مسکو از ترامپ در انتخابات آینده حمایت کند

یک مجری مشهور رادیو در روسیه و از مبلغان برجسته سیاست‌ های کرملین اخیرا برخی دیدگاه‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را ستود و از مسکو حمایت کرد تا در انتخابات ۲۰۲۴ از او حمایت کند تا دولت آمریکا را غافلگیر کند.

مسکو از ترامپ در انتخابات آینده حمایت کند

سولوویوف مجری مشهور رادیویی در جدیدترین قسمت از برنامه روسی «عصر یکشنبه با ولادیمیر سولوویف» برخی دیدگاه‌های ترامپ را مطرح کرد و اظهار داشت که آنها را با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در میان گذاشته است.

به گفته وزارت امور خارجه ایالات متحده، سولوویف سرسخت‌ترین مبلغ کرملین در جنگ اوکراین بوده است. او همچنین به دلیل نفرت و افکار ضدغربی و ضد اوکراینی خود به خوبی شناخته شده است.

ترامپ که در حال حاضر نامزد پیشتاز انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان محسوب می‌شود، در حال بررسی پیشنهادی برای ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۴ است. سولوویف در برنامه‌ای در روز سه‌شنبه، از اصطلاح "krasavchik" که یک اصطلاح عمومی برای علاقه در زبان روسی است، استفاده کرد تا بگوید: «البته ترامپ زیباست.»

مجری برنامه «شب با ولادیمیر سولوویف» افزود: «عمیقا مطمئنم که اگر ترامپ بود، ۲۴ فوریه وجود نداشت». او به روز شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین اشاره دارد.

او مدعی شد که در جریان دیدارهای ماه دسامبر، زمانی که تنش‌ها به دلیل افزایش نیروهای روسیه در مرز با اوکراین بالا بود، ترامپ به اندازه بایدن و کارکنانش با بی‌احترامی عمل نمی‌کرد.

آندری سیدوروف، مهمان برنامه و معاون سیاست خارجی دانشگاه دولتی مسکو، مدعی شد که ترامپ ممکن است باعث فروپاشی کامل داخلی در ایالات متحده شود.او به سولوویف گفت: «فکر می‌کنم مسکو باید (اگر می‌تواند) به ترامپ در سال ۲۰۲۴ کمک کند.
منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جلال کاویان راد
    0

    پس مانتیجه میگیریم خروج آمریکا ازبرجام توسط ترامپ با تحریک پوتین انجام شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها