رسوایی «پارتی‌گیت» این‌بار برای نخست‌وزیر فنلاند

نخست‌وزیر فنلاند پس از مواجه با انتقادات بابت شرکت در یک مهمانی با حالتی غیرعادی گفت، مواد مخدر مصرف نکرده است.

رسوایی «پارتی‌گیت» این‌بار برای نخست‌وزیر فنلاند

روز پنجشنبه انتشار ویدئوهای حضور «سانا مارین» نخست‌وزیر فنلاند در یک مهمانی جنجال زیادی در این کشور به پا کرد.

به نوشته وبگاه شبکه «یورو نیوز»، سانا مارین در این ویدئوها در حال حرکات موزون و آواز خواندن در کنار چند چهره معروف رسانه‌های این کشور و یکی از نمایندگان پارلمان دیده می‌شود.

مارین پس از مواجهه با انتقادات درباره این مهمانی گفت، این مراسم خصوصی بوده و نباید تصاویر آن در فضای مجازی منتشر می‌شد.

او که در این ویدئوها در حالتی غیرعادی دیده می‌شود گفت، در این مهمانی هیچ کار غیرقانونی انجام نداده و گمانه‌زنی درباره مصرف مواد مخدر را رد کرد.

با این حال خبرگزاری «اسپوتنیک» نوشته، در پس زمینه تصاویر مربوط به فیلم‌های منتشر شده از نخست‌وزیر فنلاند، صدای  شرکت‌کنندگان در این مهمانی شنیده می‌شود که درباره مصرف کوکائین صحبت می‌کنند.

نمایندگان احزاب رقیب مارین گفته‌اند حرف‌های او را باور ندارند و او باید تست مصرف مواد مخدر بدهد. اما یکی از نزدیکان نخست‌وزیر فنلاند و از قانون‌گذاران ارشد این کشور آن را رد کرده است.

مارین سال گذشته و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا با یکی از وزرای دولت در یکی از بارهای شهر هلسینکی دیده شده بود و در نهایت تست ابتلای این وزیر مثبت اعلام شد. در نهایت نخست‌وزیر فنلاند بابت این اقدام مجبور به عذرخواهی شد.

پیش از این نیز «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس بابت حضور در مهمانی‌های متعدد برخلاف قوانین کرونایی وضع شده توسط دولت خودش، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت و رسوایی دیگری برای وی رقم زد که «پارتی گیت» نام گرفت.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها