۵۰ نئونازی کشته شدند/ اس-۳۰۰ ارتش اوکراین منهدم شد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای ارتش اوکراین متحمل خساراتی شدند و از برخی مناطق عقب‌نشینی کردند.

۵۰ نئونازی کشته شدند/ اس-۳۰۰ ارتش اوکراین منهدم شد

ایگور کوناشنکوف، در گزارش روزانه خود از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد نیروهای هوافضای ارتش روسیه موفق شدند در حملاتی با سلاح‌های دقیق، توپخانه آمریکایی «هویتزر ام -۷۷۷» را در غرب شهر «مارهانتس» در استان دنیپروپتروفسک اوکراین را منهدم کنند.

بنا بر این گزارش، ارتش اوکراین از این توپخانه برای حمله به نیروگاه اتمی زاپروژیا استفاده می‌کردند. همچنین در حملات هوایی به مواضع نیروهای ارتش اوکراین در مناطق جمهوری خلق دونتسک، ۵۰ شبه‌نظامی نئونازی کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز نابود شد.

به گفته کوناشنکوف، پدافند هوایی ارتش این کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه خارکوف را سرنگون کرده و همچنین نیروی هوایی یک سامانه ضدموشکی اس -۳۰۰ اوکراین را در منطقه خارکوف منهدم کرده است.

وی همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، نظامیان اوکراینی به دلیل تلفات سنگین مواضع خود را در مناطق دونتسک و خارکف ترک کردند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    در عجبم بعد ماه ها جنگ تازه سامانه بزرگی مثل اس 300 اکراینی منهدم شده روسها با داشتم ماوهاره های نظامی و آواکس و نیری هوایی برتر از اکراین چطور تا امروز چنین پدافندهای را ندیده و نتوانسته هدف قرار بده آمرکیا قبل از حمله بر هر کشوری ابتدا 1.سرکوب پدافند هوایی میکنه 2.سامانه های موشکی و جنگندها و فرودگاه ها را میزنه 3.تاسیسات نظامی و انبارهای سلاح را میزنه 4.پادگانهای نیروی زمینی و دریایی رو هدف قرار میده سپس نیروی زمینی و لشکر کشی میکنه چطور روسها یه دفعه نیروی زمینی گسیل کردن نشانه عدم درایت و عجول بودن و غرور کاذبه. آمریکا حتی با افغانستان ابتدا حملات هوایی پرشمار انجام داد.

  • ناشناس
    0

    فارغ از سیاست، روس‌ها از نظر نظامی در اوکراین از نظر اعتبار شکست سختی خوردند...این نمایش دومین ارتش قدرتمند دنیا نبود و نیست... خراب کردن

  • ناشناس
    1

    روس‌ها اولش قرار نبوده است که ملت اوکراین رابکشند، میخواستند با ورود نیروی زمینی آنجا را اشغال و ضمیمه خاک خودشان کنند، ولی با دخالت غرب و انگلستان تبدیل به جنگ شد. اینک روس‌ها با قدرت پیشرفته خود تا جایی که امکان دارد میخواهند بدون خونریزی بیشتر اوکراین را اشغال کنند، و در صورت مقاومت اوکراین، آنجا را زیر و رو خواهند کرد به مرور زمان.

  • ناشناس
    0

    اکر این بتلاق پوتین معرور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها