نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست/ به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شد

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است، گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.

نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست/ به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شد

 ولی اسماعیلی در مورد جزییات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان حضور داشتند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده گزارشی را از روند مذاکرات به نمایندگان ارائه کردند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: گزارش ارائه شده از مذاکره قوی، منطقی تیم مذاکره کننده فعلی نسبت به تیم مذاکره کننده دولت قبل حکایت دارد.

اسماعیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر توپ در زمین آمریکا و غرب است و آنها باید با تصمیم درست خود پاسخ مناسب را به بسته پیشنهادی ایران درباره توافق بدهند.

وی افزود: به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شده و نیازی نیست که توافق آنها با طرف مقابل به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کلاغ پر
    1

    همه سر در یه آخور دارید معلومه که نیازی نیست اگر راست میگید به تایید مردم برسانید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      این محلس و دولت هر دو انتصابی هستن نه انتخابی

  • مش جمعه
    1

    در دولت شش کلاسه رئیسی، مجلس ،در راس امور بودنش را از دست داده است.خوبه ماشین دنا و خونه و حقوق خیلی خوب و وام خوب و ... دارید.برای اینکه محرومیت بهتان بخوره و بیکار نباشید هی شعار بدهید و ذالنور ،برجام را بیاره و خدابخش هم فندک و ازجیب داره و برجام را آتش بزنه .

  • حسن
    1

    مجلس از همان اول هم کاره ای نبوده
    هم ما میدانیم هم خودتان و هم مجلسیها

  • ج
    0

    ازکی مجلس ونمایندگان استصوابی کاره ای هستند؟

  • ناشناس
    1

    اینگونه اظهار نظر کردن از نمایندگان مردم در مجلس واقعا بدآموزی داره یعنی چی ، تیم مذاکره کننده قوی و منطقی نسبت به دولت قبلی ، مگر در مورد دولت کشور دیگه و یا دشمن صحبت می کنید ، واقعا زشته به اینصورت دارید زحمت همدیگه رو زیر سوال می برید ، شماها بشید الگو وای بحال مردم ، جامعه ، خانواده ها و....هیچکی همدیگه رو تائید نمی کنه ،

  • ناشناس
    0

    مجلس فقط در راس اييييييين است

  • ناشناس
    0

    این نشان ازدرماندگی دولت محرومان است که به تیم مذاکره کننده اختیا رتام داده شد

  • سوخته دلان
    0

    قانون و برنامه اینه که باید مردم در فقر و فلاکت و گرونی زندگی کنن. همین وبس

  • ناشناس
    0

    مگه مجلس نماینده واقعی ملت است که اینطور برای خودشان نوشابه باز می کنند؟؟؟اینها نماینده کسانی هستند که انتخابات را مهندسی کرده اند.

  • قاسم
    0

    آمریکایی‌ها همه چیز را به نمایندگان کنگره اعلام می‌کنند و چنانچه دولت آمریکا هم برجام را قبول کند ولی کنگره قبول نکند یعنی کشک.
    اشتباهی را که روحانی کرد و محرمانه بودن را چماق کرد و نه مجلس و نه ملت از محتوای برجام آگاه ننمود و همین حضرات اصولگرا منتقد شدید هم شدند ، دوباره تکرار نکنید که آن موقع به شدت مورد انتقاد اصلاح طلبان مخصوصاً زیباکلام و عبدی قرار خواهید گرفت.

  • مجله گل آقا
    1

    نه دولت نه مجلس و نه هیچ نهادی در کشور کاره ای نیست . تصمیمات سیاسی و اقتصادی را روسیه و چین میگیرند . این داستان برجام هم یه سریال بلند مدت هست برای سرگرمی مردم ....... دوران قدیم بازیچه امریکا و اسرائیل بودن . دوران جدید بازیچه روسیه و چین ..... چیزی در اصل عوض نشده . فقط جاشون تغییر کرده ...... قبلی ها نوکر غرب بودن .. فعلی ها نوکر شرق هستن ...

  • ناشناس
    0

    نکه سواد بررسیش را دارید .

  • ایرانی
    0

    این یعنی برو برجام را امضا کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها