دعوت پناهیان از مل‌ گیبسون برای پیاده روی اربعین/ ویدئو

حجت‌الاسلام پناهیان روحانی شناخته شده گفت: اگر من بخواهم کسی را بیارم از مل گیبسون کارگردان مطرح آمریکایی دعوت می کنم تا در پیاده‌روی اربعین همراه من باشد.

دعوت پناهیان از مل‌ گیبسون برای پیاده روی اربعین/ ویدئو

پناهیان گفت: جایی شنیده بودم مل گیبسون بعد از شنیدن شرح زندگی امام حسین(ع) تعجب کرده که چرا هالیوود فیلم زندگی این شخصیت را نساخته است.

پناهیان ادامه داد: فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه اینها را حس خواهد کرد.

مِل  گیبسون بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۵ میلادی، برای فیلم شجاع‌دل موفق به دریافت دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و اسکار بهترین فیلم از سوی آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک شد. وی همچنین برای این فیلم کاندیدای بفتای کارگردانی نیز شد. مل گیبسون علاوه بر حرفهٔ بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و دوبلور نیز می‌باشد.

از آثار شاخص وی در مقام کارگردان می‌توان به فیلم‌های شجاع‌دل، مصائب مسیح و آپوکالیپتو اشاره کرد. گیبسون پس از ۱۰ سال وقفه، با فیلم ستیغ هک‌سا و به عرصهٔ کارگردانی بازگشت که با استقبال منتقدین و فروش خوبی روبرو شد و دومین نامزدی او را برای جایزهٔ اسکار بهترین کارگردانی به همراه داشت.

حجم ویدیو: 2.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 🐜
    1

    سلطان ماکارونی اخوندکارخانه دارهم داریم ههههههههه بایدب ریش پناهیان خندید

  • مش جمعه
    1

    ای شیخ، بعد از ساختن مستند راهپیمایی اربعین،اجازه ساختن یک مستند در باره آزادی و دموکراسی هم در تهران بسازد.تا تو شاهد متضادها باشی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها