تذکر نماینده ملایر به وزیر ورزش درباره فوت بوکسور ملی‌پوش

نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار انجام بررسی‌های لازم از سوی وزیر ورزش و جوانان درباره فوت بوکسور تیم ملی جوانان در جریان یکی از اردوهای این تیم شد.

تذکر نماینده ملایر به وزیر ورزش درباره فوت بوکسور ملی‌پوش

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به فوت محمد امین روستایی بوکسور تیم ملی جوانان در جریان اردوی این تیم در استان کردستان در تذکری به وزیر ورزش و جوانان گفت: من پیشتر در این زمینه به آقای وزیر به دلیل سوء تدبیری‌ها تذکری دادم اما جوابی نشنیدم که این توهین به نماینده ملت است.

وی مدعی شد: عدم حضور سرمربی و پزشک‌یار در محل برگزاری اردوی تیم ملی و همچنین نبود امکانات لازم پزشکی در محل اردو و سرکشی نکردن کادر فنی به بیمار حین بیماری و تلاش نکردن برای انتقال بیمار و بی حرمتی به خانواده بیمار از جمله اشکالاتی است که از سوی فدراسیون مربوطه رخ داده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: به آقای وزیر گلایه کردم اما او حتی یک کلمه نیز پاسخ نداد. از وزیر ورزش می خواهم که حتماً پیگیری لازم را انجام و گزارش مربوطه را به من دهد تا در اختیار خانواده این ملی‌پوش فقید تازه درگذشته قرار بگیرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد اسدی خانوکی
    0

    انشآالله مرحوم محمد امین روستایی مشت زن نوجوان ملایری بیمه لازم راداشته باشد تاشاید مرحمی باشد بابت قسمتی از هزینها ادای احترام به خانواده وبازماندگان تسلیت محمد اسدی خانوکی کرمان

  • محمداسدی خانوکی
    0

    فدراسیون بوکس ایران لطفآ رفتارتان باخانواده محترم محمد امین روستا آنگونه باشد بتوانید دردادگستری زضایت فامیل پدر مادر وسایرن فامیل رادرپرونده فدراسیون بوکس بیادگار ضبط ثبت وداشته باشید محمد اسدی خانوکی کرمام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها