رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس محکوم به موفقیت بوده و این توقع به‌حق مردم است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس محکوم به موفقیت بوده و این توقع به‌حق مردم است.

دولت و مجلس محکوم به موفقیت بوده و این توقع به‌حق مردم است

محمدباقر قالیباف در نشست شورای برنامه‌ریزی لرستان، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: بدون شک این شهیدان از مصادیق مسئولانی بودند که تقوا پیشه می‌کردند، اخلاص داشتند و بر اساس سنت الهی حرکت کرده و دغدغه‌مند مردم بودند.

وی تصریح کرد: به استاندار لرستان و مجموعه عزیزان حوزه اجرایی استان خداقوت می‌گوییم، هنوز سال اول دولت سیزدهم بوده و مردم به این مجلس و دولت امیدوار هستند. این دولت و مجلس محکوم به موفقیت بوده و این توقع به حق مردم است.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: کمتر از ۱۰ روز قبل بود که به نمایندگان لرستان اعلام کردم که قصد داریم به این استان سفر کنیم و با آشنایی که از این استان دارم، باید بگویم که لرستان از معدود استان‌هایی است که ظرفیت بسیار بالایی دارد و از سوی دیگر نیز ظرفیت‌های آن آن‌گونه که باید در مسیر بعد از دوران جنگ که فرصت خوبی برای انجام کارها بوده، رشد نکرده است.

قالیباف با بیان اینکه لرستان از جهت سوابق گذشته و تمدن عظیم و قوی، قابلیت‌های زیادی دارد، اضافه کرد: در سال ۹۰ مطالعه پنج الی شش ماهه‌ای از لرستان به مناسبت کارهایی که در حال انجام بود داشتم و دقیق به این استان پرداختم، در ذهن من این بود که به این استان با دقت بیشتری توجه شود.

وی بیان کرد: با همت نمایندگان لرستان و با سیاست‌های مجلس یازدهم برای توجه به مناطق محروم، بودجه سال ۱۴۰۱ لرستان علی‌رغم تمامی مشکلات در مقایسه با سال گذشته آن تفاوت پیدا کرده و این نوعی توجه است؛ اما به نظر می‌رسد که باید کار متفاوت‌تری از گذشته انجام دهیم و امیدواریم این سفر موجب رخ دادن این اتفاق خوب در برنامه هفتم توسعه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی نکات ارائه شده در این نشست تازگی داشت و آن‌ها را یادداشت کردم و حتماً به آن‌ها توجه می‌کنیم، افزود: اجازه بدهید در نشست فردا در خصوص اولویت‌های سفر و اقداماتی که باید انجام شود بحث کنیم و روسای کمیسیون‌ها جمع‌بندی‌های خود را ارائه کنند.

قالیباف با تأکید بر اینکه معمولاً در استان‌ها تأکید می‌کنم دستگاه‌های نظارتی باید شجاعت را به مدیران امین و قوی بازگردانند و این خیلی مهم است، عنوان کرد: اگر به مدیرانی که قوی و امین نیستند فرصت و شجاعت داده شود، مشکل ایجاد می‌کنند و باید برای آن‌ها طور دیگری چاره‌اندیشی کرد، ولی به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کارها را پیش ببرد و مسئولیت‌پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم وگرنه در مسیرهایی می‌افتیم که کمتر کسانی حاضر می‌شوند که هزینه‌ها را بدهند و شجاعت داشته باشند.

وی اظهار کرد: اگر کسی قوی، امین، با اخلاص و با شجاعت کار کند و به دِین خود نسبت به مردم، انقلاب و نظام عمل کند بدون شک خداوند از او حمایت کرده و آبروی او را حفظ می‌کند و قدرت او را تقویت می‌نماید و این سنت الهی است و در آن تردید نکنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید در این راه تلاش کنند تا در حین نظارت، حمایت و گره‌گشایی، شجاعت را نیز به مدیران بدهند البته خود مدیر باید شجاع باشد اما دستگاه‌های نظارتی نباید شجاعت و انگیزه مدیر را از بین ببرند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • قال
    0

    دولت ومجلس ،،،،محکوم به نابودی مردم ایران هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اقای قالیباف:
      شما که خود را عاقل و فهم و درک تفکیک را داری ،چرا اجازه میدهی در حضور شما امار غلط و دروغ را به خورد مردم و رسانه ها داده شود؟!!!
      ایا واقعا نمیدانی یا ما مردم را بلا نسبت نفهم دانسته ای؟!!!
      چندین ماه است اکثریت مردم در تمام سایتها نظرات خود را مبنی بر اعتراض از اجرای طرح کالا برگ اعلام و خواستار حمایت نقدی یارانه ها را فریاد میزنند!!!
      حالا شما که رییس قوه مقننه هستین چجوری متوجه نشدین که این امار غلط و ۱۰۰درصد اشتباه از مجلس شما بیرون و نشر داده شده است!!!!

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    بی عرضه ترین بی کفایت ترین وبی سوادترین دولتها وجلسها دراین 43سال دولت رئیسی وقالی باف مفت خور بودند .کدوم موفقیت برای این مردم داشتید رو که نیست سنگ پا قزوینه

  • ناشناس
    0

    چه خبر از ترکیه

  • ناشناس
    1

    دکتر سید سیسمونی گیت

  • ناشناس
    0

    فقط می خواد یه چیزی بپرونه و خودش هم بعد به کف حرفهاش واقف میشه .
    کسیکه حرف زیاد میزند زیاد عمل نمیکنه

  • دانا
    0

    این تورم بی سابقه ماحصل همیمن همکاری مجلس و دولت است

  • ناشناس
    0

    گفتار درمانی شماها به دشمن روح و روان مردم تبدیل شده.

  • ناشناس
    0

    مردم هیچ چیز از شما نمیخوان با شماها قهر شماها هم اسم مردم را نیارید.

  • ناشناس
    0

    در سرویس کردن ملت بسیار موفق وهماهنگ عمل فرمودید .

  • ناشناس
    0

    تا الان که جز شکست چیزی دیده نمیشود.احتمالا مواد پر انرژی زدیدِ

  • محکوم
    0

    اگر قبول داری محکوم شده ای پس بهتره زودتر به روی چوبه دار بری //سیسمونی یادمان نرفته!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها