یک نماینده مجلس:

برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است/ می خواهند مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند

نماینده مجلس و عضو شورای امنیت ملی گفت: برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است و تمام رسانه‌های دنیا در این زمینه متمرکز شدند تا امید را از بین ببرند و مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند و علت مشکلات را انتخاب مردم در مسیر انقلاب القا کنند.

برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است/ می خواهند مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در یادواره شهدای غرب کلاردشت با طرح این سوال که چرا امروز اروپایی‌ها این همه برای امضای مجدد برجام التماس می‌کنند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی‌خواهد از چاله خود را در چاه بیندازد و اعلام می‌کند اگر راست می‌گویید و به دنبال توافق هستید نمی‌خواهد به‌ بهانه توافق توان هسته‌ای، اورانیوم غنی شده، سانتریفیوژهای پیشرفته ما را بگیرید و ما را به نقطه‌ای برسانید که بازگشت‌پذیری آن سخت باشد پس پرونده اتهامات که رژیم صهیونیستی برای ما ایجاد کرده و مبنی بر ادعاهای جعلی هست را ببندید.

وی ادامه داد: امروز اگر با شما قراردادی توافق شود فردا کجا معلوم که به بهانه یک برگ سند جعلی که رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد پرونده ما را به شورای امنیت سازمان ملل نبرید و قطعنامه‌های هفت‌گانه را برگردانید و تحریم‌ها قوی تر از گذشته برنگردد و چه تضمینی وجود دارد؟!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی اظهار کرد: امروز نه می‌خواهند امتیاز بدهند و نه جرات فشار آوردن بر جمهوری اسلامی ایران را دارند و زبان تهدیدشان کمرنگ شده و باید گفت دلیلش این است از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

ذوالنوری با اعلام اینکه امروز اگر تهدید نظامی برای دشمن ممکن بود و احتمال می‌داد امکان نداشت از در مذاکره با ما حرف بزند و دنبال امضای قرارداد وین باشد، افزود: امروز دشمن قدرت ما را فهمیده و دید هر جا پای خود را از گلیمش درازتر کردند فرزندان این ملت چنان ضرب شستی به آنان نشان دادند که یادش نرود.

وی با طرح این سوال که مگر از جنگ جهانی دوم به بعد سابقه داشته آمریکا در موضع پدافند نه هجوم باشد؟ گفت: امروز انگلیسی‌ها جرات نمی‌کنند به حریم مردم تعرض داشته باشند؛ چرا که ما به سطحی از بازدارندگی دست یافتیم که دشمن را از هر عمل نابخردانه پشیمان کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی بیان کرد: طی این سال‌ها برخی مواقع تحریم‌ها را دور زدیم برخی مواقع دست‌مان را از زیر سنگ دشمن بیرون آوردیم و آن را خنثی کردیم و برخی از تحریم‌ها مانده است.

ذوالنوری گفت: در برخی جاها مثل خودروسازی می‌بینیم که هیچ پرونده افتخارآمیز نداریم و برخی صنایع می‌بینیم پرونده ما افتخارآمیز است و دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی متحیر است.

وی بیان کرد: می‌بینیم دنیا را از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی خیره کردیم از صنایع نظامی، سلاح سبک، توپ‌خانه، تانک و نفربر، خودروهای زرهی، هواپیمای صاعقه کوثر، هلیکوپتر شاهد، زیردریایی، ناو و ناوچه و ناوشکن داریم می‌سازیم و حتی در برخی موارد با تکنولوژی دنیا برابر هستیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروز در بعد موشکی دنیا جرات چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی ندارد، افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کند.

ذوالنوری بیان کرد: مردم ما هزینه برجام را دادند و باید حق مردم ما باید برگردد و اگر طرف مقابل صادقانه ورود پیدا کنند نماینده جمهوری اسلامی ابایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا از پیشرفت جوانان ما متحیر است، افزود: علت این است برخی فکر می‌کنند تحریم‌ها، مشکلات و گرانی دستاورد انقلاب است و تمام رسانه‌های دنیا در این زمینه متمرکز شدند تا امید را از بین ببرند و مردم را نسبت به راهی که رفتند پشیمان کنند و علت مشکلات را انتخاب مردم در مسیر انقلاب القا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی با اعلام اینکه هر جا روحیه و تفکر انقلابی و جهادی وجود داشته ما شاهد رشد و تعالی و جهش بودیم، اضافه کرد: هرجا عقب‌رفت داریم جایی است که روحیه انقلابی را سرکوب کردند و یا غیرانقلابیون سوار بر مرکب شده و اسب‌شان را تاختند.

وی ادامه داد: انقلابیون فیش‌های حقوقی نجومی، رانت و ویژه‌خواری ندارند بلکه انسان انقلابی اهل فساد، تبعیض و پارتی بازی نیست بلکه انسان و مدیر انقلابی در هر جا رشد و تعالی را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چه طی یک سال گذشته شاهد مشکلاتی هستیم ولی باید بدانیم دولت گذشته خزانه را خالی کرد ولی دولت انقلابی ماهانه بین ۱۰ تا ۱۲هزار میلیارد تومان اوراق دولت قبلی را دارد تسویه می‌کند و بودجه کشور را پیش خور و ارتباط ایران را با منطقه قطع کردند.

ذوالنوری یادآور شد: امروز اقداماتی صورت گرفته که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم رو به بهبودی پیدا می‌رود.

وی با اعلام اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند، تصریح کرد: آینده نه آینده دور بلکه خیلی نزدیک امیدوارکننده است که امیدواریم روحیه انقلابی و اعتقادات دینی رمز موفقیت در دفاع مقدس و همه عرصه‌های صعب‌العبور انقلاب بوده و امروز هم به همان روحیه نیاز داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست شورای اسلامی گفت: باید به خون شهدا وفادار باشیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • ناشناس
    0

    آن یکی پرسید اشتر را که هی از کجا می آیی ای اقبال پی

    گفت از حمام گرم کوی تو گفت: خود پیداست از زانوی تو
    تفسیر نمیخواد بعد 40 و چند سال همه میدونن !!

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      0

      آقا ببخشید تحریم‌ها دستاورد بقالی سر محله ماست

  • ناشناس
    1

    کاشکی مشکل حاکمیت یکی دو تا بود! کاشکی مشکل فقط مشکلات اقتصادی و تورم قیمت کالاها و خدمات بود! خانه از پای بست ویران است! جای آباد و سالمی وجود ندارد متأسفانه همه جا به ویرانه مبدل گشته است!

  • یه بنده خدایی
    0

    پس ن پس، اگر نتیجه تغییر نظم سیاسی نبوده پس مقصر کیه؟
    ایران که بعد از دهه سی و پس از سالها داشت ثبات رو درهمه زمینه ها میدید و روز به روز پیشرفت میکرد
    چی باعث شد این ثبات به هم بخوره و پیشرفت متوقف بشه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      پیشرفت در چی دقیقا؟ تاریخ بخوان و نه ظاهر سازی که برای شما تبلیغ کردن

    • 1

      ناشناس عزیز از سالهای بعد از 50 که قیمت نفت بالا رفت کارکنان نفت شاهد پیشرفتهای بزرگی در اداره شرکت نفت شدند از اون سالها کاپیتانهای کشتیهای نفت کش را خود ایرانی ها عهده دار شدند و از اون سالها کارکنان در دکلهای حفاری نفت و گاز مسئولیت پذیرفتند و در فرهنگ و دانشگاهها و اعزام دانشجو به خارج و..کارهای زیادی صورت گرفت و البته در زمینه سیاسی چندان درها گشوده نشد و ولی در همین هنر بزرگانی در عرصه های مختلف ظهور کردند...قرار نبود با انقلاب جان انسان این چنین بی بها باشد که هر حلیم فروشی حکم اعدام برای جوانان صادر کند یا وقتی کک درتنبان افتاد سریع به زنان حمله شود.

    • ناشناس
      2

      هنوز نمیدانی دانشی نداشتید؟

  • نمازی
    1

    نه اینها که گفتی دستاورد شاه هست چقدر پررو هستید

  • شهرام.ر
    0

    نه بابا ، تحریم ها ، گرانی ، فحشا، ، اختلاس ، فقر و هزاران کوفت دیگه دستاورد رژیم پهلوی است !!!!.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      تورم که از سال 1350 در کشور شروع شد

  • وهاب
    0

    مرد حسابی عین کبک کلتونو کردین تو برف . دروغ ریا دوزدی قتل غارت بدبختی بسه خجالت بکشید. فقط خود شما نمی‌بینید مردم ریز نگاه میکنند دنیاهم می بیند ولی شما بازهم ازرو نمیرید بسه بیایین بامردم صادق باشید هرچند دیر شده ولی اگر میخواهید همچنان ازسفره پر برکت ایران بخورید بامردم باشید تا دیر نشده .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر با ملت رو راست و صادق باشند هرگز به عنوان نامزد به مجلس انتصابی راه پیدا نخواهند کرد!

  • عادل
    0

    راست میگه فرزندان انقلابی با سرمایه ایران وبیت المال در اروپا عیاشی میکنند این خیلی دست اورد خوبی برای کسی که دیروز معروف بود به اخوند دوهزای فقط اونایی که مردم فرض کردی خودتی

  • مسعود
    0

    آقا زاده ها درخارج با بیت المال صفا میکنند ما هم در فقر و فلاکت و سطل های اشغال شهرداری خدا هدایتون کنه آقای نماینده خون شهدای کشور چی شد

  • ناشناس
    0

    توپ تانک خودروه زرهی پهباد نیاز هست ومنکر ان کسی نیست اماایا سفره خالی را پرمیکند ایا کمکی به کودکان کار می کند ایا سن ازدواج را از ۴۰ سال به ۲۵ پایین می اورد ایا بی خانمانان را صاحب خانه میکند ایا اقتصاد فروپاشیده را سروسامان میدهد ایا صنعت فر سوده ودر خواب کشور رانوسازی وبه حرکت در میاورد ایا بیکاران را بسر کار می برد ایا رنج معیشت را از چهره پدران ومادانی که شرمنده جوانان مجرد وبیکار خودهستند برمیدارد ویا جوانان بیکاری ۳۵ سال که پول تو جیش را از پدر پیرش طلب میکند ایا کشاورزان ودامداران و تجاران مرم عادی حقوقهای نجومی میگیرند و اختلاس های میلیاردی را انجام می هند چرا خود را بخواب زده وهمه را گل وبلبل می بینید قطر میز بان جام جهانی را گرفت ترکیه بازار خودرو جهان را در دست گرفته عربستان بالا ترین رشد اقتصادی جهان را از ان خود میکند و ایران که جزه ۵ کشور ثروتمند جهان است درامکانات رفاهی و معیشتی جزه ۵ کشور بدتر جهان است

  • عادل
    0

    هم اینکه احتیاط میشه روسری خانمی یه زره کم زیاد نشه تاری موهاش پیدا بشه خودش کار بزرگی هست

  • ناشناس
    0

    عین واقعیت است.43 سال است گند زدید به مملکت.تورم وگرانی مردم رادخفه کرده خودتون بدتر

  • ناشناس
    0

    پس این دشمنان هستند که کشور را اداره میکنند.
    و حضرات از هرگونه خطایی مبرا هستند.
    اخه اینها جانشینان امام زمان هستند.

  • رابی
    0

    نه کی گفته گرانی تقصیر آخوندها است.احتمالا تقصیر ناپلئون بناپارت و قبایل آدم خوار در آمازون است.

  • مهرداد سربندی
    0

    هیچکس فکر نمی کنه مشکلات و گرانی ها به گردن انقلابه. شما هم لطفا فرافکنی نکنید. زیرا همه می دانند ریز تا درشت مشکلات اقتصادی سیاسی فرهنگی اجتماعی سیاست داخلی و سیاست خارجی این مملکت زیر سر جریان انحصار طلب طالبانی نسب اصولگرا است که در مقطعی بدست نامبارک احمدی نژاد صورت می گرفت و امروز بدست نظام یکدست و همدست هزاردستان صورت می گیرد منتها بنام رئیسی

  • ناشناس
    1

    شماها پشیمان که سهله به غلط کردن انداختینمون .اما پررویید

  • 🐜
    0

    بنده اولین انقلابی زمان خودم بودم که امثال این سوراخ موش می‌خریدند با گارد شاهنشاهی مسلح خانه جنگیدم با حزب کومله در پاوه جنگیدم درخرمشهر باعربهای شورشی و قبل ازجنگ عراق جنگیدم بانیروهای صدام لعنتی جنگیدم وشل وپل شدم ..الان حالم از کلمه انقلاب و انقلابی بهم میخوره اونهم وقتی که این کلمه کوتاه وخانمان سوز از دهان تو بیرون میاد.انقلاب ماملت شکارشیربود و خوردن 🦊 روباه ها

  • ناشناس
    0

    نه کی گفته این همه بدبختی و فلاکت از انقلاب است از امثال توست که تا دیروز راه رفتن ساده را بلد نبودی و امروز برای جهان راه و رسم ترسیم میکنی.مصیبتی بالاتر از این که امثال شما بجان مردم افتادند.

  • Reza
    0

    آقای ذوالنور برا خدش باد هوا میگه.. بدرد تحلیل نمی خوره... اهل دروغ و تهمت و نان به نرخ روز خور است... انقلاب ما انقلاب خوبی بود ما جبهه رفتم و بسیجی بودیم اما امثال ذوالنور با دورویی هاشون همه از انقلاب دلسرد کردن

  • ناشناس
    0

    مردم را برده می پندارند و خودشان را حاکم و ارباب.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها