تکرار ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ‌ای ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت ‌وگو با مشاور امنیت ملی آمریکا ادعاهای این رژیم درباره توافق هسته‌ای ایران را تکرار کرده است.

تکرار ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ‌ای ایران

«بنی گانتس»، مدعی شد با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد چگونگی تعاملات با ایران در صورت بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری جروزالم پست، بنی گانتس امروز (جمعه) در گفت‌وگو با جیک سالیوان مدعی شد: «آمریکا باید اطمینان حاصل کند که یک گزینه نظامی قابل اطمینان علیه تأسیسات هسته‌ای ایران حتی در صورت رسیدن به توافق روی میز دارد.»

در این دیدار گانتس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت رسیدن طرفین به توافق در پرونده هسته‌ای ایران آزادی عمل خود را حفظ خواهد کرد.

یک مقام ارشد دفاعی آمریکا گفت که واشنگتن به اظهارات گانتس واکنش مثبت نشان داده است.

این مقام آمریکایی گفت که گانتس با سالیوان درباره لزوم ادامه فعالیت‌های مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به عنوان بخشی از تلاش‌های جهانی برای تضعیف پیشرفت هسته‌ای تهران حتی در صورت امضای توافق صحبت کرده است.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر با تکرار ادعاهای سابق خود، مدعی شد که این رژیم، سازمان‌هایی که در مدار ایران و منافع ایران قرار دارند را هدف قرار خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که امروز (جمعه) به واشنگتن، پایتخت آمریکا رفته است، مدعی شد: «اسرائیل همکاری‌های خود با ارتش آمریکا و شماری از کشور‌های منطقه را برای هدف قرار دادن سازمان‌هایی که در مدار ایران حرکت می‌کنند، به منظور آنکه تهران به تسلیحات هسته‌ای دست نیابد، تقویت خواهد کرد.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه نیز با «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام در ایالت فلوریدای آمریکا دیدار کرد؛ دیداری که در نوع خود نخستین به شمار می‌رفت.

پیش‌تر نیز «دیوید بارنیا» نیز با انتقاد از توافق احتمالی با تهران، مدعی شد این توافق بدی است که راه را برای ایران برای ساخت بمب اتمی می‌گشاید؛ همچنانکه اکنون نیز اجازه چنین کاری را داده است.

رئیس موساد همچنین مدعی شد: «این توافق جدید مبتنی بر دروغ است و بدتر از توافق پیشین است که در سال ۲۰۱۵ به امضا رسید و موساد به ایران اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را نمی‌دهد.»

اما این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان بار‌ها تأکید داشته‌اند تاکنون ایران همکاری‌های لازم را با این سازمان برای شفاف‌سازی در خصوص برنامه هسته‌ای کشورمان کرده است.

رژیم صهیونیستی به ویژه در سال‌های اخیر به شدت از پیشرفت‌های ایران در منطقه و در جهان احساس خطر می‌کند و موجودیت خود را در برابر توانایی‌های کشورمان متزلزل می‌بیند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • درپاسخ به بنی گانتس بی ادب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار
    0


    درپاسخ به بنی گانتس بی ادب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار
    اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.

  • ناشناس
    0


    تسلیحاتی آلمان، سایر کشورهای اتحادیه اروپا و به ویژه آمریکا و اسرائیل عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.

  • 0

    تیم مذاکره کننده تمامی خطوط قرمز را رعایت کرده است

  • 0

    ۷ زخمی در پی وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست

  • 0

    صهیونیست‌ها به جان هم افتادند

  • 0

    پایگاه آمریکا در شرق سوریه، هدف حمله پهپادی قرار گرفت

    منابع خبری از حملات مجدد به نظامیان تروریست آمریکایی در شرق سوریه خبر می‌دهند.

  • در جنگ بعدی، عمر اسرائیل هم به پایان می‌رسد
    0

    در جنگ بعدی، عمر اسرائیل هم به پایان می‌رسد

  • ناشناس
    0

    برای نابودی اسراییل حزب الله لبنان کافیست نیازی به بمب هسته ای نیست

  • 0

    برخی از عرب‌ها نمی‌خواهند نامی از فلسطین بشنوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها