در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

شهادت یکی دیگر از فرماندهان جهاد اسلامی/ شمار شهدا به ۳۲ تن رسید

براساس اعلام شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (سریا القدس)، یک فرمانده عالی‌رتبه دیگر این جنبش به نام «خالد منصور» در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

شهادت یکی دیگر از فرماندهان جهاد اسلامی/ شمار شهدا به ۳۲ تن رسید

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گردان‌های سریا القدس صبح امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کردند که فرمانده عالی‌رتبه آنها در جنوب نوار غزه در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در شامگاه شنبه به شهادت نائل آمد.    

پیشتر در روز جمعه هم نیروهای رژیم صهیونیستی تایید کردند که یک فرمانده ارشد جهاد اسلامی در شمال غزه به نام «تیسیر الجعبری» در حمله هوایی ارتش این رژیم در همان روز به شهادت رسید.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه با هدف قرار دادن یک منزل مسکونی در نوار غزه صفحه جدیدی از جنایات این رژیم را گشودند و چندین زن و کودک فلسطینی را به همراه یک فرمانده جهاد اسلامی به شهادت رساندند. نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت، اراضی اشغالی را آماج موشک‌ها و راکت‌های خود کرده و صهیونیست‌ها را روانه پناهگاه‌ها کردند.

شمار شهدای فلسطینی به ۳۲ تن رسید

آمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ تن از جمله شش کودک افزایش یافت.

به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گزارش داد، از روز جمعه تاکنون ۳۲ فلسطینی از جمله شش کودک در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند و ۲۱۵ تن دیگر مجروح شدند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه حملات خود علیه غزه، دست به دو جنایت هولناک در شمال و جنوب نوار غزه زد.

جنگنده‌های اسرائیلی در یکی از این حملات یک دستگاه خودرو را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که طی آن هفت تن به شهادت رسیده و بیش از ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.
حال شماری از مجروحان وخیم گزارش شده و بسیاری از قربانیان این جنایت کودکان هستند.

شمار شهدای فلسطینی در تجاوزات اسرائیل به ۳۲ تن رسید

همچنین در شهر رفح نیز جنگنده‌های اسرائیلی یک ساختمان مسکونی را در اردوگاه الشعوت هدف قرار دادند که طی آن دو تن به شهادت رسیده و نزدیک به ۵۰ تن دیگر مجروح شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که هدف این حمله خالد منصور، فرمانده ارشد جهاد اسلامی در رفح بوده که به شهادت رسیده است.
جنبش جهاد اسلامی نیز شهادت این فرمانده خود را تایید کرده است.

شبکه الجزیره نیز از شهادت زیاد المدلل، فرزند احمد المدلل، از رهبران ارشد جهاد اسلامی بر اثر حمله جنگنده‌های اسرائیلی به رفح خبر داد.

نیروهای امدادگر بامداد امروز (یکشنبه) موفق به بیرون کشیدن اجساد شماری دیگر از شهدا از زیر آوار شدند.

به این ترتیب، طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، شمار شهدای حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه تا این لحظه به ۳۲ تن و شمار مجروحان نیز به حدود ۲۱۵ تن رسیده است.
بسیاری از قربانیان حملات دشمن صهیونیستی به غزه کودک و زن هستند.

یورش صدها شهرک‌نشین به مسجد الاقصی

یورش صدها شهرک‌نشین به مسجد الاقصی

به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، در حالی که حملات اسرائیل به غزه ادامه دارد، صدها شهرک‌نشین صهیونیست نیز صبح امروز در اقدامی تحریک‌آمیز به مسجد الاقصی یورش بردند.

منابع خبری گزارش دادند، بیش از ۸۰۰ شهرک‌نشین در قالب چند گروه طی دو ساعت به مسجد الاقصی یورش بردند.

این در حالی است که پیشتر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با رهبران مصر، قطر و سازمان ملل به منظور متوقف کردن یورش شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی تماس‌هایی برقرار کرد.

دفتر سیاسی جنبش حماس در بیانیه‌ای اظهار داشت، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر حماس طی تماس‌هایی با برادران خود در مصر، قطر و سازمان ملل  بر مخالفت خود با طرح دشمن برای یورش به مسجد الاقصی تاکید کرد.

هنیه در این تماس‌ها بر لزوم توقف یورش امروز به مسجد الاقصی تاکید کرد، تا اوضاع به ویژه در سایه تداوم خشونت علیه مردم غزه به وضعیتی غیر قابل کنترل تبدیل نشود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • سید احسان
    3

    شهادت یعنی کشته شده در را خدا (سعی کنید بفهمید) ، نه درراه زمین،خونه،فرد خاص و هر چیز دیگه

    نظرات شما -
    • 26

      بنظرت راه خدا چیه؟ این‌را بفهمی ما هم سعی می کنیم تورا بفهیم.. حرف نزنی و اظهار فضل نکنی نمی گویند لالی.

    • خدا
      2

      احسنت برتو سید و اولاد پیغمبر.با نظرات جیره خوران کاری نداشته باش

    • امیرحسین
      8

      دفاع از خاک ناموس و جان از نظر دینی واجب هستش و کلا سکوت دربابر ظالم و ظلم پذیری گناه هستش. پس هرکی دفاع کند دارد واجب خدا انجام می دهد. در ضمن تعرضات به قبله دوم مسلمانان هم بماند

    • داروغه ناتینگهام
      1

      به درک که مرد

  • ناشناس
    6

    به ماچه؟!!

    نظرات شما -
    • مش جمعه
      4

      بما چه ندارد ،بیشتر هزینه های این نبرد از جیب ملت ایران صرف می‌شود.باید دعا کنیم که زودتر نوار غزه از بین بره تا ما از دست خبرهای صدا و سیما از غزه و ارسال دلارهای نفتی راحت بشیم. شاید با این پولها چندتا منزل مسکونی درست کنند برای این ملت مظلوم ما

    • ناشناس
      32

      بله به‌تو چه، تو چه می فهمی انسانیت چیست؟ برای تو آدمها درجه یک، دو، سه هستند برای تو سگ آمریکایی شرف دارد به آبا و اجدادت. روزی برسد خواهر،مادر و برادر و‌پدر و فرزندت زیر خروارها بمب متلاشی شوند انگاه ما هم بگوییم به ما چه!

    • بناشناس ۱۰:۳۵
      1

      حرف دهنت بفهم اراجیف نگو شمافقط بابینزا‌کتی وتوهین وتهمت کارتون راپیش میبرید پاینده ایران وایرانی ولعنت به هربیگانه ای

    • بناشناس ۱۰:۳۵
      2

      بله بمن وامثالم چه.چون برای ما ایران وایرانی مهم است نه پاپتی های فلسطین،یمن،سوریه،لبنان،وحامیان داخلیش وهربیگانه دیگری

    • به ناشناس ۱۰:۳۵
      0

      امثال تودلتان بخودوتبارتان میسوزدکه سفره ای برایتان با این شعارها پهن است وبس نه فلسطین و.

    • ناشناس ۱۰:۱۴
      0

      جناب مشجمعه من هم آرزوم است که بزودی که ایران وایرانی ازظلم وغارت رها بشود

  • ناشناس
    2

    به.....

  • ناشناس
    5

    پس چرا ایران نمی‌زنه اسرائیل را بخدا دیگه از این همه شعار خسته شدیم. آخه شعار هم یه حدی دارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ج.ا پُراست ازشعارهای پوچ وتهدیدهای توخالی وجرات چنین کاری ندارددرضمن هیچ وقت نمیشودچندمیلیون انسان رامحوکرداینها همه برای فریب وغارت ایرانی است

  • ناشناس
    3

    به درک!
    اسرائیل ابتکار عمل را در مقابل تروریست ها بدست گرفته است.

  • محمد
    2

    بدرک کشتن که کشتن چراهمه فرماندهان حماس نمیکشن تاماراحت بشیم ازروزی که بدنیااومدیم همش فلسطین حماس فلسطین حماس چه خبره بابا ول کنیدبه ماچه چرافلسطین نابود نمیشه

  • ناشناس
    1

    به درک واصل شد

  • ناشناس
    1

    انشالله شهادت نصیب همشون بشود

  • یه ایلامی
    1

    امیدواریم این شهادت نصیب همه شان بشه. بخصوص نصرالله

  • ناشناس
    1

    مردم غزه اصلا نگران نباشد مگه ایران مرده بزودی از جیب مردم ایران همه شهر غزه ازنو ساخته میشود

  • ایرانی
    0

    کاریر محترم 10:38 میشه شما لطف کنید بگید از نظر شما راه خدا چیه؟! راستی ممنون میشم بگید در کجای راه خدا اومده که حوثی ها و سوری ها و حزل ا... لبنان مسلمون هستند و باید ازشون دفاع کرد ولی مسلمانان سین کیانگ چین و مسلمانان چچن و اینگوش روسیه مسلمان نیستند چون ما با هیئت حاکمه شون دوست هستیم؟!!! واقعیت اینه که الفاظی همچون حقوق بشر و دمکراسی یا دفاع از مظلومان و کرامت انسانی و ... الفاظی هستند برای تبلیغات و پیشبرد جاه طلبی های حاکمان کشورهای مختلف با هر مرام و مسلک و ایدوئولوژی! مثال فراوان است خواستید بیان میکنم!

  • به ناشناس۱۰:۳۵
    0

    تو ازجماعت اَنیران هستی

  • ناشناس
    0

    اینا حق مردم ایران هست که از ما گرفتن کردن تو شکم این اعراب مفت خور.مطمن باشید از شکست و کشته شدن فلسطینی ها و لبنانی ها هیچ ایرانی ناراحت نمیشه بلکه خوشحالتر هم میشم.اینا باید تا ابد زیر بار ظلم و جنگ نابود بشن تا این ملت ایران بخاطر اونا بدبختی نکشه.

    نظرات شما -
    • سعید
      2

      احمق اسرائیل خیالش از فلسطین و لبنان راحت بشه بعدش میان سراغ ایران .اسرائیل مستکبر هست و غیر خودش کسی و ادم حساب نمی کنه . از نظر نظام سلطه یا انسان ها برده هستند و سواری میدن ،یا مخالف که باید نابود بشوند ،تازه تاریخ مصرف برده هاش تمام بشه مثل یک دستمال دور می اندازه .

  • ناشناس
    0

    من هر وقت میشنوم یه فلسطینی کشته میشه خوشحال میشم.تا همشون نابود بشن برن گم بشن مفت حورای کثیف.اینقدر به فلسطین لبنان و یمن عراق و کشورای گسنه تر از خودمون رسیده اند این پولا خرج خود ایران مزکردن کسی جرات نمیکرد اسم ایران بیاره سر زبونش.مثل شاه یه ابر قدرنی میشدیم که تمام رییس جمهورای دنیا بیان جلومون تعظیم کنن.نه اینکه بریم تو کشورای عربی خلیج فارس چندبار ازمون تست اثر انگشت و مردمک چشم بگیرن که مطمن بشن کی هستیم.این ننگ برا مردم ایران.خاک تو سر توی تمام دنیا شدیم این چهل سال

  • فقرا
    0

    چه خوب ۳۲ یارانه بگیر کمتر شدن

  • ناشناس
    5

    اراجیف نویس ها اسراییل پرست را جمع زدم کلا صد نفر هم نشدید تقریبا همه تان سگ پرست آمریکایی هستید. برخی تان هم کاسه لیس سگ اسراییلی هستید. به زبان امروز می توان شماها را شمر، یزید و‌حرمله نامید. به جهنم خوش آمدید. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل. درود بر فلسطین، درود بر حزب الله درود بر یمن. این را هم‌بگم این کامنت ها بیشر نشانه دست و پا زدن آدمی است که غرق می شود نه اینکه در جایگاه قدرت قرار داد.خبر فوری هم به خودش بباله که آدمهای تکراری مزخرف را مخاطب خودش می دانه. همین چهل سال را ببینید در کردستان برای حفظ مرز خودمان می جنگیدیم و ارباب تان پهلوی بحرین را شوهر داد اما حالا در یمن و سوریه بینی ارباب شیطان صفت تان را به خاک مالیدیم. می دانم سوزش تان از کجاست. باشد بسوزید و توهم بنویسید.

  • ایرانی
    0

    کاربر ناشناس 14:24:38، 6 خط نظر گذاشتی پر از هتاکی و تهمت و دشنام!!! معنی تربیت و فرهنگ اسلامی که ادعا میکنید و پشتش قایم شدید همینه؟!!!!!

  • ناشناس
    0

    کاسه کیولیسیدی انقدربیتربیتی ما ایرنی هستیم

  • ناشناس
    0

    دیدی چقد نفهمی قبله اول نه قبله دوم .کمی فکر کنی بد نیست .

  • ناشناس
    0

    به در‌ک ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها