لاپید تهدید به مرگ شد

پلیس رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد در حال تحقیق در خصوص تهدید «یائیر لاپید»، نخست‌ وزیر این رژیم به قتل در شبکه‌های اجتماعی است.

لاپید تهدید به مرگ شد

«یگان سایبری پلیس رژیم صهیونیستی گفته است یکی از ساکنان فلسطین اشغالی را که لاپید را به قتل تهدید کرده زیر نظر گرفته و در حال تحقیق در خصوص او است.

این مرد در پاسخ به مطلبی در فضای اجتماعی نوشته بود: «یائیر لاپید امروز تو را با یک تفنگ می‌کشم.»

چند ماه پیش، هنگامی که نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی هنوز در قدرت بود او و خانواده‌اش هم نامه‌هایی دریافت کردند که داخل آنها گلوله گذاشته شده بود.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اندکی بعدتر از بازداشت یک زن ۶۵ در «عسقلان» به دلیل ارسال نامه‌های تهدیدآمیز حاوی گلوله به منزل «نفتالی بنت» خبر دادند. رسانه‌های عبری گزارش داده بودند این زن از حامیان «بنیامین نتانیاهو» و از فعالان قدیمی حزب لیکود است.

از او تصاویری در شبکه‌های اجتماعی به همراه چند تن از نمایندگان دست راستی پارلمان این رژیم و یکی از وزرای سابق کابینه اسرائیل موجود است.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشته این زن به تهدید مقام‌های اسرائیل و نگهدای مواد منفجره متهم شده است.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم به قتل تهدید شده بود. ماه مه سال جاری میلادی دادگاهی در فلسطین اشغالی یکی از افرادی که نتانیاهو را به قتل تهدید کرده بود به تحمل ۱۳ ماه حبس محکوم کرد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟