اعلام چگونگی بازگشایی مرزهای زمینی در ساعات اولیه فردا

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امیدواریم فردا بتوانیم در ساعات اولیه چگونگی بازگشایی مرزها را به اطلاع برسانیم.

اعلام چگونگی بازگشایی مرزهای زمینی در ساعات اولیه فردا

مجید میراحمدی، در ارتباط زنده با شبکه خبر با تاکید بر اینکه ستاد مرکزی اربعین  به صورت مستمر درحال پیگیری موضوع بازگشایی مرزهای زمینی است، گفت: امیدواریم فردا بتوانیم در ساعات اولیه چگونگی بازگشایی مرزها را به اطلاع برسانیم.

به گفته این مقام مسئول، چشم انداز فردای ستاد مرکزی اربعین این است که بتوانیم با اطمینان بیشتری بازگشایی مرزها را اعلام کند.

مجید میراحمدی در ادامه به زائر کارت اشاره کرد و گفت: امسال کارت زائر را ایجاد کردیم که به شناسایی زائران و کالاهای همراه آنان با بارکدی دو بعدی اقدام می‌کند.

به گفته رئیس ستاد مرکزی اربعین، این بارکد دو بعدی هم‌چنین شامل سوابق پزشکی زوار اربعین برای مواقع لازم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کیهان
    0

    گویند که روزی یک برده بی سواد از یک پزشک تقاضا کرد که نوشته روی مقبره فرعون را برایش بخواند.پزشک دلیلش را پرسید.برده گفت من تمام عمرم برای فرعون کار کردم و او حق مرا نداد و زن و بچه من را نیز به بردگی گرفت.پزشک گفت روی قبر نوشته است من در تمام عمرم انسان عادل و درستکاری بودم و حقوق تمام مردم را به آنها پرداخت کرده ام.برده شروع به گریستن کرد و به پزشک گفت که من نمی دانستم فرعون تا این اندازه انسان خوبی بوده است.حکایت مردم ایران را نیز حکایت همان برده است.اعراب ایران را اشغال کردند و بدترین جنایات را علیه مردم ایران انجام دادند.بعد از ۱۴۰۰سال مردم ایران پشت مرز برای زیارت متجاوزان به سرزمینشان صف می کشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها