بایدن: ترامپ و طرفدارانش نماد افراط گرایی هستند

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ترامپ و طرفدارانش را تهدیدی برای این کشور خواند.

بایدن: ترامپ و طرفدارانش نماد افراط گرایی هستند

جو بایدن، در سخنانی در شهر فیلادلفیا گفت: دموکراسی و مساوات در آمریکا با تهدیداتی مواجه است و ما باید از ارزش‌های خود محافظت کنیم. تهدیدات علیه دموکراسی در آمریکا واقعی است.

به نقل از الجزیره، وی افزود: ترامپ و طرفداران او نماد افراط گرایی هستند و این به پایه‌های دموکراسی ما ضربه می‌زند. آن‌ها بر حزب جمهوری خواه مسلط می‌شوند که ملت ما را با خطر مواجه می‌کند.

بایدن ادامه داد: خطر‌ها ما را احاطه کرده است و ما باید از دموکراسی آمریکایی علیه استفاده از خشونت به عنوان ابزار سیاسی محافظت کنیم. برخی مسئولان خشونت‌های خیابانی را تشویق می‌کنند و این اقدام، مغایر با قانون است. ما با خشونت سیاسی مخالف هستیم و امکان ندارد اجازه دهیم شفافیت انتخابات خدشه دار شود.

این سخنان در حالی مطرح می شود که هم اکنون چندین پرونده علیه ترامپ در حال رسیدگی در مراجع قانونی است. فرار مالیاتی و تخلفات مالی کسب و کارهای ترامپ، تحقیقات کنگره درباره حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره با تحریک وی، و نیز رسوایی جدید در پیدا شدن اسناد محرمانه در خانه ترامپ در فلوریدا از جمله مهمترین پرونده هایی هستند که علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان است. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    عشقم فقط اخوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها