اگر خوب است، چرا با عدم رابطه با آنها کشور را از پتانسیل رابطه اقتصادی با کشورهای غربی محروم می‌کنند. همه می‌دانند،‌ دلیل تنگناهای اقتصادی چیزی جز قطع رابطه با کشورهایی است که در مبادلات اقتصادی نظام بین‌الملل به‌دلیل توانمندی بالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

این عضو حزب اتحاد ملت در ادامه تاکید کرده است: آقای رئیسی در اقدامی کاملا به‌جا اینطور گفته بودند که «پسر رفت، پدر هم برود» پس حالا که معلوم شده است، پسر معاون امور زنان ایشان در کانادا به‌سر می‌برد، یا مقدمات بازگشت او را فراهم یا خانم خزعلی را برکنار کند تا به جامعه نشان بدهد، حرفش با عملش یکی است. او افزود: اینکه مردم از رئیس‌جمهوری بدعهدی ببینند، پدیده‌ای است که می‌‌تواند هزینه‌ای سنگین را تحمیل کند. چرا که وعده توخالی آنهم از دومین نفر نظام، باعث بدبینی افکار عمومی به‌کل سیستم خواهد شد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • 🐜
    1

    ماله کشی هاشروع شدخزعلی هاباید محاکمه شوند تا عبرتی برادیگران باشد

  • ناشناس
    2

    مقصر رفتن فرزند ایشان دولت قبل است

    نظرات شما -
    • باقري
      0

      دقيقا

  • ناشناس
    6

    برو بابا هر وقت اقامت گرفتند بیا از این حرفا بزن

  • ناشناس
    1

    پسر رفت،خب پدرش هم رفته😂😂
    چکار دارید به انسیه

  • رضا
    0

    حالا خدا گذاشت تو کاستون دستتان رو شد اون از خانم ابتکار که انطوری ابروریزی کرد این هم از این خانم که با پررویی ووقاحت داشت ماله کشی میکرد واقعا جمهوری اسلامی دیگه بوی تعفن میدهد برای مردم شریف و زجر کشیده متاسفم

  • ناشناس
    0

    یک روحانی حوزه پیش نماز مسجدی بود معمولاوقتی نماز تمام میشود امام جماعت برمنبر میرود وبه موعظه می پردازد .درخصوص اینکه اگر نوزادی برفرش ادرار کرد آیا میشود برآن نماز خواند ویا نه حکم شرعی چیست؟امام جماعت درپاسخ گفت باید آن قسمت نجس شده را برید وکناری انداخت .این موضوع گذشت تا اینکه بخانه خودش مراجعه کرد چشمش به فرش زیرپا افتاد که قسمتی ازآن بریده شده است رو به خانمش کرد وگفت :خانم چرا فرش بریده شده است؟خانمش درپاسخ گفت:خودتان بربالای منبر گفتید درهنگام نجس شدن فرش قسمت نجس شده را باید پاره کرد ومن بتوصیه شما اینکار را کردم.روحانی که یاد صحبتهای خودش افتاد دودستی برسرخود کوبید وروکرد بخانم خود وگفت:خانم این احکام مخصوص مردم بود نه برای فرش منزل خودمان .بله امروز دراکثر کسانیکه داعیه دلسوزتراز مادر دارند هرصحبتی ازآنان میشنوید برای خاموش کردن انتظارات مردم است اما بخانواده های خود که میرسد باید تمام قوانین ومقررات حکومتی یا باید مسکوت باقی بماند ویا اینکه درآن مقطع لغو شود .این خانم وبقیه کسانیکه ازفیض کرسیهای تکیه زده برآن برخوردار هستند ازاین امر استثنا دارد .بدولت نصیحت میکنیم که امتیازات لازم وملک ری را به آنان که نداده اید بدهند شاید روزی برای شماها مثمر ثمر واقع شود . ما توصیه های علی ع را بمالک درحکم فرمانداری مصر فراموش میکنیم همانطوریکه دولت شما فراموش کاراست .

  • ناشناس
    0

    مهاجرت برای اغنیاست/ ما فقرا فقط جیغ جیغ می کنیم که چرا این طور چرا اون طور نیست.... چرا حرفتان با عمل تان یکی نیست... :)))) یکی نیست به ما فقرا بگوید به شما می خندند اهل قدرت و ثروت/ واقعا هم خنده دار هستیم

  • باقري
    0

    يه سوال دارم اگه سرزمين كفار اينقدر خوبه چرا باهاشون رابطه نداريم.و اگر واقعا بد هست چرا اكثر مسئولين و بچه هاشون غش كردن سمتشون؟

  • رضا
    0

    پاسخ دولت : گفته شد اگر فرزند رفت پدر هم باید برود .... نگفتند که مادر باید برود که !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها