بازگشایی کانتینرهای‌ بلاتکلیف بندر بوشهر پس از ۱۳ سال/ محتویات این کانتینر‌ها چه بود؟/ ویدئو

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه پلمب ۳۰ کانتینر کالای بدون صاحب در بندر بوشهر شکسته و شمارش محتویات آن آغاز شد.

بازگشایی کانتینرهای‌ بلاتکلیف بندر بوشهر پس از ۱۳ سال/ محتویات این کانتینر‌ها چه بود؟/ ویدئو

در سفر رئیس قوه قضاییه به بندر بوشهر و بازدید از 30 کانتینر بدون صاحب و بلاتکلیف  در محوطه بندر بوشهر دستورات لازم مبنی برای تعیین تکلیف این محموله‌ها صادر کرد. در پی دستورات رئیس قوه قضایی در تعیین تکلیف این کانتینرها، عملیات شکستن پلمب 30 کانتینر کالای بدون صاحب شکسته و شمارش محتویات آن آغاز شد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در عملیات انبارگردانی در  اسفند ماه سال گذشته، 30 کانتینر بدون صاحب در محوطه بندر بوشهر شناسایی شد.

محمد شکیبی نسب با بیان اینکه در سفر ششم مرداد رئیس قوه قضاییه به بوشهر دستور شکسته شدن پلمب و تعیین تکلیف این کانتینر‌ها پس از 13 سال صادر شد اظهار داشت: پس از انجام فرآیند قانونی و صدور حکم قضایی، عملیات شمارش و تعیین محتویات 30 کانتینر بدون صاحب در محوطه بندر بوشهر آغاز شد.

وی با اشاره به علت بدون صاحب بودن این محموله‌ها گفت: به احتمال زیاد اسناد این کانتینرها در فرایند انتقال اطلاعات از سیستم دستی به سامانه الکترونیک جا مانده باشند.

وی بیان کرد: از شرکت‌های کشتیرانی برای تعیین مالکان آنها استعلام گرفته شد که در این شرکت‌ها اطلاعات و سابقه‌ای از آنها یافت نشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: با قطعیت فاقد مالک بودن کانتینرها با حضور معاون دادستان، پلمب این 30 کانتینر شکسته و شمارش محتویات آن آغاز شد.

شکیبی نسب محتویات این کانتینرها به استثنای یک کانتینر حاوی برنج فاسد، 29 کانتینر دیگر را یخچال، تلویزیون، کولر، ضبط صوت و پمپ باد دانست و افزود: محتویات این کانتینر‌ها با حکم اصل 49 در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار می‌گیرد.

حجم ویدیو: 9.53M | مدت زمان ویدیو: 00:02:41 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ستاد فرمان اجرایی امام؟؟؟ یعنی کلا دولت یا دولتها پشمند!

  • ناشناس
    0

    نوش جون اخوندها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها