وکیل تاج‌ زاده:

در بی‌خبری محض به سر می‌بریم/ به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ‌گونه ملاقاتی نداده‌اند، به او هم اجازه تماس با خانواده‌اش را نداده‌اند/ برخی رسانه‌ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می‌کنند؟

وکیل مصطفی تاج زاده در رابطه با بازداشت و آخرین وضعیت این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متاسفانه هم خانواده و هم وکلای این پرونده در بی خبری محض به سر می برند. قرار بر این شده که‌ روز سه شنبه، بنده و دو تن دیگر از وکلای آقای تاجزاده وکالتنامه های خود را جهت اطلاع از پرونده ارائه دهیم.

در بی‌خبری محض به سر می‌بریم/ به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ‌گونه ملاقاتی نداده‌اند، به او هم اجازه تماس با خانواده‌اش را نداده‌اند/ برخی رسانه‌ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می‌کنند؟

وکیل مصطفی تاج زاده آخرین وضعیت وی را تشریح کرد.

امیر حسین‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار جماران درباره آخرین وضعیت بازداشت سیدمصطفی تاجزاده اظهار داشت: متاسفانه هم خانواده و هم وکلای این پرونده در بی خبری محض به سر می برند. قرار بر این شده که‌ روز سه شنبه، بنده و دو تن دیگر از وکلای آقای تاجزاده وکالتنامه های خود را جهت اطلاع از پرونده ارائه دهیم.

وی افزود: تاکنون هر خبری که درباره اتهام آقای تاجزاده به دست آمده است، از روی اظهارنظرهایی بوده که در فضای مجازی صورت گرفته و نمی تواند مورد استناد باشد. 

حسین آبادی ادامه داد: انتظاری که وجود دارد این است که وکیل بتواند به پرونده آقای تاجزاده دسترسی داشته باشد. تاکنون علاوه بر اینکه به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ گونه ملاقاتی نداده اند، به آقای تاجزاده نیز اجازه نداده اند که تماسی با خانواده خود داشته باشد.

امیر حسین آبادی

وکیل سیدمصطفی تاجزاده با اشاره به اتهاماتی که از سوی برخی رسانه های خاص علیه موکلش مطرح می شود، گفت: واقعا جای سوال دارد که در وضعیتی که وکلا و خانواده متهم اطلاعی از محتوای پرونده او ندارند، برخی رسانه ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می کنند؟! پخش اطلاعات علیه متهم در شرایطی که هنوز تفهیم اتهام به صورت رسمی انجام نشده، جرم است و همانطور که همسر آقای تاجزاده نیز گفته اند، حتما این برنامه وجود دارد که علیه رسانه هایی که اقدام به خبر پراکنی های شیطنت جویانه می کنند، اعلام جرم شود.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • ایرانی
    9

    در این کشور حرف حساب ممنوع است ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      اینها استاد ماهی گیری از آب گل آلود هستند وقتی هنوز دارند بازجویی می شود ملاقات با این هم ممنوع هست آن هم کسی که مظلوم نمایی میکند

    • محسن
      3

      آقای ناشناس،در کشورهای دموکراتیک، اولین چیزی که به فرد بازداشت شده در اتاق باجویی ،میگویند این است:( آیا جواب میدهید یا در حضور وکیلتان جواب میدهید؟) ولی در اینجا در سریال گاندو به ما آموزش میدهند که به بازداشت شدگان میگویند:( آقا/خانم ....از این لحظه تمام اظهارات شما ضبط میشود ..از این لحظه هر چه بگویید به عنوان ضمیمه در پرونده شما اعمال خواهد شد.خب..خودتان را معرفی کنید......)

    • ایمان
      5

      شما که خوب داری جفنگ میگی الان

    • ایمان
      7

      گندش بعدا درمیاد که چه برنامه جدیدی داشتن
      مطمین باشیدبی دلیل دستگیر نشده

    • ناشناس
      0

      خخخه فیلم را ملاک قرار میده!!!!
      چون فیلم آن ها این می‌گویند می‌شود به به و فیلم ما این را می گوید آه اه

  • ناشناس
    3

    اخوندی چی شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      رفته مسکن اجتماعی بسازه.!!!!؟؟؟

  • ناشناس
    16

    میخواهید دسترسی پیدا کنید تا باز مثل همیشه مظلوم نمایی کنید و علیه کشور دسیسه درست کنید؟ دستتان رو شده و نگران نباش وقت خودش که بازجویی ها تمام شد اجازه به شما می دهند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خدا یک ذره به شما کودکان کار عقل بده

  • ناشناس
    9

    جنگ داخلی خودشون هست .تاج زاده از مردم گرسنه نبود سخنان قبلش هنوز یادم هست مثل احمدی نژاد تاریس جمهور بود مردم خس وخاشاک وحالا شده مدافع حقوق مردم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      برو به مامانت بپرس کی به احمدی نژاد رای داد کوچولو، کودک کار؟!!

  • محسن
    3

    ((آزادی تاجزاده)) باعث بازگشت ((امیدواری)) به آن بخش از جامعه که هنوز به دنبال اصلاح برخی ایرادات در خود نظام به طور دموکراتیک و آشتی جویانه هستند ، خواهد شد و خدای ناخواسته محکوم شدن ایشون باعث ایجاد ))امیدواری(( بیشتر برای براندازها که سالهاست با تبلیغ اصلاح ناپذیری نظام ، خط *از ناامیدی تا براندازی* را دنبال میکنند ، خواهد شد..( نظر بنده این هست که پشت صحنه شبکه من و تو در شب بازداشت تاجزاده جشن گرفتند)

  • ناشناس
    3

    شکایت خدا را به خدا می کنید؟؟

  • ناشناس
    5

    بله اینجا باید خفه خون گرفت وگرنه خفت میکنن

  • ناشناس
    2

    تمومه ماجرا

  • ناشناس
    2

    اصلاح طلب اصول گرا تمومه این قرتی بازیها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جالبه وقتی بحث بین دوقطبی اصلاح طلب و اصولگراست جواب همدیگرو میدن وقتی هم میگیم دیگه تمومه ما جرا هیچکودومشون واکنش ندارن مثل آدمای واقعیت گریز

  • ناشناس
    6

    شاید تقصیر خودشه، اتهامی که بهش زدن رو قبول کنه تا ماجرا تموم بشه. قالب اوقات در همچین شرایطی، این بازپرس‌ ها هستند که در کمند متهم قرار میگیرند. زیرا متهم حاضر نیست علیه خودش موارد کذب رو قبول کنه. اگه قبول کرد، بعدش هم میگن درخواست عفو‌کن‌، ولی هر وقت حرف‌بزنی‌میایم تو‌کیسه‌ می بریمت

  • ناشناس
    3

    سلام و احترام به آقای وکیل. از شما بعید هست که مسائل امنیتی کشور را رسانه اب می کنید!؟ ما به صورت اتفاقی مطالب منتصب به شما را در خبر فوری خواندیم. اینکه تاج زاده کی بوده و کی هست و چه خدمت و یا خیانت احتمالی به کشور ومردم و... کرده. ما هیچ اطلاعی نداریم. ولی اگه قرار بشه هرکسی توسط نهادهای امنیتی و سیاسی و قضائی و...بازداشت...بشه. و شما و امثال شما به عنوان وکیل و خانواده و..‌ اینها را به بوق و کرنا بگذارید! مملکت اداره نمی شه!؟ به نظر می رسد. شما و خانواده تاج زاده ها ... هر حرف و لایحه و انتقادی به مسئولان دست اندر کار داریید. باید به شکل کاملا محرمانه و... به افراد ذیربط ابلاغ کنید. نه اینکه رسانه ای کرده و اذهان مردم مبتلا به مسائل اقتصادی و سیاسی به جا مانده از دوران مسئولیت اکبر و محمد و حسن و... را تشویش کنید.ما به اندازه کافی از رویکردها و عملکرد آقایان و خانم هایی امثال سیاسیون ملیگرا و چپ و راست و... افراطی مصیبت کشیده ایم. که مپرس. اگر قراره هر کس سیاسی و امنیتی و به اصطلاح معروف از نظر شماها را (درست و یا غلط به فرض شما)چند ساعت وروزی بازداشت کنند و آن کس و کسان نیز دارای قلم و رسانه و آشنای سیاسی و... باشند.پس مردم عادی با داشتن پرونده های معمولی چه کار کنند؟؟؟ اینقدر ما مردم را به قانون و حقوق و وکالت و دفاع از مظلوم و... بد بین نکنید. بگذارید درکشور قانون...اجرا بشه و هرکسی کار خود ش را به درستی انجام بده/ معلم بازنشسته خسته از بازیهای سیاسی سیاسیون افراطی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آی کیو! این آقای وکیل دادگستری اگر به درخواستش طبق قانون اساسی و قانون آئین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی رسیدگی می شد نیازی نداشت خواسته قانونی خود را رسانه ای کند تا از طریق افکار عمومی بر مقامات قضایی رسیدگی کننده به پرونده فشار وارد کند تا به قانون تمکین نمایند!

  • هادی
    3

    انقلاب ، آزادی، جمهوری اسلامی . به به چه جمهوری درست شد و البته این جمهوری آزادی وجود دارد منتها برای دزدان با کلاس ( دزد در فرهنگ عامه یعنی سارق آفتابه و نه دزد چند هزار ملیاردی ) . . طرف چون به اسب شاه گفته یابو باید برود در سیاه چاههای اوین و یا کهریزک .

  • جواد
    3

    شاید منتظر مرتضوی هستند تا ابتدا کار او یعنی شکنجه و احتملا مرگ تمام شود وسپس اجازه ملاقات به وکیل بدهند ، کاری که در کهریزک کرد و پاداش خود را با چند هزار ملیاردی که در تامین اجتماعی با شراکت بابک زنجانی به سرقت برد ، گرفت

  • شهرام.ر
    3

    یکی از دلایلی که نشون میده قوانین مملکت چقدر مسخره هست ، همینه . یه برچسب « امنیتی» میزنن روش و به دیگه قانون بی قانون .
    قانونی رو که با یک برچسب بشه لغو کرد و دور زد ، قانون نیست.

  • عبدالله
    5

    به ناشناس فیک که بنام معلم خسته کامنت گذاشته : بزرگترین مصیبت این کشور این است که مغز فندقی های متحجری چون تو مثلا از ان دفاع می کنید ! اگر وکیل یک متهم بگوید من به موکلم دسترسی ندارم این می شود افشای اطلاعات محرمانه وتشویش اذهان عمومی !؟ در قانون اساسی همین نظام که تو و امثال تو این قدر متحجرانه از ان دفاع می کنید به صراحت قیدشده دسترسی به وکیل حق مسلم هر متهمی است ، در کشورهای پیشرفته ومتمدن متهم بدون حضور وکیل صحبت نمی کند ، اما در کشورهای دیکتاتوری است که اصولا متهم را انسان نمی دانند ورعایت قانون وحقوق او هم یعنی کشک !!! دفاع امثال تو از جمهوری اسلامی یعنی حفا وظلم در حق این نظام ، امثال تو یا از البانی نشین های مزدور هستی ویا از دوستان نادان وابله .

    نظرات شما -
    • 1

      خانم / آقای عبدا.‌‌.../ ای احمق بی شعور و بی ادب و بی سواد ما کی گفتیم یک متهم وکیل و مدافع ... نمی خواد.! تو و امثال تو چقدر بازی های سیاسی چشم و گو ش و بینش و دانش داشته و نداشته تان را کور و گنگ و لال و کرده!!؟؟ مخاطب ما آن وکیل قانون دان و قانونگرا بود‌ که ادب و عقل و معرفت دارند. و دلشان برای کشور و مردم و مقررات مملکت شان می سوزد.گفتیم بهتره و عقلابی است‌ تا قبل از آشکار شدن اصل و حق مطلب ... مرتبط با تاج زاده و امثال او؛ مسائل محرمانه... بوده و را رسانه ای نشود. و ادر این راستا اذهان مردم را آزارده خاطر ننمایند. و گرنه اگر گرفتن وکیل و‌مدافع و.... حق مسلم یک انسان هست.(البته نه کسا ن بی ادبی مثل شما که سواد و اطلاعات و سابقه حقوقی و قضائی مخاطبش را نمی شناسد. و به آسانی به آنها توهین می کند.!و غیر انسانی و غیر ایرانی بودنش را با مطا لب به اثبات می رساند.) /شما با این رویکر د و عملکرد و غلط کاریهایت باعث از چشم افتادن تاج زاده و... و مخاطبانت میشوی و مردم را از رسانه"خبر فوری" رویگردان میکنی.

    • ناشناس
      0

      ما کی گفتیم یک متهم وکیل و مدافع و... نمی خواد. تو و امثال تو چقدر بازی های سیاسی چشم و گو ش و بینش و دانش داشته و نداشته تان را کور و گنگ و لال و کرده!!!؟؟؟ما به آن وکیل قانون دان و قانونگرا و آنهایی که ادب و عقل و معرفت دارند. گفتیم. تا قبل از آشکار شدن اصل و حق مطلبو و... مرتبط با تاج زاده و امثال او؛ مسائل محرمانه و...را رسانه ای نکنند. و اذهان مردم را تشویشی و آزارده خاطر نمایند. وگرنه اگر گرفتن وکیل و‌مدافع و.... حق مسلم یک انسان هست.( البته نه کسانی بی ادبی مثل شما که سواد و اطلاعات و سابقه حقوقی ... مخاطبش را نمی شناسد. و به آنها توهین می کند. و غیر انسانی و غیر ایرانی بودنش را به اثبات می رساند.)

  • ناشناس
    1

    آقای دکتر حسین آبادی ریاست محترم اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز! شما چه جور وکیل پایه یک دادگستری هستید که از موکل خود بی خبرید؟! ظرفیت های قانونی دسترسی متهم به وکیل خود در قانون آئین دادرسی کیفری به خوبی تبیین شده است حتماً مشکل از شماست که نمی توانید از این ظرفیتهای قانونی بهره ببرید!!!

    نظرات شما -
    • عههههخخخخخخخ
      0

      آفرین به استدلال این آقا و یا خانم ناشناس و ایراد کاملا فنی و حقوقی که به فردی که خود را وکیل تاج زاده معر فی کرده است. وارد کرده است. حرف منطقی و مستدل جوا ب نداره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها