سردار ربیعی:‌ با رایحه ربیعی نسبتی ندارم

یکی از فرماندهان سابق سپاه گفت: دختر آمر به معروف در ماجرای خبرساز اخیر در اتوبوس خطوط BRT، صرفاً با من تشابه اسمی دارد، اما همه دخترهایی که در جامعه از قانون حجاب و ارزش‌های نظام حمایت می‌کنند به مثابه دختران من هستند.

سردار ربیعی:‌ با رایحه ربیعی نسبتی ندارم

سردار سید علیرضا ربیعی هاشمی از فرماندهان ارشد سابق سپاه درباره شایعاتی که درباره نسبت فامیلی وی با دختر آمر به معروف در ماجرای خبرساز اخیر در اتوبوس خطوط بی آر تی تهران مطرح شده بود، اظهارداشت: چند روز قبل خبری مبنی بر این منتشر شد که دختر آمر به معروف در اتوبوس BRT با بنده نسبتی دارد، در حالی که وی فقط شباهت اسمی با بنده دارد.

وی افزود: فامیلی خانم آمر به معروف ربیعی بود در حالی که نام کامل من سیدعلیرضا ربیعی هاشمی است و ایشان رایحه ربیعی هستند.

ربیعی گفت: دو دختر دارم و دو پسر؛ خوشبختانه دخترانم تحصیلات عالیه دارند، هردو پزشک و دارای حجاب کامل هستند و با همین حجاب در جامعه فعالانه کار می کنند.

وی افزود: دشمنان خارجی ما با حمایت داخلی ها و هماهنگی، بحث حجاب را پیش کشیده اند. این مساله فرهنگی است ولی دشمنان ما از سر عنادشان می خواهند بحث فرهنگی را به مساله ای امنیتی ـ اجتماعی تبدیل کنند.

این سردار سپاه در پایان تاکید کرد: همه دخترهایی که در جامعه از قانون حجاب و ارزش های نظام حمایت می کنند به مثابه دختران من هستند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • فیق
    1

    پزشک سهمیه ای

  • یاور
    2

    وفتی دختران یک مفتخور با رانت پدر پزشک می شوند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به نظر من هر ادمی ار خانه که خارج می سود باید فقژ سرش به کار خودش باشد. وخیلی با شخصیت ودر سکوت وبدون توجه به دیگران به کارش برسد. فقط. کشور هشتاد میایونی یعنی هشتاد میلیون طرز رفتار وگفتار هر کس با توجه به خانوادهای که بزرگ شده. خیلی از این افراد دارای خلق وخوی پا بسامان هستندبنابراین. امر به معروف برای میولان است که گلچین می شوند وباید الگو باشند. اگر مردم قابل تغییر بودند این همه اراذل واوباش نباید می بودند

  • ناشناس
    1

    سهمیه همین سهمیه ها پدر مردمو در آورده!!!!!!وباعث شکاف طبقاتی شده

  • ناشناس
    1

    دزدان هم به مثابه پسرانتون

  • بابک
    2

    ولایت اسلامی چقدر سردار ( مفتخور) دارد ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها