فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی نق نزند/ با این چهره ای که ساختید فرح پهلوی طمع کرده بیاید/ گزارش فولاد مبارکه آبروی ما را برد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی دانستند و آمده‌اند که بی خود آمدند، یا می دانستند بنابراین نق زدن ندارد.

رئیسی نق نزند/ با این چهره ای که ساختید فرح پهلوی طمع کرده بیاید/ گزارش فولاد مبارکه آبروی ما را برد

منصور حقیقت پور در رابطه با ادبیات رئیسی در نشست خبری اخیر اظهار کرد: من این ادبیات را نپسندیدم؛ تعداد قابل توجهی خبرگزاری و رسانه در این نشست خبری حاضر بودند و او درباره ایراد اینترنت از دولت قبل صحبت کرد اصلا این موضوع داخلی خود ماست چرا باید در این جمع مطرح شود؟! ما در این جمع ها باید دستاورد، اهداف و برآورد خودمان را مطرح کنیم و جلو برویم. من این ادبیات را نمی پسندم و جایی باید قیچی شود. من معتقدم آقای رئیس جمهور با علم به همه شرایط این مملکت، کاندیدا شد یا نمی دانستند و آمده‌اند که بی خود آمدند، یا می دانستند بنابراین نق زدن ندارد. مردم، از این ادبیات و فرار رو به جلو مسئولین خسته هستند.

او تاکید کرد: مقام معظم رهبری از همه دولت ها حمایت کرده اند، من هیچ دفاعی از دولت های گذشته ندارم ولی انتقادها باید در داخل خانه انقلاب مطرح شود بدون اینکه دشمن بفهمد. وقتی با دنیا صحبت می کنیم باید مقتدر و درست صحبت کنیم و نگوییم خزانه را خالی و با بدهی تحویل گرفته ایم. من معتقد هستم که این ادبیات غلط است و این نکته را به دوستان هم گفته ام. در داخل دولت، یک طیفی وجود دارد که سیستمی نیست در این طیف افراد موسوم به جریان پایداری یک آهنگی می زنند و همین ها هم در مقابل توافق برجام ایستاده اند. جلیلی یک حرفی می زند و وزیر خارجه یک حرف دیگر این طیف حتی در داخل خود دولت هم، هماهنگی ندارند؛ البته جریان پایداری با خروج وزیر کار از دولت کمی تضعیف شد.

حقیقت پور درمورد وجود اختلاف میان طیف اصولگرا و دولتی ها خاطرنشان کرد: حتی در داخل مجلس هماهنگی ندارند، بیانیه صادر می کنند و می گویند در مورد فولاد مبارکه تخلف وجود دارد و تخلف ۹۰ هزار میلیارد تومان است، بعد رئیس کمیسیون تحقیق این گزارش را قبول نمی کند، اگر قبول نمی کنید چرا پخش شد؟ با این گزارش چرا آبرویمان را بردید؟ ما نمی گوییم با متخلف برخورد نکنید، برخورد کنید و شدیدا برخورد کنید اما شما می گویید که گزارش پخش شده درست نیست، با چه ادله ای؟ با این گزارش ۱۰ نفر را متهم کردید در این مورد چندین بار مقام معظم رهبری تذکر داده اند که تا وقتی اتهام به شخصی وارد نشده و ثابت نشده، اعلام نکنید. یک تصویر از خودمان درست کرده ایم و خودزنی می کنیم. چنین تصویری به دشمن می دهیم که فرح پهلوی هم طمع کرده به ایران بیاید.

این چهره اصولگرا در مورد وجود اختلافات در خصوص برجام ادامه داد: خط قرمز نظام در مذاکرات را شورای عالی امنیت ملی تعیین می کند و همه هم باید تابع آن باشند نه این که یک نفر بگوید باید مذاکره شود و روزنامه کیهان چیز دیگری بگوید و جلیلی هم اعتقاد دیگری دارد همه باید بدانند چه چیزی می گویند. امروز شورای عالی امنیت ملی و رهبری در هر بحثی و در هر چیزی که خط بدهند، خط قرمز ما است حتی اشتباه هم گفته باشند باز هم خط قرمز ما همان است. جلیلی اگر مخالف است در شورای عالی امنیت ملی صحبت و بحث کند و نباید بیرون برای خودش نطق کند.

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • ناشناس
    12

    تو برو كار خودت را درست انجام بده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کار خودش را که حرافی بیهوده و عبث بود به نحو احسن انجام داد هر چند که اکثریت حرفهایش درست باشد! خطوط قرمز را باید ملت تعیین کنند نه مسؤولین انتصابی!

    • هانیه
      22


      سیاسیون باید رازنگهدار اسرار یک کشور باشند انسانهای دهن لق، سست عنصر ،کج فهم و بی‌فکر و بی مسوولیت و بی تجربه ،به درد سیاست و کشورداری نمی‌خورند
      هر اطلاعاتی که در اختیار دشمن قرار دهیم یک گام او را زودتر به اهدافش رسانده ایم....

    • 0

      وقتی تیمی خود پیراهن ورزشی بازی را عقب جلو میپوشد به دشمن نیاز ندارد.

    • کدخدا
      0

      کاری به حرفلی این بابا ندارم ولی رییسی استاد غر زدنه هرچی بگه توش یه غری هست حتی ننه اش هم ازش شاکی بوده بچه غرغرو داشته

  • ناشناس
    0

    چه تلنگر درست ، بجائی

  • رایی
    0

    خانه از پای بست ویران است

  • رزمنده 8 سال دفاع مقدس
    0

    احسنت احسنت احسنت

  • ناشناس
    19

    نق زدنش برای جواب دادن امثال تو هست که هر روز دارند نفرت پراکنی می کنند و مجبور هست جواب امثال تو را بدهد

  • محمد
    32

    امسال شماهای غرب گرا که فقط مزخرف بلقور میکنید باعث این مشکلات شده اید و چرند می بافید ننگ بر تو و امثال تو ی دجال

  • ناشناس
    1

    خاک تو سر جناحی که این بابا مثلا روشنفکرشونه .اخه مردک مثلا اگه شماها عنوان نکنید کسی از وضعیت داغون اقتصاد خبر دار نمیشه ؟اگه قراره 4نفربرا مردم وکشور تصمیم بگیرند خب در این همه نهادومجلس ودکون بازار را ببندید لااقل این همه هزینه رو دست کشور نذارد .اگر مردم ارزوی برگشت پهلوی را دارند این همون مردمند که پهلوی هارا بیرون کردند انقلاب کردند جنگ کردند مقاومت کردند ودر عوض شماها هی کشتید وچاپیدید وبردید وتوله هاتون را فرستادید دیار شیطان زندگی شاهانه کنند ووووو خب طبیعیست که بگیم صد رحمت به پهلوی در مقابل شماها .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آفرین دقیقاً

  • ناشناس
    4

    اولا فرح دیبا و پسرش تو بازی هستند و همدست آقایان و یکی از مهمترین اپوزوسیون های قلابی. ثانیا مگر اختیار این کشور دست مردم و حکومت است. قدرت های جهانی که دنیا را در اختیار دارند حکومت تعین می کنند ؛ همانطور که قاجار را برداشتند پالانی ها را گذاشتند و پالانی ها را برداشتند و شماها را حاکم کردند ، هر وقت صلاح دانستند حکومت فعلی را هم بر می دارند و مزدور بعدی را بر سر کار می گذارند.

    نظرات شما -
    • بعله
      14

      حتما فرح پول هایی رو که با خودش برده بود آمریکا ، تموم کرده واسه همینه که میخواد برگرده خخخخخ

    • امیر ب بعله
      3

      ب بعله ساندیس تگری زدی چرت و پرت میگی

    • پاسخ به بعله
      0

      خانواده پهلوی جز لباس تنشان چیزی از کشور نبردند.گواه آن هم حراج لباس های ملکه و شاهزاده ها که پارسال در کاخ گلستان انجام شد

  • دومان
    2

    اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بداست...ظلم پایدار نیست

  • ناشناس
    0

    اگر یکی دونفر از جناح مقابلشون اسنشون وسط بیاد، انقلابیون مجلسی سریع اعلام می کنن وقتی به کنه ماجرا می رن می بینن اونا اتهامه وتمام اختلاسها کار انقلابیاست بعد تکذیب می کنن.ماجرا ازین قراره آقا

  • ناشناس
    3

    بله .حرفهاش درست هست .چرا به دشمن ضعف نشون میدهید .عامو چند تا بیسواد که کشور داری بلد نیستند رفتارشان مثل بچه ها هست .مردم ایران لایق بهترین زندگی هستند اما تا شما ها هستید و بجان هم میافتین وضع ایران همینه وبدتر هم میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه لایق بودیم که حفظش می کردیم .

  • فساد ساز
    0

    لازم است تلنگری مثل قاسم مکارم شیرازی دریک سالگی دولت وآنهم درهفته دولت آشکار شود تا مردم بدانند تا ۴سالگی دولت۶ کلاسی هموا ره با طوفان فساد مواجه هستند!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حرف جنابعالی مثل اینه که بلم رونی که تا بحال آب ندیده بخواد مردم را از طوفان امواج سهمگین نجات بدهد.مسلم تا پاشو تو بلم بذار تعادلش از دست میره قبل از اینکه مسافران سوار قایق بشتن بلم رون رو آب داره دست و پا میزنه .کار را باید به کاردان سپرد نه به نوچه خود.دریغ و درد که آفتاب دقیقا از غرب طلوع کرد.

  • مهرداد سربندی
    9

    آقای حقیقت پور مطمئن هستی حقیقت می گویی؟ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دولت سیزدهم را «مسئولیت‌پذیر» دانستند و گفتند: در یک سال اخیر شنیده نشد که دولت فرافکنی و بهانه‌تراشی کند و بگوید «اختیار نداریم» و یا «نمی‌گذارند». عیبه که خلاف رهبرت حرف بزنی و ذوب در ولایت باشی. نه نظرم حتی اگر حرفت حقیقت دارد اینجور علنی بیان نکن. عیبه. یا لااقل طوری بیان کن که ناقض بیانات رهبر نباشی.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    نظام و حاکمیت در قضیه انتصاب رئیسی کلاه گشادی بر سر ملت گذاشت که در تاریخ ماندگار شد!!!!!
    مردم در ابن یک سال اخیر زندگی ذلت بار و نکبت باری داشتند..

  • ناشناس
    0

    از کدام ابرو دارید می فرمایید؟مگر داشتید؟مگر بود؟خیلی وقت است که در چنته ابروئی نمانده است.دیگران هم که بخواهید برایشان عصر طلائی تعریف کنید ,بهتر وبیشتر از خودتان شماهارا می شناسند!نگران مبارکه بودید؟بفرمائید,اقازاده مشاور وزیر راه و چند بخورگاه دیگر فولاد را از رو برد!فردا یکی دیگر و فرداها و دیگرها!ما حق روشن و مورد اعتراف ابی مان از این پاپتی طالبانی مثلا منزوی جرائت نمی کنیم بگیریم؛مردم منطقه دارند نابود می شوند و می خواهیم که دنیا از ما حساب ببرد!مهره بازی بزرگان شده ایم و توهم داریم بازیگریم!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یک آمریکایی گفته بود همه ی ایرانی ها دزد هستند من تعجب میکنم چگونه هشتاد میلیون دزد در کنار هم زندگی می‌کنند ؟!

  • مهدی
    0

    حاجی کاسب تحریمی اختلاسگر

  • مش جمعه
    0

    آقای حقیقت جو،تا حدودی حقیقت را در باره رئیسی و ناتوانی او بیان کردی،اما اصل حقیقت این هست که شما اصولگرایان رئیسی شش کلاسه را رئیس جمهور کردید.شماها آنرا بزرگ کردید و با سرنوشت یک کشور گره زده اید. حدود سی وپنج سال ایران را به گروگان گرفته اید.زمان احمدی نژاد و اکنون یک دست شده اید تمام ارکان نظام دست شماست پس چرا هر روز بدتر از روز قبل می شود؟ پس نمی دانی چرا؟ چون شما یک مشت تمامیت خواه و بی سواد هستید که از اداره یک دبستان هم عاجزید.اگر شهامت دارید استیضاحش کنید

  • رضا
    0

    بابا بگم و نگم نداره مردم از بی تدبیری و وضع خراب اقتصاد و اختلاس ها خسته شده اند حالا بگید یا نگید نان سر سفره مردم نمیاد

  • ناشناس
    0

    طمع کار شماها هستید که در این 43 سال هر جنایت و فساد که فکر کنید در روی زمین بوده را در این مملکت انجام دادید...

  • ناشناس
    0

    یعنی مردم نامحرم هستند و نبایستی از دزدی و غارت شما آگاه بشن،هی دشمن دشمن نگویید،این نظام با رأی مردم بر سر کار آمده و اگر مردم هم روزی رای بدهند باید جایش را به نظام دیگری بدهد،آیا در این شک و شبهه دارید؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خیر دقیقاً

  • ناشناس
    0

    خزانه ای که این همه اختلاص میشه بنظرتون پر میمونه.

  • ناشناس
    0

    فولاد مباركه دستپخت تباني مديران و معاونين روحاني بود كه بوي آن حالا در اومده

  • ناشناس
    0

    خبرگزاری خبر فوری
    یه نفر نزاکت انتقاد رو نداره
    دلیل نمیشه
    هر جمله ای بی‌ادبی تر باشه
    شما تیترش کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها