در مصلی امام خمینی (ره) انجام شد

حضور سرزده رئیس‌جمهور در «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران»

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به‌طور سرزده از «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» در مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

حضور سرزده رئیس‌جمهور در «رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران»

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت، توسط نهاد ریاست جمهوری و شبکه دستیاران مردمی ریاست جمهوری از (یک‌شنبه، ۲ مرداد) در مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده است.

براساس این خبر،  در این رویداد مهم شرکت‌ها، گروه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های دانش بنیان در قالب هزار غرفه، پذیرای مدیران محترم کشور از سطح وزرا تا مدیران میانی، استانداران و فرمانداران خواهند بود تا با ارائه مدل یا حل مسئله، چالش‌های پیش روی سازمان‌ها مرتفع شود.  

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» از یک‌شنبه به مدت سه روز از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست و بیش از ۲۰۰ مقام و مسئول تا کنون از آن بازدید کردند.  

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    گرسنه بوده رفته برای نهار.

  • ناشناس
    0

    چرا دروغ می گید!
    سرزده!!!
    خدا گواه شرکت ملی گاز با هزار نیرو یک روز تعطیل شد به خاطر آمدن این آقا!
    تازه اونهایی که رفتنشون واجب بود بهشون گفتن کیف همراتون نیارید!

  • ناشناس
    0

    دلقک بازی

  • ناشناس
    0

    مدیریت بلاهت، تو این کرونا همه از سر و کول هم بالا میرن
    کدوم مدیریت؟ کدوم هم افزایی ؟ فقط حرف مفت و اتلاف پول و وقت مملکت

  • ناشناس
    0


    سلام .حق وحقوق بازنشسته رابدهید .استخر نمی شود نان استخر نمی شود .دارو.استخر نمی شود اجاره خانه وقسط های معوقه .یا خودتان را مسخره کرده اید یا بازنشستگان شرکت مخابرات را.

  • 0

    سلام آقای سردبیر عزیز
    پرداخت معوقات یکی دو ماه صرفا برای فرار از ۱۰ روز مهلت مجلس به وزیر و مخابرات ایران می باشد اگر اینکاره هستند یک زمانبندی برای پرداخت کل معوقات ارائه کنند که هرگز اینکار را نمی کنند ضمنا این خبر مخابرات ما را به نمایندگانی که در مجلس برای وزیر و مخابرات ایران ضرب الاجل ۱۰ روزه داده اند می رسانیم و می گوئیم قضیه چیست سرافراز باشید

  • 0

    امروز سه‌شنبه 4 مرداد 1401 است متاسفانه هنوز هم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص و روشن نشده است چرا؟ هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ اوکراین هم ندارد مشکل بی مدیریتی و بی قانونی در کشور بوده است.

  • ناشناس
    0

    Today is Tuesday, July 26, 1401 Unfortunately, the increase in social security pensioners is still unclear and not clear why? It has nothing to do with the Ukraine war, and the problem has been mismanagement and lawlessness in the country.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها