امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی نتیجه نمی‌گیرید

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردمداران کاخ سفید یادآور شد: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی نتیجه نمی‌گیرید

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) ۲۲ مرداد ماه در توئیتی نوشت: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

وی افزود: فرافکنی کاخ سفید، رافع مسؤولیت و پاسخگویی آنها نسبت به ارتکاب جنایات متعدد تروریستی علیه جان هزاران تن از مردم ایران و منطقه نیست.

 وزیر امور خارجه کشورمان چندی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود با اشاره به مذاکرات اخیر وین برای رفع تحریم‌ها گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی‌ها به آمریکا منتقل کرده‌ایم. امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    فقطشعارهای پوچ وتهدیدهای توخالی وبرای توَهماتتان ازاسم ایرانی مایه میگذارید

  • 0


    مقاومت ایران اسلامی در برابر خواسته‌های قلدرمآبانه و دور از منطق و عقل آمریکا که منجر به انواع تحریم‌ها از سوی شیطان بزرگ شد، الگو گرفته از مکتب و نهضت خونین حضرت اباعبدالله(ع) است. همانگونه که سیدالشهداء(ع) زیر بار سازش و کنار آمدن با یزید ظالم نرفت، ملت قهرمان نیز زیربار استکبار جهانی نخواهد رفت
    توقف اجرای تعهدات برجامی توسط کشورمان در قبال عدم لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران حق ماست. جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد زمانی که یک طرف به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نیست تعهدات خود را کاهش دهد در ضمن هیچ یک از اقدامات ایران نیز مغایر با ان‌پی‌تی نیست و کاملا همه قانونی هستند.
    لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایران حق مسلم ایران اسلامی است. فلذا در مذاکرات هسته‌ای از این خواسته مشروع نباید کوتاه آمد. دوره‌ای که خارجی‌ها و بیگانگان برای ما ایرانیان تعیین تکلیف می‌کردند سپری شده است.
    اتحادیه اروپا برای این که در برجام تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران را وادار به عقب‌نشینی از منافع ملی کشور بکند جنگ روانی راه‌انداخته و اعلام کرده فرصت احیاء برجام هر روز کمتر می‌شود. بنویسید چندین سال است که این حرف‌ها را می‌زنند و این نیرنگ آنان برای ایرانیان نخ‌نما شده است.





  • ناشناس
    1

    هر حرفی به هر گروه خونیی نمیخوره .این حرف برا تو زیاده .

  • ناشناس
    0

    زبان زور و تهدید در این دنیا همه جا کارساز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها