کنجکاوی رسانه ها درباره همسر نخست وزیر جدید انگلیس/ هیو اولری، مرد آرامی که خیانت لیز تراس را بخشید

نام همسر خانم نخست وزیر جدید انگلیس "هیو اولری" (Hugh O'Leary) است. او یک حسابدار آرام و کم حاشیه است که در سال ۲۰۰۰ با لیز تراس ازدواج کرده و از او صاحب دو فرزند است.

کنجکاوی رسانه ها درباره همسر نخست وزیر جدید انگلیس/ هیو اولری، مرد آرامی که خیانت لیز تراس را بخشید

به گزارش خبر فوری، با انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر انگلیس، حالا برای سومین بار یک زن به بالاترین مقام اجرایی بریتانیا رسیده است. این اتفاق موجب چند تغییر در ساختار سیاسی انگلیس می شود. یکی از جالب ترین تغییرات این است که حالا انگلیس نه بانوی اول بلکه "آقای اول" دارد. البته این عنوان جعلی است چرا که تاریخ نشان داده همسران سیاستمداران زن معمولا در انظار حاضر نشده و ترجیح می دهند تا جای ممکن خود را از حواشی سیاسی دور کنند. این در حالی است که همسران نخست وزیران مرد انگلیس معمولا در انظار حاضر شده و برخی اقدامات سمبلیک را برای نشان دادن وفاداری خود به همسرشان انجام می دهند.

با این حال، با انتخاب لیز تراس بسیاری از رسانه ها در مورد همسر او کنجکاوی کرده اند. پایگاه خبری ورینگتون گاردین (warrington guardian) در گزارشی به این موضوع پرداخته است. در زیر به برخی از مهم ترین اطلاعات گفته شده در مورد همسر نخست وزیر جدید انگلیس توسط گاردین ورینگتون اشاره می کنیم.

همسر بانوی نخست وزیر را بشناسید

نام همسر خانم نخست وزیر "هیو اولری" (Hugh O'Leary) است. او یک حسابدار آرام و کم حاشیه است که در سال ۲۰۰۰ با لیز تراس ازدواج کرده و از او صاحب دو فرزند است.

هیو اولری در سال ۱۹۷۴ به دنیا آمد، در لیورپول بزرگ شد و در مدرسه اقتصاد لندن تحصیل کرد. مادر اولری، سوزان، پرستار بود، در حالی که پدرش جان هم معلم کالج بود و هم به عنوان وکیل آموزش دیده برای شرکت حقوقی رکس مکین کار می کرد.

اگرچه اولری و تراس در سال ۲۰۰۰ ازدواج کردند اما برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ و در کنوانسیون حزب محافظه کار با هم ملاقات کردند. اولری همانند تراس از جوانی به سیاست علاقه مند بود و در همان دوران دانشجویی به عضویت حزب محافظه کار درآمد. در دوران حضور در جلسات حزبی بود که با نخست وزیر آینده انگلیس آشنا شد و چندی بعد نیز از او خواستگاری کرد.

بر اساس اعلام لیز تراس، بر خلاف او که زنی پر شر و شور و فعال بود، هیو اولری مردی بسیار آرام و خجالتی بوده است. اولین قرار آنها در یک پیست اسکی بود. در آن دیدار، مچ پای اولری پیچ خورد و اولین قرار عاشقانه لیز و هیو به بدترین نحو به پایان رسید.

حضور در سیاست

505e4360-2472-11ed-bdef-81c4e9263e9f

نباید گمان کرد که هیو اولری تنها به عنوان همسر وزیر امور خارجه و نخست وزیر انگلیس فعالیت کرده است. او در سال 2002 ماجراجویی خود در سیاست را آغاز کرد و به عنوان نامزد حزب محافظه کار در انتخابات محلی گرینویچ شرکت نمود. شواهد نشان می دهد که او 447 رای به دست آورد، اما نتوانست حمایت لازم برای شکست رقبای حزب کارگر را به دست آورد.

خیانت لیز تراس و ضربه ای که به اولری خورد

زندگی لیز تراس و هیو اولری همیشه آرام و مطلوب نبوده است‌. این زوج چند حاشیه بزرگ را تجربه کرده اند. در سال ۲۰۰۶ فاش شد که لیز تراس با مارک فیلد، یک نماینده متاهل حزب محافظه کار، رابطه نامشروع دارد. زندگی لیز و هیو بعد از این اتفاق ضربه خورد. با این حال، اولری ترجیح داد در کنار همسرش بایستد و از او حمایت کند. وقتی دیلی میل از او درباره خیانت همسرش پرسید، گفت: نمی خواهم در مورد این قضیه صحبت کنم.

به گفته همسایگان اولری و تراس آنها زندگی نسبتا آرامی دارند و این آرامش بیشتر به خاطر خوی و طبع آرام اولری است. اولری اغلب بی سر و صدا به محل کار می رود  و گاهی اوقات هم در حال مراقبت از باغچه و رسیدگی به گل ها و گیاهان دیده می شود.

لیز تراس و هیو اولری دو دختر به نام های فرانسیس (متولد سال 2006) و لیبرتی (متولد سال 2008) دارند‌.

احتمالا با آغاز فعالیت لیز تراس به عنوان نخست وزیر ، شرایط زندگی هیو اولری تغییر کند. او از این به بعد بیشتر مورد توجه رسانه های جنجالی بریتانیایی قرار خواهد گرفت و همین امر احتمالا شرایط زندگی آرام و بی حاشیه او را تغییر خواهد داد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    12

    معلوم نیست ملتهای بدبخت غرب چه نقشی در سیاستهای کشورشون دارند که فرد اول کشورشون از یک یهودی به یهودی دیگه منتقل میشه.یادتون باشه یه یهودی ۱۰۰۰ سال هم از خاک و هوای کشورتون استفاده کنه، باز هم کشور اصلیش رو اورشلیم اشغالی میدونه.

    نظرات شما -
    • امیر ب ناشناس
      8

      جناب ناشناس خودت برای ملت نقش کشیدی کاسب تحریم

    • ناشناس
      8

      امیر بی هویت به جز این اراجیف چیزه دیگه ای یادتون ندادن اربابهای با سرتون؟

    • امیر ب ناشناس
      4

      جناب ناشناس ساندیس خیلی گرم خوردی حالت خوب نیست ساندیس گرم ننوش همون تگریش بهتره بزن تا چرت و پرت بگی

  • ناشناس
    9

    بی خیال اینجا طرف در آمد کل یکسال کشور را چپو میکند میبخشندش و مقام بالاتر میگیرد ، این خانم بدن شخصی خودش را بخشیده اموال کشور که ندزدیده ؟

  • ناشناس
    5

    الان دوران علم و عقل و انسانیت است،دوران تعصبات مذهبی به پایان رسیده است،خواه این تعصب یهودی باشه خواه دین دیگری،ملت ها خیلی وقت است که از فاصله گذاری های دینی عبور کرده اند،پس هم وطن لطفا تو هم از خواب بیدار شو و گول افراد شیاد را نخور که دین، فقط به یک بیزنس و دکان آنها تبدیل شده جهت استثمار و استحمار و استخفاف بشریت

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      6

      انسانیت بدون دین هیچ معنایی ندارد
      اگر کسی به خدا آخرت ایمان نداشته باشد انجام هر عملی می تواند جایز بداند ونهایتش با چند دلیب مسخره وجدانش آرام کند، کشتار بی امان ملت ها با کلید واژه منافع ملی( که در واقع منافع یک عده سرمایه دار هستش) نتیجه همین بی اعتقادیه....

    • امیر ب امیر حسین
      4

      امیر حسین خان از طرف ملت حرف نزن ملت دیگه به شماها اعتماد ندارن

  • ایرانی
    8

    نخست وزیری که به همسرش خیانت کرده جالب است. وای به حال کانون خانواده های انگلیسی که رئیس دولتشان خیانتکار باشد.او چه مشقی برای انگلیسی‌ها می‌تواند ارائه کند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      ن اینکه مسولین ما پاک هستند !

  • ناشناس
    9

    درود بر انگلیس صلح طلب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      لعنت به انگلیس خبیث

  • ناشناس
    1

    سرنوشت شوم که شاید استعمار گران انگلیس و سایر طاغوتان جهان را فرا گیرد
    ---
    همین ننگ و نحس و شوم برای حکومت همیشه جنایتکار و خیانت پیشه ی انگلیس استعمارگر بس است که زناکاران خائن بی شرم متجاهر به فسق امثال بوریس جانسون و لیز تراس با نهایت گستاخی در دشمنی با احکام خدا ؛ سرکردگان این همیشه دزد سرگردنه و نسل کش می شوند .
    باشد که این فسق و فجور آشکار با خشم خداوند قهار این حکومت فرعونی و همه ی راضیان به سرکردگی آن و همه ی نوکران سرسپرده ی آن از طاغوتان جهان را به عذاب الهی قوم لوط گرفتار و نابود کند .
    باشد که با خواست خداوند قهار این جنایت کاران خیانت پیشه به نفرین شدگان تاریخ بشریت بپیوندند و سرنوشت شوم ننگ آور آنان به درس عبرت بزرگی برای طاغوتان ددمنش و ضد بشر همه ی زمانهای آینده تبدیل گردد . آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها